Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 66 888 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Burgas

Description

APMP-IP-DR RUMYANA KAMENSKA EOOD was established in 2012 under the Commercial Law and according to Art.8, para.1 item 1 of the Law on Medical Facilities and is a medical facility for outpatient care. The company has a contract with the National Health Insurance Fund. The ambulatory provides outpatient primary medical care for diagnosis, treatment and monitoring of patients in the city of Burgas, serving not only its patients but also many Bulgarian and foreign tourists during the summer months.
The main objective of the project is to improve the production capacity of the company, as a family enterprise, as an established provider of services in the field of healthcare, which will contribute to increasing its competitiveness and developing its potential for sustainability and growth. Specific objectives of the project: to improve the production process by achieving higher productivity; to improve the quality of the services offered; to reduce production costs and improve the market performance of the enterprise by creating a new online store.
The above-mentioned goals will be achieved through the supply and commissioning of high-tech equipment, which will have an overall effect on the offered services for diagnosis, treatment and monitoring of patients.
The investment that the company plans to implement is in accordance with the requirements of the principle of "do no significant harm" to the environment and will also contribute to the introduction of a circular model in the direction of: reduction of the amount of raw materials used in the services.
The project is in full compliance with the main objective of the project selection procedure BG16RFPR001-1.004 and will contribute to the achievement of SP: RSO1.3 "Strengthening the sustainable growth and competitiveness of SMEs and creating jobs in SMEs, including through productive investments (ERDF)" of Priority 1 "Innovations and Growth" of the Program "Competitiveness and Innovations in Enterprises" 2021-2027.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подобряване на производствения капацитет на предприятието: Настоящата дейност ще бъде изпълнена чрез придобиването на следните ДМА: 1. Таблет за подпис - 2 бр.; 2. Ехограф - 1 бр.; и 3. ЕКГ монитор - 1 бр. Внедряването на ДМА в дейността на "АПМП - ИП - Д-Р РУМЯНА КАМЕНСКА" ЕООД ще доведе до ПОДОБРЯВАНЕ НА ПРОИЗВОДСТВЕНИЯ КАПАЦИТЕТ при предоставянето на услугите - диагностика и лечение на болни. ПРОЦЕСЪТ НА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИТЕ преминава през следните етапи: 1. Отваряне на електронното и на хартиеното досие на пациента; 2. Преглед на общото състояние. В зависимост от оплакванията се използват методи за диагностика и съответните уреди: ЕКГ, Ехограф и др.; 3. Назначаване на лечение и издаване на ел. рецепта; 4. При необходимост пациента се насочва за лабораторни изследвания и/или консулттация със специалист чрез издаване на медицинско направление; 5. Попълване на амбулаторен лист в ел. формат в е- пациентското досие; 6. Разпечатване на листа за подпис от пациента; 7. Прикрепяне на амбулаторния лист в хартиено досие на пациента. За предоставянето на услуги с високо качество и в по-големи обеми в областта на Здравеопазването е от значение наличието на време и прецизни уреди, подпомагащи лекаря - за образна диагностика, за ЕКГ изследване и др. Значителна част от предоставяната услуга заемат и дейностите по оформяне на амбулаторни листи, направления, рецепти. Видно и от представените етапи, че обработката на документи по разпечатване, подписване, прибиране, съхранение, търсене и др. отнема не малка част от времето за преглед и диагностика. Това се отразява върху качественото изпълнение на услугата. За да се съкрати времето за административни дейности, "АПМП - ИП - Д-Р РУМЯНА КАМЕНСКА" ЕООД планира да инвестира в ТАБЛЕТ ЗА ПОДПИС - 2 бр. По този начин ще се улесни значително работата на лекаря и на мед. сестра, тъй като подписването на амбулаторния лист ще става електронно, няма да има нужда да се разпечатват всички документи и съответно да се прибират в досието на хартия. Всички амбулаторни листове, надлежно подписани, ще се съхраняват в ел. досие на пациента. Амбулаторията има две работни места в два отделни кабинета и за това са необходими два таблета. Наличието на съвременен ЕХОГРАФ в Практиката на Д-р Каменска значително ще повиши качеството на предлаганата услуга, когато оплакванията изискват да се реагира бързо и за точната диагноза навреме е необходимо да се използва уред за образна диагностика. Освен това управителят на дружеството притежава необходимата квалификация за работа с ехограф и има завършен курс по ехографска диагностика на коремни органи. При липса на ехограф - пациентът трябва да бъде насочен