Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 399 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

Project name: Local initiative for employment of vulnerable groups in "DIKE CONSULT" EOOD
Duration: 13 months
Place of realization: Pavlikeni
Unemployment on the territory of Pavlikeni Municipality is a serious problem, with the longest-term unemployed in the age group of over 54 years. The reintegration of the long-term unemployed and inactive persons from 30 to 54 years, incl. in employment is also a challenge for employers, while incorporating this resource into the local economy will generate high added value. With this project, DIKE CONSULT EOOD will take a step towards ensuring stable employment of people from vulnerable groups, showing that the business can be socially and uniquely profitable and competitive.
General objective: To stimulate the integration of some of the most vulnerable groups into the labor market by creating sustainable new jobs for unemployed and inactive persons in DIKE CONSULT EOOD.
The specific objectives:
1. Create new jobs at DIKE CONSULT Ltd. for unemployed and / or inactive persons between the ages of 30 and 54, including unemployed or inactive people with disabilities and unemployed persons over the age of 54
2. Provide material security for new jobs by purchasing equipment and office furniture.
3. To stimulate the rapid adaptation of new workers and their integration into the existing workforce of the company through: effective management, creating a favorable socio-psychological climate, clear definition of rights, responsibilities, etc.
Activities:
1. Selection and hiring of persons from the target groups for up to 12 months
2. Buying furniture and equipment
3. Organization and management of the project
4. Information and publicity
The Local Initiatives for Employment of Vulnerable Groups in DIKE CONSULT EOOD corresponds to Priority Axis 1 of the OP HRD, Priority 1 of the Municipal Development Plan of the Municipality of Pavlikeni 2014-2020 and to the Strategic Objective 1 of the SVOMR.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Подбор и наемане на лица от целевите групи за период до 12 месеца.: Подборът на персонала се предхожда от набирането на достатъчно количество кандидати за съответната длъжност, с цел осигуряването на информиран избор. Дейността по подбора включва осъществяване на контакт с представители на Дирекция „Бюро по труда“ за съдействие при сформирането на кандидати за участие по проекта. За избиране на лицата от целевата група ще се използва един от двата основни източника на кандидатури, а именно външния. При него процедурата е отворена за всички кандидати, които отговарят на формалните критерии за допустимост. Подборът ще протича под формата на интервюта и целта ще им е: - Да се получи пряка информация от кандидатите, уточняваща данните, посочени в документите - Да се получи пряко впечатление, относно физическите данни, особеностите на поведението, мотивацията, потенциала и други личностни характеристики на кандидатите. - Да се направи преценка за съответствието на представените доказателства/документи и изискванията за заемане на длъжността. - Да се получи пряка информация относно желанията и намеренията на кандидатите, при заемане на длъжността - Да се получи пряка информация от кандидатите, относно очакванията им за обхват и динамика на длъжността, системата за заплащане и стимулиране на труда. - Да се декларират от дружеството условията на трудовия договор, предлаганата система за заплащане и стимулиране на труда, условията на труд и почивка и др. Фирмата се ангажира да проведе цялостния подбор на кандидати в духа на спазване на хоризонталните принципи на ОП РЧР. С изпълнението на тази дейност ще се осигурят 7 нови работни места. Подсигуряването на заетост за периода на изпълнение 6 месеца/ 12 месеца по настоящия проект ще даде шанс на безработните лица да получат социална закрила и социално включване, възможност за заработване на доходи и получаване на осигурителни права. Неизменно ще има положителен ефект върху повишаване на личната самооценка и самочувствие, професионални и лични компетенции, адаптивност и конкурентоспособност, интеграция и социално включване. Възнагражденията за Бенефициентите ще бъдат в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година. Ще бъдат сключени трудови договори и разработени длъжностни характеристики. Редовно ще се води присъствена форма за явяване / неявяване на работа и ведомост за изплатени заплати. През периода на изпълнение на трудовия договор те ще получат и допълнителна квалификация, свързана с дейностите на фирмата и ще формират професионални знания и умения чрез обучение на работно място и обучение чрез опит. На всеки един от новоназначените ще бъде проведен подробен инструктаж, свързан с конкретната трудова дейност и безопасни условия на труд. Така за 12 месечния период освен, че ще имат устойчива заетост, представителите на целевата група ще имат шанс да се превърнат в успешни служители, да повишат своята конкурентоспособност на пазара на труда и да имат шанс за дългосрочна професионална реализация в тази перспективна област. Длъжностите на новоназначените служители са подбрани с цел затвърждаване позициите на фирмата на пазара на труда, завладяване на нови пазари и поемане на увеличения обем от работа. С цел спазване на трудовото законодателство в България за новоназначените лица ще се сключи нов договор с трудова медицина. Лицата от целевата група се предвижда да бъдат назначени на следните длъжности: - Юрисконсулт- 2 бр. код по НКПД 26117021 - Технически секретар- 2 бр. код по НКПД 41202006 - Офис мениджър- 1 бр. код по НКПД 33413004 - Хигиенист- 1 бр. код по НКПД 91120004 - Общ работник, поддържане на сгради- 1 бр. код по НКПД 93130003 48 310.38 42 457.55
Дейност 2. Закупуване на обзавеждане и оборудване.: Инвестицията в млад и квалифициран персонал е превантивна мярка за осигуряване на качествена работна ръка, задоволяваща високите изисквания на клиентите. Желанието на фирмата е да създаде условия за постоянна и продължителна заетост на новоназначения персонал. С цел привеждане на новите работни места в състояние, подходящо за работа на наетите лица и постигане на максимална функционалност на работната среда, отговаряща на изискванията за безопасни и здравословни условия на труд, ще бъде закупено оборудване, което да се използва от новонаетите лица. Оборудването и обзавеждането са изцяло съобразени със спецификата на трудовата дейност и с нуждите на работния процес. Без него няма да има възможност наетите лица да работят и изпълняват ефективно своите задължения. Дейността се планира да бъде извършена през първи месец от проекта. Периодът е избран, за да може започвайки работа, на целевата група, да бъде подготвена и осигурена материалната база, необходима за пълноценно изпълнение на служебните им задължения. Кандидатът се ангажира да запази предназначението на оборудването за срок от минимум 5 години след приключване на проекта. По проекта е предвидено закупуване на следното оборудване (ДМА): - Мултифункционално устройство- копир, принтер, скенер, факс- 1 бр. (виж приложен принтснрийн) - Лазарен принтер- 1 бр. (виж приложен принтснрийн) - Персонален компютър с лицензиран Windows- 4 бр.(виж приложен принтснрийн) - Монитор за персонален компютър- 4 бр. (виж приложен принтснрийн) По проекта е предвидено закупуване на следния достъп до специфичен софтуерен продукт (ДНА): - Годишна такса АПИС (виж приложен принтснрийн) Освен посочената техника ще бъдат закупени и следните материали (извън рамките на дълготрайните материални активи): - Копирна хартия- 50 пакета (виж приложен принтснрийн) - Тонер касета за принтер- 6 бр. (виж приложен принтснрийн) - Тонер касета за мултифункционално устройство- 7 бр. (виж приложен принтснрийн) 10 053.48 10 713.48

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).