Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 382 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

Specific objectives of the project proposal:
- Reducing the number of economically inactive and / or unemployed young people outside education and training aged 15 to 29, by acquiring the professional qualification required to occupy permanent jobs - living in the municipality of Lom. Achieving a combination of knowledge, skills, work habits and experience of the young people involved in the project, meeting the requirements of the labor market, will provide an opportunity to hire the young people involved in the project for permanent work after completion of employment with an employer. The project proposal envisages with the help of the provided Grant under this procedure, provided under RDP, OP "HRD" 2014-2020 through the approach CLLD and LAG-Lom: To promote and implement in the labor market a target group of 16 inactive and / or unemployed youth outside education and training aged 15 to 29 years, living in the municipality of Lom (town of Lom and the villages of the municipality) to undergo Vocational Training and Key Competence 4 - Digital Competence.
6 persons will be trained in the profession "Seller-consultant" (code 341020), in the specialty "Seller-consultant" (code 3410201) for acquiring the Second qualification degree and 10 persons in the profession "Baker - confectioner" (code 541030), in the specialty "Production of bread and bakery products "(5410301) - Second qualification degree.
 All persons will undergo training in key competence Q4 Digital competence - General computer literacy. After successfully passing the Exam, the trainees will be awarded Certificates of Professional Qualification and Certificates. During the activity, regular payment of scholarships to the trainees for each day of attendance will be guaranteed. Upon completion of the training, all persons will be employed within the project, and at least 8 of them will be provided with sustainable employment after the completion of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
ДЕЙНОСТ 1: Провеждане на професионално обучение: Дейността цели определяне на конкретните участници в проекта.Чрез тази дейност ще се предостави възможност за 16 лица от целевата група по проекта - безработни и/или неактивни лица да се включат в дейностите по проекта, като по този начин ще имат възможност да повишат своята професионалнаквалификация, да придобият необходимите компетенции, да се реализират професионално. Ще бъдат избрани участници - 16 безработни/неактивни лица, на възраст от 15 до 29 г.,които имат интерес от квалификация и заетост в производството на хляб и хлебни изделия , но липсата на знания, умения и опит ги възпрепятстват за това. Планирането и разпределението на необходимия брой лица от целевите групи ще бъде направено, според наличните възможности и фирмената стратегия на Кандидата ЕТ"МАК - ДОЙФЕ - ФРОСА ИЛИЕВА ДИМИТРОВА" . Екипът по организация и управление на проекта ще изработи изисквания към лицата, които ще бъдат включени в обучителните дейности по проекта. Фирмата поставя акцент на даването на шанс на младежи до 29 г. , които са и безработни и/или неактивни лица, като те ще бъдат 100 % от всички участници в обучителните дейности. За набиране на безработни/неактивни лица ще се използватразлични методи: - Изискванията за безработните/неактивните кандидати ще бъдат подадени на представителите на ДБТ- Лом, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция; - ще бъдат публикувани обяви в сайтове за набиране на кандидатив Интернет мрежата; - ще се разпространи информация сред други фирми с подобна дейност и/или ресторанти и хотели, осигуряващи гъвкава заетост и отличаващи се с висока степен на текучество; - ще се използват услуги при необходимост и на лицензирани посреднически агенции на пазара на труда Етапите през които ще премине изпълнението на дейността са: - Разпространение на информация за свободните работни места; -Преглед на постъпили кандидатури и оценка по формални критерии; - Провеждане на интервю с безработните кандидати, отговарящина задължителните критерии за целевите групи; - Избор на одобрените кандидати и сключване на договори за включване в обучение по професионална квалификация. „ОБУЧЕНИЕ 1:Професия "Продавач- консултант" (код 341020), Специалност "Продавач- консултант"( код 3410201) Степен на обучение: Втора квалификационна степен Брой обучаеми: 6 бр. Брой часове: 660 часа + 6 часа предвидени за изпит, разпределени по следния начин: 54 дни Х 7 часа дневно = 378 часа и 47 дни Х 6 часа дневно = 282 часа. ОБЩО 660 часа + 6 часа за изпит за 101 дни + 1 ден предвиден за изпит. Начин на изпълнение на обучението: ПРИСЪСТВЕНА ФОРМА Изпълнител: Външен изпълнител след направен избор, отговарящ на изискванията и притежаващ лицензия за обучение по специалност "Продавач- консултант"( код 3410201) ОБУЧЕНИЕ 2:Професия : " Хлебар- сладкар" (код 541030), Специалност "Производство на хляб и хлебни изделия" (код5410301) Степен на обучение: Втора квалификационна степен Брой обучаеми: 10 бр. Брой часове: 660 часа + 6 часа предвидени за изпит, разпределени по следния начин: 54 дни Х 7 часа дневно = 378 часа и 47 дни Х 6 часа дневно = 282 часа. ОБЩО 660 часа + 6 часа за изпит за 101 дни + 1 ден предвиден за изпит. Начин на изпълнение на обучението: ПРИСЪСТВЕНА ФОРМА”.