Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 382 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

Entrepreneurship in rural areas is hampered by the high risk associated with operating in small markets, lack of capital and insufficient access to business development and advice. The LAG's small business sector faces additional territorial obstacles related to lower purchasing power of the local population and stagnant rural economy. Support for investment for start-ups and the development of existing micro-enterprises is an important tool for improving the competitiveness and potential for employment creation of the economy in the LAG. This support will facilitate the development of the area by creating more and better jobs, helping to diversify non-agricultural activities in the LAG. The project proposal provides for the purchase of machinery and equipment, which will ensure the functioning of a modern, competitive enterprise in a rural area, which will create 7 new jobs in a high unemployment area. INTERDICO Ltd. has undertaken a strategy of growth and diversification in which to enter a relatively new market and offer products different from those produced in the area. The project proposal will create a small machine-building enterprise. The company plans initially to launch its product range with the production of two types of technological scales in the range up to 200 - 250 kg: 1. Platform electronic tensometric scales widely used in industry, agriculture, commerce, etc .; 2. Electronic tensometric scales for suspended loads, applicable to agriculture and storage, industry, etc .; 3.Agricultural portable and quickly disassembled / pre-assembled platform scales of 1 000 kg. Subsequently, the company plans to expand the items manufactured with new measurement and control tools in industry, agriculture, transport and medicine.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Закупуване и доставка на машини и оборудване: Дейността ще гарантира успещното изпълнение на проекта и постигане на заложените резултати. Ще бъде създадена цялостна организация и разпределение на задачите, за да се постигне създаване и успешен старт на производстовото в машиностроителното предприятие на Интердико ООД. Ще бъдат закупени следните машини и оборудване: 1. Универсален струг - 1 бр.; 2.Бързосменен ножодържач (Принадлежност) 3.Универсална фреза 4.Пробивна фрезова машина 5.Лентоотрезна машина 6.Ролганг (Принадлежност) 7.Опора 350х630-930мм (Принадлежност) 8.Машина за заточване на свредла - 2 броя 9.Диамантен диск (Принадлежност) 10.Крачна гилотина 11.Ръчен абкант 12.Инверторен заваръчен апарат 13.Безфилтърна маса за заваряване, рязане и шлайфане 14.Филтърна инсталация с ръчно почистване на филтъра 15.Заваръчна маска с аспирация 16.Лаптоп Лаптопът е необходим за осъществяване на производствения процес, чрез инсталиране на необходимите софтуерни продукти. 195 572.85 0.00
Визуализация на проекта (дейността ще бъде съществена чрез закупуване на стикери и постоянна табела): Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ. С цел популяризация на дейностите и под-дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат следните мерки, включени в настоящата дейност по визуализация на проекта: (1) изработка и доставка на 16 броя стикери за маркиране на закупуваните по проекта 16 бр. ДМА; (2) изработка, доставка и монтаж на 1 брой постоянна табела с информация за проекта - с минимални размери 50 х 70 см. Постоянната табела ще бъде монтирана на видно място, на входа на работното помещение, наето в гр. Червен бряг, където ще бъдат инсталирани придобиваните по проекта активи и където ще се изпълнява проекта; (3) включване на визуализационните и информационни реквизити на ДФЗ и ЕС в съответствие с изискванията за мерките за публичност във всяка една комуникация и документация, изготвяни в процеса на изпълнение на проекта при възникващите взаимоотношения с доставчици, изпълнители на услуги, потребители и други заинтересовани страни. Чрез изпълнение на дейността по визуализация на проекта ще се осигури публичност на целите, постигнатите резултатите от проекта, както и размера на финансовата подкрепа. Дейността се предвижда да стартира от 1-ви проектен месец. Нейната продължителност съответно ще бъде през целия период на изпълнение на проекта, като при финализиране на дейностите по доставката на ДМА ще бъдат изработени и предвидените в дейността стикери. Дейността ще бъде финансирана със собствени средства, които не са включени в бюджета на проекта. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).