Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

The beneficiary is the owner of a hotel, with an activity code 55.10, which is a priority for this procedure. The site is built under the RDP with Contract № 01/311/00495 of 22.06.2012 and also meets the requirement for proved experience of the applicant for EU projects and programs. Given the fact of tourism development in the region, specifically in Garmen municipality, the candidate envisions to train and give professional skills and key competences in the hospitality field to all of the 20 people which have a labor contract. The goal is to create additional sustainability for the team through education and motivation in a dynamic environment, on the principle of Lifelong Learning and in line with the objectives of the HRD OP and specifically Specific Objective 3.1 of the FRS aiming to implement activities to prevent the dropping out of people of the labor market in the territory of the LAG. 
Professions that are the focus of the project activities are:
(1) Profession 811020 Hospitality Administrator, Specialty 8110201 Hospitality Service Organization, 3 SPC.
(2) Profession 811060 Restaurateur, Specialty 8110602 Production and Service in Catering and Entertainment, 3 SPC, Part of Occupation. 
It is also planned that all 20 persons will be able to take three-level English language course (KK 2). The necessity is been determined by the increasing number of foreign tourists in the hotel and the need to maintain normal communication. Innovation and stability of the project’s activities will be provided through the self-educational platform for the employed in the tourism field, which will solve key problems with the preparation, self-confidence and resilience of the company's staff, given the tendency of the last 20 years for the outflow of young people abroad due to economic considerations. A main problem of the employees in the sector is lack of qualifications, language skills and other key competences required in this field.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ОБУЧЕНИЕ ЗА ПОВИШАВАНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНАТА КВАЛИФИКАЦИЯ ИЛИ ПРИДОБИВАНЕ НА НОВА ПРОФЕСИЯ - за 19 л./ (1) Професия: Администратор в хотелиерството, Специалност 8110201 Организация на обслужването в хотелиерството, Трета СПК и (2) Професия: Ресторантьор, Специалност 8110602 Производство и обслужване в заведенията за хранене и развлечения, Трета СПК, част от професия.: По проекта бенефициентът е заложил професионално обучение на персонала попадащ в двете целеви групи на процедурата по ключпвите за него професии: Професия 811020 Администратор в хотелиерството, Специалност 8110201 Организация на обслужването в хотелиерството, Трета СПК - 960 ч. Професия 811060 Ресторантьор, Специалност 8110602 Производство и обслужване в заведенията за хранене и развлечения, Трета СПК, част от професия - 600 ч. Към момента нито едно работещо лице във фирмата, ситуирана в сектора на хотелиерския биззнес, няма професионална квалификация за това, което извършва, което затруднява обективно изпълнението на възложените задачи. Липсата на квалификация за дадена работа стои в основата текучеството на работната ръка, на размера на работната заплата, вклияе на самочувствието и мотивацията на персонала за устойчива зааетост. Конфигурация на длъжностите на персонала в предприятието на бенефициента: - готвачи - 3 лица - бармани-сервитьори - 7 лица - камериерки - 1 лице - администратори - 1 лице - снабдител / доставчик - 2 лица - масажисти - 2 лица - общ работник - 4 лица * Жени са - 10 лица , мъже - 10 лица. * Всичките заети лица са със средно и по-ниско образование. В специалността "Организация на обслужването в хотелиерството" планиране да обучим 10 лица. Толкова ще обучим и по специалността "Производство и обслужване в заведенията за хранене и развлечения". Целта ни е да намалим текучеството на персонала до минимум, като надградим с обучение по професионална квалификация наобходимите знания и умения, съответно за направленията "Туризъм" и "Ресторнтьорство", в които попадат професиите. Важно: с обученията в свете професионални направление, бенефициентът има намерение да въведе и нови форми на гъвкава заетост па персонала, с цел уплътняване на работния график - ефективно и без това да вклияе на качеството на работа. Планираните обучения за повишаване/придобиване на нова професионална квалификация, са регламентирани в Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО). Изисквания: 1./ Ще се предоставят се от лицензиран Център за професионално обучение (ЦПО), редовна форма на обучение, както изисква процедурата за обучение на заети лица в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО) . 