Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

The project proposal covered the basic needs of individuals from the target groups for their activation of the labour market and providing jobs for the representatives of persons carer for dependent family members of people with disabilities, including children with guests. The target groups include the Economically inactive persons (544 registered unemployed, more official data of Employment agency to m. 09.2016 );  People with disabilities and their families (over 520 families, according to the ASA); Families with children with disabilities (15, according to the ASA); Children and adults at risk, living in General. Dzhebel (over 80).  This we achieve through activities: 
1. The project management
2. Support for active job-seeking individuals from the target groups 
3. Initiatives for the information and presentation of the capabilities of people with disabilities their positive role in society with the aim of breaking stereotypes and change the mindset of the public and employers to inform them adequately for the capabilities of people with disabilities;  
4. provision of trainings for further training or the acquisition of new courses for the acquisition of key competences;  
5. Creating the conditions for the functioning of the "Center for integrated health-social services-g Jebel ";           
6. the functioning of the "Center for integrated health-social services-g Jebel ";  
7. provision of part-time social service "social assistant";    
8. Employment of persons for a period of 6 months;       
9. Information and publicity. 
Planned key results: on the comp. 1: 
Support for active job search, Inc. with increased qualifications and key skills, individuals from the target groups-min. 40 persons; 
Persons from the target group involved in employment-min. 20 persons. 
On comp 2: 
Support new social services – 2 PCs; 
Persons served by Health-Socialist. services-min. 40; 
Employment of individuals from the target groups-min. 15 persons;
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
1. Организация и управление на проекта: След подписването на договор за безвъзмездна финансова помощ, община Джебел ще сформира екип, който да ръководи правилното и навременно изпълнение на предвидените дейности по проекта. Екипът ще подготви Индикатори за изълнение и разработи документацията, свързана с изпълнението и контрола на Проекта, ще координира дейностите, ще извършва вътрешен контрол по отношение на договорените дейности, начина и времето на изпълнението им, чрез ежемесечни проверки на място. Планирани са следните експерти – 1 Ръководител проект, 1 координатор, 1 Технически сътрудник, 1 Счетоводител. • Ръководителят на проекта ще отговаря за организацията, ръководството и контрола върху цялостното изпълнение на проекта; разпределя задачите на екипа по проекта; контролира финансовите плащания по проекта; изготвя месечни отчети; изготвя финалния технически отчет. • Координаторът на проекта ще отговаря за осъществяването на координацията на проектните дейности и постигането целите на проекта. Подпомага работата и се отчита на ръководителя на проекта във всичките му действия. • Счетоводителят ще бъде отговорен за финансовата отчетност на проекта според националното законодателство и изискванията на финансиращата организация, спазването на финансовия график, изготвяне на финансови доклади и друга отчетна документация. Оформя документацията по назначаване и освобождаване на членовете на проектния екип; отговаря за осчетоводяване на разходооправдателни документи по проекта; осъществява разплащанията по проекта; изготвя ежемесечни справки и отчети за движението на средствата по проекта по пера; изготвя финалния финансов отчет. • Техническият сътрудник ще осигурява логистичното изпълнението на проектните дейности; класифицира, подрежда и съхранява документацията, свързана с изпълнението на проекта, участва в подготовката на междинни и крайни отчети. • Проектен администратор - следи за изпълнението на поставените персонални задачи на всеки експерт по графика и плана разработен от ръководителя на проекта; подпомага дейността на всички експерти на оперативно ниво; отговаря за подготовката на регулярните месечни отчети за напредъка на проекта; контролира провеждането на всички събития 34 000.00 37 783.47
