Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

This project proposal aims to provide support to elderly and people with disabilities in the municipality of Devnya, who in a period of crisis, related to the pandemic from COVID-19, have the most difficulties in their everyday functioning. The situation puts their health and lives at serious risk and it is difficult for them to meet their basic needs due to physical and social limitations.
The main goal of the project is to improve the quality of life and remove the barriers to the social inclusion of people at risk, whose health and lives are threatened in a period of crisis. The project supports directly not just the people most threatened by COVID-19 and people in quarantine, but also indirectly affects the rest of the community, by limiting the spread. As a result of the realization of the project short-term effects are expected, related to support for elderly with and without disabilities in the municipality of Devnya to manage their everyday lives. The main activities, planned in the project, are recruitment of staff for management of the service and providing support at home, through buying the necessary products, medication and payment of utility bills. The project envisions activities for ensuring safe access of the staff to the users of the service by providing protective equipment and transport. The activity for informing and communication will ensure the inclusion of users in the services, as well as third parties, regarding financing. It is expected that the total number of users will be 38 in 3 locations in the municipality. A separate space for a dispatch center is envisioned, from where the project activities will be coordinated. The duration of the project is 10 months and the services will be provided hourly, depending on the needs of the target groups for 10 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор на персонал за предоставяне на услугата: Подборът на персонал е дейност, която ще осигури необходимите човешки ресурси за предоставяне на услугата. Нейната основна цел е гарантиране качественото предоставяне на услугата и ефективното изпълнение на проектните цели. Екипът за предоставяне на услугата ще се състои от 7 човека, осигуряващи подкрепа в 3 населени места - гр.Девня, с.Падина, с.Кипра. Разпределението им по места ще бъде определен в зависимост от броя потребители в трите населени места. Очаква се по-големия брой от тях да бъде от общинския център. Основните ангажименти на екипите за директна подкрепа са свързани със снабдяване с храна/хранителни продукти и медикаменти, заплащане на битови сметки и извършване на неотложни административни услуги. Основните изисквания за заемане на позицията работник, изпълняващ доставки по домовете са свързани с опит в работата с хора, комуникативност, мобилност, възможности за гъвкаво работно време, предимство е участие в подобни проекти свързани с подкрепа на целевата група на настоящия проект. Един от членовете на екипа на услугата ще има позиция шофьор, един ще е диспечер, а останалите 5 ще работят директно с потребителите за предоставяне на планираните услуги. Основните етапи от изпълнението на дейността ще включват: • Подготовка – разработване на описание на ролите и отговорностите на персонала за предоставяне на услугага • Подбор – провеждане на разговори с кандидатите и избор на членовете на екипа • Договаряне – сключване на договори според планирания бюджет и уточняване на задълженията, комуникацията, отчетността и др. 0.00 43 826.61
Предоставяне на подкрепа в домашна среда: Дейността ще се състои в доставка на храна, закупуване на хранителни продукти, медикаменти, заплащане на битови сметки и осъществяване на спешни административни услуги на 38 представители на уязвими групи - възрастни с и без уврежадне на територията на община Девня. За набиране на целевата група ще бъдат използвани комуникационни канали - обявление на сайта на община Девня, таблото на общината и кметствата на с. Кипра и с.Падина. Чрез общинската администрация и социалните служители ще се идентифицират най-нуждаещите се в населените места, както и ще се осъществят заявките на потребителите след техния избор. Водещ критерий при избора ще бъде степента на уязвимост на потребителите от конкретното населено място включено в проекта и тяхното желание да получат подкрепа. При възможност ще бъде извършено от проектния екип напасване на потребители с членовете на екипа по отношение на пол и възраст. Процесът на подготовка и администриране на услугата ще се извършва в Диспечерския център обособен за целта. При реализиране на подкрепата работниците, членове на екипа на услугата ще работят в рамките на 10 месеца като средно ще отговарят за нуждите на 9-10 потребители. Един от членовете на екипа е шофьор, един диспечер и ще работят с всички случаи, а петте работници, изпълняващи доставки по домовете. Извършването на покупките на храни и медикаменти със средства на конкретния потребител ще се извършва според нуждите в резултат на общото им планиране с работника. Подкрепата за заплащане на битови сметки и осъществяване на спешни административни услуги ще се планира в началото на предоставянето на услугата. При възникването на специфични спешни нужди на конкретния потребител, работници ще информират проектния екип, който от своя страна ще търси съдействие от съответните органи и институции. Екипът на услугата ще работи по график съгласуван с ръководителя на проекта. 0.00 0.00
Осигуряване на транспорт и защитни средства.: Проектната дейност ще осигури защита на екипа по изпълнение на услугата и ще осигури възможност както за предпазване на самите тях, така и на потребителите. Освен това осигуряването на транспортни средства ще повиши достъпа до услугата и безпрепятственото доставяне на необходимите продукти и медикаменти. Проектната дейност ще се осъществи при следните етапи: • Подготовка - закупуването на предпазни средства (маски, дезинфектанти и ръкавици) за екипа на услугата. • Реализиране - предоставяне за ползване от членовете на екипа за предоставяне на услугата по проекта. • Периодичен контрол на ползването на предпазните средства от членовете на екипа на услугата 0.00 17 530.65

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).