Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 66 888 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Burgas

Description

KA AUDIT Ltd. was established in 2009 with the main activity - accounting and auditing services. The company's goal is to continue its upward development, which requires continuous investment in creating new solutions and technologies. The company's team created a new innovative product - a platform for automated exchange of information in the process of carrying out and controlling the independent financial audit. It covers the actual work on engagements, management and synchronization in them and in the operational and managerial environment in practice, as well as communication with customers and third parties related to quality control, while ensuring the necessary speed of implementation and ensuring the quality of services. The purpose is to use the software by medium and large audit practices whose audit clients are large enterprises and financial institutions, as well as to enable KA AUDIT also to undertake engagements of such companies.
The available equipment does not allow to achieve the objective described above. KA AUDIT Ltd. has no free resources to provide the mandatory accompanying services for its implementation. The current project, envisaging the acquisition of FTA and DNA and the use of support services, is a necessary step to overcome these limitations. The activities thus envisaged are aimed at incorporating the innovative solution into medium and large audit practices, which differs from competitors available on the market products by combining multiple functions. The idea is a concept that combines all modern opportunities in the IT field, applicable to independent financial audit. The project is focused on the field of ICT and informatics and in particular - large/related data, geospatial data, data analysis, data processing (Data processing, Small data science), toolkit for working with data, sharing, exchanging, using and reusing data, cloud computing (Big Data, Grid and Cloud Technologies).
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Внедряване на продуктова иновация посредством придобиване на дълготрайни материални активи (ДМА): Дейността е обвързана със закупуване на необходимата хардуерна структура за внедряване на иновативния продукт във връзка с възможността за използването му от страна на средни и големи одиторски практики. Към настоящия момент наличното оборудване задоволява потребностите на фирмата. За да бъде внедрен, предвиденият по проекта софтуер за аналитичен анализ на хронологични счетоводни регистри, благодарение на който иновативната платформа ще обслужва повече и по-големи клиенти, фирмата ще се нуждае от инвестиционна подкрепа, с оглед закупуване на необходимия хардуер, с който КА ОДИТ ЕООД към момента не разполага. Компанията предвижда придобиване на един брой двупроцесорни сървърна машина с последно поколение високопроизводителен процесор. Този вид актив е необходим, тъй като наличните такива нямат достатъчно капацитет да обработват и съхраняват огромната база данни, която ще се генерира от софтуер за аналитичен анализ на хронологични счетоводни регистри Той се отличава с добри работни показатели от гледна точка на цена, консумация на мощност и опростено използване. Активът е готов за натоварени бизнес задачи като работа с бази данни, сървърна консолидация и виртуализация. Оборудването се характеризира с повишена ефективност спрямо еднопроцесорните решения и ще оптимизира работните процеси на иновативната платформа, които изискват значителни ресурси. Сървърът осигуряват пълната функционална производителност и продуктивност, в същото време предоставят ненадмината комбинация от гъвкавост, лесна за използване и управление ИТ инфраструктура, която е изградена по начин осигуряващ оптимално използване на иновативния продукт. 22 650.00 0.00
Внедряване на продуктова иновация посредством придобиване на специализиран софтуер, представляващи дълготрайни нематериални активи (ДНА): Към момента клиенти на одиторския софтуер са малки одиторски практики, като техни клиенти за одит, както и клиентите за одит на КА ОДИТ, от своя страна, са основно малки предприятия по смисъла на ЗСч, без банки, застрахователи и други финансови институции. Целта е платформата да бъде ползвана и от повече средни, както и големи одиторски практики, чиито клиенти за одит са големи предприятия и финансови институции, както и да се осигури възможност на КА ОДИТ също за поемане на ангажименти на такива дружества. Тези клиенти за одит, предвид мащабите си, генерират и използват огромни бази данни, съдържащи милиони счетоводни записи, които следва да се анализират в хода на одиторските ангажименти. Извън обемите на информацията архитектурата им е така структурирана, че се дава предимство на отделните обекти/събития (items), а не на счетоводни сметки, т.е. записите се правят по обекти и събития, а информацията се агрегира по сметки, документи, дати и т.н. По този начин данните са много по-детайлни за потребителите и всички възможни сечения, но това прави хронологични журнали с много големи обеми, които изискват сериозна и специализирана обработка и като софтуер и като хардуер. Към момента разработеният одиторски софтуер от КА ОДИТ включва модули за обработка на бази данни, но не от такива размери – например над 1 GB или повече. Отделно в одиторската практика на КА ОДИТ се използват различни външни приложения, които способстват обработката на големи бази данни, но те не са интегрирани и различните анализи се правят отделно и самостоятелно, извън одиторския софтуер. Това налага повторно изпълнение на едни и същи операции, голяма обем ръчни операции по настройка, импортиране, както и обобщаване и отделно документиране на изводи и заключения в одиторския софтуер с референции към данните. Допълнително това създава рискове за разпокъсване или загубване на информация, както и пропуски в одиторската работа. Към настоящия момент КА ОДИТ ЕООД не притежава необходимите активи за успешното предлагане на платформата за новите потенциални клиенти, описани по-горе. Това е причината в настоящия проект дейност по възлагането на разработка и въвеждане на софтуерно решение за анализ и обработка на големи бази данни в платформа за автоматизиран обмен на информация в процеса на извършване и контрола на независимия финансов одит, с което ще се имплементират, свържат и настроят приложения, които да комуникират със съществуващите данни в софтуера. Именно чрез имплементиране на предвидения софтуер за аналитичен анализ на хронологични счетоводни регистри ще се осигури внедряване на иновативното решение-платформа в средни и големи одиторски практики. Това е инструмент за обработка и визуализация и анализ на огромни бази данни като ще се предлага и графични изображения. Чрез него ще се импортират хронологични счетоводни регистри предоставени чрез текстови (.txt/.csv) или ексел (.xlsx) файлове от потребителските устройства. Чрез това софтуерното решение ще е възможно бързо асоцииране, търсене, филтрация, автоматична обработка на голяма популация, получаване на извадки и сравнителни анализи. 398 000.00 0.00
Дейности за осигуряване на достъп до бази данни и библиотеки, които да бъдат използвани във връзка с подобряването на внедрявания по проекта продукт: Дейността предвижда осигуряване на библиотеки- графики/графични модели и визуализация. Този вид услуга е необходима за имплементирането на софтуера за аналитичен анализ на хронологични счетоводни регистри към платформа за автоматизиран обмен на информация в процеса на извършване и контрола на независимия финансов одит. Чрез използването на такъв вид библиотеки ще се осигури визуализация чрез графики, включително и динамични, на цифровите данни. Използваните библиотеки ще са на база JavaScript рамка, чрез която се визуализират и поддържат статистически оценки. Чрез тези помощни услуги сложни данни и големи количества данни могат да бъдат изобразени лесно и използвани за проучвателни анализи с цел коректното внедряване на иновативната платформа сред новите клиенти. Използването на библиотеките ще даде възможности за взаимодействие на потребителите да записват своите данни по индивидуален начин. Благодарение на интегрирането на библиотеките в софтуерното решение ще се постигне от една страна спестяване на време, усилия и ресурс, а от друга възможността за визуализация на голям брой взаимосвързани задачи в съответната последователност при процеса на тестване на иновативния продукт с разширените функционалности, чрез които ще се обслужват и средните и големи одиторски практики. Периодът на използване на библиотеките ще бъде лимитиран в рамките на изпълнение на настоящия проект. 29 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).