Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

Artes Dental Center was registered in 2000. with main activity specialized and primary outpatient dental and medical care, diagnostics, treatment, rehabilitation and monitoring of patients, consultations and prevention, prescription of laboratory and other types of research, medical activities and manipulations, home examinations , expert examination for temporary disability.
In order to improve the overall activity, economic efficiency and competitiveness of the enterprise, through the project "Purchase and delivery of equipment for the needs of Artes Ltd.", Koynare, Cherven Bryag municipality, the applicant plans to acquire high-tech and energy -Effective medical-dental equipment. The equipment delivered under the project will be installed and put into operation in a completely new medical center on the territory of Koynare. In addition, ten specialists will be hired, incl. dental specialists, cardiologist, neurologist, specialist in internal diseases, traumatologist, physiotherapist, orderlies and more.
The project is completely in line with and in line with the LLWM Strategy of Karlukovski Karst - Cherven Bryag - Iskar. Successfully implemented projects under this procedure include supported investment activities outside the agriculture sector and assisted with the process of diversification of the local economy, job creation.
As a result of the implementation of this project, the following direct results will be achieved:
1. A selection of contractor (s) was conducted with a public invitation in accordance with ZUSESIF and DCM 160/2016.
2. Concluded contract (s) with the selected contractor (s).
3. Medical-dental equipment delivered.
4. All requirements laid down in the Beneficiary's Uniform Handbook for Implementing the Information and Communication Rules 2014-2020 have been met.
5. All the principles laid down in EU horizontal policies, including transparency, fair competition, prevention and non-discrimination, environmental protection, etc.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Закупуване и доставка на оборудване за нуждите на Медико-Денталтен Център "Артес" ЕООД: С цел подобряване на цялостната дейност, икономическата ефективност и конкурентоспособността на предприятието, ръководството на Медико-Денталтен Център "Артес" ЕООД планира да разшири капацитета на МДЦ чрез закупуване, доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на ново енергоефективно производствено оборудване включващо: дентална и медицинска техника. Новото оборудване ще бъде инсталирано в изцяло новоизграден медициснки комплекс на предприятието-кандидат на територията на гр. Койнаре, община Червен бряг. Допустимостта на разходите в настоящото проектно предложение се определя на база предоставени (приложени) най-малко три съпоставими независими оферти, които съдържат наименование на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро с посочен ДДС ведно с отправени от кандидата запитвания съгласно приложение № 10. С оглед спецификата на услугата, която ще се предлага, е необходимо и закупуване на ново високотехнологично медико-диагностично оборудване, което ще се използва при реализиране на предприемаческата идея и с което дружеството не разполага, в т.ч.: 1. Стоматологичен юнит - 1бр. 2. Диоден лазер - 1бр. 3. Автоклав - 1бр. 4. Ултразвукова вана - 1бр. 5. Рентгенова техника - 1бр. 6. Компресор - 1бр. 7. Аспирационен агрегат - 1бр. 8. ЕКГ Холтер - 2бр. 9. Холтер за кръвно налягане - 1бр. 10. Електрокардиограф (ЕКГ) - 1бр. 11. Медицинска кушетка - 5бр. 12. Уред за топлотерапия - 1бр. 13. Апарат за пресотерапия - 1бр. 14. Апарат за високочестотна терапия - 1бр. 15. Ултразвуков терапевтичен апарат - 2бр. 16. Апарат за магнитотерапия - 2бр. 17. Апарат за вакуум терапия - 1бр. 18. Апарат за електротерапия тип 1 - 1бр. 19. Апарат за електротерапия тип 2 - 1бр. 20. Стол на Кнед - 1бр. 21. Преносима масажна кушетка - 1бр. 22. Параван секция - 2бр. 23. Апарат за лазер терапия - 1бр. 24. Апарат за текар терапия - 1бр. Тези активи са необходими и задължителни за осъществяване на основните етапи на услугата: - Терапия; - Ортодонтия; - Имплантология; - Ортопедия; - Орална хирургия; - Лазерна физиотерапия; - Лечение на деца; - Парадонтология; - Имплантология; - Консултативни прегледи при личен лекар; - Кардиология; - Неврология; - Ендокринология; - Травматология; - Физиотерапия и др. В изпълнение на дейноста ще бъдат реализирани следните цели: - Предоставяне на единствените по рода си за региона иновативни комплексни медико-дентални услуги, предоставяни от голям екип висококвалифицирани специалисти. - Осигуряване на производствени мощности във вид на медико-диагностично оборудване, абсолютно необходими за предлагане на услугата; - Осигуряване на производствен капацитет на кандидата; - Постигане на стабилни пазарните позиции в краткосрочен план и експанзия на националния пазар и привличане на чуждестранни клиенти и партньори в средносрочен и дългосрочен аспект; - Постепенно нарастване на обемите предлагани услуги за период от 3 години след края на проекта. - Увеличение на приходите от услуги в резултат на реализация на предприемаческата идея спрямо приходите през последната приключила финансова година след приключване на проекта. - Оптимизиране на разходите при предоставяне на услугата, което се дължи на: намалени разходи поради по-добрите параметри на прецизност и високо качество на използваното оборудване; редуциране на разходите за външни услуги с оглед широкия обхват на специалисти, включени в екипа. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 3-ти месец); 2. Сключване на договор (4-ти месец); 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4-ти до 11-ти месец); 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на оборудването. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (12-ти месец); 5. Доставка и монтаж на информационна табела и стикери (12-ти месец). 182 737.11 0.00
Разработка и управление на проекта: Въз основа на факта, че размера на заявената с настящото проектно предложение безвъзмездна финансова помощ е по-голяма от 50 на сто от допустимите разходи, но стойността на предвидените разходи по процедура Разработване и управление на проектното предложение в т.ч. и съфинансирането от страна на бенефициента е по-малка от 30 000 лева без ДДС, следва да се отбележи, че МДЦ "Артес" ЕООД не следва да провежда процедура за избор на изпълнители с публична покана съгласно разпоредбите на Постановление № 160 на МС от 01.07.2016 г. Допустимостта на разходите в настоящото проектно предложение се определя на база предоставени (приложени) най-малко три съпоставими независими оферти, които съдържат наименование на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро с посочен ДДС ведно с отправени от кандидата запитвания за оферти съгласно приложение № 8. Изборът се основава на критерий "най-ниска" цена, като с оферента, предложил най-ниска цена е сключен предварителен договор за разработка и управление на проекта както следва: За разработка и управление на проекта е избрано дружеството-изпълнител "Старс Брокерс" ООД с предложена обща крайна цена 9 600лв. без ДДС. Съгласно т. 14.2. Условия за допустимост на разходите от условията за кандидатстване за консултантски и правни услуги, свързани с подготовката и управлението на проекта, като част от разходите по т. 3 от Раздел 14.1 „Допустими разходи“, не могат да превишават 5 на сто от допустимите разходи по проекта. В тази връзка следва да се обърне внимание, допустимият разход по настоящата подмярка 6.4.1 е в размер до 9 779,00 лева без ДДС. Съгласно Условията за кандидатстване относно допустимостта на реализираните разходи по проекта, изключение се допуска единствено за разходите по чл. 30, ал.1, т.11 , в т.ч. за изготвяне (и управление) на проекта, които трябва да бъдат извършени преди подаването на проектното предложение. В резултат от направения избор, с доставчика на услуга "Старс Брокерс" ООД бе сключен договор (приложено към настоящия Формуляр за кандидатстване) на 02.03.2020г. 9 600.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).