Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 781 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Burgas

Description

The project proposal corresponds to the priorities of HRD OP, procedure BG05M9OP001-1.021 "TRAINING FOR EMPLOYEES" - COMPONENT II and Priority Axis 1 "Improving Access to Employment and Quality of Workplaces". The project will be realized in Sofia city.

Activities in the project proposal
1. Providing training to acquire or enhance the professional qualification of employed persons
2. Training in KC 2 "Communicating in Foreign Languages" 
3. Activities for selecting contractors under Decree 160/2016 
4. Activities for the project organization and project management
5. Activities for information and publicity

The planned training activities be provided for 14 employees and will enhance their professional qualifications and key competences by acquiring new knowledge and skills.

The high quality of the activities will achieves the planned results - 14 employees have graduated successfully.
The current project will support the HRD OP in delivering higher and higher quality employment and is in line with the Lisbon strategy.
The implementation of the core activities will enable the knowledge, skills and competences of the workforce to be updated, as well as the promotion of flexible learning processes, including through professional orientation and validation of acquired competencies.

The implementation of the activities and the achievement of the main and specific objectives of the project. It will also supports the achievement of the specific objectives of the procedure: to increase the number of employees over 54 with acquired and improved professional qualification and key competencies.  In that way the project will increase in the number of people with secondary and lower education who have acquired new skills.

The activities for information and publicity wil in line with the Beneficiary's Handbook  and information and communication rules. 

