Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

This projekt proposol is part of the targeted social policy of Saedinenie Municipality in support of the needy , children and families living in material drprivation and risk of cocial isolation , who cannot provide there own livelihood as a result of the COVID-19 pandemic.The project envisages providing a hot lunch , as the food is prepared by an external contracter  and delirered by municipality of Saedinenie to the homes of the needy and families. It is  planned to provide of the social servise is planned to be with in the working days of the month. In the period from 04.01.2021 - 30.09.2021 .
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи : Целевите групи по проекта са: 1.Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната , хора , които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията . 2.Лица , поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки , които да им окажат подкрепа. 3.Лица , обект на социално подпомагане , за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка , са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности. Целта на тази дейност е да се определят най-нуждаещите се лица и семейства, чиито ниски доходи и нужда са установени въз основа на обективни критерии. Целевата група е определена на база представена информация от Дирекция „Социално подпомагане” – Марица за наличие и брой лица от допустимите целеви групи по операцията. Предвижда се топъл обяд да се предоставя на 170 души, прогнозно разпределени по населени места както следва: град Съединение, село Малък Чардак, село Голям Чардак, село Неделево, село Любен, село Правище, село Найден Герово, село Драгомир, село Церетелево, село Царимир. В случай, че за определено населено место не може да бъде запълнена прогнозната бройка, то останалите незаети места ще бъдат преразпределени към останалите населени места в зависимост от конкретните им нужди.Механизмът за подбор на потребителите от целевата група е следният: Първоначално се провежда информационна кампания.Поставя се съобщение във Фейсбук страницата на Община Съединение,поставят се съобщения в кметствата на всички населени места в общината както и в хранителни магазини и аптеки.Всички кметове и кметски наместници са ангажирани с установяването ,информирането и попълване на декларациите на кандидат потребителите.Социалните служби в Община Съединени се свързват с всички потребители на предишни социални програми и ги информират за програмата.Община Съединение публикува и телефон за връзка, където могат да се подават сигнали за нуждаещи се лица.Поддържа се постоянна връзка с РЗИ Пловдив за карантинирани хора.Всички подадени декларации се подават в Дирекция "Социално подпомагане"-Марица за проверка и определяне на целеви групи. 0.00 0.00
Приготвяне на топъл обяд: Дейността по осигуряване на топъл обяд ще се осъществява от избрания изпълнител "ТЕРИ-09" ЕООД, регистриран като доставчик на социалната услуга /кетъринг/.Фирма "ТЕРИ-09" ЕООД извършва дейността си в гр. Сопот, ул ."Манастирски лозя" №51. Материалното база се ползва с от фирмата с Договор за наем на недвижим имот(№FSN 018), сключен на 20.04.2020 г., за срок 1+1 година. Материалната база разполага с плюсова хладилна камера за месо, минусова хладилна камера за месо, фризер и хладилна витрина за риба, хладилна витрина за риба, хладилна витрина за млечни продукти, хладилна витрина за яйца, хладилна витрина за зеленчуци, конвектомати за готвене - 3бр., подова пещ за готвене - 2 бр., картофобелачка, зеленчукорезачка, маса с котлони за готвене с капацитет 8 котлона, пържолница - 2 бр., електропарени казани за супа - 4 бр. Процеса на трапезарията за приготвяне на храната е: 1. Изготвяне на меню, което се предава предварително на бенефициента за разглеждане и одобрение; 2. Всеки предходен ден по утвърдено меню се прави подготовка на вложените продукти; 3. Готвенето стартира в деня на доставка; 4. Готовата храна се опакова в индивидуална опаковка, подрежда се в касетки с всички необходими придружаващи документи; 5. Хлябът се получава в деня на доставка на готовата храна, като също се опакова в индивидуална опаковка. Пряко ангажирания човешки ресурс за приготвянето и транспортирането на топлия обяд са: пет кухненски работника и трима шофьори. Реализацията на дейността е от 04.01.2021 до 30.09.2021 в продължение на 186 работни дни. 85 374.00 85 374.00
Предоставяне на топъл обяд: Реализацията на дейността е от 04.01.2021 до 30.09.2021 в продължение на 186 работни дни. Така готово опакованата храна се транспортира до гр. Съединение с товарен автомобил - "Мерцедес спринтер 312Д"РВ 7930 ТВ. Община Съединение доставя до домовете на потребителите с наличните транспортни средства - автомобил "Ситроен" РВ 6958 РС , лек автомобил "Фолксваген" РВ 0851 ТС . И трите транспортни средства притежават съответните удостоверения за регистрация на транспортно средство от Българска Агенция по Безопасност на Храните. В процеса по доставяне се включват и определени лица от съответното населено място със заповед на кмета на общината. Определените лица със заповед на кмета ще извършват ежемесечна проверка на процеса на предоставяне на топлия обяд чрез посещения на място по населените места и съставяне на протоколи от посещения. Пряко отговорен за качественото попълване на приемо - предавателните списъци ще бъде определеният за раздаване на топлия обяд служител в съответното населено място. Топлият обяд ще доставя до домовете на потребителите индивидуално опакован. Всяко ястие /супа, основно ястие и десерт / ще бъде пакетиран в индивидуална пластмасова кутия с плътно прилепващ капак за еднократна употреба. Доставката на храната ще се извършва с транспортни средства по домовете на потребителите, регистрирани по чл.12 от ЗХ. На шофьорите ще им бъдат издадени служебни карти от община Съединение с три имена и снимка. При транспортирането кутиите за храна с топлия обяд ще се подреждат по начин, който не допуска разливане и нарушение на структурата и целостта на индивидуалните опаковки по време на транспорт. Превозните средства и касетките за храната ще бъдат почиствани, измивани и дезинфекцирани преди и след всяка доставка. По време на приготвянето, опаковането и доставката няма да се допускат остатъчни количества от миещи препарати и дезинфекционни средства да влизат в контакт с храните. За служителите доставящи храната се осигуряват предпазни средства и дезинфектанти и се следи стриктно правилната им употреба. 4 268.70 1 468.80
Реализиране на съпътстващи мерки : Реализирането на съпътстващите мерки е една от спецификите на подпомагането от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица и цели допълването на предоставен топъл обяд по настоящата процедура. В изпълнение на тази дейност е предвидено представител на общината да консултира потребителите, на които е осигурен топъл обяд относно ползването на други социални услуги, административни общински услуги и ще оказва съдействие за предоставяне на здравни услуги при необходимост. Идеята е чрез тази дейност, нуждаещите се хора, получаващи топъл обяд да бъдат извадени от изолация, като им се предоставят допълнителни услуги в зависимост от индивидуалните им нужди. Много от тях живеят под прага на бедността, без близки, които да им оказват съдействие и подкрепа в ежедневието. Ролята на специалиста ще бъде да се запознае с потребностите на целевата група и да организира индивидуални консултации, но също и да бъде връзка между нуждаещите се и държавните и общински институции. Извършеното, специалиста ще документира под формата на протокол и графици за посещенията на потребителите, които са трудно подвижни. Реализирането на съпътстващите мерки ще се осъществява при стриктно спазване всички санитарно-хигиенни мерки с цел ограничение на разпространението на COVID-19 .Това включва носенето на предпазно облекло и маски и редовна дезинфекция. 4 268.70 4 268.70

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).