Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Burgas

Description

The project objective is implementation of anti-erosion actions and landslide reinforcement on a terrain, located within the borders of 'House for adults with mental retardation - village of 'Kachulka', Sliven Municipality.
The activities include an implementation of a construction, made by gabions to stabilizes the heel base of the slope. A repairing and rebuilding of the slope, including erosion control system on the surface are also included as well as providing opportunities for future permanent grassing.  
The strenghtening has to repair and permanently rebuild the surrounding terrain, found to be deformable because of lack of stability, caused by over-humidification. The current condition of the terrain was triggered by surface water and intensive rainfall draining and accumulation, provoking a lack of stability of the rocks.  
The terrain deformations provoke landslide processes and constitute a risk for the road infrastructure nearby.
The landslide has been registered in 2010, when soil sliding has been found on the Nord-West slope, above the only road to the village, which links the administrative building with the housing where people, using the social services live.
The plot, to be reinforced, encompasses area of approximately 850 sq.m. with perimeter of 145 m. The plot has rectangular shape, with average base of 15 m., its average height is 17 m. The landslide processes have been found on the whole area and form the elements, typical for an active landslide.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта;: Управлението на проекта ще се извършва от екип за управление, който ще се състои от: Ръководител на проекта; Координатор на проекта; Счетоводител на проекта; Юрист на проекта; Експерт "СМР и геоукрепителни мероприятия". Той ще бъде назначен със заповед на Кмета. Екипът на проекта ще изготви график на дейностите по проекта, срокове и отговорници. Екипът за управление ще се събира на екипни срещи, на които ще се обсъждат предстоящите и изпълнените задачи. Ръководителят на проекта ще разпределя задачите между всички членове на екипа. Основната цел на тази дейност е сформиране на екип на проекта и изграждане на ефикасна и ефективна система за управлението и отчитане. Екипът ще детайлизира плана за изпълнение на проекта, след неговото одобрение. Екипът по проекта ще осъществява управлението и контрола по изпълнение на дейностите; ще следи за осъществяването на план - графика, правилното разходване на средствата за постигане на проектните цели; ще осъществява връзката с Управляващия орган на програмата; ще осъществява вътрешния мониторинг на проекта и ще съдейства на Управляващия орган на програмата при провежданите мониторинги; ще съдейства при реализация на дейностите по осигуряване на публичност; ще изготвя междинните и финалния технически и финансови отчети на проекта, искания за авансово, междинни и окончателно плащане, с изготвяне на копия на всички разходооправдателни документи и попълнени форми за отчет. Чрез екипа на проекта бенефициентът ще изпълнява указанията на Управляващия орган на програмата, ще комуникира с него и ще може ефективно да изпълни, контролира и отчете заложените дейности. Дейността включва: подготовка и изпращане на документация и писма до УО, изпълнители, институции и граждани по всяка една дейност, свързана с изпълнението на проекта; Подготовка и изпращане на отговори по евентуални сигнали за нередности; провеждане на процедури за обществени поръчки и сключване на договори с изпълнители; организация и провеждане на дейностите по информация и публичност; осигуряване на място и служител за съхранение на проектната документация, в съответствие с указанията на УО; извършван на проверки на място на обекта и контрол върху работата на изпълнителите, в т.ч. проверка на актове за действително извършени СМР, преди тяхното приемане. При приемането на работата и при осъществяването на контрол при изпълнение на договорите за обществени поръчки, включително върху разплащанията по договорите за възлагане на обществени поръчки ще бъдат стриктно спазвани реда и изискванията на следните документи и вътрешни правила на Община Сливен: - Система за финансово управление и контрол, в т.ч. приложимите към нея контролни листове преди поемане на задължение и преди извършване на разход; - Вътрешни правила за възлагане на обществени поръчки. 18 000.00 16 569.67