2. Подпомагане за активно търсене на работа, на лица от целевите групи: Целта на дейността е да се идентифицират (определят и влезе в контакт) и подпомогнат (информират и консултират) лица от целевите групи (лицата полагащи грижи за зависими членове на семейството, на хората с увреждания и деца, вкл. с увреждания и неактивни лица) от общ. Джебел. Това ще се реализира, посредством провеждане на следните стъпки: Под-дейност 1: Провеждане на дейности за идентифициране, мотивиране и подпомагане в процеса на активно търсене на работа за лицата от целевите групи : 1. Провеждане на групови информационни срещи с лица от целевата група в общ. Джебел, с цел участващите лица да се асоциират към активно търсещите работа. Планираме минимум 40 лица от целевите групи да се включат в тези срещи, запознаят с принципните възможности за трудова заетост по проекта и попълнят анкети за техния статус, интереси и очаквания. Информация за проекта и конкретните срещи ще бъде достъпна на интернет страницата на общината и чрез разпространените на обществени места брошури, по Дейност Информация и публичност. Под-дейност 2: Организиране и провеждане на информационна кампания „Активно включване”. В рамките на тази под-дейност ще се насочат лицата от целевата група към активно поведение на пазара на труда. Кампанията ще бъде насочена по няколко различни канала Фейсбук, интернет и информационни табели и брошури. Под-дейността включва: •Изработване и предоставяне на 1 бр.видео клип (мин. 60 сек. без заставките) •Изработване и публикуване онлайн на 1 бр.информационен интернет сайт и 1 бр.страница във Фейсбук и се проведе кампания с цел активиране на лица от целевата група в социалните медии (Facebook и др.). •Изработване и провеждане на 1 бр.онлайн анкета попълнена от мин. 40 лица (вкл. по телефон), •Изработване и разпращане онлайн на 1 бр. ел. информационен бюлетин до 3 страници с мин. 40 абонати; Осигуряване на следната логистика на под-дейността: • Хостинг и поддръжка на информационен интернет сайт и 1 бр.страница във Фейсбук до изпълнение на договора. • Предоставяне на достъп до видео клип, посредством Facebook, YouTube, Vbox7 и други канали за видеоразпостранение в интернет, за срока на изпълнение на договора. Всички заложени информационни материали ще бъдат съобразени с единното ръководство за публичност и визуализация, като нямат за цел общо информиране за целите на проекта и за приноса на ЕС, като част от дейността по информация и публичност, а да дадат полезна информация за възможностите за подпомагане на целевата група по конкретната дейност. Под-дейност 3. Професионално информиране и консултиране на лицата полагащи грижи за зависими членове и на хората с увреждания. 2.1. Изготвяне на индивидуален профил за определяне на потребностите и възможности; 2.2. Изготвяне на индивидуален план , включващ насочване в обучение и/или заетост; 2.3. Предоставяне на групови и индивидуални консултации за кариерно развитие. Под-дейност 4. Подобряване на достъпа до услуги за кариерно развитие, насърчаване участието на пазара на труда и възстановяване на трудовата активност на членовете на семейства с деца/лица с увреждания, лица с увреждания и неактивни лица/ - осигурени от избрания за Изпълнител експерти ще проведат индивидуални срещи с представители на целевата група, с цел тяхното идентифициране и насърчаване за работа, посредством: • Информиране и консултиране; • Насочване към обучение на възрастни; • Популяризиране на възможностите за кариерно развитие; Изисквания за екип от експерти с нужните квалификация и опит за провеждане на конкретните дейности минимум: 1. Ръководител екип; 2. Експерт "професионално информиране и консултиране"; 3. Експерт "Идентифициране и насочване"; 4. Координатор дейности; Материално обезпечаване на планираните дейности с необходимите за целта помещения, оборудване, транспорт, информационни и други материали и консумативи. Дейността ще се реализира по Компонент 1, като част от интегрирания подход за активиране на пазара на труда на лицата от целевите групи. 30 600.00 25 300.00
3. Инициативи за информиране и представяне на възможностите на хората с увреждания позитивната им роля в обществото с цел разчупване на стереотипите и промяна на нагласата на обществото и работодателите спрямо тях чрез информирането им в достатъчна степен за възможностите на хората с увреждания: В рамките на тази дейност кандидатът ще организира и проведе : 1. Информационна среща, за минимум 30 участници, включваща: откриване на информационен щанд в сградата на общината и провеждане на организирана среща за работодатели и лица от местната общност за предоставяне на непосредствена възможност за диалог с лицата предоставящи работа, включително и презентации на възможности на хората с увреждания и различните преференции/получаване на