Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 728 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Burgas

Description

The goal of the current project proposal is purchase and implementation of an integrated ERP system in BARI KBK GROUP Ltd. and the purchase and installation of server /1 piece/ and working stations /5 pieces/. With the introduction of the ERP system for planning and resource management the company's management aims to solve the problems in the administration of company's activities - managing the relationships with suppliers, inventory management, the production process. Positive impact is also expected in the business processes management  - pricing, bidding, reporting of orders from the costumer's request to its payment.
Currently, incoming ordering information is processed manually. The accounting and the billing is done on a local product "Business Navigator". The sales data transfer for accounting is done manually by export / import modules in another local unit of the "Business Navigator". The payments' record is another independent stage. This fragmentation of the data processing effects the update of the information, that requires keeping manual records for tracking the bank payments on customers' invoices. Actually the automation of the operational monitoring of the financial obligations to customers is one of the "bottlenecks" in the company's management.
The purchase and the implementation of the ERP system for planning and management of company's resources and the resulting optimization of the key processes in the company will upgrade the achieved high level of technical equipment and will significantly enhance company's competitiveness. The project implementation will enable the rapid and effective decision-making, will shorten the processing time of documents and orders, will achieve better efficiency and dynamics of the cash flows and will create opportunities to enter new markets.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги;: Настоящето проектно предложение предвижда извършването на следните инвестиционни дейности: gt; „Закупуване на софтуер и Внедряване на ERP система за управление на ресурсите” Планира се, системата да е многоезична и да съдържа най-малко следните модули, обхващащи основните процеси във фирмата: - Финанси - Каса - Дълготрайни Активи - Продажби - Продуктови Такси - Управление на Отпадъци - ОЕЕО - СRM amp; SFM - Покупки - Интрастат - Материални Запаси - Партиди и серийни номера - Поръчки от Клиенти - Поръчки към Доставчици - Разходни Норми - Производство Основно - Производство Разширено - Производствено Планиране - XML Портал - Internet Достъп EasyLook - MS Office Magic Documents - Обмен на Данни Magic Link gt; „Закупуване на компютърно оборудване за нуждите на ERP системата” С цел отговаряне на системните изисквания, поставяни от ERP системата и последващата работа с нея, ще бъде закупено и инсталирано следното компютърно оборудване (съсрвър 1 брой и работни станции 5 броя): - Сървър – 1 бр., покриващ следните минимални изисквания: Процесор Intel Xeon/i7 или по-висок, 4 - ядрен или по-висок Памет 16GB RDIMM 1600MHz Dual Rank или по-висок Твърд диск HDD OС - 2x300GB SAS или по-висок, HDD данни - 2x450GB SAS или по-висок, Райд контролер rAiD1 ОС Windows server 2012 R2 или по-висок - Работни станции – 5 бр. десктоп или преносими компютри, покриващи следните минимални изисквания: Процесор intel - x86_64, 1.6 GHz или по-висок Памет 2 Gb RAm или по-висок Твърд диск 600GB или по-висок Екран 15” - 17”, резолюция 1280x1024, ОС Windows 10 или по-висок 165 400.00 0.00
Визуализация на проекта: За популяризиране на проектната инициатива, начините за участие в проекта и резултатите от неговото осъществяване, ще се изготвят плакат с информация за проекта /размер А3/, визуализиращи табели (за производственото и административно помещения) и визуализиращи стикери за закупеното по проекта оборудване. Всички информационни материали ще бъдат изготвени съобразно изискванията на Единния наръчник за прилагане правилата за информация и комуникация. Популяризирането на помощта от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност 2014-2020" ще бъде един постоянен процес още от стартиране на дейностите по проекта. На всички документи, създадени в периода на проекта ще бъде поставено логото на ЕС и на Оперативната програма, като ще бъдат съобразени с изискванията на Единния наръчник за прилагане правилата за информация и комуникация. На закупеното оборудване ще бъдат поставени стикери с информация за помощта от ЕС. 1 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).