Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Burgas

Description

“SG Group” is a company, specialized in the design, delivery and the installation of security systems.  “SG Group” needs an increase in personnel and new specialized equipment for the newly employed persons. The main obstacle for the completion of the project is the lack of sufficient human resource. The completion of the project will allow:
1.The creation of 10 new workplaces: 1 sales representative, 8 technicians, 1 office manager.
2. Inclusion of a professional education for 8 of the newly employed persons.
3. Creating conditions for normal work environment by providing equipment for the new workplaces.
Target group for the project - unemployed and/or inactive people, with at least 50% of them would be protractedly unemployed and inactive; unemployed youths up to the age of 29;
Project goals: to secure access to sustainable employment and quality working conditions for 10 persons from the target group for a period of up to 12 m.; to provide professional training for 8 of the newly employed persons; to ensure normal working conditions by providing equipment and by meeting the requirements of safety at work to preserve a min. of at least 5 of the newly created workplaces for a period of at least 1 year after the completion of the project related activities.
Expected results: access to quality employment for10  persons from the target group; successfully passing the professional training; provided sustainable employment for a minimum of at least 5 of the newly employed, established quality working conditions; stable income for the employed; increased competitiveness of the company.
Project activities: 1. Providing employment for up to 12 months for 10 persons from the target group complied with requirements for safety and health at work; 2.Provision of professional training for 8 of the newly employed persons; 3. Provision of equipment for the newly created workplaces; 4. Visualization; 5. Organization and project management.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. "Осигурване на заетост за период до 12 месеца на 10 бр. лица от целевата група при спазени изисквания за безопасност и здраве при работа".: Дейността е възлова за проекта и за дружеството. Целта на дейността е предоставяне на възможност на безработни и неактивни лица да започнат трудова кариера, през която да могат да съчетават работа и учене едновременно. Изпълнението й ще задоволи основната потребност на "Ес джи Груп" ЕООД - липса на достатъчен човешки ресурс. Дружеството планира разкриване на нови 10 работни места. От основна важност за него е възможността за създаване на нови 8 работни места за длъжност "Техници , електротехника". Това ще позволи разрастване на до момента съществуващия екип с 8 нови работника и обособяване на четири отделни екипа за работа. Развитието на екипа на дружеството е една от стратегическите му приоритетни задачи. Реализирането на идеята за обособяване на по-голям брой отделни работни групи ще даде възможност за своевременна реакция и едновременно обсужване на няколко клиентски обекта. Ще бъде удовлетворено нарастващото търсене на услугите на дружеството, ще бъде разширен обслужвания пазарен сегмент. С оглед повишаване на ефективността в процесите по продажба, дружеството планира откриване на 1 работно място за длъжност " Търговски представител". Наемането на едно лице на длъжността "Офис мениджър" ще позволи синхронизиране на дейността на отделните работни групи и по-добрата организация на работа Създаването на 10 нови работни места в дружеството ще позволи предлагане на по-вискокачествена услуга за по-широк кръг потребители. За всички новосъздадени работни места е предвидено закупуване на необходимото оборудване с оглед създаване условия за нормалното им функциониране. Всички новонаети лица ще бъдат от целевата група по проекта - безработни и/или незаети лица. Минимум 5 от тях ще бъдат лица от специфичната категория "Безработни младежи до 29 г. вкл." - 5 бр. техници, ел. техника; Наемането на 10 лица от целевата група няма да доведе до редукция на персонала, съкращаване на вече наети служители за сметка на новонаети, а ще представлява нетно увеличение на личния състав с реално разкритите работни места за нуждите на дружеството. Извършен подбор и сформирана целевата група по проекта, която отговаря на изискванията на настоящата процедура и нуждите на работодателя за поетапното и/или едновременното им включване в заетост. "Ес джи