Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Burgas

Description

The activity of the company is over 10 years conducting training in vocational education and learning developing key competencies. In the last 5 years we have worked with both employed in various fields of business persons and seeking implementation of the labor market unemployed persons who wanted to improve existing or acquire new knowledge. In the period 2012 - 2015, the acquisitions and extensive experience in the training of public administration by participating in such mainly in the implementation of projects under OPAC.
From the foregoing it is obvious that the volume of work in the company increased significantly. Namely preparation of large volume of documentation requiring high precision, with participation of the company in public procurement, but also the very organizing and conducting seminars, conferences and other forms of trainings . It makes us to rethink the strategy of the company and our lead the conclusion about the necessity of creating new jobs and employing 8 people - of the following age groups:
Unemployed youths up to 29 years including - 4 persons
Unemployed and inactive persons in the labor market between the ages of 30 and 54 -2 persons
Unemployed and inactive persons in the labor market over the age of 54 -2 persons
Activities that we envisage in the proposal:
-The opening of a new jobs and employment of unemployed and inactive persons in the labor market
- Providing training of employees on the project eight persons on key competences 4 - "Digital competence"
-Purchase Of equipment, furniture, intangible fixed assets and furniture related to the creation of new jobs
-Activities Organization and project management, information and publicity
We believe that our project proposal will contribute to achieving the objectives and implementation of the procedure - BG05M9OP001-1.003 «NEW WORKPLACE 2015", namely to ensure the prerequisites for the creation of sustainable jobs for the unemployed and inactive persons.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разкриване на нови работни места и наемане на безработни и неактивните лица на пазара на труда: Осигуряване на заетост за период от 12 месеца на 8 лица от допустимата целева група. Във връзка с ново разкритите работни места се предвижда наемането на: -безработни и неактивните лица на пазара на труда на възраст между 30 и 54 г.-общо 2-ма на длъжности: 2-ма - Организатор обучение като техните основни функции ще са да разработват, изпълняват и оценяват нуждите от обучение и изискванията на лица и организации, да проектират, координират, планират и провеждат програми за обучение и развитие в индивидуална или групова форма, семинари,срещи и конференции; -безработни и неактивните лица на пазара на труда над 54 годишна възраст - общо 2-ма на длъжности: 1 - Организатор, конференции и събития като неговите основни функции ще са да организира и координира услуги, свързани с провеждане на конференции, семинари и други видове обучения. 1- Административен секретар като неговите основни функции ще са да поддържа комуникация, координация и организация в помощ на директора на ЦПО към ЕТ''АМОС-СПОРТ-СЛАВА ВАСИЛЕВА" и специалисти от офиса и да изготвя кореспонденция, доклади и друга специализирана документация. -безработни младежи извън образование или обучение на възраст до 29 г. - общо 4-ма на длъжности: 1 - Офис мениджър като неговите основни функции ще са да контролира и координира дейностите на служителите в офиса, да съставя работни графици, подготвя и представя отчети за извършена дейност и други. 3-ма - Организатор, конференции и събития като техните основни функции ще са да организират и координират услуги, свързани с провеждане на конференции, семинари и други видове обучения. В първия месец на дейността ще се осъществява подбора на лицата от целевата група, чрез активно сътрудничество с ДБТ в гр. София и в други региони на страната, както и с частни структури, в дейността на които са посреднически услуги на пазара на труда. 51 348.00 53 179.19
Предоставяне на обучение на наетите по проекта 8 лица, по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” : Провеждане на 1 курс обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” на 8 наети по проекта лица. За ефективното и пълноценно изпълнение на функциите, влизащи в задълженията на 8-те специалисти, които ще бъдат наети, е необходимо да се проведат обучения.Те ще са в посока на задълбочаване и разширяване на познанията им в областта на информационните и комуникационни технологии. Именно обучението по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност” би дало възможност за развитие на тези познания. За да се гарантира качеството на учебния процес обучението по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”ще се проведе като: -Обучението ще е с продължителност от 45 учебни часа, като учебния час ще е по 45 минути; -Изискванията към хорариума ще са 15 учебни часа - за теория и 30 учебни часа - за практика. Обучението за ключови компетентности ще завърши с документ /сертификат/, удостоверяващ придобитите знания и умения. 2 000.00 1 875.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Във връзка с разкриването на 8 нови работни места се предвижда да се закупи необходимото оборудване и обзавеждане за осъществяване на трудовата дейност на конкретните работни места. В случая ще се обособят: 8 самостоятелни работни места с лаптопи, бюра, ергономични столове, секции за документи, контейнери за документи, мултифункционално устройство и мултимедиен проектор с екран. Избора на модерни и иновативни съоръжения ще предоставят възможност на заетите да работят с най-актуалното и конкурентно оборудване и обзавеждане. Така те ще придобият знания и умения, които ще повишат тяхната сила на пазара на труда. 18 000.00 18 102.06
Организация и управление на проекта: Подписване на договори с членовете на екипа за управление на проекта. Екипа включва 2 члена-Ръководител и счетоводител. Ръководителя отговаря за цялостното изпълнение на проекта, съгласно времевия график, заложените цели и индикатори в проектното предложение. Наблюдава, контролира и взема корективни мерки при необходимост с цел недопускане отклонение от планираните дейности, заложените цели и индикатори за изпълнение; Отговаря за периодичното изпълнението на проектните дейности, следи за поддържането и съхраняването на архива по проекта. Разпределя отговорностите и конкретните задачи на членовете на екипа, възлага, наблюдава и контролира изпълнението им; Поддържа контактите, регулярно информира и съгласува действията по проекта с ръководството на фирмата, с оглед ненарушаване на обичайния работен цикъл и постигане на максимална ефективност в краткосрочен и дългосрочен план; Представлява екипа по проекта пред ДО, одитиращи и други външни институции, медии и др. Счетоводителя отговаря за финансовото изпълнение и отчитане на проекта, съгласно одобрения бюджет; Участва в организирането и подготовката на договорите за възлагане, наблюдава и контролира тяхното изпълнение за съответствие с договорените количествени и качествени параметри. Работи по подготовката, извършването, отчитането и доказването на извършените разходи съгласно бюджета на проекта и в съответствие с планираното техническо изпълнение. Предоставя информация и отчети на Ръководителя на проекта във връзка с извършени разходи по проектните дейности, своевременно информира за потенциални проблеми, трудности и препятствия при съблюдаване планираното разпределение на бюджета. Подготвя и представя пред ДО искания за междинни и окончателни плащания, ведно с финансови отчети и приложени разходо-оправдателни документи. Съвместно се осъществяват: Подготовка на документация и осигуряване на обезпеченост за реализиране на дейностите по проекта. Техническо и финансово изпълнение и отчитане на проекта, съгласно одобрения формуляр и бюджет в него. Избират изпълнители в съответствие с приложимото национално законодателство – ПМС 118/20.05.2014 г. за: -провеждане на обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” -доставка на оборудване и обзавеждане необходими за създаването на нови работни места Дейността по организация и управление включва цялостното администриране на проекта, в т.ч. подготовка и подаване документи за авансово, междинно и окончателно плащане. 7 000.00 6 979.20
Дейности по информиране и публичност на проекта : Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж от 1500 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта; Подготовка и отпечатване на 50 броя стикери за закупеното оборудване и обзавеждане; Провеждане на 2 пресконференции във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати. На срещите ще бъдат поканените представители на местната и държавната власт, социални партньори и др. Изготвяне на 1 информационна табела, която ще се постави на видно място. 1 584.00 1 584.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).