Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 963 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

The project “Creating new working places and expanding the activities of the company DOUBLE 2 LTD” has the aim of:
“Creating conditions for sustainable employment, training and career development of unemployed and/ or inactive people in the field of trade in agricultural products”. Specific goals of the project:
1.To generate new work places for unemployed and/or inactive youth people aged under 29 in order to be appointed on perspective positions.
2.Generation of knowledge and competency for newly appointed unemployed and/or inactive youth people aged under 29, for their effective professional realization. The project is directed towards investment in individuals and generation of employment of the target group.
DOUBLE 2 LTD will generate employment for the period of up to 12 months for individuals from the target group. 
The target group  will be composed of unemployed and inactive individuals, inactive individuals with low educational degree, unemployed individuals aged over 54. Because of their low educational degree or because of other circumstances, these individuals could not find appropriate realization on the labor market. They need to be motivated, directed towards work performance, which will bring them gratification in order to have a fulfilling career. According to the project framework employment contracts will be signed for the period of 12 months with the newly employed individuals. The company will create 15 new working places and will employ 15 unemployed and inactive individuals, and the greater part of the target group will be from the specific categories. Activity 1. Employment of unemployed and/or inactive individuals for the period of up to 12 months; Activity 2. Purchasing of equipment related to the generation of new working places; Activity 3. Activities related to information and publicity;Activity 4. Activities related to the organization and management of the project; Activity 5. Purchasing of work clothes and personal safety means;
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: "ДАБЪЛ 2" ООД ще осигури заетост за период до 12 месеца на лицата от допустимата целева група. Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица от работодателя, ще се уреждат при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Лицата ще се наемат по трудово правоотношение. Целевата група, включена в проектното предложение ще бъде съставена от безработни и неактивни лица, безработни лица с ниска степен на образование, безработни лица на възраст над 54г. Част от лицата от целевата група нямат професионален опит и самочувствие. Поради ниското си образование или по друга причина не са намерили необходимата за тях реализация на трудовия пазар. Имат нужда да бъдат мотивирани, насочени към работа, която да им носи удовлетворение за да се реализират пълноценно. Фирмата ще разкрие 15 нови работни места и ще наеме 15 безработни и неактивни лица и по-голямата част от целевата група ще бъде от специфичните категории. 1 мениджър екип - 3341 3003 ; 4 монтажника - 7322 2006 ; 1 автомеханик - 7231 3008 ; 1 секретар - 4120 2001 ; печатар - 7322 2014 - 2; Водач (оператор), открита платформа с повдигащо устройство 83442001 - 2; графичен дизайнер - 21663008 - 2; общ работник - 96220001 - 2; За всяка от длъжностите ще бъде разработена длъжностна характеристика, с която ще бъдат регламентирани задълженията на новоназначените служители за периода на заетост. Основните дейности, които ще изпълняват назначените лица и бъдат заложени в длъжностните им характеристики. Мениджър екип ще приема възложените от клиентите поръчки, ще ги разпределя между монтажниците за изпълнение и ще координира и контролира изпълнението на поставените задачи. Монтажниците ще приемат възложените им поръчки и ще организират тяхното изпълнение. Автомеханикът отговаря за техническата изправност на моторните превозни средства. Деловодителят ще събира и архивира информацията за клиенти, поръчки, изпълненията им. Създава регистри за клиенти и сключените с тях договори. За ефективно изпълнение на трудовите задължения и за гарантиране на устойчива заетост ще бъдат обособени конкретни работни места за всяка длъжност. Ще бъде оборудвано 1 работно място за 2 -ма печатари . Ще бъде закупена машина , представляваща печатащ принтер с дължина на медията 320 см. побира медии с широчина до 325 см. Печата на винил, фолио, хартия ,канаваца и др. Използва се за изработката на табели и билбордове и др. Софтуер: RIP Maintop; Мастила: CMYK екосолвент; Ще бъде проведено обучение от фирмата доставчик на оборудването на лицата, заели новосъздадената длъжност - печатар . За осигуряване на нормално протичане на работния процес, ще се осигурят всички необходими материали и консумативи и ще бъде проведен инструктаж на новоназначените за здраве и безопасност при работа. Лицата, които ще бъдат включени в заетостта по проекта ще имат възможността да прилагат своите знания в работния процес. Екипът на ДАБЪЛ 2 ООД ще инвестира и собствено време и усилия да получат назначените необходимите знания за ефективна и качествена работа. По време на дейността ще се гарантира редовно заплащане на възнагражденията и осигуровките на назначените служители. 