безвъзмездна помощ/ по различни мерки, финансирани от ЕС и Бюджета на Р България. За целта ще се осигури зала с преддверие, оборудвана с минимум 30 седящи места, оборудване-мултимедия с екран, преносим компютър, озвучаване , кетъринг за 30 участника за 1 ден, 2 банера, 10 плаката; комплект материали за участници - бадж, папка, химикал, листи, презентация. Под-дейността включва: • разработване и отпечатване на програма и информационни материали, както следва 2 банера, 10 плаката; комплект материали за участници - бадж, папка, химикал, листи, презентация /минимум 30 комплекта/; • провеждане на информаицонна среща за минимум 30 лица; Включва следната логистика за мероприятието: • зала, оборудвана с минимум 30 седящи места, маси за провеждане на разговори в преддверие, подходяща климатизация и прилежащи санитарни помещения; • оборудване-мултимедия с екран, преносим компютър, озвучаване; • кетъринг за 40 участника за 2 дена /2 кафе паузи (кафе, чай, вода, сладки, соленки), обяд - сандвичи, безалкохолно или вода. Всички заложени информационни материали ще бъдат съобразени с единното ръководство за публичност и визуализация, като нямат за цел общо информиране за целите на проекта и за приноса на ЕС, като част от дейността по информация и публичност, а да дадат полезна информация за възможностите за подпомагане на целевата група по конкретната дейност. Очаквани резултати: Проведена информационна среща, с работодатели и представители на местната общност, за минимум 30 участника. 2.Осъществяване на връзка на лицето от целевата група с ръководството на община Джебел, в качеството й на работодател и подпомагане наемането на работа; Под-дейността включва: • предоставяне и запознаване с индивидуалните профили на представителите на целевата група, от страна на ръководството на общинската администрация; • организация и провеждане на индивидуални и групови срещи между лицата от целевата група и ръководството на общинската администрация; Изисквания за екип от експерти с нужните квалификация и опит за провеждане на конкретните дейности минимум: 1. Ръководител екип; 2. Експерт "Информационни дейности"; 3. Експерт "Работа с лица с увреждания"; 4. Координатор дейности; Материално обезпечаване на планираните дейности с необходимите за целта помещения, оборудване, транспорт, информационни и други материали и консумативи. Дейността ще се реализира по Компонент 2. 5 200.00 5 200.00
4. Предоставяне на обучения за повишаване на професионалната квалификация или придобиване на нова и обучения за придобиване на ключови компетентности : Във връзка с конкретната дейност предвиждаме да се проведе професионално обучение за 25 лица и обучение по ключови компетенции за 40 лица от целевата група, с цел покриване на образователно-квалификационните изисквания на Работодателя за заеманата длъжност. За целта те ще бъдат включени в курсове за придобиване на професионална квалификация по професия 622030 "Работник в озеленяването", специалност 6220301 "Озеленяване и цветарство" за минимум 20 лица; професия 762040 „Социален асистент“, специалност 7620401 Подпомагане на деца за минимум 5 лица и „Умения за използване на специализиран софтуер“, за минимум 40 лица. За целта ще се премине през няколко стъпки, както следва: Стъпка 1. Провеждане на избор на Изпълнител на услуга с предмет "Провеждане на професионално и обучение по ключови компетенции" за минимум 40 лица, при следните параметри: 1. Наименование и код на професията, и код на специалността - 622030 "Работник в озеленяването", специалност 6220301 "Озеленяване и цветарство", за минимум 20 лица; 2. Хорариум на обучението с продължителност не по-малка от 300 учебни часа (45 минути) за курс/група/, по мин. 6 уч.ч./ден; 2.1. Теория (за изучаване на учебните предмети или модули от отрасловата и специфичната професионална подготовка) - не повече от 30% от учебните часове; 2.2. Практика (за изучаване на учебните предмети или модули от отрасловата и специфичната професионална подготовка) - не по-малко от 70% от учебните часове; 3. Брой на обучаваните лица – мин.20 лица; 4. Документ, доказващ завършеното обучение – свидетелство за придобита професионална квалификация по професия. 5. Място на провеждане - гр. Джебел; 6. Форма на обучение – дневна присъствена. 