Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

The project "Dream factory for children" aims to help pupils from ethnic minorities to build themselves as accomplished citizens and to achieve social and creative development. The project activities that will be carried out are related to the creation of extra-curricular clubs and will contribute to mutual acquaintance and understanding ofpupils from different ethnic groups, for their upbringing in a spirit of tolerance and to preserve and develop their cultural identity in an integration multicultural environment. The project will be implemented over a period of 26 months from School "Dr Petar Beron" in partnership with the municipality of Svilengrad, the primary school "Ivan Vazov" and Sports Club "Izida-Svilengrad." The target group are 700 children and young people from the municipality, of which at least 140 of gypsy origin. Besides the activities clubs, a children's summer academy will be created for rationalization of children's free time during the summer holidays. The children will join the celebration of holidays and festive events by making cards, toys, paintings and more. Informational meetings will be conducted to address problems affecting early marriage, early childbirth and early school leaving among children from gypsy origins. Possibilities for continuing education for gypsies after the 7th and 12th grade will be also examined.
 The following items will be prepared to promote the project: flyers, T-shirts, pens and USB. During the whole project period, the project’s website and Facebook page of the partners will be updated with information related to the progress of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Дейностите за организация и управление на проекта имат за цел да обезпечат ефективното му изпълнение и да осигурят постоянен контрол и координация в хода на неговото реализиране. Тази дейност е свързана със сформиране на екипа на проекта. Провеждане на ежемесечни работни срещи на екипа. Обсъждане на организацията по сформиране на извънкласните дейности. Уточняване на графика на реализирането на мероприятията. Екипът включва трима човека: ръководител, счетоводител,експерт по ЗОП.Чрез тази дейност ще се осигури прозрачно управление, което ще доведе до постигане целите на проекта. Екипът за управление на проекта ще се събира на ежемесечни срещи, ще разработи документация по ЗОП. Тръжната документация ще се разработва от експерта по ЗОП. Екипът ще контролира качеството на разработените документи и ще подпомага работата на експерта по ЗОП, ще организира процедурно избора на изпълнител по обществени поръчки и ще участва в оценителната комисия. С избраните изпълнители на всяка обществена поръчка ще се сключи договор. През всички 26 месеца екипът ще следи за осъществяването на извънкласните дейности и за постигането на целите и заложените резултати. Цялостната грижа за изпълнението на проекта ще поеме екипът на проекта, който включва: Ръководител екип – ръководи цялостното изпълнение на планираните дейности съгласно план-график; координира отношенията с експертите; координира изготвянето на отчети по проекта и осъществява официалната комуникация с представители на програмата.Изготвя подробен план за действие за изпълнението на проекта; Ръководителят дава изявления пред пресата и обществеността;Контролира процедури за възлагане на обществена поръчка;Управлява сключените договори – контрол на изпълнението на дейностите, постигането на резултатите и спазването на сроковете;Следи индикаторите за изпълнение на проекта; Управлява рисковете и разрешава възникнали проблеми; Управлява промените;Контролира изпълнението на дейностите за информация и публичност.Ръководителят има висше образование и има опит в организацията и/или управлението и/или изпълнението на сходен тип дейности и/или проекти. Счетоводител на проекта – води изрядна финансова отчетност и документация на разходите по проекта; съхранява първичните счетоводни документи; изготвя финансовите отчети и необходимите финансово-счетоводни справки по проекта; Счетоводителят на проекта отговаря за законосъобразното осчетоводяване на разходите, осъществени при изпълнение на проекта, подготвя договорите с физическите и юридически лица, подготвя необходимите счетоводни сметки, извършва плащанията по договори, отговаря за своевременното превеждане на осигурителните и данъчни вноски, изготвя информация за потока на средствата по проекта, отговаря за своевременната подготовка в съответствие с указанията на Ръководителя на проекта на финансовите доклади.Отговаря за комплектоването и съхранението на всички счетоводни документи и приложенията към тях, съгласно указанията към проекта, като осигурява защита на информацията и данните. Съдейства за провеждане на процедури по ЗОП по дейности от проекта;Изпълнява и други възложени от ръководителя на проекта задачи. Счетоводителят има висше образование и има опит в организацията и/или управлението и/или изпълнението на сходен тип дейности и/или проекти. Експертът по ЗОП ще има за задача да подготви необходимите тръжни документи за провеждане на предвидените процедури при спазване на законовите и нормативни изисквания в Р.България и изискванията на УО и на ЗОП. В процеса на подготовка екипа по проекта ще осигури необходимата информация за качественото изготвяне на документацията и със своите компетенции ще съгласува - минималните изисквания към Кандидатите, методиката за оценка, клаузите по проекто-договорите и изискуемите от кандидатите документи. Експертът по ЗОП има висше образование и има опит в разработването на документация по ЗОП. 34 928.09 28 557.94
Информиране и публичност: Тази дейност ще бъде осъществена като стриктно се спазват правилата за визуализация Екипът на проекта ще бъде отговорен за организирането и провеждането на предвидените информационни събития и дейности за публичност и визуализация в съответствие с Насоките за осъществяване на мерки за информация и публичност от бенефициентите на Оперативна програма НОИР 2014-2020г.. -1 начална пресконференция за стартиране на проекта. Официалното стартиране на проекта ще бъде открито с начална пресконференция, на която ще представи донора, програмата и проекта пред медиите и чрез тях пред обществеността. Ще бъдат поканени представители на местни и регионални електронни и печатни медии, както и представители на образователни институции, организации и институции работещи с етническите малцинства и други заинтересовани страни. Ще бъде подготвено изявление за пресата, което ще се предостави на присъстващите на пресконференцията журналисти. Изявлението ще включва информация за целите на проекта, планираните дейности, финансовата подкрепа от ЕС и в частност на НОИР, и водещата организация и партньорите по проекта. Информация за изпълнението на проекта ще бъде редовно публикувана на уеб сайтовете на водещата организация и партньорите по проекта. За осигуряване на визуализация и публичност на проекта ще бъдат изработени както следва: -500 флаера – ще бъдат изработени и разпространени 500 флаера, с цел да се информират местната общественост за целите на проекта, планираните дейности, водещата организация и партньорите по проекта -3 публикации в местните медии– предвиждаме 2 публикации в местната преса отразяващи напредъка на проекта и 1 публикация в местната преса при приключване на проекта за обявяване на постигнатите резултати -1 заключителна пресконференция.В края на проекта ще се проведе заключителна пресконференция, на която ще бъдат поканени местни и регионални електронни и печатни медии, както и представители на образователни институции, организации и институции работещи с представители на етническите малцинства и други заинтересовани страни. Освен това ще се обяви официално приключването на проектните дейности. Ще се проведе кетъринг за 30 човека включващ кафе, чай, безалкохолно, дребни сладки и соленки. -200 броя тениски със задължителната визуализация; -200 броя химикали със задължителната визуализация; -70 броя USB със задължителната визуализация Първият етап е изготвяне на документация за избор на изпълнител по ЗОП за осъществяването на дейността. Тази дейност ще бъде осъществена от екипа за изпълнение и управление на проекта и ще се осъществява от 1 до 6 проектен месец. Вторият етап е свързан със сключването на Договор с Изпълнителя на дейността. Третият етап е свързан със същинската работа по дейността и ще започне веднага след сключването на Договор с Изпълнител. 3 492.81 2 615.00
