Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Burgas

Description

The present project proposal envisages the reconstruction of 7 streets in 4 settlements in Kaolinovo municipality, namely: reconstruction of "Indzhe Voyvoda" Str., "Vladaya Upstani" Street, "Khan Krum" Street in Kaloinovo; "Dunav" Street in the village of Branichevo; "Todor Ikonomovo" Str. and "Svetlina" str. in the village of Todor Ikonomovo.The total length of the reconstructed streets under the project is 3321.45m.Every EU citizen must have an opportunity to live and move safely and safely in the area where he lives,whether it be a city or a village.The movement on foot or by vehicle should be done with minimal risk to the people.Through the implementation of the project proposal will be achieved the improvement of the transport- characteristics of the streets envisaged for reconstruction will be with has reduced the dustiness of the passage of means of transport on them,which in turn leads to deterioration of the health of the residents in Kaloinovo,Branichevo,Porey village and Todor Ikonomovo,Kaolinovo municipality and will reduce the danger of road -transport accidents resulting from the poor condition of the pavements,which in turn cause technical damage to cars and loss of control over their management.Improved street infrastructure will provide comfort,comfort and at the same time speed movements of residents in the respective towns mesta.Podobryavaneto access is essential for economic growth and diversification in rural areas,including development of their tourist potential.The implementation of the planned investments will boost the local economies and will keep the young and enterprising people in Kaolinovo municipality.The target groups targeted by the project are people from diverse social,age,ethnic groups, including persons with reduced mobility or a population of 6030 people living in Kaloinovo, Branichevo, Prisoe and Todor Ikonomovo, which represents 48.04% of the population of the municipality and who will benefit from the results of this project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Строителство, реконструкция и/или рехабилитация на нови и съществуващи улици и тротоари и съоръженията и принадлежностите към тях: Дейността включва изпълнението на строително-монтажни работи и по-точно реконструкция на 7 улици/подобекти в 4 населени места от община Каолиново,а именно: -в гр.Каолиново - Подобект 1-"Реконструкция на ул."Индже Войвода";Подобект 2-"Реконструкция на ул."Владайско въстание" и Подобект 4-"Реконструкция на ул."Хан Крум"; -в с.Браничево - Подобект 6-"Реконструкция на ул."Дунав"; -в с.Пристое - Подобект 15-"Реконструкция на ул."Витоша"; -в с.Тодор Икономово - Подобект 16-"Реконструкция на ул."Тодор Икономово" и "Реконструкция на ул."Светлина". С реконструкцията на уличните настилки на горе посочените улици се цели възстановяване и подобряване на транспортно–експлоатационните им характеристики и носимоспособността на настилката и пътното тяло по улиците,с оглед осигуряване условия за безопасност на движението,комфорт на пътуващите и добро отводняване на участъците в регулациите на населените места на територията на община Каолиново.Целта на изпълнението на дейността е чрез възстановяване и замяна на конструктивни и геометрични елементи и съоръжения и изпълнението на нови такива,с които се увеличават носимоспособността,устойчивостта и трайността на улиците и съоръженията към тях,да се подобрят транспортно-експлоатационните характеристики и се осигурят по-добри условия за удобен,безопасен и икономичен транспорт на пътници и товари.Нуждата от реконструкция на уличната настилка по седемте улици е породена от изключително лошото им състояние,компрометирана и износена асфалтова настилка,на места стигаща до трошенокаменна,налични изравяния,дълбоки дупки,кал и наноси край бордюри,които на места липсват.За изпълнението на строително-монтажните работи по реконструкция на седемте улици се предвижда следната технологична последователност на работа: -демонтаж на съществуващи бетонови бордюри; -изкопи за локални ремонти,където се предвиждат такива и полагане на трошен камък с непрекъсната зърнометрия; -почистване на съществуващите настилки от кал и наноси покрай съществуващите бордюри; -предварителни ремонти по настилката,където е необходимо/студено фрезоване и изкърпване на повредите; -технологично фрезоване на компрометирана асфалтова настилка до достигане на проектно ниво; -технологично подравняване на съществуваща трошенокаменна настилка; -изграждане на отводнителни решетки при установена необходимост; -изравняване и попълване на изровени участъци/дълбоки дупки с трошен камък; -полагане на нови бетонови бордюри; -попълване зад бордюри със земни маси или фрезован материал; -полагане на неплътен асфалтобетон; -полагане на износващ пласт от плътен асфалтобетон тип “А“; -направа на вертикална сигнализация и хоризонтална маркировка. Общата дължина на предвижданите за реконструиране улични отсечки е 3321,45м, в т.