Изпълнител:Външен изпълнител след направен избор, отговарящ на изискванията и притежаващ лицензия за обучение поспециалност "Производство на хляб и хлебни изделия" - код5410301 ПРЕДВИДЕНИ РАЗХОДИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ОБУЧЕНИЯТА:19200,00 ЛВ. ОБУЧЕНИЕ: 6 бр. лица обучение по ВТОРА КВАЛИФИКАЦИОННА СТЕПЕН"Продавач- консултант"( код 3410201) 6 х 1200.00= 7200,00 10 бр. лица Обучение по ВТОРА КВАЛИФИКАЦИОННА СТЕПЕН"Производство на хляб и хлебни изделия" (код 5410301) 10 х 1200,00 лв-= 12000,00 лв. СТИПЕНДИИ:: 22 220.00 лева. 12 лица ПО 15,00 ЛВ.= 180 лв. на ден по 101 учебни дни=18180,00лв. 4 лица по 10,00 -=40 лв. на ден по 101 учебни дни=4040,00 лв. ОБЩ РАЗХОД ЗА ДЕЙНОСТТА: 41420,00 лв. 41 420.00 0.00
ДЕЙНОСТ 2: Обучение по Ключова компетентност КК4: Необходимост от провеждане на обучение по КК"4: Преките трудови задължения на предвидените за обучение ипоследващо назначаване на работа по трудови договори 16 лицаизисква отлична компютърна грамотност. цялата дейност на фирмата с доставка на материали запроизводство - брашна, захар, сол, олио и др.-се заприходяват чрезвкарване на данни по електронен път. по време напроизводствения процес се използват различни електроннисистеми за размерване на продуктите. Търговските обекти и обслужването на клиентите - граждани ифирми, също налага добри компютърни умения от бъдещите Продавач консултанти и заетите в производството. Добрите компютърни умения, с последващо фирмено обучение от по-възрастните служители, ще позволи и бърза взаимозаменяемост на работните места, когато това е необхдимо. По ключова компетентност ще бъдат обучени всичките 16 лица. ОБУЧЕНИЕ:КК4- ДИГИТАЛНА КОМПЕТЕНТНОСТ Курс "Обща компютърна грамотност" Брой лица : 16 човека. Продължителност на обучението: 8 учебни дни -45 часа Начин на изпълнение на обучението: ПРИСЪСТВЕНА ФОРМА Документ за завършено обучение: Сертификат СТОЙНОСТ НА ОБУЧЕНИЕТО: 4000,00 ЛВ. 16 х 250.00 лв. = 4 000,00 СТИПЕНДИИ: 1540,00 за 12 лица за 7 дена по 15 лв.=1260,00 лева, за 4 лица за 7 дена по 10 лв.= 280,00 лв. ОБЩО ЗА ДЕЙНОСТТА: 5540,00 лева 5 540.00 0.00
ДЕЙНОСТ 3: Назначаване на работни места лицата от целевата група.: Успешно завършилите лица от целевата група и получилидокументите за професионална квалификация, ще бъдат назначенина трудов договор за 3 месеца по професията. . Работодателят щеизготви трудови досиета с необходимата по Кодекса на труда идруги изисквания на Българското законодателство документация,ще включи всички новонаети лица към Службата по трудовамедицина, където ще им бъдат проведени инструктажи, ще бъде закупено работно облекло и лични предпазни средства и проведено обучение за правилното използване. На новоназначените лица работодателят ще направи и съответните професионални застраховки. Екипът на ЕТ "МАК - ДОЙФЕ - ФРОСА ИЛИЕВА ДИМИТРОВА"ще инвестира собствено време и усилия, за да получат новоназначените необходимите знания и умения за ефективна и качествена работа. Съществена роля за бързата адаптация на новонаетите ще има и Работодателят, който ще следи и подпомага организационно изпълнението на трудовите им задължения. - Завършилите обучение по :професия " Хлебар- сладкар" (код541030), по специалност "Производство на хляб и хлебни изделия"(код 5410301) ще бъдат назначени на длъжност "Майстор,производство на хлебни изделия" НКПД: 75122003 -Завършилите обучение по :професия " "Продавач- консултант"(код 341020), по специалност "Продавач- консултант"( код 3410201) ще бъдат назначени на длъжност"Продавач- консултант"НКПД: 52232001 ПРЕДВИДЕНИ РАЗХОДИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА: Назначаване на 10 бр.лица на длъжност: "Майстор, производство на хлебни изделия" НКПД: 75122003 МОД за 2021 г. 650 лв. с осигуровките общо за работодателя разход за 1 човек за 1 месец = 772,98 лв.(изчислени с ТЗПБ 0,4%, колкото е допустимо по схемата) 772,98 лв. по 3 месеца по 10 човека= 23 189,40 лв. 2. Назначаване на 6 бр. лица на длъжност: "Продавач консултант" НКПД: 52232001 МОД за 2021 г. 650 лв. с осигуровките общо за работодателя разход за 1 човек за 1 месец = 772,98 лв.(изчислени с ТЗПБ 0,4 %, колкото е е допустимо по схемата) 772,98 лв. по 3 месеца по 6 човека= 13 913,64 лв. При приключване на проекта ще бъдат освободени 8 бр. лица. За тях предвиждаме изплащане на обезщетение за неизползван отпуск в размер на 1476,00 лв.( за полагащите им се 5 дни платен отпуск) ОБЩ РАЗХОД ЗАПЛАТИ: 38 579,04 лв. за заплати за 16 лица за 3 месеца, определени на база МОД и осигуровки за сметка на работодателя - планираните разходи месечно на лице са в рамките на разходи за възнаграждения, посочени в стандартната таблица. 38 579.04 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).