Създаване на 1 клуб по драматизация и 1 клуб по актьорско майсторство: Целта на тази дейност е развитие на артистичните способности на децата. Чрез контакта с изкуството децата ще възпитават своя естетически усет, мирогледа си, житейските си ценности. Работата в група развива у детето умението да взема самостоятелни решения, възпитава чувство за отговорност. Някои от важните умения, които клубовете ще създадат и подобрят в децата и учениците са: гласово - говорната култура; културата на движението; развиване на паметта; стимулиране на въображението; партньорство; водене на диалог; работа в екип; концентрация на вниманието; самочувствие пред публика и др. Дейността ще подпомогне децата от етническите малцинства да придобият някои сръчности като: умение да пеят вярно, да говорят правилно, да се движат свободно, да се научат лесно да запаметяват, да се съсредоточават по- продължително в една и съща задача, да се дисциплинират. Това ще засили желанието и мотивацията на децата да участват в образователния процес. Чрез дейността учениците от различни етноси ще се опознаят взаимно и ще творят в дух на толерантност и разбирателство. За целия период, в който ще работят клубовете, се предвижда разработването и представянето на сцена на 2 драматизации и 2 театрални постановки, съобразени с възрастта и желанието на младите хора. Ще се създадат 2 клуба. В първия ще участват 15 деца от начална училищна възраст, от тях минимум 3 ще бъдат деца от етническите малцинства. Вторият клуб ще включва 15 деца прогимназиален и гимназиален етап, от тях минимум 3 от етническите малцинства. В клубовете ще участват деца с артистични заложби от СОУ "Д-р Петър Берон". Децата ще използват потенциала си и ще покажат наученото на сцена в училище или на общински мероприятия. За качественото осъществяване на дейността ще бъдат наети 2 преподавателя, единият ще ръководи клуба по драматизация, а вторият ще обучава децата от клуба по актьорско майсторство. Заниманията и на двете групи ще се провеждат веднъж седмично по два часа. За всеки ученик и за преподавателя е предвидена папка. Ще бъдат доставени 60 броя сценични костюми /общо 30 деца х 2 спектакъла/ за сценичните изяви на групата и за 4 броя сценични декори за клубовете. Първият етап е изготвяне на документация за избор на изпълнител по ЗОП за доставка на сценични костюми, папки и сценични декори съобразно сценариите за пиесите.Тази дейност ще бъде осъществена от екипа за изпълнение и управление на проекта и ще се осъществява от 1 до 6 проектен месец. Вторият етап е за избора на обучители на групата. Тези обучители ще бъдат назначени чрез сключване на основен трудов договор или допълнително споразумение към основен трудов договор. Тази дейност ще бъде извършена от директора на СОУ "Д-р Петър Берон" и от екипа за управление и изпълнение на проекта и ще се осъществи от 1 до 6 проектен месец, а самото назначаване на преподавателите ще стане за срок от 20 месеца от 7 до 26 проектен месец. Следващия трети етап е свързан с изготвяне на план-графика и учебния план на преподавателите. Преподавателите трябва да представят за одобрение план-график за работа и учебен план включващ темите на всеки учебен час. Тази дейност ще се осъществи от преподавателите през 7 проектен месец.Четвъртият етап е за набиране на ученици за включването им в клуба-общо 30 деца/два клуба с 15 деца/ Родителите на тези деца ще попълнят декларация за съгласие за включването им в извънкласната дейност. Тази дейност ще се извърши от преподавателите през 7 проектен месец. Петият етап е свързан със същинската работа по дейността и ще започне от 8 до 26 проектен месец, когато ще се извършва обучението на клуба по драматизация и клуба по актьорско майсторство. 12 480.00 12 336.54
Създаване на клуб по психология: Целите на клуба е да се съберат младежи, които имат интерес към психологията, искат да познават себе си, своите емоции, да могат да ги владеят, да помагат на свои съученици, които имат своите проблеми, сами да управляват добре своите емоции, но и да разбират емоционалното състояние на останалите. Да се научат да работят в екип, да се доверяват един на друг, да разберат какво всъщност са емоциите и как да ги разпознават и назовават, както за собствените така и за чуждите. Как да развиват в себе си този вид интелект. Дейността ще подпомогне учениците от етническите малцинства да се изградят като пълноценни граждани и ще им помогне да постигнат успешна социална реализация като подобри условията за равен достъп до образование и засили желанието и мотивацията на децата да участват в образователния процес. Чрез дейността учениците от различни етноси ще се опознаят взаимно и ще творят в дух на толерантност и разбирателство. Чрез дейността също ще се преодолеят негативните обществени нагласи, основани на етнически произход. В тази дейност се предвижда участието на децата в провежданите празници на общината и училищата. В тази дейност ще се създаде 1 клуб по психология в СОУ „Д-р.П.Берон”. Ще вземат участие общо 20 деца, от които минимум 4 ще бъдат ученици от етническите малцинства. За качественото осъществяване на дейността ще бъде нает 1 преподавател, който да води клуба. Заниманията на клуба ще се провеждат веднъж седмично по два часа. Преподавателят и учениците ще получат електронен четец, на който ще има книги свързани с психологията.За всеки ученик и за преподавателя е предвидена луксозна тетрадка и луксозен химикал. За подобряване на образователната среда, в която ще се провеждат часовете е необходимо да се доставят учебни чинове. Към настоящия момент училището разполага със стари и захабени учебни чинове. Стаята, в която ще се провеждат заниманията на клуба се нуждае от ново училищно оборудване. Децата сами ще подготвят стаята като изработят нагледни табла и пособия но за нормалната и приятна работа са необходими чинове, на които да сядат учениците от клуба.Първият етап е изготвяне на документация за избор на изпълнител по ЗОП за доставка на 21 броя електронни четци, 21 броя луксозна тетрадка, размер А4, 21 броя луксозен химикал , 1 бр. мултимедиен проектор и 1 бр. екран за презентации.Тази дейност ще бъде осъществена от екипа за изпълнение и управление на проекта и ще се осъществява от 1 до 6 проектен месец. Вторият етап е за избора на преподавател по психология. Този преподавател ще бъде назначен чрез сключване на основен трудов договор или допълнително споразумение. Тази дейност ще се осъществи от 1 до 6 проектен месец, а самото назначаване на преподавателя ще стане за срок от 20 месеца от 7 до 26 проектен месец. Следващия трети етап е свързан с изготвяне на план-графика и учебния план на преподавателя и ще се осъществи от преподавателя през 7 проектен месец.Четвъртият етап е за набиране на ученици за включването им в клуба-общо 20 деца. Родителите на тези деца ще попълнят декларация за съгласие за включването им в извънкласната дейност. Тази дейност ще се извърши от преподавателите през 7 проектен месец. Петият етап е свързан със същинската работа по дейността и ще започне от 8 до 26 проектен месец, когато ще се извършва обучението в клуба по психология. Заниманията ще се провеждат в СОУ "Д-р Петър Берон". 8 150.00 11 229.07
