Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

This project proposal A New Job at "Metalstroy AMS" OOD is aimed at opening sustainable work places in Metalstroy AMS OOD through recruitment of staff, delivery of training for vocational qualifications, as well as purchasing equipment strictly related to the newly created work places.   As part of the project ten new work places will be launched, trainings for vacacional qualifications will be conducted  and the required equipment purchased to guarantee smooth operation on the part of the newly appointed employees. The target group will include: 10  unemployed and/or economically inactive persons. 
The aim of the proposed project is to create ten sustainable work places in Metalstroy AMS OOD  for unemployed and/or economically inactive persons. 
The main activities to implement within the project include:
1.	Recruitment of unemployed and/or economically inactive persons for a period of up to 12 months.
2.	Delivery of vocational training to the individuals recruited for acquisition of a vocation listed under Qualifications Level.  
3.    Purchase of equipment related to the newly created work places.
4.	Publicity and dissemination of information about the project. 
5.	Project organization and management.
Activities are selected so as to ensure the utmost achievement of the objectives, results and indicators included in the project, respectively contribute to achieving the objectives of this procedure for the grant.
Following the implementation of the project will achieve the following results:
-	Ten new work places will be opened for unemployed and/or economically inactive persons;
-	Equipment required for the operation of the new work places will be purchased;
-       Will create and improve work habits recruitments;
-	The social and economic status of the newly appointed individuals will be improved;
-	The company’s competitiveness will be enhanced.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: В рамките на дейност 1 ще бъде извършен подбор и ще бъдат наети десет лица, представители на целевата група по проекта - безработни и/или неактивни лица. Изборът на лицата ще бъде съобразен със спецификата на дейността на дружеството, както и с необходимите знания и умения за съответната длъжност, за която ще бъдат наети. Също така в процеса на подбор ще се съобразим с изникванията на УО и ръководството за управление на проекти по настоящата схема. В рамките на дейността всяко едно от наетите лица ще получи възнаграждение по проекта в размер на минималния осигурителен доход за съответната длъжност, на която е назначен за период до 12 месеца. Дейността е разписана за 14 месеца, тъй като в периода на същата ще се осъществи и подбора на лицата, които ще бъдат наети. Наемането на лицата може да се извърши едновременно и/или последователно, с оглед на това дали има налични лица, представители на целевата група, които имат желание да започнат работа и отговарят на изискванията на бенефициента. Успешното развитие на "Металстрой АМС" ООД към момента и направеното проучване на управителя за положителните тенденциите на пазара и бъдещия потенциал за развитие на дейността свързана с производство на метални конструкции, халета, монолитно строителство и др. са основната предпоставка за необходимостта от създаване на нови работни места. Предвид настоящата дейност и с оглед на вече стартиралата нова дейност свързана с производство на метални конструкции, халета, монолитно строителство и др. и в съответствие с средносрочна стратегия за развитие на "Металстрой АМС" ООД , дружеството има необходимост от разкриването на десет нови работни места и наемането на 10 човека на следните длъжности: • Монтажник метални конструкции – 2 броя • Кофражист бетонови отливки – 4 броя • Арматурист – 4 броя Длъжностите са определени, така че откриването на новите работни места да гарантира успешното развитие на дружеството, повишаване на неговата конкурентноспособност и производителност, удовлетворяване на нуждите на настоящите и бъдещи клиенти и осигуряване на устойчива заетост на новоназначените лица. Необходимостта от персонал, който следва да бъде назначен на посочените длъжности е продиктувана от успешното развитие на "Металстрой АМС" ООД и тенденциите на пазара в сектора. 85 600.00 85 398.51
Предоставяне на професионално обучение за придобиване на квалификационна степен на вече заети лица.: В рамките на дейност 2 ще бъдат организирани и проведени обучения за лицата, които ще бъдат назначени в рамките на проекта. Предвид спецификата на дейностите, които ще бъдат развивани от „Металстрой АМС“ ООД и с оглед на необходимостта за притежаване на определен набор от знания и умения за съответните длъжности, за лицата, които ще бъдат назначени (подробно описани в дейност 1) ще бъдат организирани и проведени следните професионални обучения за придобиване на втора квалификационна степен: Обучение 1: 1. Наименование и код на професията: Строител - монтажник - код 582040 2. Наименование и код на специалността: Метални конструкции - код 5820402 3. Хорариум на обучението: най-малко 660 учебни часа (учебните часове са по 45 мин), от които: - най-малко 200 учебни часа теория - най-малко 460 учебни часа практика Брой обучавани