към съответен специалист. Това отнема време и забавя съответното лечение и/или интервенцията, която спешно трябва да бъде направена, а при определени случаи навременното диагностициране и бързото назначеване на терапия е от животоспасяващо значение. Ехографът е преносим и би могъл да се използва освен в кабинетите, а също при домашни визити, които Амбулаторията извършва при заявка. ЕКГ МОНИТОРЪТ ще подобри производствения капацитет на предприятието със своите функционалности. Устройството има памет за над 3000 записа. То работи със софтуер, който позволява електрокардиограмата да се съхрани в дигитален формат и да се прехвърли в електронното досие на пациента. Много по лесно и надеждно е съхранението в ел. формат тъй като отпечатването на хартия избелява с времето и на практика се унищожава. Безхартиените електрокардиограми са много по-надеждни и пестят време за отпечатване, поставяне в пациентското досие на хартия и търсене на документа при вторичен преглед и/или при нови оплаквания. Така след време е много по-лесно да се проследи състоянието на пациента - само с отваряне на съответните файлове. Доставка на оборудване: НАБОРЪТ ЗА РЕАНИМАЦИЯ - 1 бр.е от значение за спешната помощ, която Практиката е длъжна да осигурява за своите пациенти в двата кабинета в случай на необходимост. Наличните устройства са от по-стар тип и не са надеждни. 25 335.00 0.00
Подобряване на пазарното представяне на предприято чрез създаване на нов онлайн магазин: Дейността включва създаването на нов онлайн магазин за услугите, които предприятието, предоставя и за които е заявена подкрепа по процедурата, а именно: Диагностика и лечение на болни - с стри и хронични заболявания. Дружеството има за цел да разшири своето пазарно присъствие чрез създаването на онлайн магазин и по този начин да развие нови канали за продажби, да достигане до нови за предприятието целеви групи потребители, които предпочитат онлайн услугите. През последните години онлайн присъствието става все по-важно за бизнеса, поради факта, че клиентите се ориентират все повече към търсене на продукти и услуги онлайн и с развитието на сектора този метод става по-удобен и достъпен. Все по-голям брой потребители избират да ползват Интернет, защото това предлага: • Удобство – Основната полза на онлайн услугите е, че се спестява на потребителите много време и излишни разходи.Чрез пазаруване от Интернет, клиентите не напускат дома си, не се налага да губят време в магазините и в трафика, датърсят паркомясто и да отделят голяма част от почивката си след тежък работен ден; • Бързина – Сред основните предимства на онлайн услугите и дистрибуцията е бързината. Все повече хора предпочитатда си направят бърза регистрация в определен сайт и да се сдобият с всички необходими стоки и услуги в рамките на няколко дена, отколкото да пазаруват във физически обекти. Относно някои услуги, процесът е дори още по-бърз, защото клиентите получават достъп до тях веднага след осъществяването на плащането; • Възможност за сравнение на алтернативи – Онлайн пространството е пълно с различни по цена и качество предложения за една и съща стока и услуга. Голям брой потребители предпочитат да пазаруват през Интернет именно защото могат да сравнят наличните избори и да се възползват от най-доброто качество на най-ниска цена. А това е много по-трудно, понякога дори и невъзможно, когато продуктите или услугите се предлагат само физически. Всички тези предимства, които клиентите получават от добре организираната онлайн дистрибуция, са от полза за бизнеса, защото се начертава ясна посока, в която той може да ориентира своите усилия. Всяка компания, която решава гореспоменатите проблеми на своите потребители, ще бъде избрана и предпочитана от тях при интернет пазаруването. Предимства на онлайн магазин: 1. Оптимизиране на персонала - Създаването на електронен магазин ще намаляви разходите за персонал, автоматизирайки почти всички дейности, свързани с процеса на предоставяне на услуги. 2. Повече удобство за потребителите - Добре разработеният електронен магазин предлага много по-лесен достъп до всяка услуга/артикул, отколкото е възможно в традиционните търговски обекти. 3. Разширяване обхвата на продажбите - Развитието на продажбите в интернет позволява да се откриват нови клиенти, доставчици или партньори във всяка точка на света. 4. Повече възможности за маркетинг - Правилното позициониране в интернет предоставя много повече комуникационни канали и повишава значително възможностите за организиране на промоции, рекламни кампании и други маркетингови инициативи. Онлайн магазинът на "АПМП - ИП - Д-Р РУМЯНА КАМЕНСКА" ЕООД ще бъде изпълнен според минималния обхват на дейността за създаване на онлайн магазин за услугите от дейността, за която е заявена подкрепа по процедурата, посочен в Приложение 18 към Условията за кандидатстване. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).