Създаване на Детски духов оркестър в СОУ "Д-р Петър Берон" : Тази дейност има за цел да открие децата, които имат музикален талант и да ги образова музикално, както и да подпомогне учениците от етническите малцинства да се изградят като пълноценни граждани и да им помогне да постигнат успешна социална и творческа реализация като подобри условията за равен достъп до образование и засили желанието и мотивацията им да участват в образователния процес. Чрез дейността учениците от различни етноси ще се опознаят взаимно и ще творят в дух на толерантност и разбирателство. Чрез дейността също ще се преодолеят негативните обществени нагласи, основани на етнически произход. Създаването на Детски духов оркестър е породено от това, че в Свиленград има духов оркестър "К. Манов" с 60 годишна история, но неговите музиканти са на средна възраст 45 години и този оркестър има нужда от попълнения и млади музиканти. Този проблем може да се реши чрез създаването на Детски духов оркестър като децата музиканти, естествено ще продължават да се развиват в големия духов оркестър.Учениците от детските духови оркестри ще репетират заедно и ще имат съвместни изяви на сцена заедно с Духов оркестър К. Манов". Също така училището ще има свой духов оркестър, който ще използва на празници и тържествени събития. В групите ще участват и деца от ромски произход, които са музикални по рождение, притежават вродено чувство за ритъм и чрез участието им в детския оркестър ще се засили интереса им към обучението, ще се подобри тяхната образователна среда и те ще станат част от общността на музикантите в Свиленград. Ще се създаде 1 детски духов оркестър в СОУ "Д-р Петър Берон". Първият етап е свързан с изготвяне на документация за избор на изпълнител по ЗОП за доставка на 34 броя музикални инструменти, необходими за сформирането на оркестъра. Тази дейност ще бъде осъществена от екипа за изпълнение и управление на проекта и ще се осъществява от 1 до 6 проектен месец. Доставката на музикалните инструменти е най-важния момент за осъществяването на тази дейност, защото с инструментите децата ще се научат да свирят и ще станат част от оркестъра. Към настоящия момент липсват всякакви инструменти за да се проведе подобно обучение. Вторият етап е свързан с избора на преподаватели по различните музикални инструменти. Тази дейност ще се осъществи от 1 до 6 проектен месец, а самото назначаване на преподавателите ще стане за срок от 20 месеца от 7 до 26 проектен месец. Следващият трети етап е свързан с изготвяне на план-графиците и учебните планове на преподавателите. Тази дейност ще се осъществи през 7 проектен месец.Четвъртият етап е за набиране на ученици от училището за включването им в детския духов оркестър, общо 38 деца. Родителите на тези деца ще попълнят декларация за съгласие за включването им в детския духов оркестър. Тази дейност ще се извърши от преподавателите през 7 проектен месец. Петият етап е свързан със същинската работа по дейността и ще започне от 8 до 26 проектен месец, когато ще се извършва обучението по различните инструменти и ще се осъществява от общо 6 преподавателя, както следва: 1 преподавател по кларинет с група от 10 ученици, 1 преподавател по флейта с група от 6 ученици, 1 преподавател по тромпет с група от 16 ученика, 1 преподавател по ударни инструменти с група от 6 ученика, 1 преподавател по елементарна теория на музиката и солфеж, при когото всички ученици ще учат ноти и музикално ще се ограмотяват и 1 диригент, който ще ръководи всички деца и ще обедини различните инструменти. Часовете на диригента ще се провеждат понякога и заедно с репетициите на Духов оркестър "К. Манов". 59 255.00 52 687.48
Създаване на Детски духов оркестър в ОУ "Иван Вазов": Тази дейност има за цел да открие децата, които имат музикален талант и да ги образова музикално, както и да подпомогне учениците от етническите малцинства да се изградят като пълноценни граждани и да им помогне да постигнат успешна социална и творческа реализация като подобри условията за равен достъп до образование и засили желанието и мотивацията им да участват в образователния процес. Чрез дейността учениците от различни етноси ще се опознаят взаимно и ще творят в дух на толерантност и разбирателство. Чрез дейността също ще се преодолеят негативните обществени нагласи, основани на етнически произход.Създаването на Детски духов оркестър е породено от това, че в Свиленград има духов оркестър "К. Манов" с 60 годишна история, но неговите музиканти са на средна възраст 45 години и този оркестър има нужда от попълнения и млади музиканти. Този проблем може да се реши чрез създаването на Детски духов оркестър като децата музиканти, естествено ще продължават да се развиват в големия духов оркестър.Учениците от детските духови оркестри ще репетират заедно и ще имат съвместни изяви на сцена заедно с Духов оркестър К. Манов". Също така училището ще има свой духов оркестър, който ще използва на празници и тържествени събития. В групите ще участват и деца от ромски произход, които са музикални по рождение, притежават вродено чувство за ритъм и чрез участието им в детския оркестър ще се засили интереса им към обучението, ще се подобри тяхната образователна среда и те ще станат част от общността на музикантите в Свиленград. Ще се създадат 1 детски духов оркестър в ОУ "Иван Вазов". Първият етап е свързан с изготвяне на документация за избор на изпълнител по ЗОП за доставка на 34 броя музикални инструменти, необходими за сформирането на оркестъра. Тази дейност ще бъде осъществена от екипа за изпълнение и управление на проекта и ще се осъществява от 1 до 6 проектен месец. Доставката на музикалните инструменти е най-важния момент за осъществяването на тази дейност, защото с инструментите децата ще се научат да свирят и ще станат част от оркестъра. Към настоящия момент липсват всякакви инструменти за да се проведе подобно обучение. Вторият етап е свързан с избора на преподаватели по различните музикални инструменти. Тази дейност ще се осъществи от 1 до 6 проектен месец, а самото назначаване на преподавателите ще стане за срок от 20 месеца от 7 до 26 проектен месец. Следващият трети етап е свързан с изготвяне на план-графиците и учебните планове на преподавателите. Тази дейност ще се осъществи през 7 проектен месец.Четвъртият етап е за набиране на ученици от училището за включването им в детския духов оркестър, общо 38 деца. Родителите на тези деца ще попълнят декларация за съгласие за включването им в детския духов оркестър. Тази дейност ще се извърши от преподавателите през 7 проектен месец. Петият етап е свързан със същинската работа по дейността и ще започне от 8 до 26 проектен месец, когато ще се извършва обучението по различните инструменти и ще се осъществява от общо 6 преподавателя, както следва: 1 преподавател по кларинет с група от 10 ученици, 1 преподавател по флейта с група от 6 ученици, 1 преподавател по тромпет с група от 16 ученика, 1 преподавател по ударни инструменти с група от 6 ученика, 1 преподавател по елементарна теория на музиката и солфеж, при когото всички ученици ще учат ноти и музикално ще се ограмотяват и 1 диригент, който ще ръководи всички деца и ще обедини различните инструменти. Часовете на диригента ще се провеждат понякога и заедно с репетициите на Духов оркестър "К. Манов". 59 255.00 52 687.53