2. Наименование и код на професията и код на специалността - 762040 „Социален асистент“, специалност 7620401 Подпомагане на деца, за минимум 5 лица; 2. Хорариум на обучението с продължителност не по-малка от 660 учебни часа (45 минути) за курс/група/, по мин. 6 уч. ч./ден; 2.1. Теория (за изучаване на учебните предмети или модули от отрасловата и специфичната професионална подготовка) - не повече от 40% от учебните часове; 2.2. Практика (за изучаване на учебните предмети или модули от отрасловата и специфичната професионална подготовка) - не по-малко от 60% от учебните часове; 3. Брой на обучаваните лица – мин.5 лица; 4. Документ, доказващ завършеното обучение - свидетелство за придобита професионална квалификация по професия. 5. Място на провеждане - гр. Джебел; 6. Форма на обучение – дневна/вечерна присъствена. 3. "Дигитална компетентност" (специализиран софтуер - Географски информационни системи и Десктоп/мобилни приложения за позициониране и картографиране) 1. Хорариум на обучението - 45 учебни часа (45 минути); 1.1. Теория - максимум 20 уч.часа 1.2. Практика - минимум 25 уч.часа; 2. Брой на обучаваните лица - 20 лица; 3. Документ, доказващ завършеното обучение - сертификат. 4. Място на провеждане - гр. Джебел 5. Форма на обучение - смесена/присъствена/дистанционна (допустима само за теория). 4. "Дигитална компетентност" (специализиран софтуер – Електронно отчитане на социалните услуги) 1. Хорариум на обучението - 45 учебни часа (45 минути); 1.1. Теория - максимум 20 уч. часа 1.2. Практика - минимум 25 уч. часа; 2. Брой на обучаваните лица - 20 лица; 3. Документ, доказващ завършеното обучение - сертификат. 4. Място на провеждане - гр. Джебел 5. Форма на обучение - смесена/присъствена/дистанционна. Стъпка 2. Провеждане на същинското обучение. 28 000.00 28 000.00
5. Създаване на условия за функциониране на "Центъра за интегрирани здравно – социални услуги - гр. Джебел": Разкриването на „Център за интегрирана здравно – социална услуга - гр. Джебел“ разширява системата за социални услуги в община Джебел и е част от изпълнението на Общинският план за развитие на социалните услуги на община Джебел. Цялостната социална политика на Община Джебел е ориентирана към подобряване благосъстоянието на хората в неравностойно положение и промяна на нагласите в обществото за равнопоставеност към тях, социалната интеграция и улесняване достъпа до социални услуги, в подкрепа на толерантността. С Решение на Общински съвет Джебел за нуждите на Центъра са предоставени две помещения, намиращи се в гр. Джебел, ул. „Еделвайс“ № 74”. Сградата е достъпна за лица с увреждания, разположена в близост до центъра на града. В сградата се помещават още Дирекция „Социално подпомагане“, както и действащи социални услуги в общността: Центъра за предоставяне на социални услуги, по Проект "Независим живот“. За дейността на ЦИЗСУ е необходимо да се извършат ремонтни дейности на предоставените помещенията, включващо; изтъргване на латексова боя, грундиране и боядисване с латекс, както и доставка на оборудване и обзавеждане - за провеждане на индивидуални и групови срещи с потребителите и техните близки, както и за административните нужди на услугата. Обзавеждането и оборудването ще гарантира безопасност и сигурност, както и осигуряване на благоприятна работна среда за предоставяне на качествени здравно – социални услуги. Разпределението на пространството ще бъде съобразено с конкретните потребности на потребителите. Част от едното помещението ще бъде обособена за работа/консултиране на семейства и лица с увреждания, обзаведена с работна маса и четири посетителски стола. В работните помещения ще бъдат създадени пет работни места в съответствие с преките длъжностни задължения на персонала и възможност за комуникация с потребителите /индивидуални разговори, консултации и др./. Ще се осигурят пет бюра, пет офис-стола, климатик, два настолни компютъра, два преносими компютъра, скенер, 2 бр. шкаф за документи, посетителски столове – 10 бр. и 1 работна маса. Дейността ще се реализира по Компонент 2, като част от интегрирания подход за предоставяне на услуги на хора с увреждания и зависими лица от семействата на подпомаганите по компонент 1 лица. 11 000.00 10 985.64
