Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

ET"M.SLAVOV-2021"is the legal successor of ET"D.SLAVOV-2012"and wishes to develop a new business in the field of services.The company has developed an investment project for a"Self-service car wash" in UPI XX-77181.9.142,Harmanli.The car wash will consist of 3units,and we will implement the construction ourselves,and we would like to purchase only the necessary equipment for the project for the operation of the car wash,as well as a pallet boiler,necessary for heating the office premises.We plan to purchase the following:
-The system for external car washing-3pcs.for the three cells,with the possibility of up to 6pcs. programs.The syst.allows dosing of 3types of detergent,high pressure,effective overload protection,remote control,monitoring.
By installing this type of equipment,lower prices will be achieved.A coin-operated machine will be introduced,as1service will cost BGN 1-2 depending on the type.The customer himself will control the number of washes.Thanks to the new equipment,cleaning will be more efficient and will include soaking,soaping,rinsing and polishing. It will also save water-about 65%comp.to the home car wash.The total value of 3 pcs.sys.for external washing is BGN37500.
2vac.cleaners-customers will be able to clean the interior of the car.The total value of 2vac.cleaners is BGN8000.
For the entry,management and reporting of the project,a doctoral degree for consulting services has been concluded.
After the implementation of the project,1workplace will be opened,which will contribute to the implementation of one of the priorities of the program-creation of sustainable employment an increase in the standard of living in the village area.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
ЗАКУПУВАНЕ НА ОБОРУДВАНЕ ЗА НУЖДИТЕ НА АВТОМИВКА НА САМООБСЛУЖВАНЕ В ГР. ХАРМАНЛИ: За нуждите на бъдещата ни дейност - автомивка - желаем да закупим оборудване, необходимо за дейността на автомивката, както и палетен котел, необходим за отопление на офис помещението. Предвиждаме да закупим следното: - Системата за външно измиване на автомобили – 3бр. за трите клетки, която да притежава различни по вид и брой функционалности за работа и покриваща всички съвременни изисквания за качествено измиване на автомобила с възможност до 6 бр.програми. Системата позволява точно дозиране на 3 вида препарат, високо работно налягане, ефективни защити от пренатоварване, с дистанционен контрол, мониторинг и детайлна статистика. Измиването на една колата у дома може да отнеме много време. С новото оборудване за Автомивка на самообслужване ще се спестят много усилия и време. Клиентите единствено ще трябва да натиснат един бутон и водата и сапунът автоматично ще излязат от пулверизатора. Чрез монтиране на този тип оборудване за измиване ще се постигнат по-достъпни цени за клиентите. Ще бъде въведена монетна система, като 1 бр. ще струва 2,00лв. Клиента ще може сам да контролира броя на измиванията върху превозното средство. Чрез новото оборудване почистването ще бъде по-ефикасно и ще включва предварително накисване, сапунисване със специален препарат, изплакване и гланцирне. Системата ще постигне и пестене на вода, като е изчислено, че потреблението на водата ще се намали с 65% в сравнение с домашното миене автомобили. Общата стойност на 3 бр. системи за външно измиване е 37500,00лв. без ДДС. - Прахосмукачки – 2бр. – клиентите ще могат да почистят интериора на автомобила. Общата стойност на 2 бр. прахосмукачки е 8000,00 лв. без ДДС. - Пелетен котел – 1бр. за отопляване на офис помещението. Избрахме този вид отопление, защото освен комфорт, пелетното гориво допринася за „зелен отпечатък“ върху природата. В сравнение с другите горива, като природен газ и въглища, пелетите изгарят с отделяне на много малки количества въглероден диоксид. Затова те почти не допринасят за образуването на парникови газове и следователно за глобалното затопляне. Стойността на пелетния котел е 6261,40лв. без ДДС. 51 761.40 0.00
Консултантски услуги: За правилното входиране, управление и отчитане на проекта е сключен договор за консултантски услуги. Услугата включва следното: 1. Подготовка и подаване на проекта: - Прецизиране на проектната идея и размер на инвестицията; - Предаване на списък с необходимите съпътстващи документи по проекта; -Съдействие при подготовка на необходимата съпътстваща документация за кандидатстване, според изискванията на финансиращата програма. - Попълване на формуляра за кандидатстване в ИСУН; - Комуникация с Управляващия орган; - Консултантска помощ при подписването на договора за БФП. 2. Управлението на проекта и отчитане: - Консултиране за изпълнението на дейностите заложени по проекта; - Подготовка и провеждане на тръжни процедури; - Изготвяне на технически отчети; - Изготвянето на финансови отчети; - Окончателни отчети и искане за плащане; - Комуникация с Управляващия орган на съответната оперативна програма и др. 2 588.07 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).