Създаване на клуб Риторика и комуникации: Целта на тази дейност е свързана с развитието на лидерските качества у младите хора, обучение в ораторство, правоговор и правилно формулиране на изказванията. Дейността ще подпомогне учениците от етническите малцинства да се изградят като пълноценни граждани и да им помогне да постигнат успешна социална реализация като подобри условията за равен достъп до образование и засили желанието и мотивацията на децата да участват в образователния процес. Чрез дейността учениците от различни етноси ще се опознаят взаимно и ще творят в дух на толерантност и разбирателство. Чрез дейността също ще се преодолеят негативните обществени нагласи, основани на етнически произход. Децата ще бъдат запознати с тънкостите на ораторското майсторство и начините за правилно словесно изразяване. Младежите ще бъдат обучавани как да рецитират стихотворения. Ще изучават теорията на морала-етиката, както и как най-добре да се държат в обществото. Целта тук е създаване на навици у децата за правилно държание на различни обществени места. Ще се запознаят със символиката на определени жестове и поведение. В тази дейност се предвижда участието на децата в провежданите празници на общината и училищата. В тази дейност ще се създаде 1 клуб по Риторика и комуникации в СОУ „Д-р.П.Берон”. Ще вземат участие общо 20 деца. За качественото осъществяване на дейността ще бъде нает 1 преподавател, който да води клуба. Заниманията на клуба ще се провеждат веднъж седмично по два часа. Преподавателят и учениците ще получат електронен четец, на който ще има книги свързани с ораторското майсторство, правоговора, доброто държание в обществото, жестовете и поведението на обществени места. За всеки ученик и за преподавателя е предвидена луксозна тетрадка, луксозен химикал и конферентна папка. За подобряване на образователната среда, в която ще се провеждат часовете е необходимо да се доставят учебни чинове. Необходими са мултимедиен проектор и екран за презентации. Към настоящия момент училището разполага със стари и захабени учебни чинове. Стаята, в която ще се провеждат заниманията на клуба се нуждае от ново училищно оборудване. Децата сами ще подготвят стаята като изработят нагледни табла и пособия но за нормалната и приятна работа са необходими чинове, на които да сядат учениците от клуба.Първият етап е изготвяне на документация за избор на изпълнител по ЗОП за доставка на 21 броя електронни четци, 21 броя луксозна тетрадка, размер А4, 21 броя луксозен химикал и 21 броя конферентна папка, размер А4, 1 бр. мултимедиен проектор и 1 бр. екран за презентации. Тази дейност ще бъде осъществена от екипа за изпълнение и управление на проекта и ще се осъществява от 1 до 6 проектен месец. Вторият етап е за избора на преподавател. Този преподавател ще бъде назначен чрез сключване на основен трудов договор или допълнително споразумение. Тази дейност ще се осъществи от 1 до 6 проектен месец, а самото назначаване на преподавателя ще стане за срок от 20 месеца от 7 до 26 проектен месец. Следващия трети етап е свързан с изготвяне на план-графика и учебния план на преподавателя и ще се осъществи от преподавателя през 7 проектен месец.Четвъртият етап е за набиране на ученици за включването им в клуба-общо 20 деца. Родителите на тези деца ще попълнят декларация за съгласие за включването им в извънкласната дейност. Тази дейност ще се извърши от преподавателите през 7 проектен месец. Петият етап е свързан със същинската работа по дейността и ще започне от 8 до 26 проектен месец, когато ще се извършва обучението в клуб Риторика и комуникации. Заниманията ще се провеждат в СОУ "Д-р Петър Берон". 8 360.00 8 132.23
Създаване на клуб по пожароприложен спорт: Целите на извънкласната дейност са да се съберат деца, които искат да спортуват по един интересен и различен игрови начин. Децата ще се включат в един изключително атрактивен и динамичен спорт, развиващ умения за действия при критични ситуации. Чрез тренировките учениците ще повишат своята физическа подготовка. Дейността ще подпомогне учениците от етническите малцинства да се изградят като пълноценни граждани и да им помогне да постигнат успешна социална реализация като подобри условията за равен достъп до образование и засили желанието и мотивацията на децата да участват в образователния процес. Чрез дейността учениците от различни етноси ще се опознаят взаимно и ще творят в дух на толерантност и разбирателство. Чрез дейността също ще се преодолеят негативните обществени нагласи, основани на етнически произход. В тази дейност ще се създаде 1 клуб по пожароприложен спорт в СОУ „Д-р.П.Берон”. Ще вземат участие общо 15 деца, от които минимум 3 ученици от етнически малцинства. За качественото осъществяване на дейността ще бъде нает 1 преподавател, който да води клуба. Заниманията ще се провеждат един път седмично по два часа. За осъществяване на дейността на клуба ще бъде доставено оборудване и спортна екипировка. Първият етап е изготвяне на документация за избор на изпълнител по ЗОП за доставка на оборудване и спортна екипировка. Тази дейност ще бъде осъществена от екипа за изпълнение и управление на проекта и ще се осъществява от 1 до 6 проектен месец. Вторият етап е за избора на обучител на групата. Този обучител ще бъде назначен чрез сключване на основен трудов договор или допълнително споразумение към основен трудов договор. Тази дейност ще се осъществи от 1 до 6 проектен месец, а самото назначаване на преподавателя ще стане за срок от 20 месеца от 7 до 26 проектен месец. Следващия трети етап е свързан с изготвяне на план-графика и учебния план на преподавателя. Преподавателят трябва да представи за одобрение план-график за работа и учебен план включващ темите на всеки учебен час. Тази дейност ще се осъществи от преподавателя през 7 проектен месец.Четвъртият етап е за набиране на ученици за включването им в клуба-общо 15 деца. Родителите на тези деца ще попълнят декларация за съгласие за включването им в извънкласната дейност. Тази дейност ще се извърши от преподавателите през 7 проектен месец. Петият етап е свързан със същинската работа по дейността и ще започне от 8 до 26 проектен месец, когато ще се извършва обучението на клуба по пожароприложен спорт. Заниманията ще се провеждат в СОУ "Д-р Петър Берон". 18 223.00 18 214.01
Създаване на клуб "Млад природолюбител" : Целите на клуба е да събере младежи, които имат интерес към екологията, природата, опазването на околната среда, флората и фауната, орнитологията и др. Обучението в клуба ще формира в учениците екологично съзнание и култура, ще развие умения за събиране и анализиране на информация; ще се разширят познанията свързани с екологията и природата;ще се разширят знанията на учениците за природните ресурси, процесите и явленията водещи до замърсяване на околната среда; ще се развият умения за овладяване и прилагане на знанията; ще се даде възможност да се формират и осъществяват идеи и ще се осмисли свободното време на подрастващите. Дейността ще подпомогне учениците от етническите малцинства да се изградят като пълноценни граждани и ще им помогне да постигнат успешна социална реализация като подобри условията за равен достъп до образование и засили желанието и мотивацията на децата да участват в образователния процес. Чрез дейността учениците от различни етноси ще се опознаят взаимно и ще творят в дух на толерантност и разбирателство. Чрез дейността също ще се преодолеят негативните обществени нагласи, основани на етнически произход. В тази дейност ще се създаде 1 клуб "Млад природолюбител" в СОУ „Д-р П.Берон”, в който ще вземат участие общо 30 деца, от които минимум 6 от етническите малцинства, които ще се обучават в продължение на 20 месеца. Децата ще изучават космоса и ще изработват макети на космически тела.Ще изучават билките, царството на растенията, орнитологията, защитените територии и ще се изработват изделия чрез рециклиране. Ще се проведат 1 скаутски лагер за оцеляване сред природата, 1 лятна работа на терен и ще се изработят хербарии на билките. Изучаването на орнитологията ще става най-вече чрез наблюдение. Ще се посети центъра за белошипи ветрушки в с. Левка; Гнездата на Царския орел в с. Маточина; Природозащитен център"Източни Родопи"-/царството на лешоядите/; и ще се извърши еднодневно наблюдение на птичия свят край река Марица. Ще се проведат пътувания до: ПП"Странджа; посещение на Музейко и парка Враня в София и ще се проведе образователен маршрут свързан със защитените месности по черноморието. Заниманията на клуба ще се провеждат един път седмично по два часа. За подобряване на образователната среда, в която ще се провеждат часовете е необходимо да се достави 1 брой мултимедиен проектор. Към настоящия момент училището разполага със стари и захабени учебни чинове. Стаята, в която ще се провеждат заниманията на клуба се нуждае от ново училищно оборудване. Децата сами ще подготвят стаята като изработят нагледни табла и пособия но за нормалната и приятна работа са необходими чинове, на които да сядат учениците от клуба. Първият етап е изготвяне на документация за избор на изпълнител по ЗОП за пътуването и пребиваването до различните места заложени за посещение; за тетрадки и химикали, за преси, албуми и пана за хербарии, за материали за макети и др. Тази дейност ще бъде осъществена от екипа за изпълнение и управление на проекта и ще се осъществява от 1 до 6 проектен месец. Вторият етап е за избора на преподавател. Тази дейност ще се осъществи от 1 до 6 проектен месец, а самото назначаване на преподавателя ще стане за срок от 20 месеца от 7 до 26 проектен месец. Следващия трети етап е свързан с изготвяне на план-графика и учебния план на преподавателя и ще се осъществи от преподавателя през 7 проектен месец.Четвъртият етап е за набиране на ученици за включването им в клуба-общо 30 деца. Родителите на тези деца ще попълнят декларация за съгласие за включването им в извънкласната дейност. Тази дейност ще се извърши от преподавателите през 7 проектен месец. Петият етап е свързан със същинската работа по дейността и ще започне от 8 до 26 проектен месец, когато ще се извършва обучението в клуба. 43 328.00 37 238.50
