Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Burgas

Description

The proposal includes purchasing of: machine for production of paper rollers; digital oscilloscope and testing analyzer; system for management of production processes, data storage and crypting. 
The automatic slitting  machine will replace 5 of the existing manual machines, with age b/n 10 and 15 years, it will improve the production process, increase production capacity, improve the quality of products and reduce waste expenses. With the help of digital oscilloscope and testing analyzer, the company will be able to conduct independent testings of the projected devices for electro-magnetic and electrical  compatibility. This will reduce expenses for the conduction of such testings in external laboratories, enhance the process of design and satisfy the requirements of standards for electrical and electro-magnetic compatibility. The computer system will enable the implementation of requirements of Regulation 18 for introduction and storage (for 5 years) of  data from the fiscal memories of the produced  fiscal devices, it will guarantee the process of follow-up of defective rate and will increase the credibility of the devices.
The major purpose of the project is to increase production capacity and export potential of the company. The expected results include: reduction of production expenses and optimization of production process; usage of new technologies and machines; increase of production capacity for satisfaction of market demand volumes; high quality of produced goods. 
The results from the investment will increase the competitiveness of the company and enhance its export potential and market positions through purchasing of new machines and equipment for improvement of the production process, higher productivity, reduction of production expenses and optimization of the product chain.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на: машина за производство на хартиени ролки за касови апарати - 1 бр.; цифров осцилоскоп и спектрален анализатор за изследване на смущения - 1 бр.; компютърна система за управление на производствените процеси, съхранение и криптиране на данни от фискалната памет на устройствата - 1 бр.): Като част от дейността ще бъдат закупени: машина за производство на хартиени ролки за касови апарати - 1 бр.; цифров осцилоскоп и спектрален анализатор за изследване на смущения - 1 бр.; компютърна система за управление на производствените процеси, съхранение и криптиране на данни от фискалната памет на устройствата - 1 бр. Посредством закупуването и въвеждането в експлоатация на описаните машини, съоръжения и оборудване ще се постигне подобряване на производствените процеси в компанията поради следните причини: - автоматичната машина за производство на хартиени ролки за касови апарати ще замени 5 съществуващи стари машини на възраст между 10 и 15 години, които са ръчни. Предимствата на автоматичната машина са: по-висока производителност; по-ниска консумация на енергия; намаляване на разходите за брак и генерираните отпадъци в производствения процес; възможност за 24 часов производствен цикъл; избягване на грешки и дефектност, обословени от човешки фактор; гарантиране на високо качество на произведената продукция. Закупуването на машината ще доведе до увеличаване на капацитета на производство, подобряване на качеството и увеличаване на експортния потенциал, тъй-като ще могат да се произвеждат повече продукти. - посредством цифровия осцилоскоп и спектралния анализатор компанията ще може да измерва различни излъчвани смущения от устройствата като електрическо поле, магнитно поле, високочестотни излъчвания в захранващата мрежа. По този начин ще се покрият високите изисквания на стандартите за съвместимост на електронните устройства, ще може да се декларира CE марка, ще се извършват самостоятелни изпитания на проектираните устройства за електромагнитна и електрическа съвместимост, ще се спестят средства за провеждане на такива изпитания във външни лаборатории и ще се ускори процеса на проектиране. - компютърната система за управление на производствените процеси, съхранение и криптиране на данни от фискалната памет на устройствата ще осигури проследяемост на дефектността на устройствата, ще повиши надеждността и ще спомогне за изпълнение на изискването на Наредба 18, която задължава производителите да въвеждат