Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 68 428 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

"SNS Consult" Ltd. is a company registered in 2020 with an ambitious owner working towards its stable establishment in the field of accounting services.
The main activity of the company includes accounting and auditing activities; tax consultations - code according to NACE 2008 - 69.20.
The current clients of the company are mainly from the territory of Glavinitsa Municipality, as the company operates in the regional center in a rented office. The activity is carried out by the owner and another hired accountant. Recently, there has been a significant increase in the number of clients from the territory of Suhodol village. Therefore, in order to meet the high expectations of the clients and provide quality on-site service that meets modern standards, the company's management opens a second office in Suhodol village. The owner will work at this new location, while the hired employee will continue to work in Glavinitsa town. The next step is purchasing equipment and furniture necessary for the material and functional support of the office (including a workspace and a relaxation room), supported by the development of this project proposal.
The investment proposal includes acquiring:
-    Office furniture (desk, chairs, cabinets, fireproof safe, sofa, refrigerator with freezer, coffee machine, water heater);
-    Office equipment (heat pump and water softener);
-    Office technology (desktop computer, laptop, UPS power supply, router, server).
The company operates within the Local Action Group "Glavinitsa – Sitovo Kraidunavska Dobrudzha," where the area is predominantly agricultural, and the provision of quality services, including financial and accounting services and consulting, is poorly developed. Therefore, supporting the development of non-agricultural activities is crucial for diversifying the rural economy and retaining residents.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подобряване на счетоводните услуги, предоставяни от "СНС Консулт" ЕООД посредством оборудване на новоразкрит офис: Спецификата на дейността по предоставяне на счетоводни услуги изисква спазване на определени стандарти, което налага закупуване на подходящо оборудване и обзавеждане. Проектното предложение предвижда оборудване на новоразкрит офис, включващ работно помещение и стая за отдих. Работното помещение ще бъде обзаведено с бюро, стол директорски, нисък шкаф за съхраняване на документи, метален шкаф с електронно заключване за съхраняване досиетата на клиентите, огнеупорна каса, диван и два стола за клиенти. За стаята за отдих е предвидена закупуване на хладилник с фризер, кафе машина и бойлер. За осигуряване на условия на труд и поддръжка на офиса е предвидено закупуване на термопомпа и омекотител за вода. Съвременните стандарти за предоставяне на счетоводни услуги са базирани на поддържането на електронни досиета и бази данни, поради което е задължително поддържане на равномерна температура, което ще се постигне с термопомпата. Инвестиционното намерение предвижда и закупуване на подходящо компютърно оборудване и техника за изпълняване на ежедневните работни задължения. Това включва: настолен компютър /конфигурация с монитор/; лаптоп; захранващо устройство UPS, за предотвратяване загубата на данни при внезапно прекъсване на ел.захранването; мултифункционално устройство /принтер, скенер, копир/ и рутер. Съвременните стандарти за предоставяне на счетоводни услуги са базирани на поддържането на електронни досиета и бази данни по тази причина е предвидено е и закупуване на сървър. На сървъра ще се съхраняват данните от двата офиса / в Главиница и с.Суходол/, което ще улуснява достъпа, управлението им и координацията между двамата счетоводители. Сървърът има следните иновативни характеристики: подобрена сигурност; централизация на данните; автоматизация на процесите; скалируемост; архивиране на данните / бекъп/ и възстановяването им; мобилен достъп до информация; дигитализация на информацията; поддръжка на разнообразни приложения; намаляване на разходите за облачни услуги; включения в конфигерацията на сървъра процесор е с подобрена енергийна ефективност. Изброеното показва, че сървърът е с по-добри енергийни показатели и същевременно спестява разход на труд, тъй ката улеснява ежедневната счетоводна дейност, спестява разход на материали поради дигитализиране на цялата информация, респективно намалява финансовите разходи. Всичко изброено показва, че придобиването на сървър представлява технологична иновация в работата на дружеството. 35 997.12 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).