Груп" ЕООД ще спази всички законови изисквания за безопасност и здраве при работа. За всяко от новоназначените лица и новоразкритите работни места ще бъде извършен пълният задължителен обем от дейности съгласно ЗЗБУТ и Наредба № 3 от 25.01.2008г. /ДВ, бр. 14/12.02.2008г. за срок от 1 година в рамките на изпълнение на проектите дейности на база договор със служба по трудова медицина. Работата по БЗР ще обхваща: идентифициране и преценка за рисковете, които могат да увредят здравето на работещите; разработване на мерки за отстраняване и намаляване на риска за здравето и безопасността при работа; наблюдаване факторите на работната среда –при нужда; съвети за планирането и организацията на труда, в областта на здравето, безопасността и хигиената на труда, както и по отношение на лични и колективни предпазни средства; наблюдение на здравето на работниците във връзка с извършваната от тях работа (предварителни и периодични медицински прегледи, наблюдение на рисковите групи); проверка на здравните досиета на работещите; разработването и включването на програми за здравословни и безопасни условия на труд в цялостната политика на управление на фирмата; анализа на трудовите злополуки и професионалните болести и др. Разкриването на новите 10 качествени работни места за посочените длъжности ще позволи формирането на мотивиран екип от специалисти, който да е в състояние да удовлетворява максимално точно и пълно изискванията на клиентите на " Ес джи Груп" ЕООД. Затвърдените пазарни позиции и възможността за разширване на обслужвания потребителски сегмент ще обезпечи устойчивостта на работните места и стабилния доход за новонаетите. 68 251.74 68 591.42
Дейност 2. "Предоставяне на професионални обучения за 8 от новоназначените лица".: Целта на дейността е повишаване конкурентноспособността и възможностите за реализация на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда, посредством обучение за придобиване на професионална квалификация, което ще допринесе за постигането на стратегическите цели на ОП" РЧР"2014-2020 при изпълнение на стратегията „Европа 2020“ в областта на трудовата заетост и борбата с бедността и социалното изключване. Повишаването на качеството на работната сила чрез професионално обучение улеснява адаптирането й към променящите се изисквания на пазара на труда и работодателите. Осигуряването на съответствие между наличните и необходимите компетенции на безработните и неактивни лица е от съществено значение с оглед протичащите икономически процеси в страната и сектора. Проектът предвижда включване в обучение за придобиване на по-висока степен професионална квалификация 8 лица от целевата група, наети на длъжност "Техник, ел. техник". Управителят на "Ес Джи Груп" ЕООД предвижда да включи в курсовете за придобиване на професионална квалификация всички нети в рамките на проекта лица от специфичната категория "Безработни младежи до 29 г. вкл." - 5 бр. Предвиденото в проекта обучение за придобиване на професионална квалификация е избрано съобразно нуждите на дружеството от квалифицирани кадри: - за професя „Техник, ел. техник” с код 31143007 - 8 лица, за част от професия, трета квалификационна степен, специалност " Електрически инсталации " с продължителност не по-малка от 600 учебни часа. Работодателят предвижда 5 от новоназначените техници да бъдат от специфичната категория "Безработни младежи до 29 г. вкл." Учебният процес ще се осъществява в присъствена или дистанционна форма на обучение. Разпределението на учебните часове по учебния план е в теоретични и практически учебни модули, разпределени съобразно разпоредбите на Министерство на образованието. Успешно завършилите участници ще получат удостоверение за придобита професионална квалификация. Учебният процес ще се осъществява в подходяща форма по избор на работодателя с оглед успешното му съчеставане с работния процес. 9 000.00 9 000.00