2./ Ще води до придобиване на степен на професионална квалификация или придобиване на квалификация по част от професия, удостоверени със съответните документи съгласно чл. 38, ал. 2 и ал. 3 от ЗПОО. 3./ Ще се извършва по предварително предоставена програма, разпределена съгласно изискванията в - 600 часа (теория и практика), като планираната практика ще е в реална работна среда. 4./ Стойността ще бъде изчислена съгласно изискванията на процедурата / Общо 28 125 лв. за двете обучения - БЮДЖЕТЕН РЕД - 1.1 - Професия 811020 Администратор в хотелиерството, Трета СПК - 960 ч. (10 л. х 1800 лв. = 18 000 лв.) - Професия 811060 Ресторантьор, Трета СПК, част от професия - 600 ч. (9 л. х 1125 лв. - 10 125 лв.) * В сумата се включва стойността на: учебници, учебни помагала, консумативи и материали за провеждане на теоритичните и практически занятия, още застраховка на всеки обучаем, цена за наем на зала и режийни разходи, в унисон със спецификата на работните места. 5./ Всяко обучение ще завършва с документ удостоверяващ неговата успешност - Удостоверение за завършено обучение. 28 125.00 30 937.50
ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ОБУЧЕНИЕ ЗА ПРИДОБИВАНЕ НА КЛЮЧОВИ КОМПЕТЕНТНОСТИ - за 20 л.;: Провеждане на обучение по КК 2 „Общуване на чужди езици – английски език“ за 20 лица - в 300 учебни часа, за 3 нива Английски език, които ще позволяват самостоятелно, професионално ползване на езика от обучаемите в тяхната работа. Часовете за езикова подготовка ще са разпределени в 3 нива, всяко от които по 100 часа. Обучението ще завърши с писмен изпит – тест. Лицата от целевите групи, ще придобият Удостоверение за ключова компетентност, съобразно образеца на ПМС 280/2015. Целта на тази дейност е да обезпечи необходимите професионални знания и умения, както и компетентности на лицата от целевата група, така че да гарантират конкурентоспособността и утройчивост на заетостта във фирмата през подобряване на предоставяното качество на туристическата услуга. Ще бъде извършено по предварителен график на място в предприятието от ЦПО - Външен доставчик. Предвиденото обучение съответства на нуждите на работодателя и е в съответствие със задълженията на обучаващите се и изискванията към техните компетентности. Обучението по КК 2 ще бъде извършено от организация с опит в предостявянето наподобни обучения. На успешно завършитлите ще бъдат издадени Сертификати за придобитите нови знания и умения. Преди обучението всички лица ще бъдат тествани, зада бъде установено нивото им на познания в съответната област, с цел в програмата да сепредвидят модули, които ще бъдат полезни наистиназалицата и ще им помаагат в бъдещите процеси на самообучение в дигиталнасреда, коетопредвижда да внедри работодателятс проекта. Обучението по КК 2 ще повиши качеството на труда и мотивацията на работещите във фирмата, като им помогне да общуват по-лесно с гостите на хотела. Фокусът на обученията, които планираме за целевите рупи по процедурата е съсредоточен върху: • изграждане на умения за социализация; • изграждане на ключови умения за работа и адаптация; 1. Хорариум на обучението - 300 учебни часова х 5 часа на ден за времео от 3 м., всеки от които с продължителност 45 минути. 2. Брой на обучаваните лица - 20 л. ; 3. Документ, доказващ завършеното обучение - удостоверение. 4. Стойност на обучението, съгласно Условията за кандидатстване - 14 000 лв. Придобиването на езикови знания и умения по английски език ще помогне на обучаемите да: - изградят умения за ефективно ползване на английски език с оглед практическите нужди в процеса на комуникация с различни мултинационални работодатели - представители на чуждестранни фирми; - формират солидна база на речевите умения, езиковата компетентност и навици за по-нататъшно усъвършенстване на английския език по посока на творческото прилагане на знанията; - развият усет към особеностите на езиковата система на английския език; -допълват другите области на познанието, чрез развитие на умения от общ характер – анализ, синтез, асоциативно мислене, логическа връзка, дедукция и др.; - изградят поведенчески стратегии за свободно общуване в житейски ситуации, свързани с техните интереси и потребности; -усвоят английския език до степен, позволяваща им да го ползват като средство за усвояване на нова информация; -изградят положително отношение към изучаването на английски език, както и да разбират културата и цивилизацията на другите народи. Курсът ще даде възможност на всеки обучаем да: - разбира сравнително дълга лекция или слово; - чете статии по съвременни теми; - общува с известна непринуденост и лекота; - се изразява ясно и подробно по широк кръг от теми; - пише ясни и подробни текстове по широк кръг от теми. Етапи на изпълние: 1./ Предоставяне на подробна учебна програма и учебен график от ЦПО-то изпълнител , с не по-малко от посочените в описанието на дейността учебни часове. 2./ Провеждане на обучението по Учебната програма. 3./ Валидиране на придобитите знания и умения. *Владеенето на чужд език в условията на отворен регионален и европейски пазар е ключ за успешен, жизнен и развиващ се бизнес. В този смисъл, компетентността е инвестиция в устойчивостта и перспективността на човешкия капитал. 14 000.00 15 400.00
