Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 64 333 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

The project proposal of Kazanlak Municipality is related to the adjustment of nursery homes in full compliance with the requirements of quality standards of residential care for elderly people over working age in terms of specialized environment for the service provision. 

The reformation of "Nursing Home - Kazanlak, Petio Ganin Str. 52" will be carried out in accordance with the Social Services Act and the Social Services Quality Decree. The activities that will be implemented within the project are related to the execusion of construction works and the supply of equipment and furniture. The Nursery Home will be brought into full compliance with the requirements of accessible environment and energy efficiency. 

The Nursing Home is a social service for residential care for elderly people over working age without disabilities and operates as a state delegated activity. The capacity of the service is 122 people.The site and the building are public property, with issued Act of public property № 639/06.02.2019.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подготовка и изпълнение на СМР: За целите на проектното предложение по реформиране на Дом за стари хора, гр. Казанлък, "Петьо Ганин" № 52 е възложено и изпълнено изготвянето на архитектурно заснемане, изготвяне на обследване за енергийна ефективност, придружено от валиден сертификат за енергийни характеристики, изготвяне на обследване за установяване на техническите характеристики и Технически паспорт на обекта, съгласно изискванията на действащата нормативна уредба. Възложено е изготвянето на технически проект, съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Преди издаване на разрешение за строеж на изготвения технически проект е направена оценка за съответствие от независим консултант относно съществените изисквания към строежите и изискването по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ. Планираните промени съгласно техническия проект включват: - Предвижда се стаите с трима обитатели да се премахнат, като се трансформира в жилищна част само в двойни и единични стаи, както следва: 3 стаи с по 1 легло, 60 стаи с по 2 легла всяка със санитарен възел и душ. - На партера в четириетажната сграда са предвидени 11 двойни стаи, всяка със санитарен възел и душ, изолатор с баня за един човек, приспособен за инвалидна количка. Обособява се също стая за посещения, офис домакин, стая за почивка администрация, стая за психолог, санитарен възел, оразмерен за лица с увреждания, санитарен възел персонал, стая за медицински сестри, кабинет на директора, офис счетоводство, офис социални работници, лекарски кабинет с обособено място за събличане, склад и архив. В северния край на коридорите ще има по 1 евакуационен изход, водещ към аварийното стълбище, със самозатваряща се алуминиева врата. - На първи, втори и трети етаж са предвидени по 16 двойни стаи и 1 единична, всяка със санитарен възел и душ. На всеки етаж има склад инвентар. Също така дневна зона във фоайетата, стая за физиотерапия и рехабилитация, малка трапезария за трудноподвижни домуващи и склад санитарни материали. - Обектът ще бъде газифициран от газоразпределителната мрежа на града, като ще се монтират в съществуващо котелно помещение 3 броя кондензни газови водоподгреватели със затворена горивна камера за стенен монтаж, обща мощност 300 kW. Предвижда се двата съществуващи водогрейни котли, оборудвани с нафтови горелки да се демонтират. - Ще се обособи кухненски блок за приготвянето на храна на потребителите. На етаж „- 1“ в двуетажната сграда са разположени трапезарията с 58 места и кухненския блок, който разполага със собствен сутерен със складове. - Сградата ще разполага с общо 4 входа/изхода за потребители и служители. До главния вход се предвижда нова рампа с подходящ наклон, а от югоизток до столовата се предвижда изграждане на нов асансьор, с което асансьорите в сградата ще станат два. Достъпът до него ще бъде с автомобили и инвалидни колички. Още един евакуационен изход се предвижда от север в края на коридора на всеки етаж, водещ към новопредвидено аварийно стълбище. - Отвън се предвижда топлоизолация с необходимата дебелина, предписана в проекта за ЕЕ. Фасадната мазилка ще бъде декоративна, в цвят и текстура максимално близки до тези на съществуващата сграда. Цокълът също ще бъде покрит с формен камък като този на същ. сграда. Дограмата ще бъде петкамерна PVC с троен стъклопакет, в бял цвят. Външните входно-изходни врати и интериорните врати ще бъдат алуминиеви с огнеустойчивост, цвят бял. На покрива на сградата ще бъде изградена фотоволтаична инсталация за производство и ползване на електрическа енергия. - Дворното пространство ще се облагороди, като са предвидени нови алеи, пейки, беседки и фитнес. Също така ще се увеличи алеята за достъп за автомобили до новия асансьор. Настилката в дворното пространство ще се подмени и ще бъде съобразена с потребностите на хора със затруднено придвижване. 3 073 630.20 1 156 228.56
