Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Burgas

Description

The project "Provision of patronage care to the elderly and disabled in the municipality of Kozloduy" includes public resources to support the measures during the state of emergency and the accompanying imperative period of social exclusion throughout the country. By providing home-based services and limiting people-to-people contacts, the goal is to protect the health of those most at risk of COVID-19.
The main activities of the project are:
1. Provision of services for overcoming the effects of coronavirus for the elderly over 65 with limited or no self-care, for persons with disabilities and their families, for persons under quarantine and for whom there is a social need for hourly services in the municipality of Kozloduy;
2. Provision of personal protective equipment and disinfectants for the service providers.
The project will be administered at an office of the Municipal Administration - Kozloduy. The service staff will consist of home helpers performing home deliveries. The project duration is 10 months. The number of consumers is 77, and they are intended to supply food, food and necessities, including medicines, payment of household bills, requesting and receiving urgent administrative services (with consumer funds).
The implementation of the project will improve the quality of life and facilitate access to services for vulnerable persons, including people with disabilities or self-care, as well as for persons in quarantine.
 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор и наемане на персонал. Предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса.: За наемане на персонал, предоставящ услугите, ще бъде проведен подбор по документи, отговарящ на изискванията за длъжността. Персоналът ще се състои от 10 домашни помощници, изпълняващи доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, включително лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите). Работното време на персонала е на 8-часов работен ден или почасово, които ще обслужват уязвимите групи от населените места в община Козлодуй. Ще се проведе инструктаж на персонала, който ще предоставя услугите на лицата от целевите групи. Броят лица, които ще ползват услугата е 77. Периода на заетост на персонала е в рамките на 10 месеца. Дейността предвижда предоставяне на услуги в домашна среда на уязвимите лица, съобразявайки се със потребностите им в извънредно положение. Иновативният характер на услугата ще даде възможност услугите в домашна среда да са обвързани и пряко произтичащи от мерки за превенция и борба с последиците от COVID-19, а лицата от целевите групи да получат допълнителната подкрепа чрез гъвкавостта на услугите и възможността да се комбинират според индивидуалните нужди. Изискването за липса на двойно финансиране ще се спазва и при предоставяне на услугата, т.е. едно лице от целевите групи не може да получава една и съща услуга, финансирана от различни източници, независимо дали средствата са от националния бюджет, от Структурните и инвестиционни фондове или друг източник. 0.00 86 029.34
Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите.: За обезпечаване на ежедневната дейност и безопасност на персонала на услугата, предвиждаме закупуване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати. За придвижване на персонала от/до домовете на потребителите, при необходимост, ще се използват транспортни средства. 0.00 34 411.73

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).