6. Функциониране на "Центъра за интегрирани здравно – социални услуги - гр. Джебел": Нуждата от разкриването на две нови социални услуги е установена, посредством проведено допитване и направен анализ през 2016г.до 100 лица от целевите групи. „Центъра за интегрирана здравно – социална услуга - гр. Джебел“ разширява системата за социални услуги в общ. Джебел и запълваща нужда от подкрепа в социален и здравен аспект на лицата с увреждания и техните семейства. В отговор на тези потребности ЦИЗСУ ще предлага обвързани услуги в подкрепа на хората с увреждания и членовете на техните семейства за по - активно поведение и самореализация вкл. на пазара на труда, което ще осигури възможност за повишаване качеството им на живот. Проблеми на целевите групи,които целим да разреши центъра са: 1. Лица с увреждания - за тях ще се предлагат услуги насочени към развиване на умения за независим живот, проф. подкрепа, консултиране, обучения, мотив. тренинги и обучения, които ще ги стимулират в развитието на личностния и професионалния им ресурс.Това ще създаде условие за успешна социализация, овластяване, стремеж към подобряване качеството на живот и активизиране на пазара на труда. 2. По отношение на членовете на семейството полагащи грижи за дете/лице с увреждане: Необходимостта от полагане на интензивни грижи принуждава поне един от членовете на семейството да се самоизключи от възможността да се реализира проф. и социално. Принудителната безработица оказва негативен ефект както в/у финан. състояние на семейството, така и върху семейните взаимоотношенията и тези с обкръжаващата соц. среда. Като резултат се понижава жизнения стандарт на семейството и качеството му на живот. Поради това, важността на директната работа с членовете на семейството и осигуряването на възможности за социално включване на всички нива е безспорна,за да може семейството да реализира правилно своите основни задачи, да съхрани равновесието и съществуването си. В отговор на тези потребности ЦИЗСУ ще предлага социално-психологическо консултиране, информиране, подкрепа при намиране на работа, включване в мотивационни тренинги, включване в професионално обучение. Подборът и наемането на персонал на ЦИЗСУ ще съответства на изискванията на българското законодателство. При подбор на персонала за Центъра ще се използва местния човешки ресурс и ще се осигури достъп до информация и участие в конкурса на заинтересовани. Използването на местния човешки ресурс ще допринесе за разкриване на нови работни места и в същото време ще гарантира познаване на местните особености и характеристика от страна на специалистите. В Центъра ще бъдат назначени 5 лица: - 1 ръководител, 2 социални работници, 1 психолог, 1 медицински специалист. Ръководителя на центъра ще работи на пълен работен ден. Отговорен е за организирането, разпределянето, координирането и контролиране на всички дейности в ЦИЗСУ. Соц. работници ще работят на пълен работен ден. Те ще работят в индивидуален и групов формат с потребителите на услуги, ще провеждат индивидуални и групови консултации, информиране, придружаване, мобилна работа. Ще организират и провеждат мотивационни и обучителни тренинги за потребителите. Ще осъществяват връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции и НПО. Ще установяват и поддържат връзка със семейства и близки. Психолог-ще работи на непълен работен ден в координация с др. специалисти от екипа на Центъра. Чрез инд. консултиране ще помага лицата да преодолеят обезокуражението, да повиши мотивацията, желанието, да подобри самооценката си, както и да преодолее трудностите при избор на работа. Провежда инд. псих. консултиране, което включва специфични техники за снижаване на напрежението и преодоляване на първоначалните трудности. Мед. специалист ще предоставя здр. услуги по график в Центъра и в дома на онези от потребителите, които поради състоянието си са затруднени в достъпа. В Центъра или в домашна среда, при нужда, се предоставят почасови здравни дейности/манипулации, съвети за здравословно хранене и др. 57 544.50 52 810.75
7. Предоставяне на почасова социална услуга "Социален асистент": Социалната услуга е предназначена за минимум 20 лица/деца с увреждания, живеещи на територията на община Джебел. Дейностите в изпълнение на услуга включват: лична помощ; социална подкрепа и социално включване; комунално-битови дейности; Услугите ще бъдат съобразени както с потребностите, възможностите и желанията на потребителите, така и с нуждите на членовете на семейството от свободно време, за да имат възможност да се включат в дейностите и услугите на Центъра за интегрирани здравно – социални услуги. Едновременно с грижата за детето/ лицето с увреждане социалният асистент, ще отмени частично членовете на семейството в полагането на грижи за лицето/детето с увреждане в дома, което ще им даде възможност да направят стъпки към социална, личностна и професионална реализация. Обвързаността на мерките за децата/лицата с увреждания и мерките за членовете на семействата е важен приоритет в настоящата процедура. За целта при изготвяне на индивидуалните оценки на потребностите и индивидуалния план за грижа на децата/лицата с увреждане принципът ще бъде структурирането на подходяща по вид, време и продължителност