Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 382 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

he candidate "Malcho 2012" EOOD will diversify its main activity - Retail of fruit and vegetables by starting new economic activity with NACE Code 2008 - 93.29 Other activities related to entertainment and recreation. Training on key competencies, depending on the requirements of a workplace, performed by an outsourcer will restore the confidence of the elderly unemployed in their own strengths and abilities.
Malcho 2012 EOOD applies to the OPHRD for subsidized employment of 6 unemployed persons, who will select from the target group over 30 years up to 54 years and will train three key competences: 2 persons under CC-1 "Communication in native language" , 2 persons under CC-4 "Digital Competence", 2 persons under CC-5 "Learning Skills", in connection with the recruitment of the trainees registered at the Labor Bureau in Lom under the NCPD-2011: 53111001 Babysitter, 51693008 Organizer activities, 33393020 Organizer, customer service.
Project activities include:
1.Training three key competences;
2. Accomplishment of the full-time target group for up to 6 months;
After the end of the project, the distinguished and diligent ones will be assigned to the vacant 3 new jobs, under conditions of competition and equal opportunities for candidates.
The aim of the project proposal is to contribute both to providing temporary and permanent employment to the local population of persons who have undergone key competence training.
The project "KIDS PARTY CENTER" MALCHO "reveals new job opportunities for unemployed people from Lom" will complement another project of the LAG-LOM and will lead to the improvement of the quality of life of economically inactive and unemployed persons on the LAG-LOM territory, prerequisites for sustainable employment. It fully complies with Priority 3 of the SVOVP: Human Capital Development on the LAG LOM territory and Specific Objective 3.1 "Enhancement of human resources capabilities and knowledge".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подкрепящи услуги за заетост чрез провеждане на обучение по ключови компетентности : КК 1 - "Общуване на роден език; КК 4 – "Дигитална компетентност"; КК 5 - "Умения за учене": Ключовите компетентности са знания, умения и нагласи, които помагат на обучаваните да постигнат личностна реализация и на по-късен етап от живота си, да намерят работа и да участват в живота на обществото. Те осигуряват свързаност между личната, социалната и професионалната изява на съвременния човек защото ключовите компетентности улесняват реализацията на пазара на труда, адаптацията към динамично променящия се свят и намаляват риска от социално изключване. В рамките на дейността ще се извърши определяне на конкретните участници в проекта. Чрез тази дейност ще се предостави възможност за 6 лица от целевата група по проекта - безработни и/или неактивни лица да се включат в дейностите по проекта, като по този начин ще имат възможност да повишат своята квалификация, да придобият необходимите компетенции. Ще бъде избрана една група участници - 6 безработни/неактивни лица, на възраст от 30 до 54-годишна възраст, които имат интерес от обучение по ключови компетентности и устойчива заетост.Планирането и разпределението на необходимия брой лица от целевите групи е направено, според наличните възможности на БТ и фирмената стратегия на Кандидата и интензитета на дейността . Обучението на всеки безработен от групата предвижда обучение по една от трите ключови компетентности: *Ключова компетентност 1 "Общуване на роден език", предвижда 16 учебни часа –70 лв. като модулът е "Съвременна езикова комуникация"-2 лица Х 70 лв=140 лв. *Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност", предвижда 45 учебни часа –250 лв. като модулът е "Работа с текстообработващи програми" или "Допълнения към интегрираната информационна система"- 2 лица Х250 лв. 500 лв. *Ключова компетентности 5 "Умения за учене" - предвижда 30 учебни часа –140 лв. като като модулът е "Учене през целия живот" или "Управление на стреса и времето"- 2 лица Х 140 лв.= 280лв. Общо за ключови компетентности 920 лв. Кандидатът избира обучаваща организация/институция за предоставяне на обучения по ключови компетентности по реда на глава четвърта от ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г. Обучението за придобиване на ключови компетентности на безработни лица се извършва в съответствие с установените, заявени от работодателите нужди, и с насоченост към изискваните компетенции за длъжността, която се предвижда да заеме лицето. Обучението по ключови компетенции ще бъде извършено от Доставчика на обучения (ДОб), отговарящи на изискванията на чл. 9 от ПМС № 280/2015 г. Целта на дейността е да предостави възможност на общо 6 човека (предимно със средно образование) да придобият ключови компетентности по език, дигитализация и учене през целия живот ще се обучават служителите, които са заети на длъжностите: 53111001 Детегледачка, 51693008 Организатор дейности, 33393020 Организатор, работа с клиенти Това обучение ще даде възможност на бъдещите заети лица да получат знания по съвременния език, дигиталната информационна система и управление на стреса и времето, което е пряко обвързана с изпълняваните от тях задължения. Трайно безработните имат затруднения в общуването с хората и няма да могат качествено да контактуват с клиентите. При разписването на проектното предложение са взети под внимание нуждите на фирмата и специфичните идентифицирани потребности на представителите на целевата група: качествена и дългосрочна заетост, усвояване на знания, отговарящи на заеманата длъжност, мотивация за работа, 920.00 0.00
Наемане на лицата от целевата група на пълно работно време за период до 6 месеца.: Успешно завършилите лица от целевата група и получили документите за ключова компетентност КК-1, КК-4, -КК-5, ще бъдат назначени на трудов договор за 6 месеца по професия 53111001 Детегледачка, 51693008 Организатор дейности, 33393020 Организатор, работа с клиенти , съгласно НКПД 2011 с код:8157. Работодателят ще изготви трудови досиета с необходимата по Кодекса на труда и други изисквания на Българското законодателство документация, ще включи всички новонаети лица към Службата по трудова медицина, където ще им бъдат проведени инструктажи, ще бъде закупено работно облекло и лични предпазни средства и проведено обучение за правилното използване. На новоназначените лица работодателят ще направи и съответните професионални застраховки. Екипът ще инвестира собствено време и усилия, за да получат новоназначените необходимите знания и умения за ефективна и качествена работа. Съществена роля за бързата адаптация на новонаетите ще има и Работодателят, който ще следи и подпомага организационно изпълнението на трудовите им задължения. ПРЕДВИДЕНИ РАЗХОДИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА: Назначаване на 6 бр. лица на длъжност 53111001 Детегледачка, 51693008 Организатор дейности, 33393020 Организатор, работа с клиенти при МОД за 2020 г. 610 лв. с осигуровките общо за работодателя (18,92%= 115,41лв.) разход за 1 човек за 1 месец= 725,41 лв. 747,17 по 6 месеца = 26114,76 лв. При приключване на проекта половината от обучените лица ще бъдат трайно заети, съгласно анекс към сключени трудови договори. Работодателят планира резерв от 1220 лв. който да бъде използван за покриване на: - Обезщетение за неползван платен годишен отпуск, съгласно чл. 224 от КТ; - Разлика във връзка с увеличаване на размера на МОД/МРЗ, съгласно националното законодателство; - Разходи за обезщетения, съгласно чл. 222, ал. 3 от КТ при прекратяване на трудовото правоотношение, след като работникът или служителят е придобил право на пенсия за осигурителен стаж и възраст (ако е приложимо). Обезщетението е допустимо в размер на брутното трудово възнаграждение на работника, определено по проекта, за срок от 2 месеца. ОБЩ РАЗХОД: 26114,76 лв.+1220 резерв= 27334,76 лв. 27 334.76 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).