Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 427 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Burgas

Description

Copycom Bulgaria Ltd. is a production company working in the area of prepress and printing of various editions and printed products, print advertising, printing of projects related to construction and cadastre, printed and cut products on cardboard, PVC, etc. materials. The company has one production base for realization of its activity, located in Sofia and plans to create a new production facility in the town of Kneja.. The company continually invests in improving production processes to meet the current production trends in the printing industry as well as the dynamics and development of consumer demand and requirements.
The present investment project envisages an activity leading to the creation of a new business site in the town of Kneja and expansion of the production capacity of the company through optimization of the production processes and strengthening of the export potential.
The objectives of the project will be achieved through the following activities eligible under this procedure:
- Activity to improve production capacity by optimizing the production processes in a new business site (the activity will be accomplished by purchasing a Cutting plotter - 1 pc)
With the successful realization of the project activity and the achievement of the expected results, the company will be able to overcome the problems and the constraints to its development, related to the lack of sufficient production capacity, the need for new production premises to improve part of the production processes due to obsolete technologies , low quality, high production costs, and constraints on expanding the product assortment.
The project activity refers to the basic code of economic activity of the company 18.12 Printing of other publications and printed products.
The project also falls under the priorities of this procedure, related to thematic prioritization and sustainable development.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за подобряване на производствения капацитет посредством оптимизация на производствените процеси в нов стопански обект (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуването на Режещ плотер - 1 бр.) - Част 1: Дейността за подобряване на производствения капацитет в дружеството посредством създаване на нов стопански обект ще бъде изпълнена чрез придобиване на следното производственото оборудване (ДМА): 1. Режещ плотер - 1 бр. През последните 3 години "КОПИКОМ БЪЛГАРИЯ" ЕООД бележи динамичен ръст на производството и силна експанзия на вътрешния пазар. Производителността на компанията се е увеличила над 250% спрямо 2014 г., благодарение на направените през 2017 г. инвестиции в ново производствено оборудване за печат, сканиране, рязане, и др. Към настоящия момент дружеството е лидер в своя сектор на територията на югозападна България, но вече изпитва силни затруднения и недостиг на по-производително технологично оборудване, за да може да развие дейността в производството на печатни продукти върху картон, PVC, тънко метално фолио и текстил, с което да може да отговори адекватно на клиентското търсене и времето за изпълнение на поръчките. Причините са - ограничена производителност и недостатъчна работна площ на съществуващите два плотера, тъй като тяхното основно предназначение е да режат върху хартия и картон. Продуктите, които произвежда фирмата върху картонен са щайги (обикновено брандирани преди това от печатарските машини), картонени стелажи, PVC и текстилни пана и декори, кутийки от тънко метално фолио или фолиран картон, и др. Всички тези продукти са изключително индивидуални и се изработват по точна поръчка на клиентите. Предвиденият по проекта нов режещ плотер е последно поколение на техниката в печатарския бранш, притежаващо изключително прецизни настройки, бързина, голяма работна площ, гъвкавост при смяната на операциите, инструментите, материалите и изпълняваните дейности. Оборудването е изцяло автоматизирано като се управлява от интегриран софтуер във машината, който се визуализира върху специален tuch-screen екран. Софтуерът включва обширна база данни с предварително зададени оптимални параметри на рязане за различните видове материали, които ще се режат. Софтуерът е напълно интегриран в цифровия работен процес и ефективно подкрепя потребителя във всяка фаза от подготовката за работа. Закупуването на режещият плотер ще увеличи производствения капацитет при производството на печатни продукти върху картон, PVC, тънко метално фолио и текстил като оборудването ще може да извършва всички операции по сканиране (заснемане) на материала, рязане, пробиване и т.н. Той е последно поколение технологичен робот, който ще бъде позициониран в новия стопански обект, като на него ще се изпълняват ефективно големи поръчки на картонени щайги, стелажи, декори и т.н. Оборудването ще замени всички ръчни операции по изрязването на малки детайли като дупки с диаметър от 1 до 3 мм, ще може д асведе до минимум непрецизни операции, водещи до висок брак, тъй като плотера се командва с автоматично управление и специализиран производствен софтуер, което гарантира прецизност и бързина на производствените процеси. Новият режещ плотер с автоматично софтуерно управление ще повиши производителността като същевременно ще намали времето за обработка и разходите за електроенергия, ще намали на брака, дължащ се основно на грешки при позициониране, непрецизно зададени операции, разсейване по време на работа, всичкото това не без участието на човешкия фактор. Със закупуването на плотера "КОПИКОМ БЪЛГАРИЯ" ЕООД ще постигне ритмичност на производството на крайните продукти. Всичко това ще осигури и постоянно качество на продуктите, както и по-прецизно спазване на сроковете за изпълнение на поръчките. Като цяло, ползите от внедряването в експлоатация на оборудването ще допринесе за привличане на нови клиенти както на българския, така и на чуждестранния пазар. 451 500.00 451 500.00
Дейност за подобряване на производствения капацитет посредством оптимизация на производствените процеси в нов стопански обект (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуването на Режещ плотер - 1 бр.) - Част 2 - продължение: (продължение от Част 1) Самото обновление и усъвършенстване на технологиите за производство на печатни продукти върху картон, PVC, тънко метално фолио и текстил, ще направи производствения процес в "КОПИКОМ БЪЛГАРИЯ" ЕООД по-ресурсно ефективен, по-енергийно ефективен, и ще допринесе за повишаване конкурентоспособността на предприятието. Закупуването на заложеното по проекта производствено оборудване е необходимо за цялостното повишаване на производствения капацитет на предприятието, понижаване на енергоемкостта на производствения процес и постигане на по-ниски производствени разходи. Очакванията на дружеството са, че в резултат внедряването на новото оборудване ще могат да се произвеждат средно 68 000 бр. продукти, което е с 52 000 бр. повече от настоящото производство. Този ръст ще се отрази положително и върху износа към Европейския съюз, където очакванията са за над 13 000 бр. до две години от изпълнение на проекта. Придобиването на новият режещ плотер, ще позволи на "КОПИКОМ БЪЛГАРИЯ" ЕООД да произвежда значително по-голям обем картонени щайги, стелажи, декори, пана, табели и др., включително с нестандартна и сложна геометрия, като по този начин успешно ще допълни капацитета на настоящите производствени мощности в дружеството. Внедряването на новото технологично оборудване ще подобри икономическата ефективност като в пъти и ще се повиши качеството на крайните изделия, а времето за изработка ще се съкрати неколкократно. Освен това с настоящия проект се предвижда намаляване на средната възраст на технологичното оборудване и подобряване условията на труд и работна среда и ограничаване нивото на шум. 451 500.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).