Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 132 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

The company "Nikolov 1978" EOOD, EIK 207427359 is a newly established micro-enterprise, registered on 20.06.2023. The company has its registered office and management address: 2240, Godech town, Godech municipality, Sofia region, "Akatsiya" street No. 4 and is with the main subject of activity: Construction of plumbing, sewage, heating and air-conditioning installations, carrying out other finishing construction activities, removal of work materials and waste, consulting services in the country and abroad, commission and intermediary activity, trade in goods and services of all kinds species; import and export of goods, as well as any activities not prohibited by law, such as activities for which a permit, registration or license is required, will be carried out after proper authorization. The sole owner of the capital and manager of the company is Velizar Borisov Nikolov.
As a result of a market research and an identified market niche, the company is oriented towards the search for financing for its investment intention to create a competitive micro-enterprise in the field of water and sanitation services on the territory of the Berkovitsa and Godech LAGs. The subject of the current investment is the purchase of a machine for earthworks - a mini excavator and an inspection camera for pipes and channels.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Доставка и внедряване в експлоатация на машина за изкопни работи (мини багер) и инспекционна камера за тръби и канали: Инвестициите, включени в проектното предложение са: 1.Доставка и внедряване в експлоатация на мини багер за изкопни работи. Машината е с минимални технически характеристики, подробно описани в запитванията за оферти от кандидата. Търсената машина за изкопни работи отговаря на изискванията на Закона за регистрация и контрол на земеделската и горска техника. 2. Доставка и внедряване в експлоатация на Инспекционна камера за тръби и канали. Камерата е с минимални технически характеристики, подробно описани в запитванията за оферти от кандидата. За закупването на активите ще се проведе процедура за избор с публична покана според разпоредбите на ЗУСЕФСУ и ПМС №160/01.07.2016 г. и правилата на настоящата процедура. Разходите по изпълнение на дейността са заложени в I. РАЗХОДИ ЗА МАТЕРИАЛНИ АКТИВИ от бюджета на проектното предложение. Основна цел на фирмената политика на “Николов 1978“ ЕООД е да осигури предлагането на услуга, за която има търсене и която ще гарантира конкурентно предимство на дружеството. Стремежите на новосъздаденото дружество е предлагане на качествени, бързи и изгодни ВиК услуги, които да гарантират, че ВиК инсталацията ще работи ефективно и дълготрайно, без да създава проблеми. На базата на натрупания си опит, управителят на фирмата ще разчита на прилагането на традиционните изпитани методи при ВиК услугите, както и на внедряването на иновативни начини на решаване на възникнали проблеми. Планираната инвестиция дава възможност за развитие на иновативна за територията комплексна ВиК услуга, което ще доведе до конкурентно предимство на кандидата в сектора.Предлагането на новата/ иновативна услуга, включително като мобилна услуга е нов начин за решаване на местните проблеми и слабости в развитието на ВиК сектора на на МИГ Берковица и Годеч. 88 974.00 88 794.00
Предоставяне на консултантски услуги за подготовка и управление на проекта: Консултантските услуги за подготовка и управление на проекта включват два етапа, както следва: Етап I. Подготовка и разработване на проекта, включително: 1. Предварителни дейности - идентифициране на инвестиционните нужди; оценка на допустимостта за кандидатстване и за финансовия размер на инвестицията; ограничителни условия за максималния размер на субсидията; 2. Разработване на формуляр за кандидатстване за безвъзмездна помощ, съгласно Условията за кандидатстване по процедурата; 3. Разработване на бизнес – план за 5 годишен период и финансов бюджет, съгласно Условията за кандидатстване по процедурата; 4. Подготовка и попълване на декларациите и другите документи за кандидатстване, съгласно Условията за кандидатстване по процедурата; 5. Подготовка на формата за запитване на офертите за доставка и внедряване на активите; 6. Цялостно окомплектоване на приложимите документи за кандидатстване; 7. Електронно депозиране на Формуляра чрез ИСУН и на останалия пакет от изискуеми документи, съгласно установения срок иизискванията на Процедура чрез подбор BG06RDNP001-19.380 “МИГ-Берковица и Годеч: мярка 19.2-6.4 „Инвестиции в подкрепана неземеделски дейности“ от Стратегия за водено от общностите местно развитие на „Местна инициативна група - Берковица иГодеч“. Етап II. Предоставяне на консултантски услуги в процеса на изпълнение (управление) на проекта, включително: 1. Съдействие на бенефициента при подготовката на необходимата кореспонденция, свързана с изпълнение на конкретния договоркъм МИГ-Берковица и Годеч и ДФЗ/РА; 2. Подготовка на документи във връзка с докладване на изпълнението на проекта, включително: • съдействие при подготовка на необходимата документация за управление и отчитане на изпълнението на проекта, която се изисква от МИГ-Берковица и Годеч и ДФЗ/РА; • съдействие при подготовката и окомплектоването на необходимите документи за сключване на Анекс към Договора забезвъзмездна финансова помощ /при възникнала необходимост/; 3. Координация на документооборота при изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта, включително: съдействие при осъществяване на документални проверки, включително проверки на фактури и други документи, представени отИзпълнителите по договорите за осъществяване на предвидените по проекта дейности; 4. Съдействие на бенефициента при провеждане на проверки на място от страна на финансиращата и одитиращи институции; 5. Съдействие на бенефициента при отчитане на проекта пред МИГ- Берковица и Годеч и ДФЗ/РА на всеки етап от неговото реализиране; 6. Участие и контрол при подготовката и комплектоването на заявки за авансови, междинни и окончателно плащания, включително: • изготвяне на заявления за съответните плащания по проекта и всички необходими документи, изисквани от МИГ- Берковица и Годеч и ДФЗ/РА относно подаване на заявки за плащане; • контрол и координиране комплектоването на всички необходими документи, приложими към заявките за плащане; • проверка за съответствието на документацията към заявките за плащане с изискванията на финансиращата институция. 7. Контрол и преглед на изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта. 4 400.00 4 400.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).