Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 279 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Burgas

Description

With the implementation of the current project proposal, the opportunities for the provision of social and integrated health and social services at a home environment will be expanded in Municipality of Devin. We foresee at least 76 persons with disabilities and elderly people who are dependent on cares in Devin Municipality to get a mobile integrated health and social services; psychological support, support in requesting and receiving administrative and household services, delivery of food, foodstuffs and essential products, etc. The following persons will be appointed for the needs of the project: Dispatcher; "Health care" specialist; Psychologist and at least 30 persons in the position of "Home assistant". In order receiving a quality services from the users, the appointed persons will be ensured with an training and supervision.
The general purpose of the project proposal is to ensure support in the home environment for persons with inflammation and elderly people who are dependent on cares in Devin Municipality.
The specific purposes of the project proposal are:
-	Improving the quality of life, promoting the social inclusion and integration into the society of the disabled and the elderly people who are dependent on cares in Devin Municipality;
-	The persons with disabilities and elderly people who are dependent on cares in Devin Municipality to receive timely and professional support depending on their individual needs.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на грижа в дома в Община Девин: Дейността се състои от следните под дейности: 1.Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания. 2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. Заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите). 3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост. 4. Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Целта на дейността е да се осигури подкрепа в домашна среда за лица с увреждания и възрастни хора, зависими от грижи в Община Девин. Етапите за изпълнение на дейността са: 1. Обявяване на прием на заявления от кандидатите за потребители и кандидатите за предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги( 1 диспечер, 2 специалисти по "Здравни грижи" - медицинска сестра/фелдшер/; 1 психолог и мин 30 домашни помощници)- Чрез обява ще се определи редът и начинът на прием на документи, изискванията, на които трябва да отговарят; документи, необходими при подаване на заявленията за участие и срок за подаване на документи. 2. Подбор на персонал за предоставяне на услугите - ще бъде сформирана комисия, която да извърши подбор на кандидатите. За Кандидатите за заемане на позициите специалист по "Здравни грижи" ,диспечер, и психолог се предвижда да се проведе интервю, а за позицията Домашен помощник ще се проведе първоначален подбор по документи, а за включването им в проекта водещо ще бъде желанието на потребителя. 3. Извършване на индивидуална оценка на потребностите на кандидатите за потребители - оценките ще бъдат извършени от служители на община Девин. 4. Извършване на подбор на потребителите - Подбора ще се извърши от комисия на база изготвената индивидуална оценка, заложените индикатори и териториален обхват на предоставяните услуги по проекта. 5. Предоставяне на почасови интегрирани здравно-социални услуги- Услугата ще се предоставя в рамките на 18 месеца, като се предвижда да стартира през трети проектен месец. Ще бъдат обхванати минимум 76 потребителя. Услугите ще се предоставят от: диспечер, специалисти "Здравни грижи" , психолог, и минимум 30 лица на длъжност Домашен помощник. Ще бъдат предоставяни интегрирани здравно-социални услуги на потребителите, чрез назначените двама специалисти по "Здравни грижи" и домашни помощници. Назначеният психолог ще оказва психологическа подкрепа. Специалисти "Здравни грижи" и психолога ще предоставят на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания и ще ги насочват към консултация със специалисти при необходимост. Диспечерът ще отговаря за цялостната организация и координация на услугите. Ще бъде посочен телефон, на който ще се бъде заявявана необходимост от административни услуги и закупуване и доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост . С потребителите на услугите ще бъдат сключени договори. Всички потребители ще бъдат предварително информирани и консултирани за броя часове, които са определени за ползване на услугите. 6. Назначените лица, ще преминат въвеждащо обучение. Обучението е предвидено само за тези от назначените лица, които до момента не са преминавали същото. Предвидено е текущо провеждане на надграждащи обучения на наетите лица. На назначения персонал ще бъде проведена индивидуална и/или групова супервизия през време на предоставяне на интегрираните здравно-социални услуги. 614 901.18 241 975.95

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).