със специализирана апаратура номерата на фискалните памети и да подават данни към НАП, както и да разчитат фискалната памет и да я съхраняват в срок от 5 г. Системата ще включва хардуерни и програмни средства за обработка на огромни масиви от данни, които се съхраняват от над 40 000 потребители. Стъпки за реализация на дейността: 1/ Сформиране на екип по проекта (1-ви месец) - за организацията и управлението на дейностите ще бъде сформиран екип от специалисти с ясно дефинирани права и отговорности, които дават възможност за цялостно наблюдение на дейностите по проекта и осъществяване на права и обратна информационна връзка. Екипът ще се състои от ръководител на проекта, координатор и счетоводител, като всеки от тях ще има ясно определени задачи и отговорности. Структурата предвижда своевременното регистриране на евентуални проблеми и начините за тяхното надлежно отстраняване. Тя води до гъвкав подход в механизма на вземане на управленски решения и спазване на правилото на субординация между отделните изпълнителски нива, свързани с реализацията на проекта. 2/ Провеждане на процедура за избор на изпълнител (от 1-ви до 6-ти месец) - изборът ще се осъществи по метода на внимателна преценка и избор на икономически най-подходящата, вземайки предвид спецификата на дейността и предлаганите продукти и услуги. Изборът ще се направи на база най-добро съотношение между цена и качество. Ще бъде проведен избор на изпълнители съгласно изискванията, регламентирани в ПМС № 118/20.05.2014. 3/ Сключване на договор с избрания изпълнител (от 6-ти до 7-ти месец). 4/ Доставка на запупените машини, съоръжения и оборудване (от 8-ти до 16-ти месец). 5/ Инсталиране, тестване, пускане в експлоатация на закупените активи. Подписване на финални приемо-предавателни протоколи. (от 17-ти до 18-ти месец). 1 434 913.26 151 000.00
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги (ще бъде изпълнена чрез закупуване на: машина за производство на хартиени ролки - 1 бр; цифров осцилоскоп и спектрален анализатор за изследване на смущения - 1 бр; компютърна система за управление на производствените процеси, съхранение и криптиране на данни от фискалната памет на устройствата - 1 бр) : Като част от дейността ще бъдат закупени: машина за производство на хартиени ролки за касови апарати - 1 бр.; цифров осцилоскоп и спектрален анализатор за изследване на смущения - 1 бр.; компютърна система за управление на производствените процеси, съхранение и криптиране на данни от фискалната памет на устройствата - 1 бр. Описаните активи ще добавят нови характеристики и ще подобрят съществуващите продукти поради следните причини: - автоматичната машина за производство на хартиени ролки ще подобри съществуващите продукти, защото тя ще замени 5 съществуващи стари машини на възраст м/у 10 и 15 години, които са ръчни, неефективни и поради това не могат да постигнат търсеното високо качество. Новата автоматична машина е високо технологична и ще позволи добавянето на нови характеристики - тя позволява работа на 24 ч. режим, без необходимост от човешка намеса, докато старите машини са ръчни и изискват задължително човешко присъствие. По този начин ще се постигне и избягване на грешки и дефектност, обословени от човешкия фактор и ще се гарантира високо качество на продукцията. - цифровият осцилоскоп и спектралният анализатор ще добавят нови характеристики, тъй-като компанията ще разполага с прецизна измервателна техника, с която ще измерва различни излъчвани смущения от устройствата като електрическо поле, магнитно поле, високочестотни излъчвания в захранващата мрежа. Ще се подобрят съществуващите продукти, защото ще се покрият високите изисквания на стандартите за съвместимост на електронните устройства, ще може да се декларира CE марка, ще се извършват самостоятелни изпитания на проектираните устройства за електромагнитна и електрическа съвместимост и ще се ускори процеса на проектиране. - компютърната система за управление на производствените процеси, съхранение и криптиране на данни от фискалната памет на устройствата ще добави нови характеристики и ще подобри продуктите, защото ще позволи: обработка на огромни масиви от данни, които се съхраняват от над 40 000 потребители; генериране на серийни номера на произвеждани от фирмата фискални устройства; криптиране и съхраняване на база данни от разчетените фискални памети в устройствата; система за