Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 782 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

"SAMI MCD" Ltd. was established in 2003. The company is specialized in the repairs and maintenance of facilities and equipment for the tobacco industry. The Company is focused on the production of spare and wear parts for secondary equipment (including cutting machines, cigarette making and filter attaching machines, packing and wrapping machines, etc.) having strong expertise in technology and parts’ nomenclature and specifications.

The main activity of the company is:
 - Manufacture of format-dependant parts and size change conversion kits (garniture format units for cigarette and filter making machines, drums for filter attaching machines, glue rollers, etc.).
 - Production and maintenance of fast moving parts (knives, knife head assembly, rollers, guides);
 - Rebuilding, repair and reconstruction of machines.

In order to improve the manufacture capacity of the company and its export potential, the present project provides for the purchase of high-tech production equipment. Sustainable and long-term improvement of the competitiveness of Sami MCD Ltd. will be achieved through the acquisition and installation of modern and high-tech equipment - vertical traveling column.

The successful implementation of the project will enable the company to increase its production capacity and will lead to broader product range, higher volume of production, shorter deadlines for manufacture, full compliance with the customer requirements and significant improvement in the quality of end products. This will create opportunities for the company to expand its positions on the European and world markets.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за подобряване на производствените процеси: В изпълнение на дейността ще бъде закупено и внедрено следното производствено обордуване: високотехнологичен вертикален обработващ център. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 6-ти месец); 2. Сключване на договор (от 6-ти до 7-ми месец); 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол (от 7-ми до 14-ти месец); 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на оборудването. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 14-ти до 15-ти месец); 5. Доставка и монтаж на информационна табела (15-ти месец). Дейността попада в обхвата на тематична област "Мехатроника и чисти технологии" от Иновационна стратегия за интелигентна специализация (ИСИС). Дейностите по настоящото проектно предложение също имат пряк принос към развитието на тематичната област, тъй като планираното за закупуване по проекта високотехнологично оборудване, ще допринесе за повишаване на производствения капацитет на дружеството. Предвиденото за закупуване оборудване разполага със система за цифрово-програмно управление и контрол на производствения процес (CNC система за управление). Това води до въвеждане на изцяло автоматизирани процеси в производството и решения, съставлявани от функционално свързани помежду си механични, електронни и компютърни структури. CNC системите са разработени за нуждите на металообработващите машини. Те включват комбиниране на CAD и CAM програми за дизайн и производство, като първата програма подава 3D дизайн на произвеждания елемент, а втората управлява автоматизираните механични възли в процеса на цялостното му изработване. По този начин се дава възможност за реализиране на високотехнологичен, съвременен и максимално оптимизиран мехатронен подход към реализиране на крайния продукт. Инвестициите във високотехнологично оборудване, предмет на настоящия проект, са предпоставка за внедряване на нови интелигентни решения с доказан потенциал и висока добавена стойност за бъдещо развитие. 715 000.00 429 000.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес: В изпълнение на дейността ще бъде закупено и внедрено следното производствено обордуване: високотехнологичен вертикален обработващ център. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 5-ти месец); 2. Сключване на договор (от 5-ти до 6-ти месец); 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол (от 6-ти до 14-ти месец); 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на оборудването. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 14-ти до 15-ти месец); 5. Доставка и монтаж на информационна табела (15-ти месец). 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).