Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 161 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

LILIA - C - 2010 Ltd. was founded in 2010 with headquarters in Lom. The company develops its activity in the field of production of classic knitted sweaters, cardigans and other similar products. Behind the market success of the company is a team of professionals and modern production, which relies on high technology and uncompromising quality. The level of organization of the whole process is also essential for the quality of the production process and the products. The company feels a serious need to improve its performance by increasing the productivity of the work process, optimizing the cost of services / products and reducing the risk of inefficient management of available resources and information by improving business processes.
This project is synchronized and contributes to achieving the company's goal to improve management and achieve effective organization of LILIA-C-2010 and increase the competitiveness of products and services by developing and implementing a targeted system for the company's needs. process management (ERP system) and the necessary hardware infrastructure for the functioning of the system. Optimized management of processes, resources and customers based on the implemented system will increase the efficiency and effectiveness of the company and increase its production capacity, as well as increase the quality of services and products, will presuppose the company's sustainability and flexibility in terms of receivables. of strategic and operational decisions in the dynamically developing business segment. 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за инвестиции в ново оборудване и специализирано софтуерно приложение, допринасящи за подобряване на качеството на съществуващи процеси, продукти и услуги чрез разработване и въвеждане на базирани на ИКТ системи за управление на бизнеса: Редица ограничения пред развитието на дружеството налагат необходимостта от: 1) подобряване на управлението и организацията на основните процеси, ресурси и информационни потоци в компанията; 2) оптимизиране на работните процеси и увеличаване на ефективността и производителността на труда; 3) съкращаване/намаляване на разходите по осъществяване на дейността на компанията;4) оптимално планиране на ресурсите на всички нива в компанията; 5) повишаване на качеството на предлаганите услуги и продукти, 6) създаване на динамичен инструмент за управление на взаимоотношенията с клиентите, 7) въвеждане на инструмент, който да позволява информирани и навременни управленски решения и интегрирано управление на процесите и ресурсите. Предвид това по настоящия проект се предвижда разработване и внедряване на следната ERP система: Тя представлява интегрирано софтуерно решение за управление на бизнеса, в което са съчетани принципите на най-добри установени практики и универсална, иновационна управленска концепция. Решението адресира основните аспекти (функции) на бизнес-проектите и свързаните с тях бизнес потоци и бизнес процеси. Основните функции ( Производствена, Търговска, Управление, на човешките ресурси).Системата за управление на бизнеса се състои от взаимосвързани функционални модули, чиято интегрираност позволява всяко въвеждане на данни да се отразява във всеки един от тях. Системата ще работи в реално време и ще предоставя актуална и подходяща за управленски анализи информация. Използва се за автоматизация и оптимизация на управлението на веригата на доставките, складовото стопанство, дистрибуцията, производството, взаимоотношенията с клиентите, проектите и човешките ресурси, което позволява успешното развиване на бизнеса.Бизнес решението ще обединява информацията от всяка точка на компанията и ще позволи да се анализира, за да вземат по-успешни управленски решения. И още - процесите могат да бъдат разгърнати и към цялата бизнес общност (партньори, клиенти и др.), което ще помогне да се максимизира ефективността и да се подобри производствения капацитет. Дейността е обвързана и със закупуване, доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на допълнително необходимо за функционирането на интегрираната информационна система хардуерно оборудване. За да бъде внедрено новото решение обаче, фирмата ще се нуждае от инвестиционна подкрепа, с оглед закупуване на необходимия хардуер, с който към момента фирмата не разполага. Компанията предвижда придобиване на Физически сървър за виртуализация- 1 бр., Бекъп сторидж с мрежова свързаност- 1 бр., Сървърен шкаф с рутер- 1 бр., Непрекъсваемо токозахранващо устройство с двойна конверсия – 1 бр. Оборудването се отличават с добри работни показатели от гледна точка на цена, консумация на мощност и опростено използване. Активите са готови за натоварени бизнес задачи като работа с бази данни, сървърна консолидация и виртуализация. Оборудването се характеризира с повишена ефективност спрямо и оптимизиранена работните процеси при използвания нов подход за управление на бизнес процесите на дружеството, които изискват значителни ресурси. Активите ще осигурят пълната функционална производителност и продуктивност, в същото време ще предоставят ненадмината комбинация от гъвкавост, лесна за използване и управление ИТ инфраструктура, която е изградена по начин осигуряващ оптимално внедряване на специализираното решение. С реализирането инвестияция в ДМА ще се създадат условия за въвеждане и нормална работа на предвидената за разработване и внедряване софтуерна система за управление на ресурсите (ERP) в предприятието. Активите ще осигурят надеждност на системата. Стъпките за реализация на дейността: Подготовка и официално публикуване на тръжни документи -месец 1-месец 3 Оценка на оферти и сключване на договор за доставка Месец 4 - Месец 6 Доставка на оборудване, инсталиране, пускане в екплоатация- Месец 7 - Месец 12 268 000.00 268 000.00
