Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

NEEDS: In most Bulgarian cities there are not many companies that offer quality printing services in a short time and in small runs.  This is the business niche for the current investment idea.  Providing sufficient space for the execution of orders and needs for printed products of enterprises in the small and even medium segment.  The market for such printed products is growing every year.  Demand increases in parallel with the increasing technological capabilities of digital printing production capacity.  TARGET GROUPS: The implementation of the project is aimed at the management and employees of the company "TOP 5" EOOD;  the clients and contractors of the company.  OBJECTIVES: Expanding the variety of modern advertising and printing services, along with improving the quality of service to citizens, businesses, tourists and guests in the municipality of Rhodope.  EXPECTED RESULTS: The result of the implementation of the investment project is a modernized and digitized printing base with improved exterior and interior of the work premises and provided thermal comfort for customers and service personnel.  Conditions have been created for a market breakthrough in the printing production and implementation of the business plan with a high financial return on investment.  At the same time, the variety of the offered printed products with very high quality has been expanded in unison with the modern productions of the enterprises from the territory of the municipality of Rodopi.  MAIN ACTIVITIES: Repairs and delivery of new generation digital, high-tech printing equipment will be carried out.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Текущ ремонт - подобряване енергийните характеристики на офис- сграда : Дейност - Извършване на строително-ремонтни работи по съществуваща сграда и подобряване на топлоизолационните качества на ограждащите конструкции. СМР съгласно изготвен и одобрен проект с КСС - разходът е референтен Офис- срадата се намира в източната част на ПИ 59032.31.7, в близост до входа на имота. Тя е едноетажна, изградена по смесен начин – чрез монолитна стоманобетонова скелетна конструкция и външни ограждащи стени от стоманобетонови панели. Покривът на обекта е изграден също от покривни панели монтирани върху монолитната стоманобетонова конструкция. По прозоречните отвори и на вратите е монтирана еднокатна дограма от стоманени профили. Фасадите на сградата са обработени с вароциментова мазилка. В момента съществуващата сграда се ползва за изработка на рекламни материали и изделия. Тя има няколко работни помещения, офис, гардероб, стая за почивка на персонала, помощно помещение, коридори и санитарни възли. Състоянието на сградата, като се изключи устойчивостта на стоманобетоновата конструкция, не добро. Тя се нуждае от ремонт, подмяна на прозорци и външни врати, хидро и топлоизолация, а също така и текущ ремонт на осветителните тела. Предвидените в проекта строително-ремонтни дейности могат да се приравнят на упоменатите в чл. 151(1) т.1. от ЗУТ. Проектираните в част архитектурна дейности по този обект се състоят в строително-монтажни работи, които ще доведат до подобряване на експлоатационите качества на сградата. Основната строителна дейност по обекта е свързана с монтиране на топлоизолация по външните ограждащи стени и покрива. За фасадите на сградата , това се предвижда да стане чрез монтаж по съществуващите стоманобетонови панели на пана от топлоизолация EPS. Топлоизолацията по покривната плоча ще се изпълни от вътрешната страна на помещенията чрез монтаж на топлоизолация от каменна вата. Под нея за оформяне на помещението ще се изпълни окачен таван от гипсокартон. По сградата се предвижда монтаж на нови прозорци и входна врата, изпълнени от PVC профили, за които е приложена спесификация. При подмяната на старата дограма с нова такава, съществуващите отвори частично се подзиждат с газобетонови блокчета, с цел оптимизиране на отворите. Предвидено е полагане на нов пласт битумна хидроизолация по покривната повърхност заедно снеобходимите съпътстващи дейности. Преди започване на основните строителни работи по обекта ще се извършат демонтажни работи на някои съществуващи елементи, кото те са описани в количествената сметка по част архитектурна. В количествената сметка за строително-ремонтните дейности по обекта са предвидени още и подмяна на осветителни тела и монтаж на ново оборудване посочено в чертеж на технологичното обзавеждане. Към графичната част на проекта е приложено архитектурно заснемане, тъй като сградата е строена сравнително отдавна и не е запазена строителна документация. В приложените чертежи на разпределенията, разрезите и фасадите на сградата, са посочени габаритите и начинът на оформяне на всички строителни елементи. 0.00 0.00
