Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Burgas

Description

The project proposal is aimed at the implementation of integrated measures for increasing the quality in the execution of the powers of the Municipality of Haskovo, related to the implementation of its responsibilities under the Law on Social Services, the Law on People with Disabilities and the Law on Personal Assistance. Through the implementation of the project activities, access to social services will be facilitated for the most vulnerable groups of the society, through the application of an integrated approach in determining the real needs from qualified and motivated employees of the municipal administration. The implementation of the project will contribute to the smooth establishment of reforms in the field of social services and personal assistance and will accelerate the provision of more effective, efficient and quality care. Achieving the set goals includes a complex of interrelated measures: - setting up a front office in the existing Center for Administrative Services of the Municipality of Haskovo, by purchasing the necessary technical equipment and furniture for the implementation of its activities; - hiring of additional staff and training and supervision of the experts engaged in activities for fulfillment of the obligations and responsibilities of the Municipality of Haskovo under LSS/LPD, as well as under LPA in the part related to consultations for the use of social services; - planning and analyzing the provision of social and integrated-social health services, incl. development of quality programs; - conducting explanatory and informational campaigns for the provision of personal assistance, social and integrated health and social services, as well as awareness of the society at the local level regarding the possibilities for solving the problems related to the lack of accessibility for people with disabilities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на персонал необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общините по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги. : Дейността предвижда наемане на нови служители, които са необходими за изпълнение на задълженията и отговорностите на Община Хасково по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги. Във връзка с нарасналия обем от функции и задължения на общините ще бъдат подбрани и назначени следните служители, които да подпомогнат дейността на община Хасково за плавното въвеждане на реформите в областта на социалните услуги и личната помощ: - Социален работник - 3 бр.; - Технически сътрудник - 1 бр.; - Консултант юрист - 1 бр. - Шофьор - 1 бр. Всеки от служителите ще има конкретни задължения, посочени в неговата длъжностна характеристика, съобразени с дейностите, описани в проекта. Възнагражденията на новоназначените служители ще бъдат съобразени със стандартните възнаграждения за заеманата длъжност. Социалните работници ще поемат задълженията по предоставяне на консултации и адекватна подкрепа за уязвимите групи при определяне на техните реални потребности и възможностите за предоставяне на помощ. Те ще изпълняват своите функции по консултиране в новосформираният "фронт офис" за предоставяне на социални услуги към съществуващия Център за административно обслужване на Община Хасково , както и ще поддържат необходимата документация, свързана с изпълнението за задълженията на Община Хасково по изпълнението на Закона за личната помощ и Закона за хората с увреждания. За обезпечаването на дейността по чл. 27 от Закона за социалните услуги ще бъде наето лице (технически сътрудник) на четири часов работен ден, което ще координира и подпомага дейността на членовете на съвета по въпросите на социалните услуги. Лицето също ще отговаря за организирането на обучения и супервизии на персонала, необходим за изпълненията и задълженията и отговорностите на общините по ЗЛП/ЗХУ и ЗСУ. Консултант юрист ще бъде нает на четири часов работен ден с цел предоставяне на правна помощ при подготовката на документацията свързана с изпълнението на задълженията и отговорностите на Община Хасково по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги. Той ще подпомага социалните работници от обособения "фронт офис" за предоставяне на социални услуги при възникване на казуси от юридическо естество, което ще повиши качеството на предлаганата услуга и нивото на базисна правна култура сред най-уязвимите представители на обществото. При извършване на предварителна оценка на потребностите на таргетираната група от най-уязвимите представители на обществото се забеляза липса на информираност сред гражданите живеещи в население места отдалечени от градския център и ограничен достъп до социални услуги, поради невъзможност за адекватно административно обслужване. В по-голямата си част потребителите са възрастни хора, трудно подвижни, с ограничени финансови възможности и самотно живеещи. Това затруднява изключително много достъпа им до социални услуги, поради ограничените възможности за пътуване до общинския център, където да заявят своите потребности. Поради тази причина ще бъде нает шофьор на четири часов работен ден, който да подпомага дейността на служителите на Община Хасково при изпълнението на задълженията им по ЗЛП, ЗХУ и ЗСУ в населените места отдалечени от градския център, като ги посещава с екип от обучени служители с цел приемане на заявления на място и предоставяне на актуална информация за предлаганите на територията на Общината социални услуги. По този начин се гарантира равен достъп до предлаганите социални услуги на територията на цялата община и се минимизира опасността да не бъдат обхванати всички потенциални потребители. 164 959.20 45 324.85
Укрепване на административния капацитет на община Хасково: Изпълнението на настоящата дейност включва следните подетапи: 1. Обособяване на "фронт офис" за предоставяне на услуги във връзка с изпълнение на задълженията и отговорностите на Община Хасково по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги, към съществуващия Център за административно обслужване, находящ се в сградата на общинска администрация Хасково на адрес пл. Общински № 1. За тази цел се предвижда закупуване и доставка на необходимото техническо оборудване и обзавеждане за обособяване на работни позиции и адекватно изпълнение на административните задължения, в т. ч.:(компютърни конфигурации, скенери, копирна машина,бюра, секции и работни столове) на обща стойност 23 094, 29 лв. 2. Обучение и супервизия на персонала, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общините по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги на обща стойност от 15 345, 75 лв. В рамките на този етап ще бъдат проведени обучения както на новоназначените служители (5 на брой, без шофьор), така и на действащи служители на бенефициента, предоставящи услуги по ЗЛП, ЗХУ и ЗСУ, в т.ч.: - Въвеждащо обучение - за ново наетите лица и служителите на Община Хасково свързани с изпълнението на задълженията на общините по Закона за личната помощ, Закона за хората с увреждания и Закана за социалните услуги; - Поддържащо или специализирано обучение - за лицата, които вече са преминали въвеждащо обучение; - Супервизия. 3. Обезпечаване на механизма по сътрудничество и наблюдение на социалните услуги чрез съвети по въпросите на социалните услуги (създадени по чл.27 от ЗСУ); 4. Планиране и анализиране на предоставянето на социални и интегрирани здравно-социални услуги, включително за разработване на програми и стратегии за развитие на качеството на социалните услуги на обща стойност от 4 237, 48 лв.; 5. Провеждане на разяснително-информационни кампании за предоставянето на личната помощ, социалните и интегрирани здравно-социални услуги, както и информираност на обществото на местно ниво относно възможностите за разрешаване на проблемите, свързани с липсата на достъпност за хората с увреждания на стойност 4 237, 48 лв.; 65 983.68 18 129.94

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).