Дейност за ефективното и ефикасно използване на факторите на производство чрез внедряване на нови съвременни технологии/методи за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес : Необходимостта от планираните инвестиции по проекта се обуславя от все по-завишените изисквания в сектора по отношение на прилагане на производствени практики с висока ефективност и ефикасност, използването на модерни технологии, щадящи околната среда. Именно чрез внедряване на ЕРП системата и хардуерната инфраструктура, ще се въведат за първи път в дружеството-кандидат изцяло нови методи за ефикастно използване на човешкия капитал, ресурсите- производствени материали и стратегическо планиране на целия производсвен процес, както следва: 1) Оптимизиране на производствения процес – новата система за управление ще позволи автоматичното генериране на дневни графици, което ще съкрати времето необходимо за ръчно планиране и оперативна обработка на данните; ще позволи по-добро оперативно отчитане, контрол и анализ на производството; ще елиминира потенциалните неволни (или злонамерени) човешки грешки при отчитането на произведеното по участъци; количествените измерители от подобрената ефективност са отразени в повишените обороти и приходи от продажби. 2) Намаляване на себестойността на производствените разходи -редуцирането на разходите за материали, както и съкращаването на периода от време в който материалите прекарват в склада има директно отношение към намаляването на себестойността на производствените разходи; намаляването на времето за планиране или пре-планиране на производствени маршрути, уточняване на дневни графици или други извършвани ръчно дейности също има директно отношение към общото намаляване на себестойността на производствените раходи; количествено бизнес ползите ще са равни на спестеното работно време на ключови служители. 3) Освобождаване на ценно време на ключови служители -редуциране на времето отделяно от служителите за изготвяне на най-различни справки, редуциране на времето за ръчни операции по ежедневното планиране и отчитане на производството, редуциране на времето, в което се реагира на дадена ситуация или възникнал проблем; количествено бизнес ползите могат да се приравнят на 20% до 30% от работното време на всички служители ангажирани с въвеждане, сваляне, записване, отчитане на процеси и данни и планиране на дейности. 4) Намаляване на складовите запаси/наличности от материали – новата система ще спомогне да се намали презапасяването в склада в пряко съответствие със стратегическите цели на ЛИЛИЯ-С-2010 да намали складовите наличности, тъй като ръководството ще планира запасите на база на постъпилите реални поръчки от клиенти и съответно ще планира оптималните наличности с по-голяма прецизност. 5) Подобряване управлението на качеството – софтуерна система за управление ще позволи да се обхванат всички процеси и съответните данни, като ще позволи да се дефинират и регистрират в информационната система проверки по качеството на всеки етап от жизнения цикъл на продукцията. Това ще намали рисковете, свързани с управлението на качеството и ще доведе до подобрено управление на качеството на продукцията. 6) Подобряване на управлението и организацията на дейността - Внедряването на софтуерна система за управление ще осигури пълен поглед върху протичащите бизнес процеси в ЛИЛИЯ-с-2010 и ще предоставя информация в реално време на ръководството на компанията. С внедряването на специализираната ЕРП система юе се постигне: планиране и препланиране на производствения процес по най-ефективния начин, анализиране и реагиране на бързо на възникващи промени, реализиране и оценяване на конкретни стратегически цели, делегиране на бърза и ефективна отговорност за цялостно изпълнение на задачите и да третира отделните служители като собственици на съответните бизнес процеси, контрол на ефективно управлението на запасите Стъпките за реализация на дейността: Подготовка и официално публикуване на тръжни документи -м. 1-м. 3 Оценка на оферти и сключване на договор за доставка м 4 - М. 6 Доставка на оборудване, инсталиране, пускане в екплоатация- м 7 - м 12 0.00 0.00
Дейност за информиране и публичност : Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ. С цел популяризация на дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат и следните мерки: - Изработване на табела с информация за проекта - Стикери за предвиденото по проекта оборудване Всеки документ, обвързан с изпълнението на проекта, ще бъде изготвен в съответствие с изискванията за мерките за публичност и комуникация. Всяко едно от средствата за визуализация ще съдържа информация, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез чрез Стратегията за Водено от общностите местно развитие /ВОМР/ по Оперативна програма „Иновации и конкурентноспособност“2014-2020/ОПИК/, номер и наименование на проекта. Дейността се предвижда да стартира от 1 проектен месец, имайки предвид необходимостта от изготвянето на тръжни процедури за доставка на предвиденото оборудване съгласно предвидените указания за информация и публичност. Нейната продължителност съответно ще бъде през целия проект като при стартиране или финализиране на отделни дейности ще бъдат изработвани и предвидените визуализационни материали. Стъпките за реализация на дейността: Подготовка на запитванията относно изработка на визуализационни материали -месец 1 Събиране на две оферти, избор на изпълнител и сключване на договор за доставка- Месец 2 Доставка на визуализационните материали- Месец 3 112.00 96.40

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).