Description
The project proposal includes activities for build appropriate infrastructure in Municipality of Blagoevgrad for the development of the following social services: Day care center for support of children with disabilities and their families, Day care center for children with severe multiple disabilities and their families, Center for Community Support. These are three of five services planned for construction in the Municipality of Blagoevgrad, they are set out in the Community and Family Support Services Map and the Residence Services Card, approved by the Interdepartmental Working Group for the Management and Coordination of the Deinstitutionalization Process. The total value of the project is in compliance with the maximum amount of the defined grant for Blagoevgrad Municipality as a specific beneficiary under the procedure. The project proposal does not provide new construction. The services included will be located in available municipal buildings, by reorganization and repair of existing facilities. An engineering procedure is foreseen for this purpose and the construction of the infrastructure will be in line with the functional requirements and guidelines developed and approved by the Ministry of Labor and Social Policy in line with the relevant European documents for deinstitutionalization and community life. The project also provides for the provision of appropriate furniture and equipment for the five social services, which will ensure a safe and secure environment for the users.
Activity | Contracted Amount | Reported Amount |
---|---|---|
Организация и управление на проекта: Основната цел на дейността е осигуряване на необходимата организация и мобилизация на необходимите ресурси за правилно, навременно, целесъобразно и законосъобразно изпълнение на проекта. Чрез изпълнението на дейността ще се гарантира оптимизираното използване на проектните ресурси, постигането на ефективна координация и комуникация с изпълнителите на проектните дейности, осигуряването на прозрачност при управлението на проекта, добра отчетност и контрол върху изпълнението му. Дейността предвижда сформирането на екип за организация и управление на проекта. Екипът ще бъде сформиран от експерти на общинска администрация и ще има за задача да организира, координира, планира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. Екипът по проекта ще включва 5 членове, разпределени на следните позиции: - Ръководител на проект - Юрист - Технически сътрудник - Счетоводител - Експерт "СМР" Екипът по проекта ще провежда регулярни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Ръководителят на проекта ще бъде отговорен за ясното разпределение на отговорностите и задачите на отделните членове на екипа и възприемането на ефективна система за комуникация между тях. Функциите на екипа за организация и управление на проекта ще включват: - мониторинг и контрол за изпълнение на всички договори с външни изпълнители, осъществяващи дейности по проекта; - периодично докладване за напредъка и изпълнението на проекта; - финансово управление на проекта; - архивиране. | 19 291.80 | 18 299.17 |
Подготовка на тръжни документи и провеждане на процедури за избор на изпълнители: Част от дейностите в проектнто предложение ще бъдат изпълнявани от външни изпълнители. Те ще бъдат избрани чрез провеждане на процедури за избор на изпълнители при спазване изискванията и разпоредбите на ЗОП. Подготвените тръжни документи ще бъдат изпратени за предварителен контрол до АОП. В процеса на изпълнение на проекта се предвижда разработването на тръжни документи и провеждането на следните процедури за избор на изпълнители: 1. Избор на изпълнител за осъществяване на инженеринг (проектиране, изпълнение на СМР, авторски надзор) за част от сградата и двора на Дом за деца, лишени от родителски грижи - гр. Благоевград по реда на ЗОП 2. Избор на изпълнител за осъществяване на доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по реда на ЗОП 3. Избор на изпълнител за осъществяване на строителен надзор за обектите на интервенция по реда на ЗОП 4. Избор на изпълнител за изготвяне на комплексен доклад за Оценка на съответствието по реда на ЗОП 5. Избор на изпълнител за изработване на материали за осигуряване на публичност и визуализация на проекта по реда на ЗОП Тръжните процедури ще бъдат проведени при стриктно спазване на изискванията на българското законодателство, като при разработване на документацията за съответната обществена поръчка ще се идентифицират ключови въпроси, свързани с избора на типа процедура, критериите, които да бъдат заложени в методиката за оценка, изискванията към кандидатите за технически и финансови възможности и др. Процедурите ще се провеждат по утвърдения ред, включващ: - Подготовка и утвърждаване на решение, обявление и документация за обществената поръчка, съгласно изискванията на ЗОП; - Публикуване на обявленията за обществените поръчки в "Официален вестник" на ЕС; - Изпращане на решението и обявлението до АОП за вписване в регистъра на обществените поръчки; - Приемане и съхраняване на офертите на участниците до разглеждането им от оценителната комисия; - Разясняване по документацията за участие при поискване от участник в сроковете по ЗОП; - Издаване на заповед за назначаване на комисия за провеждане на процедура за обществена поръчка; - Изготвяне на списък с участниците и получените оферти; - Разглеждане, класиране и оценка на офертите от комисията; - Издаване на решение за определяне на изпълнител на обществената поръчка; - Изпращане на решение за определяне на изпълнител на обществената поръчка; - Изпращане на решението до участниците; - Подготовка и подписване на договор за изпълнение на обществената поръчка. | 0.00 | 0.00 |