ч.:ул."Индже Войвода"-258м;ул."Владайско въстание"-393,67м;ул."Хан Крум"-310м;ул."Дунав"-748м;ул."Витоша"-347м;ул."Тодор Икономово"-750м;ул."Светлина"-514,78м,а общата площ е 22535м2, именно:ул."Индже Войвода"-1 714,08м2;ул."Владайско въстание"-2403,36м2;ул."Хан Крум"-1800м2;ул."Дунав"-4000м2;ул."Витоша"-2117,47м2;ул."Тодор Икономово"-7099,14м2 и ул."Светлина"-3401,78м2. Отводняването на улиците ще се извършва повърхностно,като водите надлъжно ще се отвеждат покрай бордюрите до общия водосбор на съответното населено място.Предвижда се и изпълнението на заустване на страничните улици,като за асфалтови улици същото ще бъде минимум 5м.При изпълнението на дейността ще бъде въведена временна организация на движението,за да се осигури безопасността на движение по време на строително-ремонтните работи.По време на строителството участъците, по които ще се работи ще бъдат сигнализирани и обезопасени с временна сигнализация. Отпадъчния материал от изпълнението на строително-монтажните работи ще се събира и депонира на подходящи места без да се замърсява околната среда. С предвижданите строително-монтажни работи,свързани с реконструкцията на улиците, ще се осигури достъпа до обществени услуги и подобряване на качеството им. 1 045 354.06 528 290.24
Организация, управление и отчитане на проекта до изплащане на помощта: Дейността е свързана с качественото и оперативно организиране, координиране, управление, контрол и отчитане (техническо и финансово) на всички дейности по проекта, за постигане на заложените цели. За безупречната реализация на проекта и изпълнението на проектните дейности ще бъде ангажиран консултант, който да предостави консултантски услуги по организация, управление и отчитане на проекта. Управлението на проектните дейности ще бъде насочено в посока изпълнение на поставените по проекта цели. Изпълнението на дейността включва: - координация, наблюдение и контрол на цялостното изпълнение на дейностите по проекта, удостоверяване изпълнението на резултатите, качествено и в срок; - организиране и контрол на изпълнението на отделните дейности по проекта, възложени по реда на ЗОП, качествено и в сроковете, които ще бъдат заложени в договорите между община Каолиново и избраните изпълнители; - изготвяне на необходимите искания за плащане, технически и финансови отчети; - извършване на предварителна верификация на финансови документи, проверка на всички фактури/документи с еквивалентна доказателствена стойност, представени от изпълнителите на договори по обществени поръчки, преди извършване на плащанията, в това число редовни проверки на място на всеки подобект, проверки дали разходите са допустими и реално извършени; - извършване на проверки на място, относно изпълнението на договорите за обществени поръчки за дейности, попадащи в обхвата на проекта; - координиране и съблюдаване на напредъка на изпълнение на проекта, посредством осъществяване на контрол и анализ на времевия график на проекта; - организиране на срещи между представители на Бенефициента и изпълнителите на дейностите по проекта; - подготовка на документацията и кореспонденцията, свързана с изпълнението на проекта; - контрол относно изготвянето на актовете и протоколите по време на строителството, както и на всяка друга документация, необходима за оформяне и окомплектоване на проектното досие; - оказване на сътрудничество на проверяващите при извършването на проверки на място от страна на УО; - изготвяне на допълнителна информация, справки и документи във връзка с напредъка при изпълнението на проекта; - осъществяване на контрол за целесъобразно и законосъобразно изразходване на финансовите средства по проекта; - контрол за стриктното изпълнение на разходните пера по бюджета на проекта; - изготвяне на финансови обосновки по планиране и разходване на средствата от проекта. 9 955.00 4 367.55