лица: 2 Документ доказващ завършено обучение: Свидетелство за професионална квалификация за втора степен на професионална квалификация Обучението е предназначено за лицата, които ще бъдат назначени на длъжността „Монтажник метални конструкции“. Обучаемите ще придобият Втора степен на професионална квалификация. След успешното завършване на обучението, обучаваният трябва да знае: Видовете метални конструкции; Видовете заварени съединения; Видовете заварени конструкции; и др. Обучаваният трябва да може да: Да разчита работни чертежи на строителни конструкции /архитектурен, кофражен и армировъчен план, план на основи, монтажен план/скици и технологични схеми; Да изработва отделни детайли на метални конструкции; Да монтира, укрепва и демонтира различни метални конструкции и др. Обучение 2: 1. Наименование и код на професията: Строител - код 582030 2. Наименование и код на специалността: Кофражи - код 5820302 3. Хорариум на обучението: най-малко 660 учебни часа (учебните часове са по 45 мин), от които: - най-малко 200 учебни часа теория - най-малко 460 учебни часа практика Брой обучавани лица: 4 Документ доказващ завършено обучение: Свидетелство за професионална квалификация Обучението е предназначено за лицата, които ще бъдат назначени на длъжността „кофражист бетонови отливки“. Обучаемите ще бъдат обучени, по втора квалификационна степен. След успешното завършване на обучението, обучаваният трябва да знае: Основните изисквания за качество на материалите за кофражните форми; Начините за укрепване на изкопи; Видовете кофражи и технологичната им характеристика; Изискванията за приемане и измерване на кофражните работи и др. И да може:Да избира технологично оптималното решение при кофриране на конструкциите; Да изработва кофражни платна; Да монтира, укрепва и демонтира кофражи на различни конструктивни елементи на сгради и съоръжения; Да укрепва изкопи и др. Обучение 3: 1. Наименование и код на професията: Строител - код 582030 2. Наименование и код на специалността: Армировка и бетон - код 5820303 3. Хорариум на обучението: 660 учебни часа (учебните часове са по 45 мин), от които: - най-малко 200 учебни часа теория - най-малко 460 учебни часа практика Брой обучавани лица: 4 Документ, доказващ завършеното образовани: Свидетелство за професионална квалификация Обучението е предназначено за лицата, които ще бъдат назначени на длъжността „Арматурист“ Обучаемите ще бъдат обучени Втора степен на професионална квалификация След успешното завършване на обучението, обучаваният трябва да знае: Фактори, влияещи върху якостта на бетона; Инструменти и машини за направа на армировъчни изделия и бетонови смеси; Начините за приготвяне на бетонни смеси; Начини за осигуряване на необходимото покритие на армировката и др. Обучаваният трябва да може: Да монтира армировка за всички видове конструктивни елементи; Да приготвя, полага и уплътнява различни видове бетони при различни условия; и др. И трите описани по-горе обучения са необходими във връзка с изпълнението на служебните ангажименти на новоназначените лица, пред длъжностите, на които ще бъдат назначени и с оглед на техните функции. 12 000.00 12 000.00
Закупуване на оборудване, свързано със създаване на нови работни места: За целите на проекта в рамките на настоящата дейност ще бъде закупено следното оборудване: 1. Кофражен комплект за колони, фундаменти и стена - система с олекотени кофражни елементи - възможност за работа без кран Необходимостта от закупуването на предвиденото по настоящия проект оборудване е пряко свързано с работата на лицата, които ще бъдат наети на длъжността "кофражист бетонови отливки". Чрез закупуването на системата с олекотени кофражни елементи, кофражистите, наети по проекта ще имат възможността да изпълняват своите професионални задължения, тъй като спецификата на длъжността изисква ежедневна работа с посоченото оборудване. От друга страна предвидената за закупуване олекотена система създава условия на новонаетите кофражистите да работят със съвременно оборудване, което ще гарантира както по-високо качество на крайния продукт, така и ще бъде предпоставка за по-добри условия на труд, свеждащи до минимум ръчните операции и оптимизиране на разходите за механизация. Закупуването на предвиденото оборудване е необходимо, за да се създадат условия на наетите кофражисти да изпълнява своите служебни ангажименти, предвид спецификата на работата им и с оглед дейността, което се осъществява в дружеството. Оборудването, предвидено за закупуване в рамките на дейност 3 е пряко свързано със спецификата на работните места и произтичащите от тях служебни ангажименти на лицата, които ще бъдат назначени в "Металстрой АМС" ООД . Изключително важно за осигуряването заетост и гарантирането на нейната устойчивост е създаването на добри условия на труд в дружеството. Чрез закупуването на необходимото за целите на работните места оборудване, ще се подобри конкурентноспособността на дружеството и ще бъдат постигнати по-добри финансови резултати, което ще гарантира устойчивостта на работните места, респективно по-доброто качество на живот на работещите в "Металстрой АМС" ООД . По-добрите финансови резултати ще спомогнат развитието на дружеството и възможността на мениджмънта да разширява капацитета и да развива фирмата, за да осигури устойчивостта на заетостта и в бъдеще да продължи своята политика за откриване нови работни места и инвестиции в съвременно оборудване. 47 667.00 47 276.81