обработка на статистическите данни за дефектност и проследяване на различните производствени партиди; запис на фърмуер и последен запис на фърмуера на устройствата; софтуер за тестване на произведените устройства; проследяемост на дефектността на устройствата и повишаване на надеждността. Стъпки за реализация на дейността: 1/ Сформиране на екип по проекта (1-ви месец) - за организацията и управлението на дейностите ще бъде сформиран екип от специалисти с ясно дефинирани права и отговорности, които дават възможност за цялостно наблюдение на дейностите по проекта и осъществяване на права и обратна информационна връзка. Екипът ще се състои от ръководител на проекта, координатор и счетоводител, като всеки от тях ще има ясно определени задачи и отговорности. Структурата предвижда своевременното регистриране на евентуални проблеми и начините за тяхното надлежно отстраняване. Тя води до гъвкав подход в механизма на вземане на управленски решения и спазване на правилото на субординация между отделните изпълнителски нива, свързани с реализацията на проекта. 2/ Провеждане на процедура за избор на изпълнител (от 1-ви до 6-ти месец) - изборът ще се осъществи по метода на внимателна преценка и избор на икономически най-подходящата, вземайки предвид спецификата на дейността и предлаганите продукти и услуги. Изборът ще се направи на база най-добро съотношение между цена и качество. Ще бъде проведен избор на изпълнители съгласно изискванията, регламентирани в ПМС № 118/20.05.2014. 3/ Сключване на договор с избрания изпълнител (от 6-ти до 7-ти месец). 4/ Доставка на запупените машини, съоръжения и оборудване (от 8-ти до 16-ти месец). 5/ Инсталиране, тестване, пускане в експлоатация на закупените активи. Подписване на финални приемо-предавателни протоколи. (от 17-ти до 18-ти месец). 0.00 100 000.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на машина за производство на хартиени ролки - 1 бр;) : Като част от дейността ще бъде закупена машина за производство на хартиени ролки за касови апарати - 1 бр. Посредством закупуването и въвеждането в експлоатация на описаната машина ще се внедрят нови технологии и ще се подобри ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес поради следните причини: - автоматичната машина за производство на хартиени ролки за касови апарати ще замени 5 съществуващи стари машини на възраст между 10 и 15 години, които са ръчни, неефективни и при тях задължително се използва човешки труд. Предимствата на автоматичната машина са: използване на нови съвременни технологии; по-ниска консумация на енергия (с около 15%); намаляване на разходите за брак и генерираните отпадъци в производствения процес (с 50%); възможност за 24 часов производствен цикъл; избягване на грешки и дефектност, обословени от човешки фактор; гарантиране на високо качество на произведената продукция. Стъпки за реализация на дейността: 1/ Сформиране на екип по проекта (1-ви месец) - за организацията и управлението на дейностите ще бъде сформиран екип от специалисти с ясно дефинирани права и отговорности, които дават възможност за цялостно наблюдение на дейностите по проекта и осъществяване на права и обратна информационна връзка. Екипът ще се състои от ръководител на проекта, координатор и счетоводител, като всеки от тях ще има ясно определени задачи и отговорности. Структурата предвижда своевременното регистриране на евентуални проблеми и начините за тяхното надлежно отстраняване. Тя води до гъвкав подход в механизма на вземане на управленски решения и спазване на правилото на субординация между отделните изпълнителски нива, свързани с реализацията на проекта. 2/ Провеждане на процедура за избор на изпълнител (от 1-ви до 6-ти месец) - изборът ще се осъществи по метода на внимателна преценка и избор на икономически най-подходящата, вземайки предвид спецификата на дейността и предлаганите продукти и услуги. Изборът ще се направи на база най-добро съотношение между цена и качество. Ще бъде проведен избор на изпълнители съгласно изискванията, регламентирани в ПМС № 118/20.05.2014. 3/ Сключване на договор с избрания изпълнител (от 6-ти до 7-ти месец). 4/ Доставка на запупената машина (от 8-ти до 16-ти месец). 5/ Инсталиране, тестване, пускане в експлоатация на закупената машина. Подписване на финални приемо-предавателни протоколи. (от 17-ти до 18-ти месец). 0.00 1 179 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).