Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Burgas

Description

ZETTA HOSTING SOLUTIONS Ltd. is a company with over a decade of experience in developing and providing advanced hosting solutions, software and hardware products and services for corporate and end customers. Currently ZETTA HOSTING SOLUTIONS Ltd. does not have a unified system for managing the relationships with customers, which creates difficulty in collecting, processing and analyzing the information and leads to poor internal corporate organization. With the implementation of this project the company will implement a new organizational model which will optimize the employee performance, improve the internal communication, increase the revenue, improve the quality and efficiency of services, and thus will increase its overall competitiveness;
The main activities envisaged under this project are:
1. Implementation of ICT based software to manage customer relationship (CRM) which will contribute to improving the overall workflow, will meet the needs of the company to cope with the ever increasing number of clients and projects, will improve competitiveness of ZETTA HOSTING SOLUTIONS Ltd. and will increase management efficiency - by lowing costs and eliminating inefficient business processes;
2. Development and implementation in the company of an integrated management system for quality and environment in accordance with international standards ISO 9001 and ISO 14001;
3. Certification of the integrated management system for quality management and environment in accordance with international standards ISO 9001 and ISO 14001;
4. Visualization of the project.
The project will improve the competitiveness of ZETTA HOSTING SOLUTIONS Ltd., by improving the management model and organization of key processes in the business, increase revenue and improve the market position of the company.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за придобиване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM);: Към настоящия момент основното ограничение пред развитието на компанията се корени в липсата на единна система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM), която да събира, разпределя и обобщава в едно информацията от извършваните услуги–събирането на информацията става чрез техническата поддръжка, програмисти икол център оператори, частично се обобщава в документи, липсват записи за редица извършени операции, което не позволява проследимост,мониторинг и контрол. Липсата на CRM затруднява управлението на дейностите, води до дублиране на дейности от различните служители, пречи на предлагането на гъвкави пакетни услуги спрямо стари клиенти и на привличането на нови такива и като цяло е пречка пред разширяването на пазарния дял на фирмата. Системата обхваща всички елементи от дейността на една хостинг компания, като включва следните модули, подробно описани в минимални технически изисквания Приложение Е Техническа спецификация: Модул интеграция с хостинг система. Модул за управление, поддръжка и администрация на клиентски профили. Модул сегментация на клиентите. Модул Маркетинг и маркетинг кампании и социални мрежи Модул Електронен бюлетин, SMS/Външна комуникация/ Модул Управление на ресурсите. Модул Справки и анализи. Timeline функционалност с milestones по проекта; анонсиране на съобщения в работното пространство,видими за потребителите; Отчитане на изработеното време от служителите по задачи Времето трябва да се отчита регулярно,в предварително дефиниран времеви период; Изпълнението на настоящата дейност е необходимото условие, идентифицирано от мениджърския екип, за развитие на управленския капацитет и растеж на ЗЕТА ХОСТИНГ СОЛЮШЪНС ООД, чрез въвеждането на ИКТ. Внедряването на CRM в дружеството по същество представлява организационна иновация, тъй като за първи път ще се въведе цялостна управленска система за управление на взаимоотношенията с клиенти, чрез която ще се постигне: – пълната проследимост на процесите в дружеството; – минимизиране на "човешка грешка"; – оценка на ресурса "време"; – прехвърляне на заявките м/у различните служители, при нужда; – обратна връзка, особено при евентуално неудовлетворение на клиента; – организиране на удобен и улеснен масив от информация, чрез който лесно да се представят данни – история на клиента, лоялни клиенти и т.н. Обобщено, въвеждането на CRM система ще позволи по-добро планиране на всички дейности, анализиране, подобрен контрол и оптимално използване на ресурсите в предприятието. 427 929.00 425 900.00
Дейност за услуга по въвеждане на интегрирана система за управление на качеството и околната среда в съответствие с международни стандарти ISO 9001 и ISO 14001: Изпълнението на дейността се състои в разработване и въвеждане на интегрирана система за управление (ИСУ) на качеството и околната среда в съответствие с международни стандарти ISO 9001 и ISO 14001. ИСУ представлява инструмент, внедряването на който ще даде възможност на ЗЕТА ХОСТИНГ СОЛЮШЪНС ООД да гарантира на своите потребители и партньори способността си трайно да предоставя бързи и качествени услуги. Към момента в дружеството няма внедрени системи за управление. Изпълнението на дейността ще осигури ефективност на управленските процеси и качествени и адекватни бизнес решения и услуги предоставяни от фирмата. Това ще доведе до трайно подобряване на качеството на услугите, съкращаване на срока за предоставянето им, минимизиране на вредното влияние върху околната среда и осигуряване на по-високо доверие в клиентите, повишавайки конкурентоспособността на дружеството в национален и международен мащаб. От друга страна изпълнението на дейности 1 и 2 – закупуване и въвеждане в експлоатация на CRM и необходимото оборудване за неговото функциониране, е пряко свързано с предоставянето на бързи и качествени услуги, както и покриване на част от изискванията на стандарти ISO 9001 и ISO 14001. Внедрената CRM система ще позволи следене на работните процеси на всеки един етап, което ще допринесе до изпълнението на изискването на интегрираната система за идентификация и проследимост. Цялостната инвестиция в CRM и оборудване ще бъде предпоставка за изпълнение на клаузата от стандартите ISO 9001 и ISO 14001, свързана с притежаването на