Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 815 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Burgas

Description

The basic needs of the employees of "A and D Kazakovi" Ltd., Dryanovo are related to the lack of suitable places for rest, eating and recreation, poor microclimate and lack of time management skills due to the fact that 10 people from the employees in the company are women. The main task of this proposal is to meet precisely these needs of employees. The following 3 target groups were identified in the process of project preparation:
- Employees over 54 years of age;
- Employees (with disabilities) over 54 years of age;
- Employees under 54 years of age.
The main objective of this project proposal is to improve the working conditions of the employees of "A and D Kazakovi" Ltd. Specific goals are to improve the quality of the work environment in the enterprise and to improve the working conditions of employees.
The expected results that this project proposal will achieve are specific to each of the identified target groups:
-For employees over 54 - extending the working life of employees;
-For employees with disabilities - increasing the comfort in the work environment;
-For employees under the age of 54 - Increasing the skills for reconciling personal and professional life.
In addition to the mandatory activities (Project Management and Information and Publicity), this project proposal includes the following activities:
1. Improvement of the microclimate for raising the temperature in the working premises during the winter for the employees of "A and D Kazakovi" Ltd;
2. Equipment of one room for relaxation and eating in the production workshop of the enterprise in Dryanovo.
3. Establishment of a system for personal development of the employees of "A and D Kazakovi" Ltd.;
4. Delivery of a folding access ramp for disabled people.
The project is fully aimed at improving the working environment in the enterprise by ensuring good and safe working conditions and the main goals of OP HRD 2014-2020.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Изграждане на система за личностно развитие на служителите в "А и Г Казакови" ООД, насърчаваща съвместяването на професионалния, семейния и личния им живот: Настоящата дейност е насочена към въвеждането на система, подкрепяща личностното развитие на работещите, осигуряване на пълноценна работна среда и стабилен растеж на предприятието. Кандидатът отчита недостатъка при въвеждането на системи за управление на качеството и на системи за управление, съгласно определени стандарти за качество, при които се поставя основно акцент върху техническия аспект на качеството, върху системите и процедурите и се подценява човешкия фактор. Целта на въвеждането на системата за личностно развитие на служителите е да въведе личния фактор, като основен елемент в традиционното разбиране за качество. Дейността предвижда натрупване на знания и усвояване на техники, чрез които служителите да управляват по-добре времето си, работата с инструменти, които им позволяват ефективно да организират ежедневните си задачи и обвързването им с дългосрочни цели. Дейността ще подкрепи служителите за съвместяването на професионалния семейния и личния им живот. В резултат на дейността ще бъдат проведени обучения на служителите, които ще доведат до: - Повишаване ефективността и продуктивността на служителите, чрез използване на различни инструменти за определяне на лични цели и приоритети; - Пълноценно използване на човешките ресурси, постигайки по-голяма възвръщаемост, без загуба на излишно време и енергия; - Разпознаване и управление на поведенията и навиците на служителите, които ги тласкат към излишен разход на време и усилия при работа. Дейността предвижда изготвянето на дизайн и провеждането на обучение, концентрирано върху следните теми и проблеми: 1. "Управлението на времето" – в рамките на темата ще бъде представен реактивен и проактивен подход в организацията на времето и ползите от ефективното управление на времето; 2. "Лична ефективност" - личностното развитие и емоционална интелигентност, като предпоставки за висока ефективност; теории за функционирането на мозъка и добрите начини да използваме на максимум потенциала и енергията си; 3. "Прилагане на принципите за управление на времето" – в рамките на темата ще бъдат представени техники за управление на времето; дефиниране на ключови области, приоритизиране и планиране; справяне с често срещани предизвикателства при управлението на времето - идентифициране на „крадците“ на време. Инструменти и практики за справяне с тях и намаляване на стреса; 4. "Здравословни и безопасни условия на труд" – в рамките на темата ще бъде представен един различен прочит на проблем от гледна точка на емоционалната страна на въпроса и постигане на баланс между работата и личния живот; 5. "Екипност" – темата е насочена към създаването на умения за работа в екип, но и за изграждането и развитието на екип от ефективни екипи в компанията. Чрез обучението се цели постигането на по-висока въвлеченост и ангажираност като част от екипа и организацията като цяло; идентифициране на подходящите компетенции, за изграждането на екип от ефективни екипи; преодоляване на бариерите за ефективната междуекипна работа; придобиване от служителите на по-висока удовлетвореност като част от екипа, към който принадлежат. 