Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 355 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

The project proposal will ensure the provision of integrated social and health services for people with disabilities and people at risk, in connection with limiting the spread and overcoming the consequences of COVID-19.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Патронажна грижа +: Патронажната грижа в Община Шабла ще обхваща следните дейности: предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора; предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране; доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция). Общият размер на компенсацията за 19 потребители на интегрираните здравно-социални услуги е в размер на 38 304.00 лв. за 12 месеца, като 29 822.40 лв. са предвидени разходи за персонала и 8 481.60 лв. са други разходи за услугата. Разходите, които формират размера на компенсацията по вид и стойност, са описани в точка 11.4 от формуляра. „Патронажната грижа“ ще се изпълнява от звено към общинската администрация. Ще се осигури здравна, социална и психологическа подкрепа на минимум 19 лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19. Териториално чрез услугата ще бъдат обхванати населените места в общината. Продължителността на услугата ще бъде за период от 12 м. Всеки потребител ще получава здравно-социална грижа до 2 часа на ден. „Патронажната грижа“ ще интегрира комплекс от услуги като помощ в дома (почистване, пране, социални контакти и др.); медицински услуги, които не се предоставят по НЗОК в домашна среда като: мерене на кръвно, поставяне на инжекции, смяна на превръзки, контрол върху приема на лекарства и др.; психологическа подкрепа с фокус към възстановяване на социалната интеграция на лицата в обществения живот; доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите). Дейността ще усъвършенства и подобри достъпа и услугите в общността за хора, които поради различни ограничения от здравословен характер са изключени от социалния живот и са в риск от включване в институционален тип грижи, както и са изложени на риск от заразяване с COVID-19. Екипът, който ще бъде ангажиран за предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги е както следва: 3 лица - домашни санитари ,назначени на 8 ч. на трудов договор, 1 медицинско лице и 1 психолог. Проектната дейност ще се осъществява по разработената от МЗ Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания. Преди регламентиране на трудовите отношения с лицата, реализиращи услугата ще бъде проведено обучение по утвърдената от МЗ програма, което ще допринесе за единни указания на специалистите. Предвиждаме 2 месеца подготвителни дейности за подбор на потребителите и персонала и провеждане на обученията. 0.00 57 620.01
Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности: Превенцията на COVID-19 в социалните услуги ще се осъществи посредством извършване на следните дейности: • осигуряване на лични предпазни средства на персонала в социалните услуги; • въвеждане на мерки за дезинфекция на сградния фонд на социалните услуги, делегирани от държавата дейности; • осигуряване на компютърна техника с цел адаптиране и приспособяване на средата на социалните услуги, делегирани от държавата дейности в контекста на въведените ограничения в резултат от епидемичната обстановка и осигуряване на възможности за тяхното предоставяне дистанционно (онлайн консултиране). Общият размер на разхода за тази дейност е 54 171.74 лв., в т.ч. лв. 42 176.57 лв. разходи за персонал и 11 995.17лв. други разходи, различни от посочените разходи за персонала. Община Шабла е доставчик на 2 социални услуги. Щатната численост на персонала, предоставящ услуги е 11 лица. Индикативният капацитет на услугите ДДД е 45 потребители. Превантивните мерки за ограничаване на заразата в социалните услуги ще бъдат финансово обезпечени по проекта, което ще допринесе за опазване здравето както на ползвателите на социалните услуги, ДДД, така и на служителите, предоставящи тези услуги. Предвиждаме да назначим на трудов договор помощен персонал 4 лица на 8 часов работен ден. В изпълнение на работните си задачи, назначените лица ще спазват всички необходими противоепидемични мерки. Ще се въведат допълнителни мерки за дезинфекция на сградния фонд на социалните услуги, с цел превенция на коронавирусната инфекция. За персонала на услугите и допълнително назначените лица ще бъдат осигурени необходимите лични предпазни средства. Към момента служителите в услугите работят, при изключително натоварване и продължават да предоставят качествени и безопасни услуги на потребителите. Предвиждаме назначаването на помощен персонал - 4 бр. хигиенисти, НКПД 9112 0004, на 8 ч. работен ден, които да извършват дезинфекция и почистване на помещенията и други спомагателни дейности, свързани с епидемичната обстановка, т.е по 2 лица във всяка услуга. Разходите за възнаграждения са планирани на база МРЗ 650,00 лв. и 19,22% осигурителни вноски за сметка на работодателя и разходи за прослужено време за 12 месеца - общо разходи 39 432 лв. и 2 744.57 лв. за доплащания по сключените трудови договори, съгласно националното законодателство. Предвиждаме социалните услуги, ДДД, предоставяни от община Шабла да бъдат адаптирани към въведените ограничения от епидемичната обстановка с цел подсигуряване на дистанционна форма на работа. В тази връзка е необходимо да се осигури допълнителна техника като лаптопи и таблети в социални услуги, ДДД. 0.00 41 705.78

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).