необходимите ресурси от организацията, осигуряващи постигането на съответствие на предлаганите услуги. От друга страна, подобряването на вътрешно-организационните процеси и внедряването на последователна политика в управлението на документооборота ще спомогне за намаляване на прякото използване на хартия и други материали, което ще има пряк положителен ефект върху околната среда. Съществен принос върху опазването на околната среда и постигането на изискванията на стандарт ISO 14001 ще окажат предоставяните чрез внедряваната CRM система: възможност на отдалечен мониторинг на мрежите, бързо идентифициране и отстраняване на част от техническите проблеми, прецизно определяне на графика на аварийните групи. По този начин ще се намали съществено потреблението на гориво, което рефлектира директно върху намаляване на вредните газове и опазване на околната среда. Разработената и внедрена ИСУ ще подобри значително организационната структура в предприятието и ще предостави точната методика за постигане на поставените от ръководството на фирмата цели в областта на качеството и опазването на околната среда. ИСУ ще осигури постигане на планиране и отчетност на дейностите, както и непрекъсваем контрол на предоставяните услуги, осигуряващ своевременно предприемане на превантивни и коригиращи действия. Ще бъдат точно идентифицирани задълженията, правомощията и взаимоотношенията на служителите във фирмата, във връзка с ефективното функциониране на ИСУ. Всеки един от процесите във фирмата ще се контролира в съответствие с разработените процедури, инструкции, наръчник, политики, цели, фирмени методики и др. документи. Постигането на съответствие с международно признати стандарти в сферата на качеството и околната среда ще осигури стратегически подход при идентифицирането, управлението и контрола на процесите, оказващи въздействие върху околната среда, както и непрекъснато подобряване на въздействието върху нея. Това ще доведе до ограничаване на замърсяването, минимизиране на екологичните рисковете, намаляване на разхода на материали и ресурси. Тези положителни промени ще спомогнат за подобряване на управленския капацитет на дружеството и постигане на общата цел на настоящото проектно предложение – повишаване на конкурентоспособността на ЗЕТА ХОСТИНГ СОЛЮШЪНС ООД. 17 500.00 17 250.00
Дейност за услуга по сертифициране на интегрирана система за управление на качеството и околната среда в съответствие с международни стандарти ISO 9001 и ISO 14001: Сертификационните услуги по настоящото проектно предложение са свързани с извършването на одит на разработените системи за управление на качеството и околната среда от акредитиран сертифициращ орган и издаване на сертификати за съответствие с международни стандарти ISO 9001 и ISO 14001 на ЗЕТА ХОСТИНГ СОЛЮШЪНС ООД. За изпълнението на дейността ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител на услугата. Процедурата по сертификация стартира след подписване на договор с избрана сертифицираща организация. В съществената си част сертификационния процес включва следните основни дейности: Етап 1: Изготвяне оценка на съответствието по предварителен въпросник на Сертификационната институция – получаване на поръчка за сертификация и попълване на необходимите за целта документи; Етап 2: Преглед на документацията от международно признат, акредитиран сертификационен орган – преглед на основните документи на внедрената интегрирана система за управление на качеството и околната среда в съответствие с изискванията на международните стандарти ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015; Етап 3: Провеждане на сертификационен одит в дружеството – осъществяване на сертификационен одит в Зета Хостинг Солюшънс ООД, съгласно плана/програмата за сертификационен одит от акредитиран сертификационен орган; Етап 4: Издаване на сертификат за съответствие на Интегрираната система за управление на качеството и околната среда /ИСУ/ с изискванията на международните стандарти ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015, издаден от съответния акредитиран сертифициращ орган – това е финалния етап, удостоверяващ успешното внедряване в организацията на ИСУ. 5 500.00 5 430.00
Дейност по визуализация на проекта: Целта на конкретната дейност е да информира широката общественост и участниците в проекта за приноса на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР. Реализацията на тази дейност е задължително и необходимо условие за успеха на проекта като същата допълнително ще даде възможност за популяризиране на постигнатите цели и резултати. Осъществяването на дейността създава условия за мултипликационен ефект, както по отношение на възможността други компании да приложат същия модел, така и по отношение на продължаване на създадените добри практики при осъществяване на подобни дейности. Предвидено е мерките за визуализация в рамките на проекта, да бъдат реализирани, от външен изпълнител избран, съгласно условията и реда, предвидени в ЗУСЕСИФ и приложимата, нормативна уредба. Предвидените дейности за информиране на широката общественост и участниците в проекта са: 1) Отпечатване и поставяне на информационна табела - плакат (1 брой) с информация за проекта и източника на финансиране – в офиса на компанията; 2) Отпечатване и поставяне на стикери, оповестяващи финансовия принос на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР върху всеки актив, закупен по проекта. 3) Създаване на документи, свързани с изпълнението на проекта, с включена информация за източника на финансиране - в пълно съответствие с изискванията на Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 4) Поставяне на информация за полученото финансиране в близост до сертификатите за съответствие със стандарти ISO 9001 и ISO 14001. При изпълнението на дейността и целия проект кандидатът ще спази всички задължителни мерки за информация и комуникация и въведените единни стандарти при визуализацията, съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, изискванията, описани в Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 -2020 г. и Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по Оперативна програма “Конкурентоспособност и иновации”. 500.00 490.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).