6. "Повишаване на нивото на представяне в екипа", имайки предвид че личният фокус към качеството е важен, но работата в екип е това, което може да постигне истинско качество в повечето работни дейности. Като резултат на обучението, екипите ще постигнат ясна визия и посока, ще имат инструменти за практически подобрение на способността да мислят заедно като екип в посока постигане на качествено изпълнение. Цената за провеждане на всяко обучение е 500,00 лв. без ДДС. Изпълнението на дейността се предвижда да се осъществи в работна среда, т. е. изпълнителят на дейността ще организира и проведе обученията в средата, която е най-близка до представителите на целевата група за дейността. Дейността е насочена към 10 служителя на предприятието на производствени длъжности, представляващи производствения потенциал на предприятието. 3 000.00 3 000.00
Подобряване условията на труд и работната среда в "А и Г Казакови" ООД, чрез адаптиране на помещение за отдих, хранене и почивка в производствената база на препдриятието в гр. Дряново : Производствената сграда на "А и Г Казакови" ООД не разполага с достатъчно добри условия за отдих, хранене и почивка на служителите, които работят в нея. "А и Г Казакови" ООД осигурява на служителите си всички необходими условия, съгласно приложимото законодателство, необходими за покриване на стандартите за добри и безопасни условия на труд. Целта на конкретната дейност е да осигури допълнителни удобства на служителите в предприятието. При осъществяването на дейността ще бъдат подобрени условията на труд на целевите групи, идентифицирани в настоящото проектно предложение, което ще доведе до подобряване на производителността на труда, удължаване на трудовия живот и премахване на психическата умора на служителите. Ползите от конкретната дейност ще окажат най-голям положителен ефект върху служителите над 54 год. възраст. Необходимостта от закупуването на конкретното оборудване е обоснована от нуждите на служителите в обекта, размерите на помещението, и спецификата на целевите групи. В момента в предприятието няма специално обособено място за хранене, а бенефициентът не може да отдели финансов ресурс за осигуряването му. Бенефициентът желае да осигури на служителите си диспенсър за вода, с който да имат студена вода през горещите месеци от годината. Кандидатът планира да осигури на служителите си гардероби и етажерки за обувки към мястото за краткотраен отдих. Те са необходими за преобличане и смяна облеклото на служителите с работно такова. В предприятието няма осигурени условия за краткотраен отдих и рекреация. В рамките на настоящия проект, бенефициентът планира да осигури на служителите си условия за краткотраен отдих от най-висок стандарт. Осигуряването на качествени условия за краткотраен отдих и рекреация е крайно необходимо, отчитайки се факта, че естеството на работа е свързано с голямо физическо натоварване и умора. Осигуряването на необходимото оборудване за дейността ще спомогне за чувствителното подобряване на качеството на живот на служителите. Помещението, което следва да бъде оборудвано по проекта е собственост на "А и Г Казакови" ООД. Дейността предвижда по проекта да бъде закупено и доставено следното оборудване: 1. Хладилник с фризер - 1 брой; 2. Микровълнова фурна - 1 брой; 3. Метален гардероб с три метални врати - 4 броя; 4. Маси - 2 броя; 5. Столове - 10 броя; 6. Диспенсър за вода - 1 брой; 7. Канапе - 1 брой; 8. Кафемашина - 1 брой; 9. Телевизор - 1 брой; 10. Радио - 1 брой; 11. Шкаф за телевизор - 1 брой; Общата стойност и включените в бюджета разходи са без ДДС, което поради статута на дружеството, е възстановимо, т.е. недопустимо по процедурата. 5 407.76 5 406.00
Подобряване условията за достъп на хора с двигателни увреждания в "А и Г Казакови" ООД, чрез доставка на сгъваема рампа за инвалидни колички в прозводствената база на предприятието в гр. Дряново: Целта на настоящата дейност е осигуряване на достъп за хора с двигателни увреждания, чрез доставка на подвижна рампа за инвалидни колички в производствената база на предприятието в гр. Дряново. Обектът на интервенция разполага с четири входа: Главният вход, през който преминават служителите в предприятието е със стълбище с едно стъпало. За нуждите на конкретната дейност ще бъде доставена следната рампа: - Сгъваме рампа за инвалидна количка - 1 брой - 633,33 лв. (без ДДС). (Товароносимост - 300 кг./Широчина - 80 см./Тегло - 15 кг./Неплъзгаема повърхност). В "А и Г Казакови" ООД работи един трудоустроен служител (с увреждания). Поради тази причина наличието на такава малка подвижна рампа ще е напълно достатъчна за нуждите на обекта. Наличието на рампа ще позволи, освен достъпа на хора с двигателни увреждания до помещението и постъпването на нови служители с такива увреждания, тъй като бенефициентът вече ще може да предложи необходимите условия на служителите с такива нужди. Тъй като рампата е подвижна, тя следва да се тълкува като оборудване по настоящия проект. Посредством настоящата дейност проектът осигурява достъп за хора с увреждания. Стойността на подвижната рампа за инвалидни колички e 760,00 лв. с ДДС. Включеният в бюджета разход за дейността е без ДДС, което поради статута на дружеството, е възстановимо, т.е. недопустимо по процедурата. 633.33 633.00
Повишаване на защитата от неблагоприятен микроклимат в "А и Г Казакови" ООД: В рамките на настоящото проектно предложение "А и Г Казакови" ООД планира да повиши защитата от неблагоприятен микроклимат на служителите си, чрез доставка и монтаж на механични завеси (Врати) за относително изолиране на зоните и помещенията с неблагоприятен микроклимат и инсталация на нови климатични системи. Всички задачи, включени в дейността са насочени към подобряване на микроклимата в предприятието, от което ще се възползват всички 11 служители на "А и Г Казакови" ООД. Бенефициентът осигурява на служителите си всички необходими условия, съгласно приложимото законодателство, необходими за покриване на стандартите за добри и безопасни условия на труд. Целта на конкретната дейност е да осигури по-здравословни условия на труд на служителите в предприятието. При осъществяването на дейността ще бъдат подобрени условията на труд на целевите групи, идентифицирани в настоящото проектно предложение, което ще доведе до повишаване на производителността на труда, удължаване на трудовия живот. Ползите от дейността ще окажат най-голям положителен ефект върху служителите над 54 год. възраст. Необходимостта от закупуването на конкретното оборудване е обоснована от нуждите на служителите в дружеството, размерите на помещенията, и спецификата на целевите групи. Моментно състояние: Старите климатични камери са за външен монтаж, хигиенно изпълнение за операционни зали отговарящи на действащите към момента на изпълнението им Норми за проектиране на производствени сградни на промишлени предприятия, глава 8 "Инсталационни изисквания", Раздел I 'Отопление, Вентилация и Климатизация на въздуха в помещенията" (НОРМИТЕ). Дебита на нагнетателната (входящ въздух) инсталация е общо 1000 м3/ч . Резултат, който проектът следва да постигне: Исканите климатични инсталации и механични завеси за модернизация на микроклимата в предприятието ще отговорят на: - БДС 14776 и Наредба №030, №5007 за изисквания при постоянно или продължително (над 2 часа) пребиваване на хора за микроклимата и чистотата на въздуха в работната зона на производствените помещения; - Чл. 79, т.2 и т.4 от НОРМИТЕ за използване на ефективни топлоизолационни материали, осигуряващи микроклимата в производствените сгради и срещу въздухопропускваемост; - чл. 80, т.1 от НОРМИТЕ - за осигуряване производствени помещения с площ на пода, по-голяма от 50 кв. м., осигуряващо температура на въздуха съгласно БДС14776 . С рекуперацията на въздуха в предприятието ще се постигнат изискванията на чл. 82 от НОРМИТЕ и ще се осигури предпазващо с над 99,99% развитието на грам- позитивни и грам-негативни бактерии, и с над 97% развитието на плесени. Целите на дейността ще бъдат постигнати чрез: 1.Доставка и монтаж на секционни врати с топлопроводимост 1.5W(m2K): -Секционна врата с размери 2050Х2460мм.(1977,22лв. без ДДС); -Ролетна врата с размери 2300/2500 мм. (1391,37лв. без ДДС); -Алуминиева термо врата с размери 880/1950мм. (600,48лв. без ДДС); -Алуминиева термо врата с размери 2850/1950мм. (1537,83лв. без ДДС); 2.Доставка и монтаж на: -Климатична сплит система клас А++/А++/SEER:7.2/SCOP:4.60- 1 бр. (2796,67лв. без ДДС); -Климатична сплит система клас А+++/А+++/SEER:8.90/SCOP:5.10- 3 бр. (2265,83 х 3 = 6797,49лв.без ДДС); -Климатична сплит система клас А++/А++ Qот=11,2кВ/Qохл=9,5кВ- 4 бр. (7527,50 х 4 = 30 110,00лв. без ДДС); -Рекуперативен блок (Дебит: 350 - 3000 m3/h) - 1 бр. - 2988,61лв. без ДДС); -Локална вентилационна система -1 бр.(3690,80лв. без ДДС). Подмяната на климатичните системи и механични ограждащи елементи ще осигури постоянна температура в работните помещения, независимо от външната температура и поддържане чистота на въздуха в нормативно определения клас чистота. Съгласно тълкуванията на Европейския социален фонд, климатичните инсталации се явяват оборудване, тъй като не са трайно прикрепени към сградата (Свързват се чрез щепсел). Доставката и монтаж на нови механични ограждащи елементи и вентилационна система се явяват СМР, тъй като са трайно прикрепени към сградата. 51 890.47 51 885.31

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).