Дейност 3. "Създаване на условия за пълноценен труд чрез осигуряване на оборудване за новоразкритите работни места".: За постигането на заложените цели на проекта и осигуряването на нормални работни условия за новонаетите лица е предвидено разкритите работни места да бъдат оборудвани, съобразно изискванията на съответните длъжности. Дружеството прдвижда отваряне на 8 нови работни места за лица от целевата група на проекта на длъжност "Техник, ел. техника" във връзка със спецификата на основната му дейност, която е изразена в продажба, проектиране и монтаж на системи за видеонаблюдение и видеоконтрол. Работата на екипите се звършва "на място" в обектите на клиентите на дружеството. В повечето случаи устройствата за видеонаблюдение се монтират високо, което изисква предвидената техника да бъде безкабелна и леснопреносима с оглед спазване на изискванията за безопасност при работа.С оглед създаване на качество и безопасност на новорзкритите работни места е необходимо закупуването на: - безкабелен къртач; батериен уред за директен монтаж и линеен лазерен уред, които ще бъдат използвани от всички новоназначени техници; - безкабелна ударопробивна машина, окомплектована със зарядно устройство и батерии в удароустойчив куфар - 4 броя за всички 8 нови работни места; - безкабелна винтонавивна машина, окомплектована със зарядно устройство и батерии в удароустойчив куфар - 1бр. за 8 нови работни места; - ударопробивна машина в куфар - 2бр. за 8 нови работни места; - алуминиеви стълби - 8 бр.; - куфари за инструменти -4 бр. - за 8 бр. нови работни места; - професионално алуминиево скеле - 1 бр. за 8 бр. нови работни места; - работно облекло и обувки комплект за новоназначените лица, лични предпазни средства: каски, очила, ръкавици, предпазни колани и осигуровки - за 8 бр. нови работни места. За оборудване на новосъздаденото работно място на "Офис мениджър" в проекта се предвижда закупуването на 1 бр. преносим компютър. Заложеното оборудване напълно съответства на изискванията за пълноценно функциониране на новосъздадените работни места в "Ес Джи Груп" ЕООД и ще обезпечи работата на новонаетите лица. Оборудването ще помогне на работниците да поддържат високи нива на производителност, продуктивност и висока ефективност и ще позволи на фирмата да разшири дейността си и качеството на предлаганите услуги. Въвеждането в експлоатация на закупеното оборудване в "Ес Джи Груп" ЕООД ще увеличи конкурентноспособността, независимост и гъвкавостта на фирмата. Всичко това ще доведе до нови клиенти, по-висока производителност и като резултат - по-голям брой служители. Всяко от закупените в рамките на проекта ДМА ще отговаря на изискуемите съвременните стандарти за енергийна ефективност, енергономичност, опазване околната среда и изискванията за безопасен труд. Дейността е от съществено значение за качественото изпълнението на проекта и постигането на общата му цел, защото ще допринесе за осигуряване на качествена и трайна заетост, устойчиви работни места, възможност за професионална реализация и създаване на подходящи условия на труд в "Ес Джи Груп" ЕООД. Разходите са пряко свързани с финансираните дейности и са абсолютно необходими за постигането на целите, поставени при изготвянето на проектното предложение. 26 790.90 26 738.16
Дейност 4. "Визуализация на проекта".: Дейността за информация и публичност ще бъде изпълнена съгласно указаното в Насоките за кандидатстване. Целта на дейността е даване на широка гласност и информираност за изпълнението на проекта и съфинансирането му от страна на ЕСФ на ЕС. При изпълнение на всичи мерки и действия по визуализация на проекта "Ес Джи Груп" ЕООД ще спазва изискванията, описани Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от бенефициента, изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта, чрез поставяне на емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския съюз и Европейски социален фонд, който оказва подкрепа на проекта. Дружеството ще информира обществеността за получената подкрепа като включи на подходящо място на своята интернет- страница подробна информация за одобрения за финансиране проект. Публикацията ще бъде направена в рамките на два дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна помощ. Материалът ще съдържа минимум следната информация: емблемата на ЕС; упоменаването „Европейски съюз“; наименованието на фонда; общото лого за програмен период 2014-2020 г.със съответното наименование на финансиращата програма; наименованието на проекта; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева. Дружеството ще упомене финансовия принос, предоставен от ЕСФ чрез ОП “РЧР" 2014-2020 във всяка информация, предоставяна на целевата група и широката общественост, във вътрешни и годишни доклади, в каквито и да е документи, свързани с изпълнението на проекта и при всякакви контакти със средствата за масово осведомяване. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проект, включително всеки присъствен списък, издадени сертификита и удостоверения за успешно преминати обучения или друг доказателствен материал, ще бъде посочено, че финансиращата го ОП "РЧР" 2014-2020 се осъществява с подкрепата на ЕСФ. При публични изяви и интервюта на представители на дружеството, свързани с проекта, ще се подчертаят ролята на Общността за осъществяването на проекта чрез ОП "РЧР" 2014-2020, както и стойността на безвъзмездната финансова помощ. При отчитане изпълнението на проекта, както и при проверки на място, "Ес Джи Груп" ЕООД ще предостави на УО доказателствен материал за предприетите от него мерки за информация и комуникация - снимки, екземпляри от произведени и разпространени информационни материали (брошури, листовки, плакати, стикери и др.), присъствени списъци от публични събития и др. Дейностите по информация и публичност ще допринесат за преодоляване на липсата на ангажираност от страна на всички заинтересовани страни и обществото за своевременно информиране и активизиране на гражданското участие и диалог, както и ще спомогнат за постигане на висока степен на информираност на обществеността относно проектните дейности и помощта, получена от Европейския Социален Фонд. 2 008.54 1 991.00
Дейност 5. "Ораганизация и управление на проекта".: Дейността е основополагаща за успеха на проекта с оглед осигуряване на коректно и срочно изпълнение на проектните дейности, успешното им отчитане, постигане на заложените цели и устойчивост на резултатите. Цялостният цикъл за управление на проекта, включва няколко основни етапа: планиране, изпълнение и приключване. Планирането обхваща етапа на кандидатстване, когато, след идентифициране на нуждите на дружеството, е направен преглед на критериите за допустимост, на съществуващите възможности за получаване на безвъзмездно финансиране, както и на възможностите на дружеството да отговори на изискванията за получаване на такова. Изготвено е проектно предложение в изискуемата форма, съобразно всички изисквания за допустимост на дейности и разходи по настоящата схема. Етапът на изпълнение включва подготовка на план за изпълнение на конкретните дейности, план за осигуряване на финансиране, план за разходване на финансовите средства за реално изпълнение на дейностите по проекта в рамките на заложените времеви параметри при стриктно съблюдаване на правилата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и изисквания, заложени в Насоките за кандидатстване, Общите условия към договора за предоставяне на безвъзмездна помощ; приложимото национално законодателство; принципите за предоставяне на финансова помощ на ЕС. Етап по приключване и отчитане на проектните дейностите: подготовка на изискуемите технически и финансови отчети, цялостна оценка и анализ на постигнатите резултати; оценка на ефекта от изпълнението на проекта, с оглед заложените цели; създаване на план за постигане на устойчивост на постигнатите резултати; архивиране на цялата документация по проекта. Във всеки един от етапите на управление са заложени определени дейности. Рационалното структуриране, ясната формулировка и точното изпълнение на конкретните задачите ще обезпечи постигането на проектните цели съгласно правилата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и добрите практики, установени в ЕС. Работата по организацията и управлението на проекта ще бъде изпълнявана от формиран екип за управление. Екипът ще носи отговорност за цялостното провеждане на дейностите по проекта, ще следи за начина на изпълнението им, коректността на плащанията и издадените счетоводни документи; ще изготвя цялостната документация по проекта - графици, месечни отчети, искания за плащане, технически и финансови отчети, финален отчет по проекта, ще създаде и поддържа в изрядност досие на проекта. За осъществяване на координация при изпълнението на проекта ще бъдат провеждани регулярни срещи, на които ще се следи за последователното изпълнение на предварително утвърден график. Дейността ще продължи през целия период на изпълнение на проекта, при спазване разпоредбите на ПМС № 118/27.05.2014 г.; максимална ефективност при изразходването на финансовите средства; стриктно водене на счетоводни документи, с оглед предоставяне на точна и вярна информация; осигурена публичност за популяризиране на безвъзмездните помощи по линия на ЕС, както и за целите, дейностите и постигнатите резултати от проекта в изпълнение на правилата за визуализация и публичност, посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.Работата по проекта ще протича в дух на партньорство и при непрекъснат обмен на информация с Договарящия орган по ОП „РЧР”. 10 080.00 10 024.98

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).