Информация и публичност на проекта: Настоящата дейност е задължителна, съгласно изискванията на УО на ОПРЧР. В рамките на дейност 4 ще бъдат реализирани мерки, свързани с осигуряване на публичност и информация по проекта, съгласно изискванията, подробно разписани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, разработен от Управляващия орган на ОПРЧР. За целите на проекта и постигане на публичност на дейностите по проекта, както и предоставяне на информация до широк кръг заинтересовани страни ще бъдат реализирани следните мерки за публичност и информация в хода на изпълненение на проекта: 1. Изготвяне на информационна табела- 1 бр 2. Изработване на 200 броя информационни брошури за целите, дейностите и резултатите от проекта; 3. Изработване на стикери за оборудването - 1 брой 4. Изработване на информационни плакати - 50 броя Всички изготвени в рамките на проекта документи и материали и материали ще бъдат визуализирани, с цел да бъде промотирана безвъзмездната помощ и източниците на финансиране. Поставяне на информация за проекта на сайта на дружеството. 1 600.00 1 540.00
Организация и управление на проекта: Предвид спецификата и обема на работа в рамките на настоящия проект, екипът на проекта ще бъде съставен от: Ръководител на проекта, Координатор и Счетоводител. Ръководителят на проекта, заедно с останалите членове на екипа, ще изготви подробен план за реализиране на дейностите. Планът ще включва подробно разписване на ангажиментите на всеки член, в зависимост от неговите проектни задължения; актуализиране на план за действие, ако е необходимо и прецизиране на отделните етапи за реализиране на дейностите. В рамките на дейността ще бъде разработена Процедура за вътрешен мониторинг и контрол. Процедурата ще отчита в максимална степен задълженията на бенефициента и отговорностите, произтичащи от договора за безвъзмездна финансова помощ, съхраняването на проектното досие и финансовата документация и др. Управлението на проекта ще се извършва съгласно изискванията на УО и Оперативното ръководство за управление на проекти по настоящата схема. Членовете на екипа на проекта ще има следните задължения и отговорности: Ръководител на проекта: - Отговаря за цялостното управление, организация, и изпълнение на заложените дейности по проекта; - Контролира навременното и качествено изпълнение на дейностите, съобразно времевия график и в съответствие с изискванията на бенефициента; - Ръководи екипа за организация и управление на проекта; - Контролира и участва процеса по изготвяне на Технически доклади (междинни, окончателни) от името на бенефициента до УО по ОПРЧР; - Утвърждава изготвените отчети преди входирането им в Управляващия орган; - Отговаря за точната и навременна комуникация с целевите групи, изпълнителите по проекта, както и всички заинтересовани страни; различните страни-кореспонденти по проекта: изпълнители и други участници в изпълнение на заложените дейности; - Организира и провежда работни срещи на екипа по проекта; - Следи и контролира предприемането на всички необходими стъпки за визуализация, информация и публичност по проекта в съответствие с изискванията на УО. Координатор на проекта: - Води текущата кореспонденция със страните, пряко ангажирани с изпълнението на дейностите по проекта, както и с представителите на целевите групи; - Осъществява цялостна координация на техническите аспекти на проекта; - Участие в срещите на екипа по проекта; - Координира провеждането на процедурите по избор на изпълнители; - Събира и класифицира на документацията по проекта, с цел осигуряване на адекватна одитна пътека; - Изготвя съвместно с Ръководителя междинните и окончателен технически доклади. Счетоводител на проекта: - Счетоводно отчитане на разходите по проекта, съгласно одобрения бюджет; - Отговаря за законосъобразното изразходване на средствата по проекта; - Изготвя на финансовите отчети; - Осигурява на цялостното управление на средствата под ръководството на Ръководителя на проекта, в съответствие с правилата за добро финансово управление и при спазване на принципите за ефективност и целесъобразност при разходването на средства, предоставяни от Структурните фондове на ЕС; - Надлежно съхраняване на счетоводната и финансовата документация по проекта; - Изготвяне на исканията за плащания по проекта; - Подготовка и участие при изработването на процедури за избор на изпълнители; - Изготвяне на междинните и окончателния финансов доклад; - Участва в срещите на екипа по проекта. Целта на дейността е осигуряване на качествено управление на проекта и успешно реализиране на предвидените дейности. Дейността е основополагаща за цялостното изпълнение на проекта и постигане на заложените цели и резултати. От степента на вътрешна организация и контрол на екипа по проекта зависи изпълнението на всяка проектна дейност по отношение на качеството и срока й за реализация. Управлението на проекта ще се извърши съгласно изискванията на УО на ОПРЧР и нормативната уредба на Република България. 16 000.00 15 733.80

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).