Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 246 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Community-led local development (CLLD)

Description

The project proposal will ensure the provision of integrated social and health services for people with disabilities and people at risk, in connection with limiting the spread and overcoming the consequences of COVID-19.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
ПАТРОНАЖНА ГРИЖА: Чрез патронажна грижа ще се предоставят следните дейности: За стартиране на дейността се предвижда един подготвителен месец, всички мерките по дейността долу описани ще се предоставят 12 /дванадесет/ месеца 1.Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора.Дейността е в продължение на изпълнявания от общината договор по процедура BG05M9OP001-2.040 Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания - Компонент 2, 3 и 4. Патронажната грижа+ ще е с продължителност с 12 месеца.Съобразно изброените критерии и направено проучване за лица от целевата група по населени места, доставчика ще наеме: медицински сестри - 2 бр. с код по НКПД 2221 5002 на 4 часа на ден, координатор, дейности - 1бр. с код по НКПД 4419 3010 на 4 часа на ден, санитари - 3 бр. със заетост 6 часа на ден, Те ще подпомагат нуждаещите се потребители по предварително изготвен график като ще се проследява всяко лице от ЦГ да може да получава здравно-социални услуги до 2 часа на ден за период от 12 месеца. Контрола върху спазването на графика, неговата актуализация, включването на нови лица и отпадането на други, ще бъде възложено на координатор на услугите, който ще осъществява мониторинга върху предоставянето на услугата. 2.Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране - След проведена процедура по подбор, ще бъде назначен 1 психолог с код по НКПД: 26346001 на трудов договор на непълен работен ден на 4 часов на ден. Психологическа подкрепа ще бъде насочена към възстановяване и социална интеграция, която ще създаде възможности за водене на самостоятелен и независим живот. Подкрепа на целевите групи по проекта да изпълняват социално значими роли и да бъдат активно участващи и допринасящи граждани в обществения живот. 3.Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства/закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция/, заплащане на такси на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги /със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция. Потребителите ще заявяват желанието си за участие в проекта на определения за целта телефонен номер с работно време 9:00–17:00 ч. Ще бъде разпространена информация за набирането на желаещи и за телефонните номера чрез обяви в кметствата, на сайта на общината, чрез РЗИ, Д „Социално подпомагане“-Самуил, Дирекция „Бюро по труда“ –Исперих, филиал-Самуил през всеки месец до края на проекта 4. Транспорт на персонала, предоставящ патронажна грижа, от/до домовете на лицата. Община Самуил ще възложи изпълнението на дейноститта по проекта на доставчик на социални услуги- Общинско предприятие „Озеленяване, благоустройство и социални дейности“ с. Самуил, създадено по реда на чл. 52 от ЗОС, второстепенен разпоредител с бюджет. Общинско предприятие „Озеленяване, благоустройство и социални дейности“ разполага със собствено Моторно превозно средство - лек автомобил, марка БМВ, модел 316 И с рег. № РР 22 16 ВА предоставен за нуждите на предприятието. Същият ще се ползва за транспорта на медицинските специалисти, психолога и санитари до адресите на потребителите, които ще получават патронажна грижа и транспорт на хранителни продукти и лекарствени средства до дома на потребителите. Дейностите по проекта, предоставянето на услугата Патронажна грижа + ще бъде подпомогнато от назначен 1 бр. - шофьор с код по НКПД 8322 2002 на 4 часов работен ден, който ще се грижи за превоза на специалистите до и между домовете на потребителите по проекта. Доставки по домовете на адрес ще се осъществи при строго спазване на санитарно - хигиенните изисквания. Графикът на шофьора ще бъде съобразен с местоживеенето на лицата - достъпност, отдалеченост, честота напосещение и необходимост от конкретен специалист. 0.00 61 382.31
Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности : Чрез Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности ще се предоставят следните мерки: За стартиране на дейността се предвижда един подготвителен месец, всички мерките по дейността долу описани ще се предоставят 12 /дванадесет/ месеца. 1. Осигуряване на Лични Предпазни Средства /ЛПС/ - мярката ще се реализира на територията на община Самуил във всички функциониращите социални услуги, ДДД: 2.Въвеждане на мерки за дезинфекция на сградния фонд на държавно делегираните услуги. 3.Тестване на персонала и на потребителите на държавно делегираните услуги за COVID - 19. 4.Въвеждане при необходимост на мерки за разделяне/ изолиране на потребителите на услугите, в т.ч. и физическо разделяне/преграждане на помещения, допълнителни плащания на персонала за положен извънреден труд, осигуряване на компютърна техника, таблети, телефонни апарати и др. Мерките ще се реализират на територията на община Самуил във функциониращите социални услуги, ДДД: Център за обществена подкрепа - с.Самуил, Център за социална рехабилитация и интеграция с.Владимировци, Асистентска Подкрепа, Защитено Жилище - Кривица Дом за пълнолетни лица с умствена изостаналост - с.Самуил, Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с деменция – с. Хума, Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с физически увреждания с.Хърсово, Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост – с.Богомилци и Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост – с.Пчелина. ЦОП с капацитет – 20 бенефициенти, щат -5 души и целеви групи, ЦСРИ с капацитет -30 бенефициенти, щат- 9 души, Асистентска Поткрепа - Община Самуил с капацитет 31бенефициенти, щат- 3 души, ЗЖ - Кривица с капацитет -8 бенефициенти, щат- 5 души, ДПЛУИ с капацитет -86 бенефициенти, щат- 50 души, ЦНСТ за ПЛД с капацитет -13 бенефициенти, щат-13 души, ЦНСТ за ПЛФУ с капацитет -15 бенефициенти, щат- 13,5 души, ЦНСТ за ПЛУИ – с.Самуил с капацитет -14 бенефициенти, щат: 13 души, ЦНСТ за ПЛУИ – с.Богомилци с капацитет -15 бенефициенти, щат: 14 души, ЦНСТ за ПЛУИ – с.Пчелина с капацитет -15 бенефициенти, щат: 14 души. Към настоящият момент капацитета в услугите ДДД: 227 потребители с назначен персонал на услугите 139 души. В социалните услуги организирането и провеждането на противоепидемични мерки в работните помещения и създаване на организация, която да осигури физическа дистанция между лицата при невъзможност – носене на защитна маска за лице, както и осигуряване на лични предпазни средства на персонала в зависимост от спецификата на работа и оценката на риска на работното място (защитна маска за лице, шлем, ръкавици и др.). За подкрепа на персонала на социалните услуги ДДД ще бъдат осигурени необходимите лични предпазни средства.Ще се въведат допълнителни мерки за дезинфекция на сградния фонд на социалните услуги, ДДД с цел предоставяне на защитена среда за лицата. Персонала и потребителите на услугите ще бъдат тествани при нужда за COVID-19.В ежедневието си назначените лица следва да спазват всички необходими противоепидемиологични мерки с цел запазване както на своето здраве, така и на лицата за които полагат грижа. Те работят с разширено работно време, при изключително натоварване и продължават да предоставят качествена и безопасна услуга на потребителите.За подкрепа на назначения персонал ще бъдат осигурени необходимите лични предпазни средства. Ще се въведат допълнителни мерки за дезинфекция на сградния фонд на социалните услуги, ДДД с цел предоставяне на защитена среда за лицата. Персонала и потребителите на услугите ще бъдат тествани при нужда за COVID-19. Чрез закупените и предоставени тестове ще се предостави възможност на специалистите от ДДД да разполагат с ресурс за бързо диагностициране на съмнителните случаи и съответно времето за реакция за изолирането на съответния бенефициенти/или служител ще се намали драстично поради факта, че те ще разполагат с нужните тестове за целия период на проекта. 0.00 327 556.84

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).