Създаване на 1 клуб "Сръчни ръце" и 1 клуб "Моето хоби": Целта на тази дейност е у децата да се формира усет към естетичното и красивото и да им се помогне да развиват творческото си въображение. Дейността ще подпомогне учениците от етническите малцинства да се изградят като пълноценни граждани и ще им помогне да постигнат успешна социална реализация като подобри условията за равен достъп до образование и засили желанието и мотивацията на децата да участват в образователния процес. Чрез дейността учениците от различни етноси ще се опознаят взаимно и ще творят в дух на толерантност и разбирателство. Чрез дейността също ще се преодолеят негативните обществени нагласи, основани на етнически произход. Децата ще разширят познанията си за материи, форми, цветове, ще работят с природни материали, хартия, дърво, плат. Ще се запознаят с различни материали и техники и използването им чрез смесване и комбиниране. Ще изработват пана, картички, сувенири и др. Ще се придобият умения за работа в екип. В тази дейност се предвижда участието на децата в изложби и украси по време на провеждани училищни и общински празници. В тази дейност ще се създаде 1 клуб "Сръчни ръце" и 1 клуб "Моето хоби" в СОУ „Д-р.П.Берон”. Ще вземат участие общо 40 деца. Първият клуб "Сръчни ръце" ще включва 20 ученици от начална училищна възраст, от които минимум 4 от етническите малцинства. Вторият клуб "Моето хоби" ще включва 20 ученици от прогимназиален етап, от които минимум 4 от етническите малцинства. За качественото осъществяване на дейността ще бъдат наети 2 преподавателя. Заниманията на клубовете ще се провеждат веднъж седмично по два часа. Преподавателите и учениците ще получат материали за работа. За подобряване на образователната среда, в която ще се провеждат часовете е необходимо да се доставят учебни чинове. Заниманията на клубовете ще се провеждат в отделни учебни стаи. Към настоящия момент училището разполага със стари и захабени чинове. Стаите, в които ще се провеждат заниманията на клубовете се нуждаят от ново училищно оборудване. Децата сами ще подготвят стаите като изработят нагледни табла и пособия но за нормалната и приятна работа са необходими чинове, на които да сядат учениците от клуба.Ще се доставят и 2 броя мултимедиен проектор, който ще се използва за интерактивно презентиране на учебния материал. Първият етап е изготвяне на документация за избор на изпълнител по ЗОП за доставка на мултимедийни проектори и материали за работа.Тази дейност ще бъде осъществена от екипа за изпълнение и управление на проекта и ще се осъществява от 1 до 6 проектен месец. Вторият етап е за избора на преподаватели, които ще бъдат назначени чрез сключване на основен трудов договор или допълнително споразумение. Тази дейност ще се осъществи от 1 до 6 проектен месец, а самото назначаване на преподавателя ще стане за срок от 20 месеца от 7 до 26 проектен месец. Следващия трети етап е свързан с изготвяне на план-графика и учебния план и ще се осъществи от преподавателите през 7 проектен месец.Четвъртият етап е за набиране на ученици за включването им в клубовете-общо 40 деца. Родителите на тези деца ще попълнят декларация за съгласие за включването им в извънкласната дейност. Тази дейност ще се извърши от преподавателите през 7 проектен месец. Петият етап е свързан със същинската работа по дейността и ще започне от 8 до 26 проектен месец, когато ще се извършва обучението в клубовете. Заниманията ще се провеждат в СОУ "Д-р Петър Берон". 20 713.00 18 831.93
Създаване на клуб "Млад журналист": Целите на клуба е да се съберат младежи, които имат интерес към журналистиката. Дейността ще подпомогне учениците от етническите малцинства да се изградят като пълноценни граждани и ще им помогне да постигнат успешна социална реализация като подобри условията за равен достъп до образование и засили желанието и мотивацията на децата да участват в образователния процес. Чрез дейността учениците от различни етноси ще се опознаят взаимно и ще творят в дух на толерантност и разбирателство. Чрез дейността също ще се преодолеят негативните обществени нагласи, основани на етнически произход. Основната цел на работата в клуба е сформиране на репортерски екипи от ученици на различни възрасти, от различни етноси, които да изучават основните изисквания в репортерската дейност и спецификата на журналистиката като средство за отразяване на обществения живот във всичките му аспекти, както и да усвояват основни практически умения за журналистическа дейност / да пишат материали, да вземат интервюта, да водят разговори/. Програмата на клуб «Млад журналист» ще въведе учениците в една нова за тях сфера, ще ги провокира да наблюдават света около себе си, да правят селекция на обществено значими теми и събития, за да ги превърнат в медийни факти. Продуктите от работата на младите журналисти ще се публикуват на сайта и фейсбук страницата на училището и ще се излъчват по училищната радиоуредба. В тази дейност ще се създаде 1 клуб в ОУ „Иван Вазов”. Ще вземат участие общо 20 деца, от които минимум 4 деца от етническите малцинства. За качественото осъществяване на дейността ще бъде нает 1 преподавател, който да води клуба. Заниманията на клуба ще се провеждат веднъж седмично по два часа. Преподавателят и учениците ще получат диктофони и таблети. За всеки ученик и за преподавателя е предвиден тефтер и химикал. Първият етап е изготвяне на документация за избор на изпълнител по ЗОП за доставка на 21 броя диктофони, необходими за работата на клуба, 21 броя таблети, 21 броя тефтери и 21 броя луксозни химикали. Тази дейност ще бъде осъществена от екипа за изпълнение и управление на проекта и ще се осъществява от 1 до 6 проектен месец. Вторият етап е за избора на преподавател по журналистика. Този преподавател ще бъде назначен чрез сключване на основен трудов договор или допълнително споразумение към основен трудов договор. Тази дейност ще се осъществи от 1 до 6 проектен месец, а самото назначаване на преподавателя ще стане за срок от 20 месеца от 7 до 26 проектен месец. Следващият трети етап е свързан с изготвяне на план-графика и учебния план за работата на клуба. Преподавателят трябва да представи за одобрение план-график за работа и учебен план включващ темите на всеки учебен час. Тази дейност ще се осъществи от преподавателя през 7 проектен месец. Четвъртият етап е за набиране на ученици за включването им в клуба "Млад журналист"-общо 20 деца. Родителите на тези деца ще попълнят декларация за съгласие за включването им в извънкласната дейност. Тази дейност ще се извърши от преподавателите през 7 проектен месец. Петият етап е свързан със същинската работа по дейността, от 8 до 26 проектен месец, когато ще се извършва обучението в клуб "Млад журналист". Заниманията ще се провеждат в ОУ "Иван Вазов". 14 600.00 14 403.96
