Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 382 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

The project proposal envisages the purchase of office equipment and machinery for the provision of consulting services.
- Office shelving - 10 pcs.;
- Office desk - 4 pcs.;
- Copy machine - color, laser multifunctional device, print speed minimum 20 pages/min., automatic double-sided printing, print paper size A5-A3 - 1 pc.;
- Presidential chair – 5 pcs.;
- Copy machine - color, laser multifunctional device - 1 pc.;
- Laptop - 8-core processor, memory 16 GB, hard disk 1 TB, Display 16" inches - 4 pcs.;
- Visitor's chair - 9 pcs.;
- Smart TV up to 65" - 1 pc;
- Whiteboard with tripod up to 600/900 mm in size – 1 pc.;
- White board for mounting on a wall up to 900/1200 mm in size - 1 pc.;
- Portable multimedia, complete with mobile screen – 1 pc.;
- A3 laminator – 1 pc.;
- Oval meeting table 1200/2400 mm – 1 pc.;
- Director's office desk – 1 pc.;
- Air conditioner 12000 BTU - 1 pc.;
- Air conditioner 18000 BTU - 1 pc.
The investment represents modern office equipment and technology, i.e. everything necessary for the implementation of a normal work process for 4 administrative employees. This is a basic prerequisite for achieving quality, efficiency and speed in the provision of consulting services.
The implementation of the activity envisaged within the framework of this project will allow the achievement of Priority 1 of the Strategy for the Ministry of Agriculture, namely: Increasing the efficiency and productivity of the enterprises registered on the territory of the Belene-Nikopol MIG, through modernization and diversification to non-agricultural activities, specific objective 2 - Development of non-agricultural activities, services and tourism. The project proposal envisages the creation of 4 new sustainable jobs. Through the implementation of the project, the rapid development of Eco Products Industry Ltd will be achieved, through the provision of competitive consulting services.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Закупуване на офис оборудване и техника за предоставяне на консултантски услуги: Тази дейност включва организиране и провеждане на процедура за избор на доставчик на следното офис оборудване и техника: - Офис стелажи - етажерка с 3 рафта и 2 врати, с размери 80х40см и височина 200см, за съхранение на документи - 10 бр; - Офис бюро – с размери до 1400/700 мм - 4 бр; - Контейнер за бюро - с до 4 чекмеджета – 5 бр; - Президентски стол – подлакътници, регулиране на височината за сядане – 5 бр; - Копирна машина – цветно, лазерно мултифункционално устройство, скорост на печат минимум 20 стр./мин., автоматичен двустранен печат, размер на хартията за печат А5-А3, сензорен дисплей, месечен обем на копиране/печат мин. 9000 страници - 1 бр; - Лаптоп – 8 ядрен процесор, памет 16 GB, твърд диск 1 TB, Дисплей 16" инча, USB порт - USB 3.2, HDMI – 4 бр; - Посетителски стол – невъртящ се, без подлакътници - 9 бр; - Смарт телевизор до 65", 4К, LED дисплей, плосък екран, USB и HDMI изходи, Bluetooth, Wi-Fi, Wireless - 1 бр; - Бяла дъска със статив с размер до 600/900 мм – 1 бр; - Бяла дъска за монтиране на стена с размер до 900/1200 мм – 1 бр; - Преносима мултимедия, в комплект с мобилен екран – 1 бр; - A3 ламинатор с възможност за регулиране на размера за ламиниране и температурата – 1 бр; - Овална заседателна маса 1200/2400 мм – 1 бр; - Директорско офис бюро – 1 бр. Дейността включва и провеждане на процедура за избор на доставчик на 2 бр. климатици: - Климатик 12000 BTU, притежаващ следните характеристики: режим отопление и охлаждане; топъл старт; система за обезскрежаване; автоматичен рестарт при спиране и последващо възстановяване на електрическото захранване; йонизатор; Wifi управление; работни граници при охлаждане -10°C ~ +45°C и при отопление -20°C ~ +25°C - 1 бр; - Климатик 18000 BTU, притежаващ следните характеристики: режим отопление и охлаждане; топъл старт; система за обезскрежаване; автоматичен рестарт при спиране и последващо възстановяване на електрическото захранване; йонизатор; Wifi управление; работни граници при охлаждане -10°C ~ +45°C и при отопление -20°C ~ +25°C - 1 бр; Съгласно Насоките за кандидатстване дейностите стартираха преди подаване на проектното предложение. Бяха отправени запитвания за оферти към три независими компании за офис оборудване. Бяха получени общо 6 бр. оферти, които управителят на дружеството разгледа и избра оферентите, предложили най- ниска цена. При изпълнението на дейността ръководството на "ЕКО ПРОДЪКТС ИНДЪСТРИ" ЕООД се ръководеше от принципите на пълна прозрачност и равнопоставеност, като следеше за избягването на всякакви конфликти на интереси. Удостоверяването на доставката ще бъде с подписването на двустранен приемо- предавателен протокол. Преди подписването на протокола машните- обект на инвестицията ще бъдат тествани, за да се докаже тяхната техническа функционалност. Ще бъдат назначени квалифицирани работници, минимум четири човека, които да работят с новите машини. Разкритите работни места ще бъдат устойчиви и с голяма продължителност. 52 986.97 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).