Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 132 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

The project will include the following three main activities:
1. Development of a marketing strategy for products/services for the protection, development and promotion of the natural wealth of the municipality of Elhovo
1.1. Study of the natural resources of the municipality of Elhovo in order to develop concepts for modern approaches to the protection, development and promotion of the natural heritage of the municipality
1.2. Identification of good practices for protection and development of natural heritage, applied in the EU - in territories similar in size and type;
1.3. Development of a marketing strategy for several products/services suitable for the area products/services to promote the  municipality's natural resources potential
2. Promotion of the identified good practices and of the elaborated strategy
2.1. Preparation of informational, PR and educational materials
A) Translation of video and text materials identified as appropriate for the municipality specificity and target groups;
B) Preparation of original texts - informative, PR and educational ones;
C) Preparation of information and PR content in media in digital format that can be used by all interested parties - 4 presentations with a different focus of information aimed at different target groups.
2.2. Promotion of project results and ideas through:
a) website in two languages "Nature of Elhovo" - the site will be developed by a design company or an experienced specialist;
b) social networks - FB, relevant groups, tourism sites, publications in local and national media;
c) Organization of meetings - live group discussions with representatives of different groups from the municipality - minimum 5 meetings;
3. Project management - covers all necessary activities to implement the project with high quality and full compliance with the set goals
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Идентифициране на добри практики и разработване на маркетингова стратегия за продукти /услуги, свързани с опазване, развитие и популяризиране на природното богатство на община Елхово : Дейността е насочена към 1-во идентифициране и представяне на потенциала на територията на община Елхово с фокус върху природните й богатства - от гледна точка на възможностите за неговото маркетиране 2-р - идентифицирането на добри практики прилагани в България и ЕС за опазване, развитие и популяризиране на природното богатство на определена територия 3-то - изготвяне на маркетингова стратегия на базата на събраната информация за продукти /услуги, свързани с опазване, развитие и популяризиране на природното богатство на община Елхово Целите на тази дейност са: - да се идентифицират тези природни дадености на община Елхово, които могат да допринесат за развитието на територията - да се установи какво се прави за опазване и развитие на природното наследство на община Елхово - да се разработят идеи и конкретни предложения, които могат да послужат за разработване на конкретни услуги/продукти - да се събере информация за извършването на дейност 2 Разработването на маркетингова стратегия за продукти /услуги, свързани с опазване, развитие и популяризиране на природното богатство на община Елхово включва следните проучвателни и аналитични дейности: 1.1. Събиране на информация за природните дадености на община Елхово с цел разработване на концепции за съвременни подходи за опазване, развитие и популяризиране на природното богатство на общината и за продукти/услуги - чрез провеждане на проучване. То ще включва използване на следните изследователски методи: 1.2. Идентифициране на добри практики за опазване и развитие на природното богатство, прилагани в ЕС - в подобни по размери и тип територии; В процеса на своята дейност на територията на с. Маломирово 1.3. Разработване на маркетингова стратегия включваща освен обобщени резултати от двете проучвания 1.3.1. Концепция за няколко подходящи за района продукти/услуги стратегия за популяризиране на природното богатство на общината – туристически маршрути и други. 1.3.2. Комуникационна стратегия - описание на методите и подходите за популяризиране на продуктите/услугите - за опазване, развитие и популяризиране на природното богатство на общината Тук трябва да се отбележи, че каквото и да се планира като продукти и услуги, то не предполага човешка намеса в защитени територии или злоупотребата с каквито и да било природни ресурси. Ще бъде показано какво има и какво е достъпно на територията за наблюдение, проучване, посещение и как би могло да се „пакетира“ (предложи) и как да се представи привлекателно на потенциални посетители и бъдещи заселници. 10 500.00 0.00
Популяризиране на разработените маркетингова стратегия, продукти/услуги и добри практики за опазване, развитие и популяризиране на природното богатство на община Елхово : Целите на дейността са: • Информиране и местното население за възможностите за опазване, развитие и популяризиране на природното богатство на община Елхово • Образоване на определени целеви групи - ученици в гимназиален курс, селски стопани, младежи • Активиране на различни целеви групи към действия насочени към опазване, развитие и популяризиране на природното богатство на община Елхово, както и към развитие на природо-съобразен бизнес - стимулиране на т.нар. "зелено предприемачество" • Информиране на външни заинтересовани лица 'чрез представяне на природните дадености на Елхово, както и възможностите за развитието им в туристически и бизнес активности по атрактивен начин така, че общината да привлече повече посетители и заселници; • Споделяне на опитности и добри практики както от чужбина така и от старото население на общината, като така осигури приемственост между поколенията Популяризирането на разработените маркетингова стратегия, продукти/услуги и добри практики за опазване, развитие и популяризиране на природното богатство на община Елхово ще се извърши сред местната общност, сред различни възрастови групи, с което се цели въвличане на различни поколения към каузата за развитие на територията чрез развитие на природното наследство. 11 000.00 0.00
Управление на проекта : 1.Изготвяне на инструменти за отчетност и контрол: план за действие, форма за отчитане на изпълнението по дейности , форма за опис на разходни документи 2.Текуща координация и комуникация. 3. Отчетност и контрол: тримесечни он-лайн срещи между членовете на ръководния екип и членовете на УС на Фондация Ура Гора за планиране и отчитане на напредъка ; Изготвяне на протоколи от срещите; 4. Изготвяне на задания за външни подизпълнители; 5. Изготвяне на междинни и окончателен отчети на проекта ; 6.Счетоводство и ТРЗ дейности: - Проследяване на всеки направен разход. - осчетоводяване на разходите; изготвяне на договори, и други отчетни документи. 7. Управление на риска – от ръководителя на проекта и Председателя на организацията . Заболяване или друга причина за невъзможност за управление на проекта от ръководителя: степента на значимост - висока; вероятност за настъпване на риска - ниска; Мерки за преодоляване: екипа на бенефициента има опитни експерти и организатори, които могат да поемат допълнителни управленски задачи по проекта и да компенсират отсъствието на ръководителя на проекта 7. Закупуване на техника, необходима за изпълнението и поддържане устойчивостта на проекта. Наличната в момента техника на организацията (1 лап топ) се използва за други цели, неподходящи за съвместяване с настоящия проект и това наложи взимането на решение да бъдат закупени преносим компютър (лап-топ) и принтер. Техниката е необходима за: Първо, изпълнение на дейността "Управление" - при изготвяне на документи, необходими за отчитане на проектните дейности и за спомагателни технически дейности при изпълнение на дейности 1 и 2. Второ, за поддържане на устойчивостта на проекта: наличието на качествени преносим компютър и принтер ще са необходими за изготвяне на различни информационни материали, необходими за по-нататъшното популяризиране на информационните продукти, създадени по настоящия проект, както и за други подобни информационни, образователни и обучителни материали. 7 500.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).