Създаване на Детска фолклорна певческа група : Целите на извънкласната дейност са да се съберат деца, които имат интерес към народната музика и обичат да пеят.Да се запознаят учениците с традиционните народни песни от нашия регион. Да се създадат възможности за развитие на певческите способности и повишаване на самочувствието и културата на младите хора. Децата ще използват потенциала си и ще покажат наученото на концерти в училище или на общински мероприятия. Дейността ще подпомогне учениците от етническите малцинства да се изградят като пълноценни граждани и ще им помогне да постигнат успешна социална реализация като подобри условията за равен достъп до образование и засили желанието и мотивацията на децата да участват в образователния процес. Чрез дейността учениците от различни етноси ще се опознаят взаимно и ще творят в дух на толерантност и разбирателство. Чрез дейността също ще се преодолеят негативните обществени нагласи, основани на етнически произход. В тази дейност ще се създаде 1 фолклорна група в СОУ „Д-р.П.Берон”. Ще вземат участие общо 20 деца, от които минимум 4 деца от етническите малцинства. За качественото осъществяване на дейността ще бъде нает 1 преподавател, който да води групата. Заниманията ще се провеждат веднъж седмично по два часа. За всеки ученик и за преподавателя е предвидена луксозна тетрадка, размер А4 и луксозен химикал.За подобряване на образователната среда, в която ще се провеждат часовете е необходимо да се доставят 1 бр. мултимедиен проектор и 1 бр. екран за презентации. Ще бъдат доставени 20 броя фолклорни костюми за сценичните изяви на групата. Към настоящия момент училището разполага със стари и захабени учебни чинове. Стаята, в която ще се провеждат заниманията на клуба се нуждае от ново училищно оборудване. Децата сами ще подготвят стаята като изработят нагледни табла и пособия но за нормалната и приятна работа са необходими чинове, на които да сядат учениците от клуба.За сценичните изяви на децата са необходими фолклорни костюми. Първият етап е изготвяне на документация за избор на изпълнител по ЗОП за доставка на 20 броя фолклорни костюми, за 21 броя луксозна тетрадка, размер А4 и 21 броя луксозен химикал, музикални инструменти и оборудване на стаята където ще се събира клуба. Тази дейност ще бъде осъществена от екипа за изпълнение и управление на проекта и ще се осъществява от 1 до 6 проектен месец. Вторият етап е за избора на обучител на групата. Този обучител ще бъде назначен чрез сключване на основен трудов договор или допълнително споразумение към основен трудов договор. Тази дейност ще се осъществи от 1 до 6 проектен месец, а самото назначаване на преподавателя ще стане за срок от 20 месеца от 7 до 26 проектен месец. Следващия трети етап е свързан с изготвяне на план-графика и учебния план на преподавателя. Преподавателят трябва да представи за одобрение план-график за работа и учебен план включващ темите на всеки учебен час. Тази дейност ще се осъществи от преподавателя през 7 проектен месец.Четвъртият етап е за набиране на ученици за включването им във фолклорната певческа група-общо 20 деца. Родителите на тези деца ще попълнят декларация за съгласие за включването им в извънкласната дейност. Тази дейност ще се извърши от преподавателите през 7 проектен месец. Петият етап е свързан със същинската работа по дейността и ще започне от 8 до 26 проектен месец, когато ще се извършва обучението на певческата група. Заниманията ще се провеждат в СОУ "Д-р Петър Берон". 12 430.00 11 813.39
Създаване на 1 група по танци: Спортът е едно от малкото неща, които развиват у децата отговорност и стимул за победа. Разбира се допринася за физическото развитие и здраве на младите хора.Целта на тази дейност е свързана с развитие на спортни умения и умения за здравословен начин на живот у младите хора. Създаване на навици за работа в екип и интегриране на децата от етническите малцинства. Целите на извънкласната дейност са да се съберат деца, които имат интерес към здравословния начин на живот и обичат да спортуват. Децата ще използват потенциала си и ще покажат усвоените умения по танци на сцена при провеждането на различни мероприятия. В тази дейност се предвижда създаването на 1 група свързана със спорта и здравословния начин на живот на подрастващите. Такава група ще се сформира от СК "Изида-Свиленград" и в нея ще се включат деца от цялата община. Общо в дейността ще се включат 20 деца, от различни възрасти, от тях минимум 4 деца от етнически малцинства. Втората група ще провежда занимания по танци, в нея ще се включат 20 деца, от които минимум 4 от етнически малцинства. За качественото осъществяване на проекта ще бъдат наети 1 специалист, който да води групата. Тази група ще се събира 3 пъти седмично по 2 часа. Групата ще работи в продължение на 20 месеца и ще трябва да подготви и представи 6 различни танца, за което за всяко дете ще се необходими 6 различни сценични костюма и спортни екипи. Първият етап е изготвяне на документация за избор на изпълнител по ЗОП за доставка на 120 броя сценични костюма/ 6 костюма по 20 деца/, и за 21 спортни костюми/ за преподавателите и учениците от групата/ .Тази дейност ще бъде осъществена от екипа за изпълнение и управление на проекта и ще се осъществява от 1 до 6 проектен месец. Вторият етап е за избора на обучителя на групата. Този обучител ще бъдат назначен чрез сключване на основен трудов договор или допълнително споразумение към основен трудов договор. Тази дейност ще се осъществи от 1 до 6 проектен месец, а самото назначаване на преподавателя ще стане за срок от 20 месеца от 7 до 26 проектен месец. Следващия трети етап е свързан с изготвяне на план-графика и учебния план на преподавателя. Преподавателят трябва да представят за одобрение план-график за работа и учебен план включващ темите на всеки учебен час. Тази дейност ще се осъществи от преподавателя през 7 проектен месец.Четвъртият етап е за набиране на ученици за включването им в групата - общо 20 деца. Родителите на тези деца ще попълнят декларация за съгласие за включването им в извънкласната дейност. Тази дейност ще се извърши от преподавателя през 7 проектен месец. Петият етап е свързан със същинската работа по дейността и ще започне от 8 до 26 проектен месец, когато ще се извършват заниманията на групата. 22 170.00 22 166.67
Честване на празници и културни събития: Целта на тази дейност е децата на Свиленград да станат преки и непреки участници в честването на празници и културни събития. Дейността ще подпомогне учениците от етническите малцинства да се изградят като пълноценни граждани и да им помогне да постигнат успешна социална реализация като подобри условията за равен достъп до културни услуги. Чрез дейността учениците от различни етноси ще се опознаят взаимно и ще пеят, танцуват, играят и творят в дух на толерантност и разбирателство. Чрез дейността също ще се преодолеят негативните обществени нагласи, основани на етнически произход. Чрез тази дейност ще се активират творческите способности на децата, ще се засили чувството им за обществена ангажираност и те ще се приобщят към обществения живот в Община Свиленград. Тази дейност ще се осъществява съобразно следния културен календар: 1/Честване на празника Банго Василий; 2/ Свети Валентин; 3/Посрещане на Баба Марта; 4/ 3-ти март-Освобождението на България; 5/Осми март-ден на жената; 6/8-ми април Международен ден на ромите; 7/ Великден; 8/ 1-ви юни-ден на детето; 9/ Коледни празници. Тази дейност ще бъде организирана от Община Свиленград. В нея пряко участие през ще вземат 330 деца, от които минимум 66 деца от етническите малцинства, 6 преподавателя и около 300 непреки участници- родители и публика. В тази дейност децата от общината ще празнуват заедно празници и ще изработват изделия свързани с някои от тези празници. За осъществяването на тази дейност ще се подготви документация за избор на изпълнител по ЗОП. Този изпълнител ще трябва да планира, организира и проведе всички посочени празници, като осигури и необходимите участници, материали, наеми и всичко според изискванията на Възложителя. Първият етап е изготвяне на документация за избор на изпълнител по ЗОП за провеждане на празниците. Ще се подготви техническо задание, в което подробно ще бъдат разписани изискванията към изпълнителя.Тази дейност ще бъде осъществена от екипа за изпълнение и управление на проекта и ще се осъществява от 1 до 6 проектен месец. Вторият етап е свързан с избор на изпълнител на дейността. Ще се сключи договор за изпълнение. Следващия трети етап е свързан с планиране и подготовка на дейността. Четвъртият етап е свързан със същинската работа по дейността и обхваща период от 20 месеца. В тази дейност ще вземат участие общо 270 деца, от които минимум 54 деца от етническите малцинства. Децата ще бъдат от всички училища от Община Свиленград. 5 949.19 4 806.00
