Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 824 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Burgas

Description

The overall project objective is to create conditions for a sustainable integration in the labor market for the unemployed, through creation of new jobs in "Superdoc" Ltd. and providing training opportunities.
To achieve the targets of the project will undertake the following activities: 1. Organisation and project management; 2. Selection and recruitment of unemployed persons in "Superdoc" Ltd; 3. Conducting training in Key competence 2 "Communication in foreign languages";                  4. Purchase of equipment for new jobs in "Superdoc " OOD. 5. Information and publicity.
Expected results: Conducted 14 team meetings and protocols prepared; opened four new jobs for the unemployed in "Superdoc" Ltd.: 4 newly positions "Sales Representative - IT" signed contracts for 12 months with 4 representative of the target group; established two sustainable jobs that will be reserved 12 months after the end of the project; conducted training CC 2 "Communication in foreign languages" - three levels of English language training, 300 hours, 4 representative of the target group; 4 representative of the target group successfully trained in CC 2 "Communication in foreign languages" and received a certificate; purchased and delivered equipment 3 notebooks with license;3 smartphones,4 digital photo cameras;1 article on the company site, reflecting the objectives, activities and expected results,made a sign outside the office project - 1; made two publications in the media; printed and placed stickers on the project purchased equipment – 10.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Организация и управление : Целта на тази дейност е да се създадат предпоставки за ефективно и ефикасно управление на средствата от ОПРЧР, с цел гарантиране на ефективен контрол по изпълнение на дейностите, контрол по подготовка на отчетните документи и документи за избор на външни изпълнители. За ефективната реализация на проекта ще се ангажира екип от: Ръководител на проекта – Ръководи цялостния процес на изпълнение на проекта, координира членовете на екипа, организира избора на външни изпълнители, подписва договори с тях, осъществява цялостния контрол по изпълнението на проекта, одобрява разходите. Отговаря за подбора на представители на целевата група и наблюдава работата на новоназначените лица. Отговаря за комуникацията с трети страни, осигуряването на информация и публичност по проекта. Счетоводител на проекта – Контролира разходването на средствата по проекта съобразно правилата на договарящия орган и законодателството на страната. Извършва разплащания с външните изпълнители. Отговаря за цялостната счетоводната отчетност и финансовото управление на проекта. Изготвя финансовите справки и отчети. При стартиране изпълнението на проекта ще се подготви заповед за възлагане на отговорности на служителите, отговорни за изпълнение на проектните дейности и отчитането им пред Договарящия Орган. Екипът по проекта ще провежда регулярни срещи, на които ще се обсъжда напредъка на проекта, текущи задачи и възникнали проблеми. При възникване на проблеми или отклонение по дейностите от предвиденото в проекта, екипа ще взима управленски решения, които да осигурят максимално ефективно изпълнение на проекта и постигане на максимален ефект върху целевите групи. Външните изпълнители на дейностите по проекта ще се изберат съобразно изискванията на ПМС118/20.05.2014 г. и указанията на ДО. Екипът по проекта ще отговаря, както за контрола по изпълнение на дейностите, така и за точното и своевременно отчитане на проекта. 5 040.00 5 086.86
Дейност 2. Подбор и наемане на безработни лица във фирма „Супердок“ ООД : В рамките на проекта ще се наемат 4 представителя на целевите групи. Екипът по проекта със съдействието на ДБТ, чрез публикуване на обява за предлагане на работа и публикации в социалните мрежи ще подберат 4 представителя на целевата група, които ще започнат работа в „Супердок“ ООД. Основно изискване за новоразкритите позиции в компанията са: - лицата, които ще се наемат да са безработни лица до 29 г. и безработни участници на възраст от 30 до 54 г. включително; - да са завършили средно образование, съотносимо към длъжността и сферата на дейност на фирмата. - да имат мотивация