грижа в дома по начин по който да се осигури възможност на семейните членове за излизане на пазара на труда. Това прави услугата "Социален асистент" по настоящото проектно предложение специфична и различна от действащите до момента услуги социален асистент, личен асистент на местно ниво именно поради пълната й обвързаност с интереса на семейството в посока преодоляване на безработицата и повишаване качеството на живот като цяло. Ще бъдат назначени минимум 15 социални асистенти за почасово обслужване на деца/лица с увреждания и възрастни хора в риск, като се спази процедурата за подбор на персонал. Право за участие в процедурата ще имат лица отговарящи на целевите групи по проекта - икономически неактивни и лица полагащи грижи за деца/лица с увреждане в семейството си също неактивни и/или лица, както и тези, които ще бъдат обучени за по Дейност 4. „Предоставяне на обучения за повишаване на професионалната квалификация или придобиване на нова и обучения за придобиване на ключови компетентности“ Допълнително ще се проведе въвеждащо обучение на всички новоназначени социални асистенти, съгласно приетата методика за предоставяне на социалната услуга в общността. СА ще отмени ангажимента на близкия/родителя/ , с което ще се даде възможност да активира поведението си към трудова активност, чрез професионалната подкрепа на екипа в ЦИЗСУ в т.ч. консултации, мотивационни тренинги, насочване към обучения за възрастни и професионални обучения, информиране за възможностите на пазара на труда, съдействие за регистрация в ДБТ и намиране на работа. 91 267.68 94 000.55
8. Осигуряване на заетост на лица за период от 6 месеца: Дейността изразява основното желание на Кандидата да осигури заетост на лицата, полагащи грижи за зависими членове или на хора с увреждания след предоставяне на обучение за период до 6 месеца., като включва няколко основни стъпки : Стъпка 1.Дефиниране на изискванията на работодателя и подбор на минимум 20 лица от допустимите лица от целевата група, преминали пакет обучения : В процеса на изпълнение на стъпка 1 ще се направи анализ и определят ключовите изисквания на работодателя спрямо длъжността "Работник в озеленяването". За целта ще се използва подготвената предварително конкретна длъжностна характеристика - шаблон, в която ще се формулират минималните изисквания за образование, опит и умения, както и характеристика и условия на работата. Лицата от целевата група преминали курсове на обучение по проекта, за които не е осигурена трудова заетост, ще бъдат насочени за регистриране в ДБТ-Джебел или към продължаващо образование/обучение. Целта е да се състави кратък списък на кандидатите за работа, на база на широко достъпна и прозрачна процедура. Стъпка 2.Наемане на работа на избраните след подбор лица от целевите групи: На одобрените от Кандидата лица ще бъде направено предложение за работа, като за регистрираните от тях като безработни ще бъде спазена процедурата на уведомяване чрез ДБТ-Джебел. Кандидатът се ангажира да осигури заетост за период до 6 месеца на лица от допустимата целева група, като допускаме подписването на трудовия договр за различните лица да бъде по различно време, но съобразено (не по-рано) от приключване на дейностите по обучение. Лицата ще се наемат по трудово правоотношение, уредени при условията на българското трудово и осигурително законодателство, при покриване на 100% от МОД заплащане за длъжнността и други условия. Дейността ще се реализира по Компонент 1, като част от интегрирания подход за осигуряване на заетост и повишаване на доходите на лицата от целевите групи. 81 860.00 77 354.38
9. Информация и публичност : Дейността ще бъде реализирана чрез: изготвяне и поставяне на постоянна табела на входа на центъра, организиране и провеждане на конференции, публикации в местна преса и разпространение на информационни материали сред населението) Целта на дейността е да се информира обществеността за целите и дейностите по проекта и ролята на ЕС , Националния бюджет и ОП "Развитие на човешките ресурси 2014-2020". Обосновка: Изключително важно е широката общественост да бъде информирана за финансовото подпомагане, което е отпуснато на община Джебел от Европейския Социален Фонд; за ролята както на ЕС, Националния бюджет и ОП "Развитие на човешките ресурси 2014-2020"; за целите, дейностите и резултатите от изпълнението на проекта; за ползите от неговото реализиране; за ролята на общината в процеса на реализиране на проекта и осигуряването на прозрачност на цялостната реализация. 2 000.00 2 210.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).