Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 355 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Burgas

Description

I. Need to satisfy
In today's time of intense competition and saturated markets, businesses increasingly rely on CRM systems to win new customers and foster relationships with them. CRM systems are becoming an indispensable assistant in the battle to build customer loyalty and commitment. The CRM system digitizes the organization and synchronization of customer information between individual units, digitizes and thus improves the activities of communication with customers, customer service, sales, and marketing. They also help analyze customer information and improve interaction between individual units in the enterprise.
The automation of the listed activities leads to a significant increase in the efficiency of work with customers and sales, and hence an increase in capacity, economic development and a significant growth in sales in the enterprise.

II. Aims
 Increasing the efficiency of production processes
 Achieving higher productivity
 Creating conditions for the growth and development of enterprises through digitization of production processes
 Contributing to the ecological transition and to the principle of "doing no significant harm" to the environment

III. Target group-micro enterprise of GeleSoft EOOD, which operates in the designated national and regional priority sectors, according to NSMSP 2021-27 with KID 62.09

IV. Basic activities
1. Acquisition of new technologies with an emphasis on the digitization of production processes with a view to expanding production capacity and/or diversifying the products/services offered by acquiring a CRM system and equipment for system operation

V. Results to be Achieved
1. Technological modernization of the enterprise through digitization of production processes
2. Expansion of production capacity and increase in productivity
3. Increase in net sales revenue
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на нови технологии с акцент върху цифровизацията на производствените процеси с оглед на разширяване на производствения капацитет и/или разнообразяване на предлаганите продукти/услуги: Настоящата дейност ще бъде изпълнена чрез придобиване на следните високотехнологични дълготрайни активи: 1. CRM система - 1 бр. 2. Оборудване за функциониране на CRM системата - сървър, работна станция - 3 бр, мобилна работна станция, комуникационен шкаф, комуник.оборудване switch-2 бр) Предвидените за придобиване активи ще допринесат по следния начин за "ЦИФРИВИЗАЦИЯ на производствените процеси": 1. CRM система CRM системата цифровизира изцяло процеса по събиране, съхраняване и анализ на информация за потребителите, партньорите и за вътрешните процеси в компанията. Цифровизират се дейностите по организиране и синхронизиране на информацията за клиенти между отделните звена, по комуникация, клиентско обслужване, продажби, и маркетинг. CRM системата цифровизира и автоматизира анализа на клиентската информация и се реализира управление на взаимоотношенията с настоящи и бъдещи клиенти. Чрез цифровизация системата интегрира под една платформа всички канали, чрез които се комуникира с клиенти и записва цялата информация за тази комуникация. 2. Оборудване за функциониране на CRM система Чрез внедряване на активите ще се постигне въвеждане на хардуерни цифрови технологии в процеса на управление на взаимоотношенията с клиенти. Постига се цифровизация на записа на цялата информация за клиенти и продажби, който трайно ще се съхранява на голямо дисково пространство, като ще бъде двойно защитен от загуби. Също така иновативните процесори на актива ще позволят обработки в реално време, което е важно за бързия анализ и вземане на решения по възникнали казуси при работа с различни клиенти. Предвидените за придобиване активи ще допринесат по следния начин за "Разширяване на производствения капацитет и/или разнообразяване на предлаганите продукти/услуги": 1. CRM система CRM системата интегрира в едно приложение и подобрява взаимодействието между отделните звена в предприятието, подобрява дейностите по комуникация с клиенти, клиентско обслужване, продажби, и маркетинг. В днешното време на силна конкуренция и наситени пазари CRM системата ще спомогне за спечелване на нови клиенти и за насърчаване на взаимоотношенията с тях. CRM системата ще стане ценен помощник за изграждане на клиентска лоялност и ангажираност. Автоматизирането на изброените дейности води до значително повишаване ефективността на работа с клиенти и продажби, а оттам повишаване на капацитета, икономическото развитие и значителен ръст на продажбите в предприятието. 2. Оборудване за функциониране на CRM система Осигурява се необходимата среда и технологии за правилното функциониране на CRM системата. С оборудването ще се постигне много по-бърза реакция за взимане на решение при работа с клиенти, по-високо сигурност на информацията при съхранение и при пренос на данни. Ще се съкрати времето за обработка на информация и за прехвърляне на данни и съхранение. Добавят се нови и с висока степен на сигурност възможности, които водят до по-голяма гъвкавост, ефективност при работа със CRM системата. Според изследване от Thomson Data правилното използване на CRM система и оборудване може да донесе възвръщаемост до 245%. Чрез придобитите активи се добавят още функционални възможности при работа с клиенти, които ще доведат до по-голяма гъвкавост и ефективност на производствения процес. Всички тези предимства в следствие на придобитата инвестиция в тези високотехнологични дълготрайни активи ще доведат до постигане на пазарно предимство, детайлно персонализиране на работата с клиенти, гъвкавост и висока ефикасност на производствените процеси. Високотехнологичните дълготрайни активи, придобити със средства по предложението за изпълнение на инвестиция ще бъдат използвани единствено в стопанския обект, който получава помощта, ще бъдат амортизируеми и включени в активите на предприятието. Активите ще останат свързани с предложението за изпълнение на инвестиция, за което е предоставена помощта, за период от минимум пет години от окончателното плащане. 71 805.00 71 216.10

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).