Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

The project proposal is submitted by the company Avga Aleira EOOD, Vlado Trichkov, Svoge municipality.  
The aim of the project is to purchase fixed assets to develop new activity for the area and create new attractive jobs using local potential. 
The project has an implementation period of 15 months. 
The project has 5 planned activities: 
1. Purchase of a fixed asset - office (greenhouse).
2. Purchase of technical equipment.
3. Purchase of office furniture.
4. Purchase of software product. 
5. Transporting the greenhouse to the company headquarters.
The project plans to create 1 workplace. 
The project will fulfil the information and publicity requirements.
The activity of the project proposal will be related to offering services in the field of graphic design.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Закупуване на дълготраен актив - офис (оранжерия): Ще бъде закупен 1 брой стъклена оранжерия с площ 25,6м2, алуминиева конструкция с подсилващи греди, 3 милиметрови бронирани стъкла, отваряеми двукрили врати с ключалка, отваряеми прозорци за проветрение, затъмняваши щори за тавана, меки корнизи за завеси (целта на която - според производителя - е да се използва не само като оранжерия, но и като зимна градина, офис, шоурум, конферентно пространство, кът за отдих и т.н., благодарение на висококачествената изработка и нейната мултифункционалност), която в моето инвестиционно предложение ще се използва като офис и студио за графичен дизайн - в нея ще бъде изпълнявана цялата дейност на фирмата. Създаването на това място от оранжерия ще даде възможност за много бързо влизане в употреба на инвестицията и съответно много по-бързо постигане на целите на проекта - оранжерията е сглобяема, не изисква изливане на фундаменти (има метални фундаменти), изготвяне на проекти, издаване на разрешителни (в точка 12 има прикачено становище от главния архитект на Своге относно разрешителните) и предприемане на строителни дейности - щом пристигне, сглобява се, обзавежда се и е готова за развиване на дейността на графичното студио Авга Алейра. По този начин значително ще се намали времето необходимо за подготвяне на работното пространство и ще се ускори постигането на крайните цели на МИГ Костинброд-Своге и Авга Алейра ЕООД - развиване на нова област в местната икономика и създаване на повече привлекателни и добре платени работни места. Причината за избора на този размер на оранжерията е че в нея трябва да има достатъчно място не само за цялата техника и офис оборудване, тя трябва да предоставя възможност за развитие - наемане на следващи работници и поставяне на повече бюра. Допълнително, за комфорта на всички работещи във фирмата хора, трябва да има пространство предназначено за отдих, гимнастика, хранене и т.н. - работата в седнала позиция на компютър е изключително изморителна за тялото и очите - стъклените стени не ни затварят или откъсват от природата - във офиса ще има дневна светлина, а очите ще могат да отпочиват гледайки зеленината наоколо и планините в далечината, независимо от разположението на бюрата. Това ще вдигне ефективността и продължителността на работата, защото ще има възможност от ефективно почиване през цялото работно време - доказано е, че контактът с природата подобрява психическата и физическата кондиция. Също така, това ще е едно необикновено и неповторимо място с рядко срещани другаде условия за работа - не само на територията на МИГ Костинброд-Своге (доколкото ми е известно). Това ще го направи атрактивно за младите хора, завършващи като компютърни графици Професионалната гимназия в гр. Своге, които актуално, за да намерят работа по професията си, трябва да емигрират в големите градове. 24 363.66 0.00
Закупуване на техническо оборудване: Техническото оборудване, което ще бъде закупено включва: 1 бр Лаптоп 1 1 бр Лаптоп 2 1 бр Монитор 1 бр Телефон 1 бр Графичен таблет 1 бр Микрофон Притежавайки добра техника и професионалните си умения ще имаме възможност да отговаряме на високите очаквания на клиентите и да работим както с малки, така и с големи фирми. Имайки предвид качеството, което са достигнали услугите в областта на графичния дизайн (особено в западните държави), трябва да се има предвид че с ниско ниво на услуги, постигането на успех е невъзможно. Поради тази причина ще се нуждая от високо качество техника, която ще позволи в студиото за графичен дизайн Авга Алейра да се създават проекти на много високо (световно) ниво. По този начин фирмата ще се развива и няма да е ограничена само върху българския