Провеждане на първа детска лятна академия: Целта на тази дейност е осмисляне на свободното време на децата през лятната ваканция. Дейността ще подпомогне учениците от етническите малцинства да се изградят като пълноценни граждани и ще им помогне да постигнат успешна социална реализация като подобри условията за равен достъп до образователни услуги. Чрез дейността учениците от различни етноси ще се опознаят взаимно и ще пеят, танцуват и играят в дух на толерантност и разбирателство. Чрез дейността също ще се преодолеят негативните обществени нагласи, основани на етнически произход. През летните месеци на първата година на проекта в продължение на два месеца децата ще пеят, танцуват, драматизират и творят под ръководството на 4 млади преподаватели. Децата ще творят по предварително изготвена програма и график. Всеки ден лятната академия ще започва с танци и гимнастика,ще следва четене и драматизация на детски приказки, ще продължава с песни, ще продължава с творчество с ръце/рисуване, моделиране, апликиране и пр/ и ще завършва с кинопрожекция на детски филм. В тази дейност ще вземат участие общо 30 деца от училищата на общината които минимум 6 деца от етническите малцинства. Подбора ще стане от съответния учител – като групата ще бъде сборна от деца от различни възрасти. За качественото осъществяване на дейността ще бъдат наети общо 4 преподавателя. Заниманията ще се провеждат всеки ден по 4 часа в подходяща сграда, разполагаща с необходимите зали, оборудване и техника. Всички деца ще бъдат събрани в една обща група, за която заедно ще се грижат 4 преподаватели. Преподавателите ще бъдат млади учители с малко опит и всеки един ще работи по 2 часа на ден. За всеки ученик и за преподавателите са предвидени материали за работа за всички 40 дни през двата месеца. Първият етап е изготвяне на документация за избор на изпълнител по ЗОП за доставка на материали за децата и преподавателите- общо 34 броя материали. Тази дейност ще бъде осъществена от екипа за изпълнение и управление на проекта. Вторият етап е за избора на преподаватели на групата. Тези обучители ще бъдат назначени чрез сключване на основен трудов договор или допълнително споразумение към основен трудов договор. Самото назначаване на преподавателя ще стане за срок от по 2 месеца. Следващият трети етап е свързан с изготвяне на план-графика и учебния план на преподавателите. Всеки преподавател трябва да представи за одобрение план-график за работа и учебен план включващ темите на всеки учебен час. Четиримата преподаватели ще си разпределят по 1 час на ден съответно по :1/музика и пеене;2/театър и четене;3/ рисуване и приложни изкуства;4/ танци, гимнастика и упражнения. Четвъртият етап е за набиране на ученици за включването им в детската лятна академия на година.Родителите на тези деца ще попълнят декларация за съгласие за включването им в лятната академия. Петият етап е свързан със същинската работа по дейността и обхваща 2-та летни месеца, през които ще се провежда академията. 11 430.00 9 659.63
Провеждане на втора детска лятна академия: Целта на тази дейност е осмисляне на свободното време на децата през лятната ваканция. Дейността ще подпомогне учениците от етническите малцинства да се изградят като пълноценни граждани и да им помогне да постигнат успешна социална реализация като подобри условията за равен достъп до образователни услуги. Чрез дейността учениците от различни етноси ще се опознаят взаимно и ще пеят, танцуват и играят в дух на толерантност и разбирателство. Чрез дейността също ще се преодолеят негативните обществени нагласи, основани на етнически произход. През летните месеци на втората година на проекта в продължение на два месеца децата ще пеят, танцуват, драматизират и творят под ръководството на 4 млади преподаватели. децата ще творят по предварително изготвена програма и график. Всеки ден лятната академия ще започва с танци и гимнастика,ще следва четене и драматизация на детски приказки, ще продължава с песни, ще продължава с творчество с ръце/рисуване, моделиране, апликиране и пр/ и ще завършва с кинопрожекция на детски филм. В тази дейност ще вземат участие общо 30 деца от училищата на общината които минимум 6 деца от етническите малцинства. За качественото осъществяване на дейността ще бъдат наети общо 4 преподавателя. Заниманията ще се провеждат всеки ден по 4 часа в в подходяща сграда, разполагаща с необходимите зали, оборудване и техника. Всички деца ще бъдат събрани в една обща група, за която заедно ще се грижат 4 преподаватели. Преподавателите ще бъдат млади учители с малко опит и всеки един ще работи по 2 часа на ден. За всеки ученик и за преподавателите са предвидени материали за работа за всички 40 дни през двата месеца. Първият етап е изготвяне на документация за избор на изпълнител по ЗОП за доставка на материали за децата и преподавателите- общо 34 броя материали. Тази дейност ще бъде осъществена от екипа за изпълнение и управление на проекта. Вторият етап е за избора на преподаватели на групата. Тези обучители ще бъдат назначени чрез сключване на основен трудов договор или допълнително споразумение към основен трудов договор. Самото назначаване на преподавателя ще стане за срок от 2 месеца. Следващият трети етап е свързан с изготвяне на план-графика и учебния план на преподавателите. Всеки преподавател трябва да представи за одобрение план-график за работа и учебен план включващ темите на всеки учебен час. Четиримата преподаватели ще си разпределят по 1 час на ден съответно по :1/музика и пеене;2/театър и четене;3/ рисуване и приложни изкуства;4/ танци, гимнастика и упражнения. Четвъртият етап е за набиране на ученици за включването им в детската лятна академия на година.Родителите на тези деца ще попълнят декларация за съгласие за включването им в лятната академия. Петият етап е свързан със същинската работа по дейността и обхваща 2-та летни месеца, през които ще се провежда академията. 11 430.00 9 659.55
Провеждане на информационна среща за отстраняване на проблемите с ранните бракове сред ромите: Дейността има за цел да се потърсят начини за справяне с наболели проблеми сред ромските деца и младежи. Чрез дейността ще се предоставят възможности за равен достъп до информация сред ромските деца. Дейността ще се осъществи от Община Свиленград и в нея преки участници ще бъдат деца и родители. На срещата ще се разяснят Закона за закрила на детето и последиците при нарушаването му; основни санкции, които Българското законодателство е приело за предотвратяване на ранните бракове; социални услуги, които могат да ползват в подкрепа развитието на децата си. Ще присъстват специализирано медицинско лице и психолог. Предвижда се в срещата да вземат участие 20 младежи от ромски произход и 10 родителя. Информационната среща ще се проведе в рамките на 1 ден за 4 часа. По 4 часа са предвидени и за хонорарите на специализирано медицинско лице и психолог. За осъществяването на тази дейност ще се подготви документация за избор на изпълнител по ЗОП. Този изпълнител ще трябва да планира, организира и проведе всички посочени информационни срещи, като осигури и необходимите участници, материали, наеми и всичко според изискванията на Възложителя. Първият етап е изготвяне на документация за избор на изпълнител по ЗОП за провеждане на информационната среща. Ще се подготви техническо задание, в което подробно ще бъдат разписани изискванията към изпълнителя.Тази дейност ще бъде осъществена от екипа за изпълнение и управление на проекта и ще се осъществява от 1 до 6 проектен месец. Вторият етап е свързан с избор на изпълнител на дейността. Ще се сключи договор за изпълнение. Следващия трети етап е свързан с планиране и подготовка на дейността. Четвъртият етап е свързан със същинската работа по дейността и обхваща периодите на самото провеждане на информационната среща. 576.00 468.00
