Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 105 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

Ambulatory for Individual Practice for Primary Dental Care ALMAR 1976 Ltd is a company established and registered in Dolni Chiflik in August 2023 with the aim of developing a sustainable and competitive dental practice on the territory of the LAG Dolni Chiflik and Byala. The sole owner and manager is Dr. Kristina Y. Alexandrova-Petkova - a qualified doctor - Master of Dentistry with proven professional experience. 

The company has rented premises - dental cabinet in a building which has a status "Health facility", public municipal property, located in the town. The property is located in a public building, owned by the Municipality of Dolni Chiflik.
In the leased premises, in accordance with the regulatory requirements, the applicant will equip and open a dental office in which it will carry out:
- individual primary outpatient dental care
- diagnostics
- treatment and rehabilitation of patients in need of dental care;
- consultation and monitoring of dental patients; 
- prevention of dental diseases; 
- dental aesthetics;

In the implementation of the project activities, the applicant will purchase, supply and install in the office furniture and high-tech equipment for treatment and dental care by units as follows: 
1 Dental unit - 2
2 Oil-free compressor for two dental chairs - 1
3 Aspiration pump - 1
4 X-ray for sectorial photographs with adjacent chair and two radiation protection aprons - 1
5 Digital phosphor plate system - 1
6 Dental microscope - 1
7 Dental lighting lamp - 2
8 Autoclave - 1
9 Dental metal studios for two offices - 1
10 Endodontic motor with integrated apex locator - 1
11 Apex locator - 2
12 Packaging machine - 1
13 Configuration of intraoral scanner, handheld computer and 3D printer - 1
14 Dental turbine - 3
15 Handpiece - 2
16 Reversing handpiece - 2
17 Ultrasonic bath - 1
To carry out its activities, ALMAR 1976 Ltd. will employ and provide permanent employment for 5 employees on 3 full and halftime positions.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Доставка на специализирана иновативна медицинска техника от висок клас и оборудване за кабинет по дентална медицина : При подготовката на проекта, след като проучихме потребностите от дентална грижа и състоянието на конкуренцията в региона, определихме характеристиките на желаното технологично оборудване на кабинета и стартирахме проучване на пазара на доставчиците на специализирано медицинско дентално оборудване. 1. В изпълнение на условията за кандидатстване, кандидатът изготви запитания за оферта, изпрати до три специализирани фирми доставчици на медицинска техника, а именно: МБ Консулт Ендо 2020 ЕООД, ЕИК 205946017, седалище и адрес на управление: гр. София, ул. Смърч 27, представлявано от Десислава Бабанска - Управител Иводент ЕООД , ЕИК 123148621, седалище и адрес на управление: гр. Стара Загора, бул. Руски 56, офис 7, представлявано от Тодор Чукарев - Управител Дентатехника ЕООД, ЕИК 131022750, седалище и адрес на управление: гр. София, бул. Андрей Ляпчев 66, представлявано от Васил Попов - Управител При оценка на офертните предложения на съоръжения с еднакви характеристики, отговарящи на изискуемите в запитванията и отчитане на качеството на оборудването е избран за доставчик оферентът, предлагащ най- ниска цена. За приетото решение и одобрение на оферента е съставен Протокол за решението на едноличния собственик на капитала. Одобреният доставчик на оборудване и обзавеждане на денталния кабинет на настоящия етап, за целите на формиране на бюджета на проекта е: МБ Консулт Ендо 2020 ЕООД, ЕИК 205946017, седалище и адрес на управление: гр. София, ул. Смърч 27, представлявано от Десислава Бабанска - Управител. Обща стойност на офертата на МБ Консулт Ендо 2020 ЕООД от 18.10.2023г. , използвана за целите на бюджетирането е 278 656,03 лв с ДДС. Всички запитвания към трите фирми , офертите и техническите спецификации към тях са прикачени към проектното предложение. 2. За подготовката и управлението на проекта е сключен договор, преди подаване на проектното предложение за консултантска услуга по подготовката, изпълнението и управление на проекта. Проучени са три индикативни оферти и е избран кандидат с решение на едноличния собственик. Агенда ООД, ЕИК 103598447 е одобрен оферент за предоставяне на консултантски услуги с Протокол за решението на едноличния собственик на капитала от 10.10.2023г., съгласно предоставената Оферта от 09.10.2023г. за консултантски услуги по подготовка, кандидатстване и управление на проектно предложение на стойност 13 800,00 лв с ДДС. Сключен е Договор за консултантски услуги за подготовка, кандидатстване и управление на проектно предложение от 10.10.2023г. Запитвания към три фирми и офертите за консултатски услуги са прикачени към проектното предложение. 292 456.03 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).