Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 355 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

The project of the Municipality of Balchik "Access to employment for job seekers in the Municipality of Balchik" is related to the identification of persons from highly vulnerable groups on the labor market: long-term unemployed, people over 54, people with permanent disabilities, unemployed / inactive people with low education, including and without any profession, unemployed / inactive persons of Roma origin. For this purpose, the project team, assisted by the youth mediator in the Municipality of Balchik will make contact with people from the target groups, will conduct group or individual consultations on the need to include them in training, to get a job. The youth mediator will conduct motivational training aimed at acquiring skills for preparing documents for job applications, acquiring skills for effective use of various sources of information about job vacancies, acquiring skills for successful presentation to an employer.
Thirteen of the 15 who have completed motivational training will be directed to training for mastering the profession "Landscaping Worker". Training for acquiring professional qualification will be provided by a vocational training center licensed by the National Agency for Vocational Education and Training (NAVET). Balchik Municipality will select a training organization under the Public Procurement Act. Successful graduates of vocational training will receive a document under Art. 38, para. 2 and para. 3 of the VETA .
13 new jobs will be created at the municipal administration for people from highly vulnerable groups in the Municipality of Balchik. The labor and insurance relations of the employees within the project will be settled under the conditions of the Bulgarian labor and insurance legislation. The term of the subsidized employment will be 12 months.
Agricultural equipment, materials and consumables will be purchased for the effective fulfillment of the work obligations of the newly hired 13 workers.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на посреднически услуги на пазара на труда, активиране на неактивни лица и други подкрепящи услуги за заетост: Дейността е свързана с идентифициране на лица от силно уязвими групи на пазара на труда: продължително безработни, хора над 54 г. възраст, хора с трайни увреждания, безработни/неактивни лица с ниско образование вкл. и без никаква професия, безработни/неактивни лица от ромски произход. Целта е чрез изпълнението на тази дейност да се прекрати престоя на лицата без работа и те да се насочат към реализация на трудовия пазар посредством мотивирането им да се регистрират в бюрата по труда, да се обучат, да търсят работа и да работят. Дейностите по предоставяне на посреднически услуги, информиране и професионално ориентиране ще бъдат насочени, както към търсещите работа лица, така и към работодателите, предлагащи работни места, за да наемат и сключат трудови договори с успешно преминалите обучения лица. 0.00 0.00
Предоставяне на обучение за повишаване на професионалната квалификация или придобиване на нова.: Обучението за придобиване на професионална квалификация ще се изпълни от център за професионално обучение, лицензиран от Националната агенция за професионално обучение и образование (НАПОО). Община Балчик ще избере обучаваща организация по реда на ЗОП. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ на услугата за провеждане на обучението, ще бъде отговорен за следното: - Професионалното обучение да се осъществи в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение - Да изготви програма и включи в нея както теоретични, така и практически занятия; Програмата за обученията се утвърждава от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; - Да регистрира обучаемите, да води присъствени списъци. Да предостави снимков материал (минимум 30 снимки), доказващ провеждането на обученията; - Да предостави на всички обучаеми помагала и материали; - Да оцени обучаемите и на успешно преминалите обучението да издаде документ, удостоверяващ завършеното обучение; - Да изготви отчетен доклад след приключване на обучението; - Преподавателя/лите, които ще извършат обучението да притежават квалификация, съобразно изискванията на МОН за посочената специалност. Преподавателят за обучение за "Резачи с инструменти и пособия в озеленяването" част от професия по първа квалификационна степен „Работник в озеленяването“, специалност „Озеленяване и цветарство“, трябва да е с висше образование – степен „Магистър“, специалност “Растителна защита”, квалификация „Агроном – Растителна защита”, или еквивалентна. Обучението за "Резачи с инструменти и пособия в озеленяването" част от професия по първа квалификационна степен „Работник в озеленяването“, специалност „Озеленяване и цветарство“ ще обхване 13 лица. Обучението ще започне в началото на третия месец от изпълнението на проекта. 9 450.00 9 450.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица след преминато обучение : В периода 05.12 - 31.12.2020 г., Община Балчик направи проучване за възможностите за осигуряване на заетост на успешно преминалите обучение безработни и неактивни лица, при което беше установена необходимостта от лица с професия „Работник в озеленяването“ и „Помощник пътен строител“ във всички населени места на Общината. Кметове и кметски наместници изявиха готовност в селата да приемат на работа за срок от 12 месеца субсидирана заетост работници за озеленяване и поддържане на улични, междублокови, училищни и читалищни тревни площи и на парковете(включително и гробищни паркове). Ще бъдат разкрити 13 нови работни места в Община Балчик. Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица от Община Балчик ще се уреждат при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Лицата ще се наемат по трудово правоотношение на пълен работен ден - 8 часа, за длъжността "работник в озеленяването" при покриване на 100 % от сумата на МОД за съответната длъжност и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгл. изискванията на КТ и КСО . На наетите ще се възлагат конкретни задачи за изпълнение. Ще се създадат трудови навици в тях Изпълнението на дейността им ще се следи от ръководител на дейността, в който им е възложено да работят. Мониторингът за изпълнение на дейностите ще се извършва пряко от ръководителя на дейността, ще се попълва ежедневна присъствена форма, доказваща присъствието или отсъствието на наетите лица. Изплащането на заплатата ще става на база на реално присъствие и изпълнение на поставените задачи. Разходите за субсидирана заетост се определят на база стандартна таблица на разходите за единица продукт, съгласно чл. 67, (1), т. б от Регламент 1303/2013. 159 251.89 139 856.11

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).