Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 355 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Burgas

Description

PRINTER.BG Ltd. works in the field of digital large-format printing on different materials (media). This is a highly competitive field and the company must make considerable efforts and follow a strict investment policy to be able to withstand the competitive pressure of the other companies in the field.
The main necessities of the company are about increasing the production capacity and export potential. Satisfying both of those is one of the main objectives of the project. Through implementation of the activities stipulated in the project, namely activities for adding new characteristics and improving the existing products and services, activities for diversifying the product and service assortment of the company and activities for adopting new technologies for improving resource effectiveness and efficacy in the production process it will be able to achieve the general objective of the project.
As main results of the implementation of the activities, printing on interior textiles and banners with pigmented inks and decrease in the use of water and raw materials in the production process are expected. To achieve the results as per the project, the purchase of a Line for Direct Printing with Pigmented Inks including machines for pre-preparation, printing and fixation is envisaged.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за добавяне на нови характеристики и подобряване на съществуващите продукти и услуги (ще бъде изпълнена чрез закупуване на Линия за директен печат с пигментни мастила, включваща машини за предподготовка, печат и фиксация - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Линия за директен печат с пигментни мастила, включваща машини за предподготовка, печат и фиксация - 1 брой Чрез закупуването на Линията ще бъде възможно да се стартира печат на интериорен текстил и знамена с пигментни мастила, което ще допринесе за изпълнението на дейността, а именно добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година 350 000.00 350 000.00
Дейности за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на предприятията (ще бъде изпълнена чрез закупуване на Линия за директен печат с пигментни мастила, включваща машини за предподготовка, печат и фиксация - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Линия за директен печат с пигментни мастила, включваща машини за предподготовка, печат и фиксация - 1 брой Чрез закупуването на Линията ще бъде възможно да се стартира печат на интериорен текстил и знамена с пигментни мастила, което ще допринесе за изпълнението на дейността, а именно разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на предприятията. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година 0.00 0.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуване на Линия за директен печат с пигментни мастила, включваща машини за предподготовка, печат и фиксация - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Линия за директен печат с пигментни мастила, включваща машини за предподготовка, печат и фиксация - 1 брой Чрез закупуването на Линията ще бъде осъществено внедряване на технология за намаляване използването на вода в производствения процес и внедряване на високо-технологични решения за оптимизиране на производствените процеси и намаляване използването на суровини, което ще допринесе за изпълнението на дейността, а именно внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).