Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

With this project proposal, the Municipality of Sitovo plans to upgrade the implemented activities and achieved results under the project "Patronage Care" and "Patronage Care + in the Municipality of Sitovo" by providing the elderly unable to provide self-care and people with disabilities with mobile integrated health and social services; psychological support; delivery of essential food products to people's homes; paying household bills with consumer funds; provision of information on prevention and prevention of health and socially significant diseases.
A priority of the Municipality of Sitovo, as well as one of the main activities and responsibilities laid down in all plans and programs, is the provision of appropriate social and health services for the population and its protection in crisis situations.
Many people in the municipality, due to poor health and old age, are partially or completely unable to care for themselves. In recent years, with the spread of COVID-19, people from risk groups have increasingly needed support to meet their daily care needs, improve access to social and medical services, and make social contacts.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги.: С изпълнението на тази дейност се цели да се надгради реализираните дейности и постигнати резултати по проект "Патронажна грижа и Патронажна грижа+ в Община Ситово" чрез предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда, вкл. и в контекста на пандемични ситуации и психологична подкрепа на минимум 53 лица, представители на целевата група. Изпълнението на дейност "Грижа в дома" ще е с продължителност 24 месеца. През първия месец от стартирането на дейността ще се осъществи подбора на потребителите за ползване на здравно-социалните услуги и подбор на персонал. Услугата ще се предоставя 23 месеца. За представителите на целевите групи ще бъде осигурена подкрепа чрез реализиране на следните дейности: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда и психологическа подкрепа; 2.Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на потребителите, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите); 3.Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост Общината приема заявления от всички желаещи кандидат - потребители да ползват услугата. Определя нуждаещите се лица от предоставяне на почасови здравно - социални услуги, психологическа подкрепа и доставка на хранителни продукти от първа необходимост със средства на потребителите , планиране на услугите според индивидуалните потребности на потребителите и подобряване качеството на живот на хора със затруднено самообслужване и хора с увреждания, както и осигуряване на персонал, който ще предоставя тези услуги. Приемът на заявления за ползване на грижа в дома, здравно - социални услуги, психологическа подкрепа и доставка на хранителни продукти от първа необходимост ще се осъществява непрекъснато през целия период на изпълнение на проектните дейности. На всички кандидат-потребители ще се изготвят предварителна оценка на потребностите, като за целта ще сключим договор за услуга с фирма изпълнител. По време на изпълнението на проекта ще бъдат изготвени Оценка на потребностите и Карта за участие от назначения социален работник. Всяко лице съобразно нуждите си може да ползва различни услуги и помощ. Целта е да се осигури на представители на целевата група достъп до дългосрочни здравно-социални грижи и психологическа подкрепа в домашни условия. Ще се разработи график за предоставяне на услугите. Почасовите здравно-социални услуги, психологическа подкрепа и доставка на хранителни продукти ще се предоставят в продължение на 23 месеца на минимум 53 потребители от територията на общината Ситово. Мониторинг на предоставяните услуги ще се осъществява от социалния работник. Дейността ще се изпълнява от социални асистенти, медицински сестри, психолог и рехабилитатор, социален работник и сътрудник социални дейности. Контрола за спазване на графици, актуализация, включване на нови лица и отпадане на други ще бъде възложен на социалния работник и социалния сътрудник на услугата. За транспортирането на специалистите ще се използва автомобилът на Центъра за социални услуги. Предвиждат се обучения въвеждащо, надграждащо и поддържащо за повишаване знанията и практическите умения на асистенти, мед. специалисти и специалистите в областта на социалните услуги, предоставящи грижа в дома. Супервизията е друг важен компонент от професионалното надграждане на работещите в услугата „ Грижа в дома“. Чрез супервизията ще се оказва професионална и методическа подкрепа на персонала, с оглед изпълнение на целите на услугата и постигане на по- високо качество, а също така и изграждане на модел за обективно и емоционално устойчиво професионално поведение, снемане на напрежението и професионалния стрес. 542 806.39 437 009.73

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).