Изготвяне на тръжни документации и провеждане на обществени поръчки: Дейността включва изготвяне на тръжни документации за 4-те предвидени процедури за възлагане на обществени поръчки, провеждане на самите процедури за възлагане на обществени поръчки и сключване на договори. Изборът на външни изпълнители и възлагането на дейности по проекта на външни изпълнители ще бъде изцяло съобразено с изискванията на Закона за обществените поръчки. При възлагане на обществени поръчки ще бъдат съблюдавани принципите на равни възможности и недискриминация, прозрачност, обективност, безпристрастност. В рамките на проекта ще бъдат възложени следните поръчки: - Изпълнение на геозащитни съоръжения - СМР по укрепване на свлачището; - Изпълнение на строителен надзор; - Изпълнение на авторски надзор; - Мерки за информация и комуникация; 0.00 0.00
Изпълнение на СМР по укрепване на свлачище SLV 20.07613-09 на територията на ДПЛУИ – селище Качулка, (бивше селище Качулка), Община Сливен;: Планираните геоукрепителни работи включват преоткосиране на прилежащия терен и изпълнение на конструкция от фабрични габиони за стабилизиране петата на откоса, изграждане и нулево измерване на КИС. Планирани са и изграждане на ерозионен контрол и възможност за създаване на среда за трайно затревяване. Подлежащият на укрепване участък обхваща терен с площ приблизително 850 кв.м, периметър 145 м. Площта има правоъгълна форма със средна основа 15 м. и средна височина 17 м. След завършване на СМР и след приемане на строежа от Възложителя с Протокол за приемане, Акт обр. 15, ще бъде инициирано назначаване на Държавна приемателна комисия, съответно строежът ще бъде въведен в експлоатация с Акт обр. 16. 342 524.44 438 696.35
Изпълнение на строителен надзор;: Строежът е първа категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 1, б. "ж" от ЗУТ и строителният надзор е задължителен. Строителният надзор ще носи отговорност за законосъобразното започване на строежа, пълнотата и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнението на обекта съобразно одобрения инвестиционен проект и нормативните изисквания (ЗУТ), спазването на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството, недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството, годността на обектите за въвеждане в експлоатация и др. Дейностите по надзор ще се провеждат през цялото време на изпълнение на обектите на интервенция, включително до въвеждането им в експлоатация. 6 350.57 2 356.80
Изпълнение на авторски надзор: В рамките на дейността се изпълнява авторски надзор. Изпълнител на дейността е проектанта, носител на авторските права на инвестиционния проект. Изпълнителите на авторския и строителния надзор съставят, съгласуват, подписват актовете и протоколите в съответствие с Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. В тази дейност са включени упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР, съгласно одобрения проект, в съответствие с изискванията на ЗУТ и подзаконовите нормативни актове за неговото прилагане като Нар.№3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, и др. Поддейността ще се осъществява за периода на СМР до въвеждане в експлоатация на обекта; 3 175.28 3 120.00
Подготовка на проектното предложение преди подаването на формуляра за кандидатстване: В настоящата дейност са групирани извършените дейности преди подаване на проектното предложение, включително възлагането на обществените поръчки за изввършването им. Дейността включва изготвяне на инвестиционен проект за укрепване на свлачището; изготвяне на Комплексен доклад за съответствие със съществените изисквания; изготвяне на Подробен устройствен план на имота; изготвяне на геодезическо заснемане. 26 845.16 25 992.00
Изпълнение на мерки за информация и комуникация: Общото публично финансиране по проекта не надвишава 500 000 евро, следователно по него не е задължително издигането на билборд и постоянна обяснителна табела. Мерките за информация и комуникация по проекта са следните: - Плакат; - Две пресконференции - при започването на СМР и при приключването на проекта; - Две публични събития - първа копка (непосредствено след подписването на Акт образец 2а) и официално въвеждане в експлоатация на обекта (непосредствено след подписването на Акт образец 1(6); - Подготовка, отпечатване и раздаване на дипляни, съдържащи описание на проекта и приноса на ОПОС и КФ. Предвидените мерки за информация и комуникация ще отговарят на изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 към Национална комуникационна стратегия и на изискванията на Насоките за информация и комуникация по проекти, финансирани по ОПОС 2014-2020 г. 3 096.00 3 096.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).