пазар - вкючвайки умението ми да говоря полски и английски език, ще мога да я развивам бързо и да стигам до клиенти в цяла Европа и не само. За да е постижимо това, ще се нуждая от високо качество техническо оборудване, което по никакъв начин няма да ограничава както моя потенциал, така и този на моя персонал. Избрах мощни и бързи лаптопи (от които единия равняващ се по възможностите си на стационарен компютър, за да позволява извършването на мащабни поръчки като големи по размер банери) - с които ще можем да се разменяме в зависимост от характера и сложността на проекта, по който работим. Лаптопите и монитора трябва да са с много висока резолюция, добре съответстващи цветове и голям размер на дисплея, за да работим комфортно, да сме високопродуктивни и проектите да бъдат с най-високо качество (много често при по-ниско качество на дисплей изпечатаните цветове са коренно различни от тези в проекта, което не печели редовни клиенти). Важно е дисплеите на двата лаптопа, монитора и телефона да са с възможно най-приближени параметри за да се избегнат разминавания в случаите, когато един проект се извършва или гледа върху повече от едно устройство. Мониторът е необходим за разширяване на работното пространство - при по-комплексни Телефонът ще служи като пренасяема база с данни за всички клиенти и проекти, към която има постояннен достъп, независимо от местоположението; комуникация (имейли, видеоконференции, телефонни разговори) с клиенти; изпращане на снимки на скици и готови отпечатани проекти (за което е необходимо високото качесто на снимките и видеата), а заедно с микрофона ще се използва за записване на видеа за интернет страницата, създаване на рекламни материали (които ще ми помогнат да стигам до моите клиенти и да печеля тяхното доверие, показвайки високо качество във всяка сфера), а също така за заснемане на видеа и снимки за създаване на курсове по графичен дизайн. За мен от най-голямо значение е цялата техника да е свързана и да може много лесно да се прехвърлят данните помежду лаптопите и телефона - това е много важна черта при количеството снимки, текстове, линкове, страници и други материали, които се използват при всеки проект - особено при разменяне на лаптопите по време на работа, ако има такава нужда. Това е в основата на добре организираната работа и безпрепятствено протичащия творчески процес. Графичния таблет давайки възможност за рисуване на ръка, ускорява работата върху почти всеки един проект с часове. Той е абсолютно необходим за всеки един графичен дизайнер и трябва да е качествен и удобен за работа. Всичките тези устройства ще помогнат да постигна заложените от мен цели и да развия графично студио предлагащо услуги на световно ниво, благодарение на което количеството клиенти ще нараства, а благодарение на това ще мога да наемам все повече млади, талантливи хора от околността. 21 542.81 0.00
Закупуване на обзавеждане за офис: Ще бъдат закупени: 1 брой принтер - за извършване на всякакъв вид печатна и фирмена дейност като: печатане на фактури, оферти, текстови документи, сканиране и печатане на документи, както и за пробен печат на графичните проекти и извършване на всички административни дейности свързани с принтиране и сканиране, необходими за реализиране на дейността на фирмата. 1 брой бюро с регулируема височина на плота - за по-добър комфорт на работа, възможност за извършване на дейност в права и в седнала позиция (както и сменяне на позицията по време на работа, което подобрява ефективността и продуктивността на работата и намалява нуждата от почивки), голямо пространство, което осигурява достатъчно място за лаптоп, монитор, мишка, скицник и други творчески дейности. 872.48 0.00
Закупуване на софтуерен продукт: Ще бъде закупена услуга за изработка на интернет страница. Интернет страницата ще е мястото, на което потенциалните клиенти ще могат да разгледат портфолиото на графичното студио Авга Алейра, да прочетът за начина, по който работим с клиенти, да разгледат цените и съдържанията на различните услуги, да научат повече за графичния дизайн от кратки, интересни статии, да попълнят формуляр за персонализирана оферта и много други. Тези характеристики на страницата са необходими за изпълняването на дейността на дружеството - чрез интернет страница се извършва почти целия контакт с клиента. 9 500.00 0.00
Транспортирането на оранжерията до седалището на фирмата: Услугата по транспортирането на оранжерията ще осигури доставката на оранжерията от доставчика до седалището на кандидата. 2 378.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).