Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Burgas

Description

During the previous program period (2007 – 2013), Municipality - Pernik implemented the project "Construction and operation of RIC – Pernik”. The work of the center increased the interest and commitment of potential beneficiaries to the opportunities that SCF providied.  The work of the center also increased the number of successful projects and utilized funds in Pernik. 
In the period of 2007 – 2013, RIC Pernik as part of the network's 28 information centers presented information on funding opportunities for programs financed by the EU SCF. 
In the period of 2015 - 2023, the network will provide information and promote the ESIS. During the last program period, we also  identified the needs of potential beneficiaries and citizens from the area of a timely, reliable and accurate information on the funds allocated by ESIS, and the manner and control how these funds are allocated, used and spent. With this project proposal Pernik Municipality would like to build on the achievements of the project "Construction and operation of RIC - Pernik."
The project is expected to complete the following activities: 1. To ensure the functioning of the RIC - Pernik; 2. To perform a regular maintenance of RIC; 3. To provide furniture and or equipment for the RIC; 4. To evelop and/or broadcast information materials (printed, audio-visual and electronic); 5. To organize, conduct and participate in public information events (information events, seminars, trainings, conferences, exhibitions, meetings, etc.) and work with public media; 6. Activities to publicize and visualize the project; 7. Activities relating to the organization and management of the project, the implementation of which will achieve the primary purpose of the project, the NCS  and the PA- to increase the awareness and the visibility of the EU funds and programs, and to increase transparency in the implementation and management of programs financed by the ESIF.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Обезпечаване функционирането на ОИЦ - Перник: Към Дейност 1 - Обезпечаване функционирането на ОИЦ - Перник се има предвид: осигуряване на възнагражденията на 3 бр. служителите в ОИЦ; поддръжка на офиса - ел. енергия, вода, отопление, СОТ, почистване, телефон, факс, интернет, абонамент за печатни издания, куриерски и пощенски услуги и др.; осигуряване на материали и консумативи, необходими за обезпечаване работата на служителите в ОИЦ; гаранционна и извънгаранционна поддръжка на закупеното/използваното по проекта оборудване и обзавеждане, поддръжка на помещението, в което е ситуиран ОИЦ; 212 466.00 209 531.04
Извършване на текущ ремонт на ОИЦ;: Извършването на текущ ремонт на помещението на ОИЦ е наложително с оглед четиригодишната му експлоатация по проект„Израждане и функциониране на областен информационен център гр. Перник”, финансиран от ОПТП 2007-2013 . Офисът на ОИЦ - Перник е предназначен за посещение на всички заинтересовани физически и юридически лица, поради което е съобразен със специалните потребности на хора в неравностойно положение. Разположен е на приземен етаж. Оборудван е с рампа за инвалиди. Входната и интериорните врати са съобразени със изисквания за инвалидни колички. В продължение на четири години функционирането на офиса, експертите на ОИЦ - Перник са извършвали ежедневните си задължения, посрещали са посетители и са организирали десетки информационни срещи. Всичко това е довело до нарушаване на латексовото покритие на стените и амортизация на плоскости на окачен таван. Това води до необходимост от осъществяване на текущ ремонт с цел освежаване на помещението, в което и занапред ще бъдат посрещани посетители. Предвид спецификата на работа офисът на ОИЦ е на разположение на граждани, неправителствени организации, представители на бизнеса и общински и държавни администрации. Доброто състояние - интериорно и екстериорно, е предпоставка за комфорт не само на служителите, но и на посетителите. Текущият ремонт няма да засегне конструктивни елементи на сградата и ще се ограничи до изкърпване и пребоядисване на стените и таваните на помещението. 4 500.00 4 500.00
Осигуряване на обзавеждане и/или оборудване за нуждите на ОИЦ: През м. януари 2015 г. помещенията на ОИЦ - Перник са наводнени от неправилно стопанисване на помещение, частна собственост от горен етаж. В резултат, на което освен нарушение на целостта на помещенията има повреди на обзавеждането на офиса. Работните бюра, които се ползват от служителите на Центъра са наводнени, след което ПДЧ материала е деформиран. Работните столове и част от посетителските столове също са наводнени, поради което текстилната им част е повредена. Това налага подмяната им с новозакупени работни и посетителски столове. Два от три броя работни лаптопи, които ползват служителите на Центъра и които са предоставени за нуждите на офиса от ЦИКО, ситуиран в АМС, също са компроментирани. Бяха изпратени към фирмата за гаранционна поддръжка, която е изпратила от своя страна становище към ЦИКО. Към момента служителите на ОИЦ - Перник работят на мултитъч устройства за изпълняване