Доставка на климатично и вентилационно оборудване: Доставката и монтажа на 4 бр. :климатични сплит-системи ще подобри значително климатичния комфорт в помещенията. Във връзка с противопожарните изисквания и норми, считаме, че този начин на климатизация е най-удачният. Доставка и монтаж на 2 броя : рекуператори ще подобри вентилирането на производствените помещения и ще намали до минимум запрашеността и емисиите по време на производствения процес. 12 730.00 0.00
Доставка на оборудване за рекламен офис с принтерни устройства за цифров печат върху различни медии и носители: Цифровизацията на социално икономическите отношения тотално променя човешките взаимодействия и технологичните модели за производство. Технологичния бум промени коренно машините и съоръженията за производство на печатна продукция . Новите цифрови печатни техники са многократно по-производителни и гъвкави по отношение на потребностите на клиентите. Фирма „ТОП5 ООД „ вече две десетилетия стои устойчиво на пазара и запазва своята конкурентоспособност благодарение на своето технологичното обновление и модернизация. Първоначално голяма част от процесите са изпълнявани предимно ръчно. По-късно бяха внедрени различни елементи на автоматизация, а сега е назрял момента и за цифровизация на производствените печатни процеси. След внимателно проучване на потребностите на новите и модерни фирми – на територията на Община РОДОПИ и детайлно маркетингово проучване на пазара на цифрови печатни устройства се спряхме на доставката на з високопроизводителни автоматични и цифрови принтери, а именно: - DTG принтер за директен печат. Принтерът е от серията на мастилено-струйните принтери, снабден с пиезо-кристални печатащи глави, които гарантират високото качество и разделителна способност на цветния печат. Пълноцветният отпечатък може да бъде нанесен върху бели и цветни дрехи и постига отпечатване на цветни образи с висока трайност на основата на специално пигментно мастило. - UV LED принтер за печат върху сувенири. Той създава възможности в печатната база да бъдат произвеждани фирмени рекламни сувенири с високо качество – резолюция 1440 / 1200 dpi. Печатаемото поле е 420 х 300 мм, като има вградена опция за печатане върху ротационни детайли. - Принтер за сублимация. Принтерът за сублимация нанася цветния отпечатък върху специална хартия на основата на процеса на сублимиране. Последствие отпечатъка върху хартията – чрез специална термопреса – може да бъде положен върху чаши, шапки, чинии и други различни рекламни материали. - Компютърната конфигурация е съставена от компютър с мощен процесор , монитор с висока разделителна способност и висококачествен лазерен принтер. Чрез компютърната конфигурация ще може да се реализира качествено и с голяма производителност процесът на предпечатната подготовка в съответствие с изискванията и потребностите на клиентите на печатната база. 77 208.00 0.00
Консултански услуги: Дейността съдържа: 1 Подготовка на проектно предложения за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Иновативен офис за рекламно обслужване на бизнеса в община Родопи” .2 Подготовка на : - Проектна обосновка ; - Инвестиционно намерение ; - Бизнес-план ; - Тръжни документи и процедури - Подготовка на всички необходими ОБЩИ и СПЕЦИФИЧНИ документи, като и Списък с документи, доказващи съответствие с критериите за подбор на проекти, изискуеми съгласно Процедура чрез подбор № BG06RDNP001-19. по Подмярка 6.4 „Инвестиционна подкрепа за неземеделски дейности“ от мярка 6 „Развитие на стопанства и предприятия“ от ПРСР за периода 2014 - 2020 г., финансирана от ПРСР 2014-2020г. от стратегията за водено от общностите местно развитие на МИГ Перущица-Родопи. 3 Подаване на Проектното предложение по настоящата процедура изцяло по електронен път - чрез ИСУН 2020 . 4 Консултантски услуги, свързани с изпълнението и отчитане на дейностите по проекта до окончателно изплащане на помощта, съгласно условията на настоящия договор. 8 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).