All horizontal principles of the HRD OP are set and respected in the project and activities
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за избор изпълнители по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016: При избора на изпълнители Фрилайн ООД ще се ръководи от следните принципи: безпристрастност, равнопоставеност и недискриминация по отношение на всички кандидати. При провеждането на избора по ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 ще бъдат спазени всички изисквания към бенефициентите на безвъзмездна помощ по отношение на подготовката на документацията, сроковете, съгласуването с договарящия орган и с избраните изпълнители. В рамките на проекта ще се проведат следните процедури по избор на изпълнител, съгласно ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 1. Избор на доставчик за предоставяне на професионално обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация на заети лица - дейност 2 2. Избор на доставчик за провеждане на обучения по ключови компетенции - дейност 3 3. Избор на доставчик за счетоводни услуги - дейност 1 Изпълнител на дейността е екипът за управление на проекта. 0.00 0.00
Предоставяне на професионално обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация на заети лица : Целта на планираните обучения по проекта е служителите да придобият професионална квалификация и да повишат професионалните си знания и умения. Тази цел е в съответствие с необходимостта на работодателя, дейността на фирмата и служебните задължения на обучаващите се. Новата професионална квалификация и повишените знания и умения на служителите ще бъдат адекватен отговор на високите изисквания на клиентите, силната конкуренция в бранша и новите услуги, разработени и предлагани от Бенефициента. Реализирането на обученията ще даде възможност за осъвременяване на познанията, уменията и компетенциите на работната ръка, както и насърчаване на гъвкави процеси на учене, включително чрез професионална ориентация и валидиране на придобитите компетенции. Това е предпоставка за запазване на работните места, възможностите за кариерно развитие и в крайна сметка - по качествено работна място. Обученията са съобразени с изискванията на икономиката и търсенето на пазара на труда. Те ще допринесат за разширяването на възможностите за модернизиране на знанията и уменията на заетите и ще удовлетвори изискванията на бизнеса за адекватно квалифицирана работна сила. Успешното реализиране на обученията е в пълно съответствие с целта на процедурата и ще спомогне за постигане на очакваните резултати - положително влияние в един по-широк икономически и социален контекст, от който биха спечелили всички заинтересовани страни – икономическите субекти, обществото, работодателите и всеки един служител поотделно. Планираните обучения напълно съответстват на работни места и на служебните задължения на лицата от целевата група: - Спедитор -Касиер, счетоводство - Организатор, експедиция/товаро-разтоварна и спедиторска дейност -Митнически брокер В този смисъл те са необходими за придобиване на нови знания и по - успешното изпълнение на служебните задължения. Планирано е включването на 14 служители от целевата група в професионално обучение за придобиване на втора и трета степен на професионална квалификация както следва: 1. Наименование на направлението и професията: Организатор по експлоатация на автомобилния транспорт, код 8470, специалност: Експлоатация на автомобилен транспорт код 8400701, трета степен на професионална квалификация Хорариум на обучението - 960 учебни часа - Теория - 474 часа - Практика - 486 часа Брой на обучаваните лица - 7 броя Документ, доказващ завършеното обучение - свидетелство за професионална квалификация 2. Наименование на направлението и професията: Данъчен и митнически посредник код 344020 специалност: Митническо и данъчно обслужване код 3440202, втора степен на професионална квалификация Хорариум на обучението - 960 учебни часа - Теория - 472 часа - Практика - 488 часа Брой на обучаваните лица - 3 броя Документ, доказващ завършеното обучение - свидетелство за професионална квалификация 3. Наименование на направлението и професията: Оперативен счетоводител код 344030 специалност: Оперативно счетоводство код 3440301, трета степен на професионална квалификация Хорариум на обучението - 960 учебни часа - Теория - 472 часа - Практика - 488 часа Брой на обучаваните лица - 2 броя Документ, доказващ завършеното обучение - свидетелство за професионална квалификация 4. Наименование на направлението и професията: Сътрудник в маркетингови дейности код 342020 специалност: Маркетингови проучвания код 3420201, втора степен на професионална квалификация Хорариум на обучението - 660 учебни часа -Теория - 280 часа -Практика - 380 часа Брой на обучаваните лица - 2 броя Документ, доказващ завършеното обучение - свидетелство за професионална квалификация Планираната продължителност на дейността е 10 месеца с оглед служебните ангажименти на обучаемите. 22 200.00 22 200.00
Обучение за придобиване на ключови компетентности на заети лица, съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”: Фрилайн ООД предоставя висококачествени услуги по спедиция на стоки и товари, като работи както на българския, така и на европейския пазар. Ето защо е необходимо всички служители, чиято длъжност изисква общуване с клиенти и работа с документи на чужд език, да преминат на обучение по КК2, „Общуване на чужди езици” Целта на планираните обучения по проекта е служителите да придобият ключови компетенции и да повишат личните си знания и умения. Тази цел е в съответствие с необходимостта на работодателя, дейността на фирмата и служебните задължения на обучаващите се. Новите ключови компетенции и повишените знания и умения на служителите ще бъдат адекватен отговор на високите изисквания на клиентите, силната конкуренция в бранша и новите услуги, разработени и предлагани от Бенефициента. Реализирането на обученията ще даде възможност за осъвременяване на познанията, уменията и компетенциите на работната ръка, както и насърчаване на гъвкави процеси на учене, включително чрез личностна ориентация и валидиране на придобитите компетенции. Това е предпоставка за запазване на работните места, възможностите за кариерно развитие и в крайна сметка - по качествено работна място. Обученията са съобразени с изискванията на икономиката и търсенето на пазара на труда. Те ще допринесе за разширяването на възможностите за модернизиране на знанията и уменията на заетите и ще удовлетвори изискванията на бизнеса за адекватно квалифицирана работна сила. Успешното реализиране на обученията е в пълно съответствие с целта на процедурата и ще спомогне за постигане на очакваните резултати - положително влияние в един по-широк икономически и социален контекст, от който биха спечелили всички заинтересовани страни – икономическите субекти, обществото, работодателите и всеки един служител поотделно. Планираните обучения напълно съответстват на служебните задължения на лицата от целевата група- непрекъсната комуникация в устен, писмен и документален план с клиентите. В този смисъл те са необходими за придобиване на нови знания по чужди езици и по - успешното изпълнение на служебните задължения. Планирано е включването на 14 служители от целевата група в обучения за придобиване на Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”, Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” както следва: За обучение по КК 2 „Общуване на чужди езици”, Английски език: 1. Хорариум на обучението по КК 2 „Общуване на чужди езици”, Английски език - 300 уч ч (по 45 мин) - 3 нива на обучение*100 уч ч всяко ниво, общо 300 уч ч 1.1. Теория - 150 уч.ч 1.2. Практика - 150 уч.ч 2. Брой на обучаваните лица - 6 лица 3. Документ, доказващ завършеното обучение - сертификат За обучение по КК 2 „Общуване на чужди езици”, Гръцки език: 1. Хорариум на обучението по КК 2 „Общуване на чужди езици”, Английски език - 300 уч ч (по 45 мин) - 3 нива на обучение*100 уч ч всяко ниво, общо 300 уч ч 1.1. Теория - 150 уч.ч 1.2. Практика - 150 уч.ч 2. Брой на обучаваните лица - 6 лица 3. Документ, доказващ завършеното обучение - сертификат Аналогично, служителите трябва да преминат на обучение по КК4, Дигитална компетентност, Работа с Офис пакет (Word и Excel). Това е необходимо, за да усвоят всички знания и умения, нужни за по-ефективна работа с компютър и познаване в по-голяма дълбочина основните офис програми. За обучение по КК 4 „Дигитална компетентност” 1. Хорариум на обучението по КК 4 „Дигитална компетентност” - Работа с Офис пакет (Word и Excel), 45 уч ч (по 45 мин) 1.1. Теория - 20 уч.ч 1.2. Практика - 25 уч.ч 2. Брой на обучаваните лица - 2 лица 3. Документ, доказващ завършеното обучение - сертификат В края на обучението обучаемите ще положат финален изпит/тест, за да се удостовери успешното приключване на обучението. На база на успешно издържан тест обучаващата организация/институция ще издаде сертификат. Планираната продължителност на дейността е 4 месеца с оглед служебните ангажименти на обучаемите. 8 900.00 8 900.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).