90 286.00 90 884.14
Дейност 2. Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места;: Дейността има за цел да осигури оборудване на новосъздадените работни места, спрямо изискванията за съответното такова, за да се създадат необходимите условия за адаптиране към работния процес и ефективност на трудовите задължения на ново наетите лица. За ефективно изпълнение на трудовите задължения и за гарантиране на устойчива заетост ще бъдат обособени конкретни работни места за всяка длъжност. Ще бъде оборудвано 1 работно място за 2-ма печатари. Ще бъде закупена машина , представляваща печатащ принтер с дължина на медията 320 см. побира медии с широчина до 325 см. Печата на винил, фолио, хартия ,канаваца и др. Използва се за изработката на табели и билбордове и др. Софтуер: RIP Maintop; Мастила: CMYK екосолвент; Ще бъде проведено обучение на лицето, заело новосъздадената длъжност - печатар от фирмата доставчик на оборудването. Фирма „Дабъл 2" ООД се занимава с рекламна дейност и по-специално с външна реклама. Извършва изработка и монтаж на обемни (3D) светещи букви, метални конструкции на билбордове, тотеми и нестандартни рекламни решения на клиенти, светещи кутии, рекламни пана за калкани и фасади над 100 кв.м, пътни знаци, указателни табели и брандиране на магазини и автомобили. Закупеното оборудване - печатащ принтер с дължина на медията 320 см., ще допринесе за по-ефективното и качествено изпълнение на съответните поръчки, тъй-като фирмата не разполага с такова оборудване. Посредством тази машина, побираща медии с широчина до 325 см., назначеният на длъжността - печатар ще може да печата на винил, фолио, хартия ,канаваца за изработката на табели, билбордове и др. Ще бъдат закупени консумативи и материали, с които новоназначените печатари да работят и усвоят техническите познания при използването на машината: винил, ролна хартия, ПВЦ фолио и мастило. Предлагането на стоки и услуги от страна на фирмата в съвременните условия изискват добри условия на труд и използване на най-нови технологии , които да позволяват бърз достъп, обработка и мобилност на информация и бързо, гъвкаво и ефективно обслужване на клиентите. За това инвестициите в модерни технически средства е изключително важно. След доставката, техническото оборудване ще бъде застраховано за периода на проекта за да се предотврати риска от повреда и техническа неизправност поради грешка в експлоатацията, срив в електрическата мрежа или природно бедствие. При необходимост със собствени средства фирмата ще осигури и допълнително оборудване за останалите работни места. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, който ще бъде избран в съответствие с ПМС 118/21.05.2014 37 300.00 39 800.00
Дейност 3. Дейности по информиране и публичност;: Дейността е свързана с популяризирането и визуализирането на програмата и безвъзмездната помощ, чрез което да се информира целевата група, всички заинтересовани страни и обществеността за приноса на ОП РЧР и ЕСФ. Дейността ще бъде реализирана, съгласно изискванията към бенефициента за информираност и публичност. Тази дейност ще се реализира в две насоки. От една страна ще се визуализира и популяризира програмата и безвъзмездната помощ, а от друга страна посредством това популяризиране ще се стимулират представители на целевите групи безработни и/или неактивни лица и безработни младежи до 29г. , да участват в проекта. По този начин, освен , че обществеността ще се запознае с проекта, повече безработни и неактивни лица, ще бъдат мотивирани да кандидатстват за осигуряване на заетост по настоящия проект. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани, чрез следните методи за визуализация и публичност: 1) визуализация на приноса на ЕСФ и ОП РЧР, чрез изготвяне и поставяне на информационна табела на видно място на сградата, в която се намира дружеството ; 2) публично информиране на обществеността, чрез разпространение на рекламно-информационни материали – брошури, рекламни химикали сред представители на целевата група, клиенти, партньори и други заинтересовани страни; 3) стикери на ново закупеното оборудване - 10 броя . Дейностите по информиране и публичност ще бъдат в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Осигуряване на прозрачност и достъпност до информацията за начина на финансиране и изпълнение на Проекта за всички заинтересовани страни. Самото изпълнение на дейностите ще бъде реализирано от избран външен изпълнител, с необходимия опит и капацитет в провеждане на такива дейности, но с активното участие и съдействие на Ръководителя на проекта. Освен заложените като бюджет дейности по визуализация и публичност, ръководството на „Дабъл 2" ООД поема ангажимент за текущо и своевременно популяризиране на проекта сред свои партньори, клиенти и сред обществеността. 2 500.00 817.00
Дейност 4. Дейности за организация и управление на проекта;: Тази дейност е основополагаща за цялостното изпълнение на проектните дейности и ефективно постигане на поставените цели. За реализацията тази дейност ще бъде избран изпълнител, съобразно изискванията на ПМС 118/2014 г. Като ръководител на настоящия проект Пепа Танева Аврамова ще изпълнява следните отговорности: Координира и организира изпълнението на задачите, контролира качеството на изпълнение на дейностите, резултатите, сроковете, изразходването на средствата. Отговаря за общото управление на проекта и на бюджета, за спазването на правилата и процедурите на Оперативната програма. Координира и контролира законосъобразното провеждането на избора на изпълнители съобразно ПМС 118/2014. Извършва текуща и окончателна оценка на изпълнение на обучителната дейност на новоразкритата длъжност - печатар. Координира и контролира подаването на междинните и заключителните отчети пред Договарящия орган. Координира и контролира изготвения от изпълнителя план за работа и програмите за реализация на дейностите. Има представителна функция пред институциите. Води кореспонденция с Агенцията по заетостта във връзка с проекта, води комуникация със заинтересованите страни по проекта, както и с изпълнителя на дейността. Ръководителят на проекта лично ще контролира и подпомага включването и адаптацията на новонаетите по проекта представители на целевата група. В рамките на тази дейност екипът ще изготвя междинни и финални отчети, за коректно отчитане на дейностите пред УО и за осигуряване на финансов ресурс за изпълнение на проекта. Тази дейност ще се осъществява на база месечни планове за конкретните задачи и отговорности. На база на тези планове ще се осъществяват всички конкретни стъпки по ежедневната организация, контрол и изпълнение на дейностите. Плановете и конкретните действия по тяхната реализация ще бъдат в пълно съответствие с изискванията в ръководството за изпълнение на проекти по схема "Ново работно място" и със всички законови и подзаконови нормативни документи, регламентиращи изпълнението на проекти по ОП РЧР. 14 500.00 14 183.32
Дейност 5. Закупуване на работно облекло и лични предпазни средства: Тази дейност има за цел да осигури нормални и безопасни условия на труд, чрез закупуване на необходимите за работа на новоназначените лица работно облекло и лични предпазни средства.В изпълнение на утвърдената фирмена политика, ДАБЪЛ 2 ООД се стреми към непрекъснато подобряване условията на труд, като отчита нуждите и потребностите на персонала си. Поради спецификата на работа на лицата от целевата група, които работят на открито и монтират табели, билбордове и други на определени височини, както и тези, които изпълняват останалите дейности, е необходимо закупуването на следните работно облекло и ЛПС за всеки от новоназначените лица от целевата група; 1. обувки зимни и летни - 4 чифта 2.зимен панталон летен/ - 4 броя 3. летен панталон - 4 броя 4. блуза с дълъг и къс ръкав - 8 броя 5. лятно яке с подплата /зимно и / - 4 броя 6. зимно яке с подплата - 4 броя 7. дъждобран - 4 броя 8. колан с чанта за инструменти - 4 броя 9. ръкавици - 48 чифта 10. стълба - 1 броя 11. специални макетни ножове - по 4 броя Закупуването на работно облекло и ЛПС за всеки от новоназначените лица от целевата група ще осигури безопасни условия на труд, предпазване от нараняване и други. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, който ще бъде избран в съответствие с ПМС 118/21.05.2014. На новноназначените лица ще бъдат осигурени здравословни и безопасни условия на труд, съответстващи на добрите европейски практики. Създаване на работна среда, отговаряща на европейските критерии и стандарти. 7 500.00 2 529.74

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).