Провеждане на информационна среща за отстраняване на проблемите за ранното раждане : Дейността има за цел да се потърсят начини за справяне с наболели проблеми сред ромските деца и младежи. Чрез дейността ще се предоставят възможности за равен достъп до информация сред ромските деца. Дейността ще се осъществи от Община Свиленград и в нея преки участници ще бъдат деца и родители. На срещата ще се разяснят Закона за закрила на детето и последиците при нарушаването му; основни санкции, които Българското законодателство е приело за предотвратяване на ранните бракове; социални услуги, които могат да ползват в подкрепа развитието на децата си. Ще присъстват специализирано медицинско лице и психолог. Ще се прожектира и филм онагледяващ темата.Предвижда се в срещата да вземат участие 20 младежи от ромски произход и 10 родителя. Информационната среща ще се проведе в рамките на 1 ден за 4 часа. По 4 часа са предвидени и за хонорарите на специализирано медицинско лице и психолог. За осъществяването на тази дейност ще се подготви документация за избор на изпълнител по ЗОП. Този изпълнител ще трябва да планира, организира и проведе всички посочени информационни срещи, като осигури и необходимите участници, материали, наеми и всичко според изискванията на Възложителя. Първият етап е изготвяне на документация за избор на изпълнител по ЗОП за провеждане на информационната среща. Ще се подготви техническо задание, в което подробно ще бъдат разписани изискванията към изпълнителя.Тази дейност ще бъде осъществена от екипа за изпълнение и управление на проекта и ще се осъществява от 1 до 6 проектен месец. Вторият етап е свързан с избор на изпълнител на дейността. Ще се сключи договор за изпълнение. Следващия трети етап е свързан с планиране и подготовка на дейността. Четвъртият етап е свързан със същинската работа по дейността и обхваща периодите на самото провеждане на информационната среща. 576.00 450.00
Провеждане на информационна среща за ранното отпадане от училище : Дейността има за цел да се потърсят начини за справяне с наболели проблеми сред ромските деца и младежи. Чрез дейността ще се предоставят възможности за равен достъп до информация сред ромските деца. Дейността ще се осъществи от Община Свиленград и в нея преки участници ще бъдат деца и родители. На срещата ще се разяснят Закона за закрила на детето и последиците при нарушаването му; социални услуги, които могат да ползват в подкрепа развитието на децата си. Ще присъстват специализирано медицинско лице и психолог. Информационната среща ще се проведе в рамките на 1 ден за 4 часа. По 4 часа са предвидени и за хонорарите на специализирано медицинско лице и психолог. Ще се прожектира и филм онагледяващ темата.Предвижда се в срещата да вземат участие 20 младежи от ромски произход и 10 родителя. За осъществяването на тази дейност ще се подготви документация за избор на изпълнител по ЗОП. Този изпълнител ще трябва да планира, организира и проведе всички посочени информационни срещи, като осигури и необходимите участници, материали, наеми и всичко според изискванията на Възложителя. Първият етап е изготвяне на документация за избор на изпълнител по ЗОП за провеждане на информационната среща. Ще се подготви техническо задание, в което подробно ще бъдат разписани изискванията към изпълнителя.Тази дейност ще бъде осъществена от екипа за изпълнение и управление на проекта и ще се осъществява от 1 до 6 проектен месец. Вторият етап е свързан с избор на изпълнител на дейността. Ще се сключи договор за изпълнение. Следващия трети етап е свързан с планиране и подготовка на дейността. Четвъртият етап е свързан със същинската работа по дейността и обхваща периодите на самото провеждане на информационната среща. 576.00 450.00
Провеждане на информационна среща за младежите, които искат да продължат образованието си след 7 клас-представяне на възможности: Дейността има за цел да се потърсят начини за справяне с наболели проблеми сред ромските деца и младежи. Чрез дейността ще се предоставят възможности за равен достъп до информация сред ромските деца. Дейността ще се осъществи от Община Свиленград и в нея преки участници ще бъдат деца и родители. На срещата ще се разяснят Закона за закрила на детето и последиците при нарушаването му; социални услуги, които могат да ползват в подкрепа развитието на децата си. Ще се прожектира и филм онагледяващ темата.Предвижда се в срещата да вземат участие 20 младежи от ромски произход и 10 родителя. Информационната среща ще се проведе в рамките на 1 ден за 4 часа. По 4 часа са предвидени и за хонорарите на педагог и психолог За осъществяването на тази дейност ще се подготви документация за избор на изпълнител по ЗОП. Този изпълнител ще трябва да планира, организира и проведе всички посочени информационни срещи, като осигури и необходимите участници, материали, наеми и всичко според изискванията на Възложителя. Първият етап е изготвяне на документация за избор на изпълнител по ЗОП за провеждане на информационната среща. Ще се подготви техническо задание, в което подробно ще бъдат разписани изискванията към изпълнителя.Тази дейност ще бъде осъществена от екипа за изпълнение и управление на проекта и ще се осъществява от 1 до 6 проектен месец. Вторият етап е свързан с избор на изпълнител на дейността. Ще се сключи договор за изпълнение. Следващия трети етап е свързан с планиране и подготовка на дейността. Четвъртият етап е свързан със същинската работа по дейността и обхваща периодите на самото провеждане на информационната среща. 508.00 384.00
Провеждане на информационна среща за младежите, които искат да продължат образованието си във висши учебни заведения-представяне на възможности: Дейността има за цел да се потърсят начини за справяне с наболели проблеми сред ромските деца и младежи. Чрез дейността ще се предоставят възможности за равен достъп до информация сред ромските деца. Дейността ще се осъществи от Община Свиленград и в нея преки участници ще бъдат деца и родители. На срещата ще се разяснят Закона за закрила на детето и последиците при нарушаването му; социални услуги, които могат да ползват в подкрепа развитието на децата си. Ще присъстват педагог и психолог. Ще се прожектира и филм онагледяващ темата.Предвижда се в срещата да вземат участие 20 младежи от ромски произход и 10 родителя. Информационната среща ще се проведе в рамките на 1 ден за 4 часа. По 4 часа са предвидени и за хонорарите на педагог и психолог За осъществяването на тази дейност ще се подготви документация за избор на изпълнител по ЗОП. Този изпълнител ще трябва да планира, организира и проведе всички посочени информационни срещи, като осигури и необходимите участници, материали, наеми и всичко според изискванията на Възложителя. Първият етап е изготвяне на документация за избор на изпълнител по ЗОП за провеждане на информационната среща. Ще се подготви техническо задание, в което подробно ще бъдат разписани изискванията към изпълнителя.Тази дейност ще бъде осъществена от екипа за изпълнение и управление на проекта и ще се осъществява от 1 до 6 проектен месец. Вторият етап е свързан с избор на изпълнител на дейността. Ще се сключи договор за изпълнение. Следващия трети етап е свързан с планиране и подготовка на дейността. Четвъртият етап е свързан със същинската работа по дейността и обхваща периодите на самото провеждане на информационната среща. 508.00 360.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).