Упражняване на авторски надзор: Дейността включва упражняване на авторски надзор съгласно разпоредбите на чл. 162 от ЗУТ по всички части на техническите инвестиционни проекти за съответните подобекти включени в проектното предложение, по време на строителството до въвеждане на подобектите в експлоатация с издаване на Разрешение за ползване. В обхвата на дейността избраният по реда на ЗОП изпълнител ще има задачата да: - уведомява бенефициента писмено за възникнали проблеми във връзка с изпълнението на техническите инвестиционни проекти; - посещава съответните подобекти по време на упражняване на авторския надзор; - следи за точното изпълнение на одобрения проект, разпоредбите на ЗУТ и подзаконовите му нормативни актове и за промените или допълненията към техническите проекти, предписани по установения ред по време на строителството; - прави предписания и дава технически решения за точното спазване на техническите проекти за съответните проекти и необходимостта от евентуални промени, които се вписват в заповедната книга на строежа и са задължителни за останалите участници в строителството; - осигури възможност на бенефициента да следи процеса на работа и да съгласува с него предварително всички решения и действия; - оказва съдействие на бенефициента при реализация на проекта; - предоставя на бенефициента отчети за извършения авторски надзор по време на изпълнение на строително-монтажните работи, съдържащи списък на основните дейности (видове работи) от строежите, за които е упражнен текущ авторски надзор, съставените документи (актове), както за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно необходимите мерки за решаването им; - съгласува с бенефициента всяко свое решение/предписание/съгласие за извършване на работи, водещи до промяна в количествено-стойностните сметки; - извършва експертни дейности и консултации; - осъществява контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали; - съгласува сертификати и декларации за съответствие на строителните материали; - участва при съставянето на всички изискващи се протоколи и актове по време на строителството; - изготвя работни проекти и детайли за отделните подобекти, необходими за изясняване и прецизиране на техническия проект. 9 955.00 9 345.05
Упражняване на строителен надзор: Дейността включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обекта в експлоатация. За осъществяването на контрол над строителния процес ще бъде сключен договор с консултант упражняващ строителен надзор, избран по реда на ЗОП. В обхвата на дейността се включва: - законосъобразно започване на строежа; - пълнота и коректно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнение на строежа съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по ЗУТ; - контрол по спазването на условията за безопасност на труда, в това число съгласно проекта за организация и изпълнение на строителството, както и изпълнение на функцията на Координатор по безопасност и здраве, съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при изпълнението на строително - монтажни работи; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните работи; - следене за качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с техническите спецификации; - проверка на коректността и спазването на договорните и нормативните условия за разплащане на извършените строително-монтажни работи; - осигуряване на годност на строежа за въвеждане в експлоатация. Консултантът, който ще упражнява строителен надзор, ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежа, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение. Ще осигурява необходимата организация за ефективна надзорна дейност и комуникацията в на своя екип по отношение на законосъобразното започване на строежа. По време на изпълнение на строително-монтажните работи по проекта ще осигури постоянно присъствие на експертите от своя екип. Ще извършва необходимите контролни проверки на доставяните на строежа строителни продукти, техническите им показатели, сертификати и протоколи от изпитвания. Ще измерва и изчислява реално извършените видове и количества строително-монтажни работи, които на съответния етап от изпълнението на проекта се удостоверяват от строителя с акт. След извършване на проверка на място и установено съответствие ще подписва съответния акт. В изпълнението на дейността ще се контролира качеството на извършваните строително-монтажни работи и ще се предотвратява с действия по компетентност нарушаването на технологичната им последователност, чрез издаването на предписания и заповеди, които ще се вписват в заповедната книга на строежа. При необходимост ще се вземат решения за спиране и пускане на строежа. 19 911.00 8 550.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).