ОСИГУРЯВАНЕ НА ДОСТЪП ДО ИНОВАТИВНИ ФОРМИ ЗА УЧЕНЕ ПРЕЗ ЦЕЛИЯ ЖИВОТ, РАЗРАБОТВАНЕТО И ВНЕДРЯВАНЕ НА СИСТЕМИ ЗА ОБУЧЕНИЕ И ВЪВЕЖДАНЕ НА ОБУЧИТЕЛНИ МЕТОДИ И ПРОГРАМИ, ОСНОВАНИ НА ПРАКТИКАТА, ЗА ПОВИШАВАНЕ ЗНАНИЯТА, УМЕНИЯТА И КОМПЕТЕНЦИИТЕ НА ЗАЕТИ ЛИЦА / Иновативна онлайн мотивационна и образователна вътрешнофирмена система - образователна уебплатформа за фасилитиране на умения и самообучение.: Иновативна онлайн мотивационна и образователна вътрешно фирмена система - образователна уебплатформа за фасилитиране на умения в сектора на туризма и ресторантьорството, с полезно и информативно съдържание чиято цел е да подпомага постоянно и ефективно работещите във фирмата в организацията на гъвкаво работно време и място. Ще предоставя и споделя добри европейски практики за туристическите поддейности и услуги с идеята туристическия микс да става по-гъвкав и ефективен. Платформата ще използва като инструменти за атрактивна визуализация на информацията - линкбилдинг (вградени линковве в текстовите модули и методики водещи към библиотека от известни знания, понятия, базова информация), видеотеми, интерактивни презентации. С помощта на образователната платформа, която ще бъде създадена, бенефициентът ще обучи служителите си попадащи и в целевите групи, които са 20 на брой, в гъвкави умения за работа, което от своя страна ще доведе до по-високо самоувствие на пресонала, че могат да изпълняват правилно задълженията си, да имат по-висока мотивация и по-висока ефективна заетост. В устойчивост, в края на проекта, несъмнено ще имаме и по-високо качество на предлагания туристически продукт. С помощта на образователната платформа, която ще бъде създадена, бенефициентът ще обучи служителите си, които попадат в целевите групи - 20 на брой, в гъвкави умения на работното място. В устойчив в края на проекта несъмнено ще имаме и високо качество на предлаганите туристически продукти. Важно е да се отбележи, че в региона има над 80 къщи за гости, около 30 малки хотели и 10 по-големи, и туризмът е водещ отрасъл на икономиката и региона. Много от туристическите обекти за настаняване са именно в община Гърмен, където са съсредоточени и много минерални извори. 63% от заетите лица в региона работят именно в сектора на туризма. Голяма част от тях нямат необходимото образование и опит за заемане на съответните работни позиции. Затова образователната платформа, която искаме да създадем, е изключителна важна и нужна стъпка към промяна на средата и сегашната конюнктура. Дейността по създаване на Системата включва: а) създаване на инструменти и платформи за електронно фирмено обучение; - създаване на до 3 основни информационни страници с кратко резюме на съдържанието и контактната форма; - създаване на електронно съдържание, представено по визуално атрактивен начин; - въвеждане на система за самообслужване, което се отнася до Н на брой различни модули, в зависимост от броя на услугите, които ще се прилагат първоначално за нуждите на проекта; - създаване на тестова оценка след всяко успешно приключен модул; - използване на гъвкав софтуер, придобити при надвишаване на размера и размера на модула за обучение от страна на бенефициента при нужда, след разработването на ново съдържание и полезна информация. б) въвеждане на система за самообучение: - чрез интуитивен софтуер; - индивидуакни входове за достъп - възможност за индивидуална оценка в) тестване и финални настройки на платформата. - демонстрация на групата от служители и обучаващи се служители да ползват уебсайтове. - проверяват се демонстрационни тестове в реална среда с пилотни модули, които са избрани от представителите на целевите групи. - валидиране на знания по пилотни модули. Дейност 3 съответства на установените нужди на работодателя от повишаване на квалификацията на служителите във връзка с дейността и надграждането на знания и умения за гъвкава заетост. Модулите, които ще се въведат, представляват по своята същност нови възможности за гъвкава заетост. Става въпрос за неформално образование и знания за озеленяване, градинарство, почистване на басейни и др. Успешното завършване на обучението по всеки модул, ще бъде финализирано със сертификат и ще води до възможност за увеличаване на. възнаграждение. 29 187.44 32 106.18

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).