Доставка на обзавеждане и оборудване: След приключване изпълнението на СМР, избрания изпълнител съгласно изискванията по ЗОП ще достави и монтира заложеното оборудване и обзавеждане за функционирането на всички помещения в "Дом за стари хора, гр. Казанлък, ул. Петьо Ганин № 52" съгласно Приложение "Остойностен списък - оборудване и обзавеждане". Оборудването и обзавеждането е съобразено с функционалните изисквания по отношение на материално-техническата база на услугата резидентна грижа за възрастни хора в надтрудоспособна възраст (РГВХ) с оглед реформирането на домовете за стари хора (ДСХ). С изпълнението на тази дейност ще се обнови оборудването и обзавеждането, необходимо за функционирането на услугата, и ще се осигури домашен комфорт и уют на потребителите. Всички доставени артикули ще бъдат нови (неупотребявани). Стойността на доставката е на база пазарно проучване на различни производители/доставчици. 916 635.77 0.00
Организация и управление на проекта: Дейността по организация и управление на проекта се изпълнява през целия период на проекта. В рамките на дейността ще бъде осигурен необходимия човешки ресурс за управлението и изпълнението на проекта. Екипът за управление на проекта се състои от шест души - Ръководител, Административен координатор, Технически координатор, Експерт "Инвеститорски контрол", Счетоводител и Юрист. Екипът ще бъде подбран съгласно спецификата и обема на планираните дейности и с необходимата квалификация и опит за заеманата позиция. Екипът за управление на проекта ще администрира проекта, спазвайки изискванията на заложените дейности, одобрения бюджет на проекта и графика на дейности. Екипът за управлението на проекта има следните задължения: - Администриране на проекта, спазвайки изискванията на Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ; - Създаване, водене и съхраняване на досието на проекта; - Осъществяване на мониторинг и контрол; - Организация в подготовката на тръжната документация и провеждането на процедури съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки; - Изготвяне на технически и финансови отчети във връзка с исканията за плащане по проекта; - Осъществяване на мерки за информация и комуникация - други дейности, свързани с изпълнението на проекта. В рамките на настоящия проект са планирани следните дейности/мерки за информация и комуникация: - Публикации към местни и регионални медии, публикуване на информация на официалната интернет страница на Община Казанлък вкл. кратко описание, цели и резултати на изпълняваната инвестиция, информация за сключения договор, като ще се откроява финансовия принос на Европейския съюз; - Начална пресконференция, организирана от Община Казанлък - след провеждането на обществените поръчки и избора на основните изпълнители, ще бъде организирана и проведена начална пресконференция, чрез която ще се даде гласност относно изпълнението на проекта и информация за заложените дейности. Началната пресконференция ще бъде отразена от Община Казанлък, както и от местните/регионални медии; - Заключителна пресконференция и официално откриване на обекта - след приключване на всички строителни дейности и дейностите по доставка на обзавеждане и оборудване на сградата ще бъдат проведени заключителна пресконференция и официално откриване на обекта, на които ще се отчетат изпълнените дейности и постигнатите резултати по проекта; - Плакат с информация с минимален размер А3 с информация относно инвестицията и финансовата подкрепа от Европейския съюз - 2 бр. Плакатите ще се поставят на входа на социалната услуга и в сградата на Община Казанлък - Център за информация и услуги на гражданите; - Банер със стойка - 1 бр.; - Информационни стикери - мярката е предназначена във връзка със закупуването на обзавеждане и оборудване в рамките на проекта; - Поставяне на временен билборд на видимо място с информация за проекта; - Поставяне на постоянна обяснителна табела с информация за проекта. Обяснителната табела ще се постави до една седмица след отстраняването на билборда; - Официална бланка на проекта, върху която ще се създава цялата кореспонденция, свързана с дейностите по проекта. 119 707.98 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).