на ежедневните си служебни задължения. Предвид недостига на техника и спецификата на работа на служителите от ОИЦ, изнесените офиси и информационни срещи извън офиса на центъра, е необходимо е закупуването на 2 бр. преносими компютри (лаптопи) и 1 бр. настолен компютър. За доказателство представяме: Писмо до ЦИКО относно повредена компютърна техника в следствие на настъпило наводнение в помещенията на ОИЦ Перник - 2 броя преносими компютри – марка Fujitsu LIFEBOOK E752, серийни номера DSC N003688 и DSC N003651 , собственост на Администрацията на Министерски съвет. Въпросната техника е в гаранционен срок; Копие на Сервизна поръчка №441от 21.2015 г.; Становище на фирмата за гаранционна поддръжка на закупената от МС техника. Третият лаптоп също е компрометиран, който създава сериозни проблеми на служителите на центъра, но не е изпращан за ремонт. На негово място е необходимо да се закупи 1 бр. настолен компютър. За нуждите на ОИЦ - Перник от ЦИКО е предоставено 1 бр. мултифункционално устройство. Належащо е закупуването на 1 бр. лазерен монохромен принтер с по-ниски консумативни разходи, който би обезпечил нормалното функциониране на дейността на офиса. Предвижда се да бъдат подсигурени средства за извънгаранционна поддръжка на закупената по проекта техника и оборудване. 5 706.00 0.00
Разработване и/или разпространение на информационни материали (печатни, аудио-визуални и електронни): Дейността "Разработване и/или разпространение на информационни материали (печатни, аудио-визуални и електронни)" включва: (1) информационни материали: - 3 вид брошура, по една за трите години - общо 3000 бр. - 2 вида информационни листовки за трите години - общо 2000 бр. ; - 1 бр. информационна табела; - 1 бр. преносим банер; (2) Рекламни материали: - 2000 бр. хартиени папки; - 2000 бр. химикалки; - др. рекламни материали до изчерпване на предвидения финансов ресурс. (3) Брандиране на помещението на ОИЦ - Перник: - Брандиране на врати – около 13,00 кв.м. /5 бр. интериорни врати и 1 бр. входна врата на офиса на ОИЦ; 14 800.00 2 000.00
Организиране, провеждане и участие в публични информационни събития (информационни събития, семинари, обучения, конференции, изложения, срещи и др. п.) и работа с медии.: За периода на изпълнение на проекта (37 мецеса) се планува Областният информационен център - Перник да проведе следните събития: - 36 регулярни информационни срещи за информиране на потенциални бенефициенти от всички шест общински центъра или по-големи населени места в различните общини на Област Перник. Всяка година ОИЦ ще организира по 2 регулярни информационни срещи в шестте общини на областта (12 срещи годишно); - 18 срещи (6 срещи годишно), във всички шест общински центъра или по-големи населени места в различните общини на Област Перник, свързани с провеждането на Национални инциативи на мрежата; - 6 срещи за проактивна работа с представители на регионални печатни и електронни медии. Всички предвидени информационни срещи са свързани с ресурс за осигуряване на зала с мултимедия, екран, лектори, кетъринг и транспорт. На участниците в срещите се предвижда предоставяне на информационни материали (презентации, обект на конкретната информационна среща; информационни брошури и дипляни, издадени от управляващи органи на програми, финансирани от ЕСИФ и/или информационни брошури и дипляни с актуална информация за отворени процедури и/или изпълнение на оперативни програми, разработени по проекта и/или др.) и рекламни материали (папки; химикалки и др. разработени по проекта) На всички информационни събития извън областния град се предвижда командировdнето на двама служители на центъра, като един експерт от екипа на ОИЦ - Перник ще обезпечи функционирането на офиса за потенциални посетители. С цел повишаване на компетентността на служителите на ОИЦ - Перник е предвидено участие в информационни дни на управляващи органи на програми, финансирани от ЕСИФ, семинари и конференции, организирани от други областни информационни центрове и др., като всеки един от експертите ще може да вземе участие до 10 пъти годишно. За целта са предвидени командировъчни разходи за дневни, квартирни (при необходимост) и пътни в размер на максимум 90 бр. за времетраенето на проекта (37 мецеса). 42 894.00 36 975.00
Публичност и визуализация на проекта.: За дейност публичност и визуализация се предвижда: Публикуване на 6 бр. прессъобщения в местен регионален ежедневник, от които 1 бр. за стартиране на проекта, 4 бр. за напредък на проекта и 1 бр. заключително прессъобщение. В началото на изпълнение на проекта се предвижда 1 бр. пресконференция, на която да се оповести на представителите на регионалните медии за стартирането на проектните дейности. В края на проекта е предвидена заключителна пресконференция, на която да се направи отчет пред представители на регионалните медиите за извършението дейности по проекта и постигнатите резултати. Целта е да се популяризира изпълнението и резултатите по проекта, финансиран по Оперативна програма „Добро управление“ и ще се изпълняват спазвайки Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 3 140.00 3 140.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).