Изпълнение на инженеринг (проектиране, СМР, авторски надзор) за осигуряване на материална база за ЦОП, Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства и Дневен център за деца с тежки множествени увреждания и техните семейства : Проектна дейност предвижда изпълнението на инженеринг за част от сградата (партер, първи етаж) и дворното пространство на Дом за деца, лишени от родителски грижи с административен адрес: гр. Благоевград, ул. "Братя Миладинови" № 23, където ще се обособят трите услуги - Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства, Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства и Център за обществена подкрепа . Инженерингът за тази сграда включва проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор. Предвижда се проектирането на инвестиционния проект във фаза "работен", който ще бъде изготвен съгласно изискванията на Закона за устройство на територията, Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържането на инвестиционните проекти и друга подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. При изготвяне на проектната документация ще се спазват функционалните изисквания за предвидената социална инфраструктура, част от Насоките за кандидатстване по процедурата. Проектът ще бъде съгласуван с всички експлоатационни дружества и от Главния архитект на Община Благоевград. На база одобрения и съгласуван инвестиционен проект ще бъде издадено Разрешение за строеж на обекта, предмет на интервенция. На база одобрения и съгласуван инвестиционен проект ще бъде издадено Разрешение за строеж на обекта, предмет на интервенция. За начало на СМР, съобразно издаденото Разрешение за строеж, ще се счита денят на съставяне на протокола за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво. Комплексният доклад за съответствие на техническата документация със съществените изисквания на строежите ще се изготви от външен изпълнител, който ще осъществява строителен надзор и ще бъде избран предварително по реда на ЗОП. В процеса на изпълнение на СМР ще участват Възложителят, Строителят, Проектантът, Консултантът, Техническият ръководител и Физическо лице, упражняващо технически контрол по част "Конструктивна". Горепосочените участници ще носят отговорност съгласно правомощията, предвидени в ЗУТ. Във връзка със спазването на инвестиционния проект, при изпълнението на СМР външният изпълнител, чрез проектантите по съответните части, ще осъществява авторски контрол, съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. С осъществяването на авторски контрол от проектантите по отделните части на инвестиционния проект ще се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на нормативите за такъв вид дейности, както и подготовката на документацията за въвеждане на обекта в експлоатация. Обстоятелствата, свързани със стартиране, изпълнение и въвеждане в експлоатация на обекта на интервенция ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците в строителния процес на съответните актове и протоколи, съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. | 708 278.67 | 842 553.25 |
Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието : За издаване на Разрешение за строеж за обект Дом за деца, лишени от родителска грижа с административен адрес: гр. Благоевград, ул. "Братя Миладинови" № 23 е необходимо да има изготвен комплексен доклад за Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания по чл. 142, ал.6, т.2 от Закона за устройство на територията. Разходите за изготвяне на комплексен доклад за Оценка на съответствието на основание чл. 142, ал.6, т.2 от ЗУТ възлизат на 8 050.00 лв. без ДДС и 9 660.00 лв. с ДДС. | 8 050.00 | 9 516.00 |
Упражняване на строителен надзор и въвеждане на обектите в експлоатация: Съгласно чл. 168 ал. 2 от Закона за устройство на територията, по време на строителството върху обекти от първа да четвърта категория (категоризация е по Наредба № 1 на МРРБ), е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. За обект сградата на Дома за деца, лишени от родителска грижа се предвижда осъществяването на независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Лицето, упражняващо строителен надзор ще носи отговорност за: - законосъобразното започване на строежа; - осъществяване на контрол, относно пълното и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд по време на извършване на СМР; - подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството; - изготвяне на окончателен доклад до Възложителя; Независимият строителен надзор