и желание да работят в сферата, в която компанията развива дейност. - кандидатите трябва да притежават следните компетентности: компютърна грамотност, шофьорска книжка кат. В, комуникативност, способност за работа в екип. Те ще бъдат назначени на длъжност „Търговски представител: ИКТ“ с код по НКПД: 2434-6002. Трудови задачи и задължения в обхвата на тази длъжност са: Да отговаря за промоцията на платформата Супердок в болници, частни клиники и ДКЦ в съответния регион. Промоцията се осъществява чрез индивидуални посещения и групови представяния; Да познава конкурентните продукти и да се ориентира за тяхната продажба; Отговаря за организацията на участията и участва в научни форуми, конгреси и конференции в поверения му регион; Отговаря за работата с водещите специалисти – Key Opinion Leaders. На новоназначените лица ще им бъде осигурена работа на трудов договор в рамките на проекта – 12 месеца. Чрез тази дейност ще се даде възможност на бенефициентите за професионална реализация. В рамките на проекта тяхната дейност ще бъде строго наблюдавана и коонтролирана от ръководителя по проекта. След приключване на финансирането на 2 от лицата, постигнали най-добри резултати в работата си и доказали своята компетентности и мотивация ще им бъде осигурена устойчива заетост във фирма „Супердок“ ООД за период минимум 12 месеца. 35 848.80 35 708.13
Дейност 3. Провеждане на обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“: Целта на тази дейност е да се повишат езиковите знания и уменията на 4 безработни лица по английски език, в резултат на което те ще могат да се включат пълноценно в работния процес в компанията. Търговските представители ежедневно комуникират с чуждестранни партньори, поради което е необходимо те да притежават основни умения за общуване на английски език. В рамките на тази дейност ще се осигури обучение на представителите на целевата група по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ на три нива. Всеки един от новоназначените служители ще премине през входящ тест, спрямо резултатите от който ще се определи неговото ниво на обучение. Обучаващата организация ще осигури нужните материали и помагала за участниците в обучението. Продължителност на обучителния курс: 300 учебни часа, по 100 часа за всяко ниво (теория - 160, практика 140). В обучението ще се включат 4 от новоназначените във фирма „Супердок“ ООД лица. Обучението ще завърши с полагането на изпит – писмен тест. Успешно издържали изпита ще получат Удостоверение за придобита ключова компетентност. 2 800.00 2 800.00
Дейност 4. Закупуване на оборудване за новоразкритите работни места във фирма „Супердок“ ООД: Целта на дейността е да се оборудват и обзаведат новоразкритите работни места, така че новоназначените служители да могат да изпълняват ежедневните задължения, които са свързани с използване на компютри, интернет, свързани с предоставяните услуги. В рамките на проекта е планирано да се закупи следното оборудване за новоразкритите длъжности: - 3 бр. преносими компютри с лиценз - 3 бр. смартфони - 4 бр. дигитални фотоапарати Изпълнението на ежедневните задължения на служителите назначени на длъжност „Търговски представител: ИКТ“ са свързани с посещения в болници, частни клиники и ДКЦ в различни региони на страната, индивидуални посещения и ежедневна комуникация с клиенти посредством интернет и телефон, както и заснемане на лекарските практики (кабинети, оборудване) с цел създаване на лекарските профили. Поради тази причина е необходимо закупуването на преносими компютри с операционни системи, смартфони и дигитални фотоапарати. 5 780.36 5 736.59
Дейност 5. Информиране и публичност: Целта на дейнотта е да се популяризира финансовата помощ на ЕС, като се предостави информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта да достигне до представителите на целевата група и широк кръг от заинтересовани лица. В рамките на тази дейност е предвидено: - да се направи 1 публикация на сайта на компанията, отразяваща целите, дейностите и очакваните резултати; - да се направят 2 публикации в медиите за напредъка на проекта и постигнати резултати; - да се изработи и постави информационна табела – 1 бр., отразяваща финансовата помощ на ЕС; - отпечатване и поставяне на стикери на закупеното по проекта оборудване – 10 бр. 1 005.96 1 000.18

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).