Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 782 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

This project will be supported for a newly started micro-enterprise in Sofia, to enter local and international market, supporting the development of additional activities of the company through a website development service with a web store for trade in motorcycle equipment. With the help of high quality services in the field of information technology in order to build a professionally designed web store for motorcycle equipment, which sells products manufactured by the company and increase sales at a rapid pace.

Implementation of the project will contribute to achieving a large number of potential wholesale and direct customers, both in Bulgaria and abroad, the opportunity for price differentiation, in view of the effective pricing policy, depending on the object of the orders, low cost values for sale and others. This in turn will help the initial strengthening of the company by creating conditions for successful and sustainable business development in the future.

The project will be implemented in Sofia within 3 /three/ months.

With the inclusion of the project, the applicant will continue its activities in the field of entrepreneurship, funded by the ESF through OPHRD and will ensure an increase in the chances for long-term development, as well as optimization of distribution and marketing costs in the future.

Funding under this project will ensure sustainability and multiplication of the results of the grant procedure BG05M9OP001-1.023 "Entrepreneurship Support" of the OPHRD, as the company was established after successful participation of the owner and manager in the project funded by the same procedure with beneficiary "NEW SCIENCES" EOOD.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Услуги в сферата на информационните технологии: Целта на дейността е да осигури подкрепа на новостартирало микропредприятие за излизане на нашия и международен пазар чрез прилагане на ИКТ и квалифицирана услуга по изграждане на уеб сайт и магазин за по-широк достъп да пазари в страната и чужбина и ценова диференциация, а от тук и устойчиво развитие на новосъздадения бизнес. Към момента компанията се развива в областта на консултантската дейност и обучения по ключови компетентности. Извършва консултантски услуги по управление на проекти и човешки ресурси, както и обучения по ключови компетентности и предприемачество. "ЛАБРАДОРИТ" ЕООД започва разширяване на дейността си, с оглед устойчивост на компанията в отговор на пандемията COVID 19. Насоката е онлайн търговия, по този начин ще има достъп до пазар не само в България, но и в чужбина. За реализацията на продажбите е необходимо използване на професионални услуги на консултант в областта на информационните технологии за предоставянето на компетентни съвети, знания и умения в разработването на електронен магазин, който да може да бъде достъпен през персонални компютри и мобилни устройства. С изпълнението на дейността ще се създаде уеб сайт с уеб магазин за мото екипировка, целящ да достигне до български и международни клиенти. Нужен е уеб сайт, който да е добре интегриран в социалните мрежи като Facebook и Instagram, както и да дава възможност за интегриране в платформи като Google Ads, което цели да увеличи трафика на уебсайта и неговата посещаемост. Необходима е и добра оптимизация в различни търсачки. Уеб магазина следва да дава възможност за синхронизация на продуктите с партньорски платформи с цел повече канали за предлагане на продуктите и реализиране на повече продажби. Магазинът ще предоставя функционалности за работа с B2B клиенти (клиенти на едро), като те ще включват информация за фирмите като ДДС номер и друга информация за фирмата, позволяваща автоматизирано издаване на фактура и придружаващи транспортни документи. Уеб магазинът ще позволи на B2B клиентите да получават цени, различни от тези за крайния клиент в зависимост от обемът на поръчките и договорените предварително условия с всеки конкретен клиент на едро. Също така благодарение на B2B функционалностите процесите на издаване на фактури и плащания са изцяло автоматизирани. В днешно време много голям процент от онлайн продажбите са през мобилни устройства /смартфон или таблет/, затова ключова характеристика за успешния онлайн магазина ще е и бързата, и надеждна мобилна версия. За разработката на уеб магазина ще бъдат използвани услугите на външен изпълнител - консултант с висше образование и експертен опит в областта на изграждане и поддръжка на уеб базирани приложения, изпълнение на ИТК проекти и SEO оптимизация на уеб сайтове. От приложената автобиография към проекта е видно, че е налице изпълнение на изисквания за наличие на качествено и детайлно познаване на ИТ дейността, както и богат опит (над 8 години), и познания за изпълнение на възложената с граждански договор работа. Планувано е дейността да бъде изпълнена в гр. София за период от 3 /три/ месеца, след одобрение на проекта и подписване на административния договор от кандидата. Резултат от изпълнение на дейността е разработен функциониращ уеб сайт с уеб магазин с функционалности за работа с B2B клиенти: - базови характеристики - изградена настолна и мобилна версия; - съдържание: начална/главна/ страница, лента с менюта (включваща: продукти, контакти, количка и други) и/или други. 4 945.00 4 945.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).