стартира своята дейност непосредствено със започване на СМР и ще продължи след приключване на СМР до въвеждане на обекта в експлоатация. За обезпечаване изпълнението на дейността ще са необходими финансови средства, свързани с възнаграждението на изпълнителя по договор за упражняване на строителен надзор, които възлизат на 25 000 лв. без ДДС и 30 000 лв. с ДДС, както и средства за въвеждане на обекта в експлоатация, изплатени под формата на такси, които възлизат на 1 500 лв. В тази сума са включени следните разходи: разходи за окончателни договори с експлоатационните дружества за присъединяване на мрежата към техническата инфраструктура, разходи за технически паспорт, сертификати за проектни енергийни характеристики и за документи от Службата по геодезия, картография и кадастър (СГКК - Благоевград). | 26 500.00 | 31 260.00 |
Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване: Тази дейност включва осигуряването на обзавеждане и оборудване за трите социални услуги. Предвиденото обзавеждане и оборудване е съобразено с вида и спецификата на социалните услуги, насоките на Министерството на труда и социалната политика, но най-вече с изискването за гарантирането на безопасна и сигурна среда за децата и младежите, които ще ползват услугите. Количеството и вида на обзавеждането и оборудването е съобразено с функционалните характеристики към Насоките за кандидатстване по процедурата и предвидените капацитети за всяка една услуга. Предвиденото за закупуване обзавеждане и оборудване е описано подробно в приложение към проектното предложение, съгласно Насоките за кандидатстване по процедурата. То ще осигури качественото предоставяне на планираните социални услуги след тяхното разкриване и ефективност на работа на специалистите. | 215 081.50 | 241 692.89 |
Осигуряване на информация и комуникация по проекта: В рамките на проектната дейност се предвижда да се извършат редица от мерки за представяне на проекта, неговата същност, цели и очаквани резултати. Целта на дейността е да осигури максимално информационно покритие в Община Благоевград и извън нея за конкретните предстоящи дейности и резултати по проекта; да осигури информация и публичност за финансовия принос на ЕС чрез ЕФРР и ОПРР 2014 - 2020 г. за реализацията на проекта; да осигури прозрачност на процеса на реализация на проекта; да осигури информация за целевите групи; да информира обществеността, като публикува на сайта на Община Благоевград кратко описание на проекта. Мерките ще се прилагат съгласно "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г." и задълженията на бенефициента за осигуряване на информация и публичност. Предвижда се провеждането на две пресконференции. Началната пресконференция ще се проведе в началото на проекта, за да запознае населението, както с целите на настоящия проект, така и с дейностите предвидени за постигането им. На втората пресконференция (закриваща) се предвижда гражданите да бъдат запознати с постигнатите резултати от изпълнението на проекта, какви трудности е срещнал екипа при изпълнение на дейностите и какви мерки са предприети за навременното им отстраняване. Предвижда се провеждането на официални церемонии, съответно при стартирането на строително-монтажните работи на обектите на интервенция и след изпълнението им. След приключване на строително-монтажните дейности, с оглед запознаване на населението с проектните цели и приноса на Европейския съюз и Европейския фонд за регионално развитие ще бъдат монтирани постоянни обяснителни табели на обектите с размери 50x70. За популяризиране на проекта се предвиждат: - 3 бр. постоянни обяснителни табели - 3 бр. х 400.00 лв. = 1 200.00 лв. без ДДС и 1 440.00 лв. с ДДС - 1 бр. временен билборд с информация за проекта, размера и източника на финансиране - 1 бр. х 900.00 лв. = 900.00 лв. без ДДС и 1 080.00 лв. с ДДС - 100 бр. брошури, които ще съдържат емблемата на ЕС, наименованието на съфинансиращия фонд, логото на програмен период 2014-2020 г., наименованието на проекта и целите и адреса на Единния информационен портал - 100 бр. х 0.80 лв. = 80.00 лв. без ДДС и 96.00 лв. с ДДС - 100 бр. тефтери, които ще съдържат всички реквизити изискуеми по Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. - 100 бр. х 8.00 лв. = 800.00 лв. без ДДС и 960.00 лв. с ДДС - 100 бр. химикали, които ще съдържат всички реквизити изискуеми по Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. - 100 бр. х 2.00 лв.= 200.00 лв. без ДДС и 240.00 лв. с ДДС - 100 бр. флаш-памет (16 GB) - 100 бр. х 18.00 лв. = 1 800.00 лв. без ДДС и 2 160.00 лв. с ДДС - 2 бр. пресконференции - 2 бр. х 300.00 лв. = 600.00 лв. без ДДС и 720.00 лв. с ДДС - 2 бр. официални церемонии - 2 бр. х 200.00 лв. = 400.00 лв. без ДДС и 480.00 лв. с ДДС - 1 бр. публикации в регионална печатна медия за проекта - 1 бр. х 300.00 лв. = 300.00 лв. без ДДС и 360.00 лв. с ДДС - 100 бр. чанти за документи - 100 бр. х 8.00 лв. = 800.00 лв. без ДДС и 960.00 лв. с ДДС Общият разход за планираните дейности е в размер на 6 680.00 лв. без ДДС и 8 016.00 лв. с ДДС. | 6 680.00 | 7 960.80 |
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN