Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Burgas

Description

With the implementation of the project it is planned to purchase and install equipment and furniture for the Historical Museum - Chirpan, in order to present and exhibit the local natural, cultural and historical heritage.
The project will purchase shop windows for display and storage of exhibits, as well as information kiosks in order to start the process of digitization of museum archives and attractive presentation of local cultural and historical heritage.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Закупуване на оборудване и обзавеждане: За изпълнение на дейността се предвижда да бъде закупено, доставено и монтирано обзавеждане и оборудване за Исторически музей - Чирпан, както следва: 1. Витрина с гръб с размери 2.40 м. х 0.60 м. х 2.30 м. - 2 бр.; 2. Витрина с гръб с размери 1.20 м. х 0.60 м. х 2.30 м. - 1 бр.; 3. Витрина, четиристранно остъклена с размери 0.60 м. х 0.60 м. х 2.30 м. - 4 бр.; 4. Витрина маса с размери 120/60/105 см. - 3 бр.; 5. Графични пана с размери 80/0.5/160 см. - 6 бр.; 6. Тоководна Еврошина със съответните конектори - 100 см. - 10 бр.; 7. Осветително тяло - 14 бр.; 8. Информационен киоск - 2 бр.; 9 Манекен, дамски в цял ръст - 7 бр.; 10. Манекен, мъжки в цял ръст - 3 бр.; 11. Реквизит за аранжиране с размер 5см.х5см.х5 см. - 15 бр.; 12. Реквизит за аранжиране с размер 5см.х10см.х10 см. - 15 бр.; 13. Реквизит за аранжиране с размер 5см.х20см. х10 см. - 5 бр.; 14. Реквизит за аранжиране с размер 7см.х7см. х10 см. - 3 бр.; 15. Реквизит за аранжиране с размер 10см.х10см. х10 см. - 3 бр.; 16. Реквизит за аранжиране с размер 5см.х20см. х30 см. - 5 бр.; 17. Реквизит за аранжиране с размер 25см.х25см. х50 см. - 5 бр.; 18. Реквизит за аранжиране с размер 25см.х25см. х75 см. - 5 бр.; Със закупуването на посочените по-горе активи се цели представяне и експониране на местното природно, културно и историческо наследство. По проекта ще бъдат закупени витрини за излагане и съхранение на експонати, както и информационни коиски с цел стартиране на процес по дигитализация на музейните архиви и атрактивно представяне на местното културно и историческо наследство. Внедряването на информационните киоски в дейността на музея ще създаде възможности за в бъдеще за: • Интерактивна разходка през музея • Обратна връзка на посетителите с ръковдството на музея • Разглеждане на неизложени експонати • Разглеждане на забележителности, чрез виртуална реалност • Бързо търсене на издание в библиотеките; • Денонощно предоставяне на информация; Информационните киоски въздействат много върху удовлетворяването на посетителите чрез възможността да се самообслужват бързо и лесно, получавайки информацията, която искат. Някои преимущества: • Възможност за предоставяне на информация, съответстващо на интересите на посетителите • Повишава новаторския имидж на музея • Въвежда ново средство за комуникация с посетителите 43 978.00 0.00
Консултанстки услуги по време на изпълнение на проекта: В рамките на тази под-дейност ще бъде изготвена документацията за възлагане на обществена поръчка във връзка с изпълнението на дейност 1. Документацията ще бъде разработена и съобразена с действащата към момента на тяхното обявяване нормативна уредба в областта на обществените поръчки. Консултантите ще подпомогнат екипа на общината в процеса на реализация на проекта, като основната им дейност ще е свързана със спазване на нормативните изисквания и правилата за усвояване на средствата по ЕЗФРСР. Основни задължения на консултанта ще бъдат свърани с: определяне вида на обществената поръчка, подготовкана документация за предварителен контрол от ДФЗ - РА, разработване на тръжната документация и провеждане на поръчката в ЦАИС; подготовка на документацията за последващ контрол и качването ѝ в ИСУН; контрол по отчитане изпълнението на сключените договори и други. 2 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).