Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

This project will be implemented by ET "DR PRAMATAROVA - JULIA IVANOVA". The company was established by a Decision of the Vratsa District Court under f. d. № 1220/1999

The main subject of activity is: Medical institution - outpatient clinic for outpatient specialized medical care, with subject of activity individual practice for specialized medical care in ophthalmology according to art. 8, para 1, item 2, letter A of the PHA. ET "DR PRAMATAROVA - JULIA IVANOVA" has a contract (№ 060137 / 11.02.2015) for providing specialized outpatient medical care (SIMP) with RHIF - Vratsa. The company has a Registration № of LZ: 0608121022 and a Certificate of Registration № 0336 / 26.04.2000. from the Register of Medical Establishments in the Regional Health Center / Regional Health Inspectorate - Vratsa.

The individual medical practice in ophthalmology is active - daily examinations of patients are performed. Offices 208 and 209 are used to carry out the activity, on the 2nd floor of the building of the former APZZ, at 1 Zahari Stoyanov Street in the town of Byala Slatina, Vratsa District, North-Western Region.

With the implementation of this project, the activity of the practice will be modernized by purchasing:
1. Specialized ophthalmological equipment (Combined tonometer with pachometer - 1 pc., Ophthalmoscope - 1 pc., Set of test glasses - 1 set with 232 pcs. Glasses, test frame - 1 pc.);
2. Laptop computer, for the purposes of diagnostics and administrative activities of practice - 1 pc .;
3. Lightweight wheelchair - 1 pc .;

The implementation of the project is aimed at expanding the opportunities for diagnosis of eye diseases, improving the quality of care and patient satisfaction. By improving the technical security of the practice with modern equipment, opportunities will be sought to attract more patients and achieve better financial results.

The planned duration of the project is 12 months. The total eligible costs - BGN 32 011,00.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Закупуване и внедряване в дейността на медицинската практика на специализирано офталмологично и спомагателно оборудване : Дейността се състои в закупуване и внедяване в дейността на медицинската практика на следното специализирано офталмологично и спомагателно оборудване: 1. Комбиниран тонометър с пахометър - 1 бр.; 2. Офталмоскоп - 1 бр.; 3. Набор пробни стъкла - 1 набор с 232 бр. стъкла; 4. Пробна рамка - 1 бр.; 5. Преносим компютър, за целите на диагностиката и административните дейности на практиката - 1 бр.; 6. Олекотен инвалиден стол - 1 бр.; Комбиниран тонометър с пахиметър: Към настоящия момент, кабинетът не разполага с такъв апарат. Той измерва вътреочното налягане на окото и преизчислява ВОЛ /вътреочното налягане, вземайки предвид еластичността на роговицата/. Предимствата на тонометъра са, че по безконтактен начин, със система за контрол на силата на въздушната струя, без да влиза в механично съприкосновение с роговицата на окото измерва автоматично вътреочното налягане. В комбинация с пахиметър, апаратът ще позволи измерване дебелината на роговицата, което се налага винаги когато има съмнение за удебеляването или изтъняването й. Изследването на дебелината на роговицата е необходимо за определяне на действителното вътреочно налягане. Офталмоскоп: Апаратът се използва за изследване на очното дъно, чрез което се виждат очния нерв, макулата и кръвоносните съдове. Планира се закупуване на апарат със значително по –добри параметри и технически характеристики, в сравнение със стандартните офталмоскопи (зрително поле с минимум 25 градуса по - голямо от това на стандартните офталмоскопи) и ще даде възможност за по - качествена диагностика при провеждането на медицинските прегледи. Набор пробни стъкла - 1 набор с 232 бр. стъкла: Настоящият набор е наличен от повече от 15 години в кабинета. Част от стъклата са надраскани и негодни за употреба, а друга част липсват. Новият набор е с по - голям брой стъкла (232 броя пробни лещи, включващи: свери, цилиндри, призми и аксесоари), което ще даде възможност за по - качествена корекция на рефракцията (по - качествено изписване на корекционни очила на пациентите). Пробна рамка: Пробната рамка служи за поставяне и проба от страна на пациента на различните стъкла от набора с пробни стъкла. Наличната пробна рамка в кабинета е стара и напълно амортизирана. Това силно затруднява работата с пациентите, при изписване на очила. Новата пробна рамка ще даде възможност за прецизно измерване и настройки на отделните позиции и функции. Преносим компютър, за целите на диагностиката и административните дейности на практиката: Към момента на кандидатстване, наличният в практиката компютър е стар и напълно амортизиран. Техническите проблеми са ежедневни и това много силно затруднява административните дейности в кабинета - попълване, печат и/или изпращане на електронни документи и отчети до НЗОК. Закупуването на нов компютър ще разреши тези проблеми и ще гарантира нормалното изпълнение на административните дейности на практиката. Олекотен инвалиден стол: Видно от приложеното към проекта Решение на ТЕЛК, кандидатът е лице с увреждания, които правят невъзможно придвижването без подходящ инвалиден стол. Настоящият е стар и амортизиран. Създава трудности, както с придвижването, така и със седенето в него продължително време (при 8 часов работен ден). Необходимостта от закупуване на нов олекотен стол, който по принуда е и работен стол (т.е. част от оборудването на работното място) е изключително остра. Закупуването на нов, олекотен стол ще позволи свободното и лесно придвижване, както до работното място, така и вътре в кабинета. Това ще подобри и обслужването на пациентите. 32 011.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).